خدمات
سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه تغذیه و ورزش
اتوماسیون مکاتبات اداری
سامانه اداری، مالی و رفاهی (sufa)
مرکز مشاوره و سبک زندگی
پست الکترونیک
آموزش
سامانه CV اساتید
سامانه آموزشی – پژوهشی
اموردانش آموختگان
پژوهش
سامانه پژوهشی اساتید
سامانه علم سنجی اساتید
سامانه جامع کتابخانه
لینک های مفید
دانشکده
علوم تربیتی و روانشناسی
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
روان شناسی تربیتی
روان شناسی بالینی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مبانی تعلیم و تربیت
کودکان استثنائی
علوم تربیتی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
اساتید مشاور انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
اعضای هیات علمی
فاطمه سوسن جباری
فاطمه سوسن جباری (بازنشسته)
(EN Page)
استادیار
گروه کودکان استثنایی
شماره تماس: -
اتاق: 517
پست الکترونیکی:
وب سایت:
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
کتب
فاطمه سوسن جباری ,شیوه های مدیریت کلاس برای دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه ,انتشارات ارم ,1391 ,2-63-6036-600-978 ,شیراز ,
فاطمه سوسن جباری ,تشخیص شیوه های آموزش و برنامه ی درسی کودکان مبتلا به اختلالات زبان ,انتشارات ارم ,1393 ,6-63-6900-600-978 ,شیراز ,
فاطمه سوسن جباری ,اختلالات عاطفی و ناتوانیهای یادگیری در مدارس ابتدایی ,انتشارات بخشایش ,1383 ,1-10-8696-964 ,قم ,
فاطمه سوسن جباری ,راهنمای آموزشی کودک استثنایی در کلاس عادی ,نشر بخشایش ,1380 ,4-20-7090-964 ,قم ,
فاطمه سوسن جباری،نرگس خاتون نیازمند ,راهبردهای مدیریت کلاس درس ,انتشارات نادریان ,1395 ,9786006343679 ,شیراز ,
فاطمه سوسن جباری،نجمه سلیمان زاده ,تربیت اخلاقی از دیدگاه اسلام ,نادریان ,1395 ,9786006343716 ,شیراز ,
فاطمه سوسن جباری،فاطمه ترابی ,هر آن چه لازم است معلمان در مورد مشکلات خواندن و نوشتن بدانند. ,نگره ,1397 ,9786008360209 ,شیراز ,
قربان همتی علمدارلو،حمید علیزاده،سالار فرامرزی،فاطمه سوسن جباری،عباسعلی حسین خانزاده،کیوان کاکابرایی،فاطمه نصرتی،ستاره شجاعی،هادی هاشمی رزینی،شهروز نعمتی،مهران سلیمانی،سکینه سلطانی کوهبنایی،محمد عاشوری،فاطمه نیک خو،حجت پیرزادی،فاطمه ترابی ,واژهنامه تخصصی روانشناسی و آموزش افراد با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1399 ,978-600-309-569-4 ,تهران ,
فاطمه سوسن جباری،سحر امینی،فروزان اقبال پور ,شیوه های آموزش به کودکان مبتلا به طیف اوتیسم ,نادریان ,1402 ,978-622-7836-85-1 ,شیراز ,
مقالات
فاطمه سوسن جباری،محسن خادمی ،بررسی مقایسه ای تاثیر روش های آموزش درک مطلب با راهبردهای نوین شناختی و..... ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1388 ،صفحات 19 تا 57 ،
ربابه رستمی،غلامحسین ناظم زادگان،فاطمه سوسن جباری ،اثر موسیقی انگیزشی بر بازیابی ترتیب حرکات مهارتی در مهارتهای منتخاب ورزش کشتی ،رشد و یادگیری حرکتی - ورزشی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 77 تا 92 ،
ربابه رستمی،غلامحسین ناظم زادگان،فاطمه سوسن جباری ،بررسی میزان تفاوتهای سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت ،رشد و یادگیری حرکتی - ورزشی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 79 تا 95 ،
ربابه رستمی،مونا رضایی،فاطمه سوسن جباری ،اثر بازخورد تطبیقی - اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در کودکان کم توان ذهنی ،فصلنامه علمی – پژوهشی روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 123 تا 139 ،
فاطمه سوسن جباری،محسن خادمی ،ساخت آزمون تشخیصی خواندن و درک مطلب جهت دانش آموزان دوره ابتدائی ،پژوهشهای برنامه درسی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 33 تا 51 ،
هاجر شعبانی،دیبا سیف،قربان همتی علمدارلو،فاطمه سوسن جباری ،پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری ،فصلنامه اختلال های هیجانی و رفتاری دانشگاه شیراز ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 17 تا 32 ،
فاطمه سوسن جباری ،تاثیر آموزش فراشناختی خواندن با روش یادگیری مشارکتی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1384 ،صفحات 82 تا 93 ،
صدیقه رستمی برایجانی،فاطمه سوسن جباری ،کفایت اجتماعی، استرس، ناشنوایی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 5 تا 14 ،
فاطمه سوسن جباری ،ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 0 تا 0 ،
فاطمه سوسن جباری،محمد صادق ارجمندی علیا ،بررسی روند تحول تئوری ذهن در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 17 تا 26 ،
فاطمه سوسن جباری ،تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانش آموزان دوره ابتدایی ،پژوهشهای برنامه درسی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 1 تا 1 ،
فاطمه سوسن جباری،شیرین مجاور ،اثربخشی آموزش حل مسئله بر خود تعیینی در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ،مطالعات آموزش یادگیری ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 133 تا 150 ،
فاطمه سوسن جباری ،ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp ،پژوهشهای برنامه درسی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 189 تا 220 ،
صدیقه رستمی برایجانی،فاطمه سوسن جباری،شیرین مجاور ،بررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری در خانواده های دارای کودکان استثنایی با نقش واسطه ای ذهن آگاهی ،مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 0 تا 0 ،
رحمت اله مرزوقی،جعفر ترک زاده،فاطمه سوسن جباری،نصراله نوروزی ،طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت مربی پیش دبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،2019 ،صفحات 1 تا 29 ،
زهرا بابازاده،شیرین مجاور،کامروز فتحی،فاطمه سوسن جباری ،اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارامدی اجتماعی وسازگاری اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری ،ناتوانی های یادگیری ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 30 تا 44 ،
بهار قربانی،فاطمه سوسن جباری ،تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر افسردگی و اضطراب دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ،سلامت روان کودک ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 195 تا 205 ،
بهار قربانی،فاطمه سوسن جباری ،تأثیرآموزش نظریهذهن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ،روان شناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،2018 ،صفحات 237 تا 259 ،
شیرین مجاور،زهرا بابازاده،نجمه سلیمان زاده،فاطمه سوسن جباری ،تعیین اثربخشی آموزش مدیریت مادران بر کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی ،مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 0 تا 0 ،
رحمت اله مرزوقی،فاطمه کریمی،مهدی محمدی،مریم شفیعی،فاطمه سوسن جباری ،ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیأت علمی رشته مطالعات برنامه درسی رویکردی به مطالعه فلسفه علم ،علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 183 تا 200 ،
زهرا بابازاده،شیرین مجاور،کامروز فتحی،فاطمه سوسن جباری ،اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ،ناتوانی های یادگیری ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 30 تا 44 ،
مریم شفیعی سروستانی،سیدسلیمان حسینی،مهدی محمدی،فاطمه سوسن جباری،فهیمه کشاورزی ،طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 136 تا 167 ،
مهدی محمدی،حبیب کشاورز ،مریم شفیعی سروستانی،محمدحسن کریمی،فاطمه سوسن جباری ،ارائه مدل ذهن آرایی کودکان در دوره پیش دبستانی رویکرد فراترکیب نظریه ساز ،روان شناسی تربیتی ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 39 تا 74 ،
elham ghaedi،Fatemeh Soosan Jabari، ,predicting mathematics performance-based components of working memory in childre ,International journal of current life sciences ,vol. 0 ,2014 ,pp. 11693-11700 ,
Fatemeh Soosan Jabari، ،sedighe rostami boraijani ,Predicting the Resiliency in Parents with Exceptional Children Based on Their Mindfulness ,Journal of Education and Learning ,vol. 0 ,2016 ,pp. 285-290 ,
FATEMAH CHAMANDAR،Fatemeh Soosan Jabari ,analsis of component of aggression in the stories of elementar school aggressive children ,journal of education and learning ,vol. 0 ,2017 ,pp. 187-195 ,
Fatemeh Soosan Jabari،somayeh sadati firozabadi،sedighe rostami boraijani ,Resiliency in Parents with Exceptional Children Based on Their Mindfulness ,Journal of Education and Learning ,vol. 0 ,2016 ,pp. 285-290 ,
Fatemeh Soosan Jabari،Hanie Esmaeli ,the role of critical thinking in predicting self-efficacy ,modern journal of language teaching methods ,vol. 0 ,2017 ,pp. 95-100 ,
،Fatemeh Soosan Jabari،FATEMAH CHAMANDAR ,mathematics performance of the primary school studentsattention and shifting ,J of education and learning ,vol. 0 ,2018 ,pp. 117-124 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo، ،mahmood Najafy،Fatemeh Soosan Jabari،setare shojaee ,The Effect of Cognitive-Behavioral Therapy on Depression Anxiety and Stress Levels in Iranian Males With Addiction ,SAGE Open ,vol. 0 ,2019 ,pp. 1-7 ,
FATEMAH CHAMANDAR،Fatemeh Soosan Jabari،Maryam Poor ghorban،mariam shafiei sarvestani،Sahar Amini ,mathematics performance of the students in primary school comparison of working memory capacity and inhabition ,Journal of Education and Learning ,vol. 0 ,2019 ,pp. 242-0 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Fatemeh Soosan Jabari،Alizamen Molie،marziyeh gholami ,The Role of Impulsive Behavior in Predicting the Emotional/ Behavioral Problems of Adults with Intellectual Disability ,Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment ,vol. 0 ,2020 ,pp. 25-32 ,
Hanie Esmaeli،Ghorban Hemati Alamdarloo،Diba seif،Fatemeh Soosan Jabari ,The Effects of Mindfulness Intervention on the Social Skills of Students with Specific Learning Disability ,International Journal of Early Childhood Special Education ,vol. 0 ,2020 ,pp. 115-124 ,
Fatemeh Soosan Jabari،Sedigheh Gohari،mahboobeh alborzi ,تاثیر برنامه تمرینی درمان معنوی بر کیفیت زندگی و هوش معنوی دانش آموزان با نقص بینایی ,iranian journal of health psychology ,vol. 0 ,1402 ,pp. 0-0 ,
همایش ها
فاطمه سوسن جباری،ربابه رستمی،فاطمه پسند،غلامحسین ناظم زادگان ,بررسی تأثیر جنسیت بر ویژگیهای فیزیولوژیکی مرتبط با سلامت حرکتی در کودکان پیش دبستانی شیراز ,اولین کنگره نقش ورزش در سلامت کودکان ,1388 ,مشهد ,
فاطمه پسند،غلامحسین ناظم زادگان،ربابه رستمی،فاطمه سوسن جباری ,بررسی تأثیر سن بر ویژگیهای فیزیولوژیکی مرتبط با سلامت حرکتی در کودکان پیش دبستانی شیراز , کنکره سراسری نقش ورزش در سلامت کودکان ,1388 ,مشهد ,
فاطمه سوسن جباری،ربابه رستمی،فاطمه پسند،غلامحسین ناظم زادگان ,بررسی تاثیر جنس بر ویژگی های فیزیولوژیکی مرتبط با سلامت حرکت در کودکان پیش دبستانی شیراز ,سلامت کودک ,1389 ,ایران مشهد ,
فاطمه پسند،غلامحسین ناظم زادگان،ربابه رستمی،فاطمه سوسن جباری ,بررس تاثیر سن بر ویژگی های مرتبط با سلامت حرکتی در کودکان پیش دبستانی شیراز ,نقش ورزش در سلامت کودکان ,1389 ,ایران مشهد ,
ربابه رستمی،فاطمه سوسن جباری،سیده راضیه طالبی ,مقایسه حالات خُلقی سطوح استرس و اضطراب در سالمندان فعال و غیرفعال شهر شیراز ,همایش یک روزه سالمندی و سلامت ,1391 ,دانشگاه علوم پزشکی زشیرا ,
فاطمه سوسن جباری ,تشنج ها و ارتباط آن با عقب ماندگی های ذهنی ,سخنرانی در انشکده علوم تربیتی ,1376 ,دانشگاه شیراز ,
فاطمه سوسن جباری،محمد حسین بحرالعلومی ,بررسی مشکلات نوشتن در کودکان و راهبردهای آموزشی جهت رفع آن ,اولین، دومین و سومین همایش زبان آموزی در دوره ابتدایی ,1385 ,مراکز تربیت معلم شهید بهشتی و شهید خورشیدی مشهد ,
فاطمه سوسن جباری ,بررسی نگرش معلمان در دوره ابتدایی نسبت به خلاقیت، روش های شکوفایی خلاقیت .... ,اولین همایش ملی استعدادهای درخشان ,1381 ,دانشگاه شیراز ,
فاطمه سوسن جباری ,تاثیر بازی های نمایشی بر روی رشد شناختی و اجتماعی کودکان محروم ,پنجمین مجمع علمی جایگاه تربیت ,1373 ,تهران ,
فاطمه سوسن جباری ,اقدام پژوهی، اهداف، روش ها و تاثیرات آن بر فرآیندهای یاددهی یادگیری ,همایش کشوری آموزش و پرورش پژوهش و توسعه ,1383 ,ارومیه ,
فاطمه سوسن جباری ,تاثیر اقدام پژوهی در رشد حرفه ای معلمان ,همایش های هفته پژوهش ,1383 ,شیراز ,
فاطمه سوسن جباری،صدیقه رستمی برایجانی ,ارتباط بین هوش و سبکهای دلبستگی و میزان مشکلات رفتاری در کودکان با و بدون نقص بینایی ,نخستین همایش ملی چالش های نابینایان و کم بینایان ,1394 ,دانشگاه علوم پزشکی شیراز ,
شیرین مجاور،فاطمه سوسن جباری،صدیقه رستمی برایجانی،عالیه شاطرلو ,پیش بینی میزان استرس مادران بر اساس مشکلات رفتاری- عاطفی دانش آموزان کم توان ذهنی ,اولین همایش ملی راهکارهای توسعه و ترویج علوم تربیتی و روان شناسی، مشاوره و آموزش ,1394 ,تهران ,
فاطمه سوسن جباری ,اثربخشی تلفیقی روش تکلیف محور و یادگیری مشارکتی بر میزان درک مطلب و مهارت خواندن دانش آموزان با مشکل خواندن ,اولین همایش ملی خواندن ,1394 ,کردستان ,
فاطمه سوسن جباری،صدیقه رستمی برایجانی ,ارتباط بین هوش و سبک های دلبستگی و میزان مشکلات رفتاری در کودکان با و بدون نقص بینایی ,نخستین همایش ملی چالش های نابینایان و کم بینایان ,1394 ,شیراز ,
فاطمه پسند،صدیقه حسینی رچی،فاطمه سوسن جباری ,تاثیر یک دوره تمرین ژیمناستیک پایه بر مهارت های حرکتی درشت کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان شیراز ,همایش ملی ورزش در کودکی ,1395 ,تهران ,
فاطمه پسند،صدیقه حسینی رچی،فاطمه سوسن جباری ,اثر 12 هفته تمرین بر مهارت های حرکتی ظریف کودکان کم توان ذهنی ,همایش ملی ورزش در کودکی ,1395 ,تهران ,
فاطمه سوسن جباری ,سخنران نشست تخصصی جنگ و معلولیت ,نشست تخصصی جنگ و معلولیت ,1394 ,انجمن علمی آموزش و پرورش کودکان استثنایی- دانشگاه شیراز ,
فاطمه سوسن جباری،صدیقه رستمی برایجانی ,بررسی اثربخشی برنامه مداخله والد محور مادران در مهارت های اجتماعی کودکان با ناتوانی یادگیری ,نخستین همایش ملی جایگاه و نقش مادر ,1395 ,دانشگاه شیراز ,
حجت پیرزادی،فاطمه سوسن جباری ,مروری بر روشهای توانمندسازی مادران به منظور بهبود تعامل مادر-کودک و فرزندپروری مثبت در خانواده ,نخستین همایش ملی جایگاه و نقش مادر ,1395 ,دانشگاه شیراز ,
شیرین مجاور،فاطمه سوسن جباری،صدیقه رستمی برایجانی ,رابطه حمایت اجتماعی با خودکارآمدی والدینی در مادران دانش آموزان کم توان ذهنی ,سومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاروه و علوم رفتاری ,1395 ,تهران ,
شیرین مجاور،صدیقه رستمی برایجانی،فاطمه سوسن جباری ,رابطه حمایت اجتماعی با خودکارآمدی والدینی در مادران دانشآموزان کم توان ذهنی ,روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری ,1395 ,تهران ,
فاطمه سوسن جباری ,نقش مهارتهای انسانی در اقدام پژوهی معلمان ابتدایی ,ششمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی کشور ,1395 ,دانشگاه شیراز ,
شیرین مجاور،صدیقه رستمی برایجانی،فاطمه سوسن جباری ,رابطه حمایت اجتماعی با افسردگی ونگرش والدین نسبت به کودکان با نیازهای ویژه ,سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی ,1395 ,تهران ,
صدیقه رستمی برایجانی،شیرین مجاور،فاطمه سوسن جباری ,بررسی رابطه تنظیم شناختی و تاب اوری در خانواده های ناشنوا ,Third global conf on psychology and educational sciences... ,2016 ,شیراز ,
شیرین مجاور،نگار فلامرزی،فاطمه سوسن جباری ,رابطه سبک های فرزندپروری والدین و تاب اوری در دانش اموزان ناشنوا ,چهارمین کنفرانس بین المللی نواوریهای اخیر در روانشناسی ,1396 ,تهران ,
شیرین مجاور،فاطمه سوسن جباری،نگار فلامرزی،سمانه رضایی بهدانی ,Compare of quality of life in mothers of students with mental disability and deaf ,4 th international conference on psychology and educational science ,2018 ,Germany ,
نجمیه قربانی،فاطمه سوسن جباری ,شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای ,نخستین همایش ملی خانواده، کودک و نوجوان ,1397 ,دانشگاه شیراز ,
زینب بهرامن،فاطمه سوسن جباری،حدیثه اسدزاده رونیزی ,بررسی سبک های فرزندپروری و دلبستگی در افراد با آسیب بینایی ,نخستین همایش ملی خانواده، کودک و نوجوان ,1397 ,دانشگاه شیراز ,
فاطمه سوسن جباری ,معرفی رشته علوم تربیتی با تاکید کارآفرینی و تجاری سازی ایده ,انجمن های علمی علوم تربیتی ,1397 ,دانشگاه شیراز ,
صدیقه گوهری،فاطمه سوسن جباری ,تاثیر برنامه آموزش معنویت درمانی بر کیفیت زندگی دانش آموزان با آسیب بینایی ,چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی ,1399 ,تهران ,
Gholamhosein nazemzadegan،Robabeh Rostami،Fatemeh Pasand،Fatemeh Soosan Jabari ,The effect of Gender on PreschoolChildren Anthropometric Characteristics in Shiraz ,12thAsain Federation of Sports MedicineCongress ,
robabe rostami،Gholamhosein nazemzadegan،Fatemeh Soosan Jabari،Fatemeh Pasand ,The effect of age on Anthropometric Characteristics in Preschool Children in Shiraz ,12thAsain Federation of Sports MedicineCongress ,
Robabeh Rostami،Gholamhosein nazemzadegan،Fatemeh Soosan Jabari،Fatemeh Pasand ,the effect of age on anthropometrics in preschool children in shiraz ,12th Asian Federation of Sports Medicine Congress Amritsar India. ,
Gholamhosein nazemzadegan،Robabeh Rostami،Fatemeh Soosan Jabari،Fatemeh Pasand ,The effect of gender on preschool children anthropometric characteristics in shiraz ,12th Asian Dederation of Sports Medicine Congress Amritsar India ,
Fatemeh Soosan Jabari،Robabeh Rostami ,A comparison surve about stress and coping stress among female facult members in shiraz universities , the first iranian international conference on womens health ,
Fatemeh Soosan Jabari ,learning disabilities children psychology acquisitions of pre-reading skills using the reciprocal teaching ,9th european congress of psychology ,
Fatemeh Soosan Jabari ,students with and without physical disabilities self- esteem ,2nd international conference on psychology counseling and educational sciences ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
زیبا مستوفی مقام
اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله اجتماعی بر مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتاری دانشآموزان با ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1398/06/25
شیرین علیزاده
مقایسه سبک های فرزندپروری و عملکرد خانوادگی دانش آموزان دختر و پسر با و بدون آسیب بینایی مقطع ابتدایی شهر شیراز
کارشناسی ارشد
سامیه السادات آتش پور
اثر بخشی و مقایسه آموزش ادراک دیداری-شنیداری بر میزان رشد زبان و بهبود عملکرد خواندن در دانش آموزان نارسا خوان پایه ی دوم ابتدایی
کارشناسی ارشد
1398/06/30
سحر امینی
تأثیر آموزش نظریه ذهن بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1394/06/31
محمد صادق ارجمندی علیا
بررسی ابعاد تحولی نظریه ذهن در دانش آموزان با و بدون اختلال های یادگیری
کارشناسی ارشد
1392/06/20
معصومه باقریان سرارودی
مقایسه ی هوش هیجانی وخلاقیت در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1400/03/10
فاطمه بیات
اثربخشی برنامه رایانه یار زبان آموزی بر مهارت های زبانی دانش آموزان با آسیب شنوایی
کارشناسی ارشد
1394/06/31
فروزان اقبال پور
مقایسه سوگیری توجه، خودتعیینی و هوش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1401/06/30
فرزاد عرفانی حسن زاده قله زو
اثربخشی روش بازی درمانی خانواده محور بر رشد اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری
کارشناسی ارشد
کوثر اسلامیان
مقایسه مهارت های اجتماعی و بهزیستی روانشناختی در نوجوانان با و بدون آسیب بینایی
کارشناسی ارشد
1400/09/17
حسین اعتمادی
مقایسه قضاوت اخلاقی در دانش آموزان عادی و ناشنوا
کارشناسی ارشد
1393/06/31
معصومه فخررنجبری
مقایسه ی حس انسجام و شایستگی اجتماعی-هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه
کارشناسی ارشد
1401/10/14
فاخته فرزاد
مقایسه ی تحولی ویژگیهای آکوستیک صوت و عزتنفس کودکان کاشت حلزون شده شنوایی
کارشناسی ارشد
1403/06/25
بهار قربانی
تآثیرآموزش نظریه ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان پسر با ناتوانی یادگیر ی
کارشناسی ارشد
1396/06/28
صدیقه گوهری
تاثیر برنامه آموزش معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و هوش معنوی دانش آموزان با آسیب بینایی
کارشناسی ارشد
1399/06/30
سیده زهرا حاتمی امیرسالاری
بررسی اثربخشی قصه گویی بر عملکرد حافظه فعال و رشد زبان گفتاری در دانش آموزان نارساخوان (یا اختلال خواندن)
کارشناسی ارشد
1400/04/22
ماهرویان کریمی
بررسی رابطه ی هوش هیجانی و سبک های مقابله با استرس دردانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1393/06/24
فردین کهنسال پایین رود پشتی
مقایسه خودتعیینی و کفایت اجتماعی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1394/07/07
زینب السادات مدنیان
اثربخشی آموزش برنامه ی سال های باور نکردنی والدین بر استرس مادران و مشکلات رفتاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه-بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1398/02/22
اشکان مسرور حاجی عباسعلی خانی
مقایسه عملکرد خانواده واختلالات رفتاری در دانش آموزان با وبدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1395/10/06
فاطمه محراب زاده
بررسی میزان اثربخشی برنامه آموزش تلفیقی ادراکی-دیداری-حرکتی مبتنی بر الگوی فراستیگ و کپارت بر بهره ادراکی دانش آموزان دوره ابتدایی با ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1395/06/29
نیایش میرغفاری
اثربخشی آموزش بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد – کودک بر میزان پرخاشگری و لجبازی کودکان
کارشناسی ارشد
1402/09/28
شیرین مجاور
اثربخشی آموزش حل مسئله بر خودتعیینی در دانش آموزان ناتوان یادگیری
کارشناسی ارشد
1393/06/30
سمانه مرادی
مقایسه مشکلات رفتاری در کودکان تک فرزند و چند فرزند با توجه به عوامل جمعیت شناختی والدین
کارشناسی ارشد
1392/06/19
منیره مروت
اثر بخشی برنامه درمانی حمایت از خودگردانی روزمره نوجوانان بر کارکردهای اجرایی ، نشانههای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی و خود تنظیمی دانشآموزان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1400/04/09
فاطمه نعمت الهی
اثر بخشی درمان شناختی رفتاری یکپارچه شده با ذهن اگاهی بر توجه و اضطراب دانش آموزان ابتدایی دارای ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1403/03/22
آزاده نوشادی
مقایسه عزت نفس و خود پنداره در دانش آموزان با و بدون معلولیت جسمی
کارشناسی ارشد
1393/06/23
جعفر رحیمی
بررسی اثربخشی درونی برنامه درسی دانش آموزان با نیاز های ویژه در طرح تلفیقی از منظر معلمان و والدین
کارشناسی ارشد
1396/12/14
فاطمه رجبی نسب
اثربخشی برنامه مداخله والدمحور بر مهارتهای اجتماعی و رشداجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1394/12/17
حانیه ریاحین
مقایسه هوش هیجانی و خودکارامدی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1401/06/30
ایوب رضایی
مقایسه مهارت های اجتماعی و هوش هیجانی در دانش آموزان پسر با و بدون اختلال های یادگیری
کارشناسی ارشد
1395/04/15
صدیقه رستمی برایجانی
مقایسه ی کفایت اجتماعی دانش آموزان ناشنوا در مادران با و بدون استرس
کارشناسی ارشد
1393/06/26
حنان صاکی
آموزش مهارت های شناختی در کودکان اوتیسم
کارشناسی ارشد
1397/11/06
پیام ثواقب
عنوانش میشه بررسی مسائل ازدواج و رضایت از زپدگی در نابینایان و کمبینایان
کارشناسی ارشد
1400/06/31
فاطمه شبان
اختلالات همراه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی (ADHD) با توجه به رویکردهای درمانی
کارشناسی ارشد
1400/01/29
شیدا شاه بداغی لو
مقایسه مشکلات رفتاری و مهارتهای اجتماعی در دانش¬آموزان با اختلالات یادگیری کلامی و غیرکلامی
کارشناسی ارشد
1392/06/19
پگاه شریفی
تاثیر مداخله بهنگام خانواده محور بر تقویت مهارت های اجتماعی دانش اموزان با اختلال یادگیری
کارشناسی ارشد
امین سهرابی
مداخله ی اولیه برای کودکان با ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1400/02/25
نسرین تقی زادگان زاده
مقایسه هیجان خواهی، همدلی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1398/02/14
مرضیه یوسفی
مقایسه مشکلات رفتاری- عاطفی و حل مسئله اجتماعی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1396/06/28
رضا زادمهر
بررسی نگرش والدین و معلمان درباره خدمات مراکز ناتوانی یادگیری در شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1400/06/31
سمیه جمالی کندازی
بررسی رابطه تئوری ذهن و کفایت اجتماعی در کودکان با و بدون نقص بینایی از دیدگاه والدین و مربیان
کارشناسی ارشد
1390/04/08
خدیجه اقازاده قطب ابادی
بررسی رابطه ابعاد مدیریت غم با ابعاد اضطراب در دانش آموزان مدارس راهنمایی
کارشناسی ارشد
1391/03/02
علی اکبری سرگری
بررسی اثر بخشی یکپارچگی حسی حرکتی بر مهارت های حرکتی درشت و ظریف و دست نویسی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
کارشناسی ارشد
1396/11/30
فاطمه اسدی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ویژگی های شخصیتی و احساس تنهایی در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1394/12/19
سیما داوری ابنوی
طراحی و اثر بخشی مداخله ذهن آگاهی مبتنی بر هنر بر عزت نفس، اضطراب و مهارت های اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1400/06/31
سیده حمیده دهقان بنادکی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای سبک زندگی اسلامی در معلمان دانش آموزان کم توان ذهنی
کارشناسی ارشد
1393/09/04
نگار فلامرزی
پیش بینی اضطراب اجتماعی بر مبنای حمایت اجتماعی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان معلول جسمی- حرکتی
کارشناسی ارشد
1395/12/18
نبی فتاحی
مقایسه بهزیستی روان شناختی مادران دانش آموزان با وبدون اختلال های یادگیری
کارشناسی ارشد
1392/12/17
محمد فتحی
"مقایسه ی شیوه های فرزندپروری و راهبردهای مقابله با خشم دانش آموزان با و بدون اختلال رفتاری"
کارشناسی ارشد
1391/07/08
ندا گرامی زاده شیرازی
پیشبینی ابعاد بهزیستی روانشناختی بر اساس ابعاد خودپنداره در میان دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کارشناسی ارشد
1391/10/13
الهام قایدی
اثربخشی آموزش حافظه کاری رایانه یار بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی
کارشناسی ارشد
1393/04/10
محمدمهدی قاسمی
پیشبینی افسردگی بر اساس ابعاد هوش هیجانی و ابعاد شایستگی هیجانی اجتماعی در میان دانش آموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
1400/11/15
سپیده هاشمی
بررسی ابعاد ارزیابی کارکرد رفتار در کودکان دارای مشکلات رفتاری
کارشناسی ارشد
1392/07/10
عاطفه حیدری
پیشبینی ادراک شایستگی بر مبنای ابعاد انسجام خانوادگی در میان دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1391/12/07
صدیقه حسینی رچی
تاثیر یک دوره تمرین ژیمنماستیک پایه بر توانایی های ادراکی حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان شیراز
کارشناسی ارشد
1392/07/30
سیدسلیمان حسینی
طراحی و اعتباریابی چارچوب محتوایی برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم دوره ابتدایی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران:رویکرد ترکیبی
دکتری
1402/03/20
مظفر جعفری
تاثیر عملکرد خانواده بر میزان شکایات جسمانی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر دختر و پسر
کارشناسی ارشد
1391/09/26
ندا جمالی
تأثیر تمرین ردیابی -بصری بر توجه اشتراکی در کودکان دارای اختلال های طیف اوتیسم
کارشناسی ارشد
1396/06/26
فاطمه جوان
مقایسه استرس و سازگاری زناشویی والدین کودکان با اختلال های عصبی_تحولی
کارشناسی ارشد
1400/09/29
سجاد جاودانه
نقش جو خانوادگی در پیشبینی مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانیذهنی
کارشناسی ارشد
1394/06/31
هادی کریمی
رابطه ی ابعاد تحقق وجود و فرسودگی شغلی در میان معلمان دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1390/10/14
فاطمه کریمی
: تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی: یک مطالعه ترکیبی
دکتری
1400/05/07
حبیب کشاورز
تاثیر برنامه درسی ذهن آرایی بر مهارت مدیریت خشم و تجربه¬ی هم¬حسی کودکان دوره پیش دبستانی- مطالعه ترکیبی
دکتری
راضیه خسروی
نقش هوش اخلاقی و حمایت اجتماعی در پیش بینی گرایش به رفتار پرخطر نوجوانان تحت پوشش بهزیستی
کارشناسی ارشد
1400/03/17
میترا کوه پیما
اثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر عملکرد خواندن، نوشتن و مهارت اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص.
کارشناسی ارشد
1400/06/30
فاطمه کوثری
پیش¬بینی بهزیستی روان¬شناختی بر مبنای ابعاد شفقت خود و شادکامی در میان دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1397/06/25
شیدا مندمی
رابطه ابعاد عزتنفس، آرزوها و انتظارات دانشآموزان معلول جسمی
کارشناسی ارشد
1391/06/29
زهره میراحمدی
اثربخشی بازی های گروهی بر مهارت های اجتماعی دانشآموزان دختر با کمتوانیذهنی
کارشناسی ارشد
1393/06/26
راضیه میرحسینی
بررسی رابطه میان ابعاد امیدواری، حمایت اجتماعی و سلامت روانی در مادران کودکان اتیستیک
کارشناسی ارشد
کمال معاوی
پیش¬بینی هوش چندگانه بر مبنای پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش¬آموزان دبیرستانی: تبیینی نوین ازهوش در راستای آموزش فراگیر
کارشناسی ارشد
1390/12/17
سیده عاطفه محمدی
تاثیر آموزش سیستم ارتباطی مبادله تصویر (پکس) بر انواع مشکلات توجهی در کودکان مبتلا به اختلاف طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1398/02/15
زهرا محسنی فر
نقش تعهد شغلی، استرس شغلی و رضایت شغلی در پیشبینی فرسودگی شغلی معلمان دانشآموزان با نیازهای ویژه
کارشناسی ارشد
1400/06/29
حسن مرادی
اثربخشی مداخله یکپارچگی حسی بر مشکلات رفتاری- هیجانی کودکان با اختلال طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1397/06/25
مریم مرتضوی
مقایسه کیفیت دوستی در کودکان با و بدون اختلال نقص توجه / بیشفعالی
کارشناسی ارشد
1391/10/13
آرزو نجارزاده ریسه
پیش بینی خودشکوفایی بر مبنای انسجام خانوادگی و شفقت خود در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1400/11/15
زهرا نظری کرملو
پیش بینی خلاقیت بر مبنای ابعاد معنویت در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1396/12/16
کبری نذری
اثربخشی قصه درمانی بر بهبود خودتنظیمی، بازداری پاسخ و روابط اجتماعی دانش¬آموزان دارای اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1400/12/14
نصراله نوروزی
برنامه درسی تربیت مربی دوره پیش دبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: یک مطالعه ترکیبی
دکتری
1397/06/27
ناصر ربانی
: بررسی دو الگوی پیش بینی کنندگی اختلالات رفتاری توسط ابعاد مهارتهای اجتماعی/ ابعاد سبک های دلبستگی در دختران و پسران کم توان ذهنی دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
1390/09/22
حبیب اله صداقت
"مقایسه خودکارآمدی والدگری در میان مادران دارای فرزند با و بدون ناتوان ذهنی"
کارشناسی ارشد
1391/08/06
راحله شب خیز سعدی
مقایسه نگرش معلمان مراکز آموزش ویژه و معلمان آموزش فراگیر نسبت به فراگیرسازی دانش آموزان با نیازهای ویژه
کارشناسی ارشد
1391/09/06
سعید شریفی مورجانی
بررسی نقش خودکارآمدی در سازگاری دانش آموزان با آسیب بینایی
کارشناسی ارشد
1395/12/18
مرضیه شجاعی زاده
پیش بینی اضطراب امتحان بر مبنای ابعاد کمال گرایی در دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1394/08/27
نجمه سلیمان زاده
پیش بینی بهزیستی معنوی بر اساس جهت گیری مذهبی و خودشکوفایی در دانشجویان استعداد درخشان
کارشناسی ارشد
1396/04/14
زهرا تعصب
پیش بینی ابعاد خلاقیت بر اساس باورهای انگیزشی و سبک های پردازش اطلاعات ریاضی در دانش آموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
1403/06/26
مینا طهمورث
بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار، کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن (روانخوانی و درک مطلب) دانش آموزان با اختلال خواندن
کارشناسی ارشد
1400/06/31
فریما زاهدطلب
پیش بینی سبک های حل مسئله بر مبنای ابعاد خلاقیت در دانش اموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
ساناز زارعیان
پیشبینی تفکر انتقادی در دانشجویان استعداد درخشان و ممتاز دانشگاه علوم پزشکی: نقش باورهای انگیزشی و خود راهبری
کارشناسی ارشد
1391/07/11
سپیده محتشمی فر
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد خود تعیین گری در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1398/04/22
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
اساتید مشاور انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما