سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
دانشکده
علوم تربیتی و روانشناسی
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
روانشناسی تربیتی
روانشناسی بالینی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مبانی تعلیم و تربیت
کودکان استثنائی
علوم تربیتی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
اعضای هیات علمی
سمیه سادات ساداتی
سمیه سادات ساداتی
(EN Page)
استادیار
گروه کودکان استثنایی
شماره تماس: -
اتاق: 514
پست الکترونیکی:
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
مقالات
سمیه سادات ساداتی ،بررسی تحلیل عاملی، اعتبار و روایی مقیاس چند بعدی رضایت از زندگی دانش آموزی ،مجله علوم رفتاری ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 71 تا 75 ،
سمیه سادات ساداتی،دکتر غلامعلی افروز،دکتر رضا رستمی،دکتر احمد به پژوه،دکتر محسن شکوهی یکتا،دکتر باقر غباری بناب ،بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بربازداری رفتاری و تکانشگری دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه و بیش فعالی ،کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 57 تا 66 ،
دکتر قوام ملتفت،سمیه سادات ساداتی ،رابطه بین انگیزش تحصیلی و رضایت چید بعدی از زندگی در دانشآموزان دبیرستانی ،روانشناسی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 195 تا 208 ،
دکتر قوام ملتفت،سمیه سادات ساداتی ،ارایه مدلی برای ایستادگی دانش آموزان با توجه به متغیرهای خانوادگی و واسطه گری جهت گیری مذهبی در دانش آموزان دبیرستانی ،علوم روانشناختی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 88 تا 105 ،
دکتر قوام ملتفت،سمیه سادات ساداتی ،رابطه ابعاد کمالگرایی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز ،پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 71 تا 78 ،
سمیه سادات ساداتی ،رابطه ابعاد کمالگرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانشآموزان دبیرستانی تیزهوش ،پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 99 تا 110 ،
سمیه سادات ساداتی ،پیشبینی خلاقیت بر اساس ابعاد شخصیت با نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در دانشآموزان ،پژوهش در برنامه ریزی درسی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 121 تا 141 ،
سمیه سادات ساداتی،ژیلا نورانی کوتیانی ،ارائه مدلی برای تاب آوری شغلی معلمان بر اساس سبکمقابله ای و نقش واسطه ای باورهای مذهبی ،مشاوره شغلی و سازمانی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 126 تا 141 ،
سمیه سادات ساداتی،شهلا عباسی ،اثربخشی درمان یکپارچگی حسی-حرکتی بر مهارتهای حرکتی در دانشآموزان با کمتوانی یادگیری ،رفتار حرکتی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 105 تا 118 ،
سمیه سادات ساداتی،قوام ملتفت،مسلم تندرو ،پیشبینی تعللگرایی تحصیلی بر اساس الگوههای ارتباطی خانواده با نقش واسطهگرایانه سبکهای هویت ،علوم روانشناختی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 251 تا 264 ،
سمیه سادات ساداتی،قوام ملتفت ،بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانشآموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان پایایی، روایی و ساختار عاملی ،اندازه گیری تربیتی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 107 تا 123 ،
سمیه سادات ساداتی،قوام ملتفت ،نقش واسطهای نیازهای روانشناختی پایه در ارتباط بین سبکهای والدگری و سلامت روان دانشآموزان تیز هوش ،آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 203 تا 212 ،
قوام ملتفت،سمیه سادات ساداتی،حمیده اداوی ،آزمایش مدل الگوی ارتباطی خانواده با نقش میانجی گری انگیزش تحصیلی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 0 تا 0 ،
سمیه سادات ساداتی،شهلا عباسی ،اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ،مجله ناتوانی یادگیری ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 26 تا 37 ،
سمیه سادات ساداتی،ژیلا نورانی کوتیانی ،بررسی تابآوری شغلی معلمان مدارس استثنایی بر اساس سبک مقابلهای و نقش واسطهای باورهای مذهبی ،کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 0 تا 0 ،
سمیه سادات ساداتی ،طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ،رشد و یادگیری حرکتی ورزشی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 597 تا 611 ،
سمیه سادات ساداتی،صادق یوسفی ،بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطهای سبکهای مقابلهای در دانش آموزان تیز هوش ،پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 81 تا 95 ،
سمیه سادات ساداتی،صادق یوسفی ،پیشبینی خلاقیت هیجانی بر اساس ابعاد کارکرد خانواده با نقش واسطهای سبکهای مقابلهای ،دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 68 تا 78 ،
علی اکبری سرگری،سمیه سادات ساداتی ،اثربخشی یکپارچگی حسی حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت دانشآموزان کمتوان ذهنی ،سلامت روان کودک ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 241 تا 252 ،
علی بیرانوند،سمیه سادات ساداتی،حسن خودراون ،تأثیر اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا بر سازگاری شغلی و مدیریت تغییر در کتابخانه های عموم ،تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 10 تا 29 ،
مینا طهمورث،سمیه سادات ساداتی ،اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر کارکرد اجرایی دانشآموزان با اختالل خواندن ،روانشناسی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 272 تا 280 ،
مینا طهمورث،سمیه سادات ساداتی ،بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار دانش اموزان با اختلال خواندن ،روان شناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 173 تا 198 ،
سیما داوری ابنوی،سمیه سادات ساداتی ،اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر اضطراب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ،توانمندسازی کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 57 تا 65 ،
سمیه سادات ساداتی ،اثر بخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر هنر بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ،کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 0 تا 0 ،
ghavam moltafet،somayeh sadati firozabadi ,The Rrelationship between the Big Five Personality Traits and Happiness with the Mediation Role of Religious Orientation among Students ,International Journal of Psychology ,vol. 0 ,2015 ,pp. 76-93 ,
somayeh sadati firozabadi،ghavam moltafet،fatemeh zarin kolah،Hossein Kiaee Rad ,Prediction of resiliency based on Family communication patterns and satisfying basic psychological needs ,Global Journal of Psychology Research ,vol. 0 ,2017 ,pp. 11-17 ,
Fatemeh Soosan Jabari،somayeh sadati firozabadi،sedighe rostami boraijani ,Resiliency in Parents with Exceptional Children Based on Their Mindfulness ,Journal of Education and Learning ,vol. 0 ,2016 ,pp. 285-290 ,
،somayeh sadati firozabadi ,Parenting style basic psychological needs and emotional creativity a path analysis ,Creativity Research Journal ,vol. 0 ,1988 ,pp. 1-7 ,
somayeh sadati firozabadi ,The effects of the Faranak Parent-Child Mother Goose Program on the psychological well-being in mothers of deaf and hard of hearing children ,ARCHIVES OF REHABILITATION ,vol. 0 ,2024 ,pp. 0-0 ,
همایش ها
سمیه سادات ساداتی ,بررسی اثربخشی روش معنادرمانی گروهی بر کاهش افکار خودکشی در دختران دبیرستانی دارای گرایش به افکار خودکشی ,سومین کنگره ملی روانشناسی ,1396 ,تهران ,
سمیه سادات ساداتی ,مقایسه تابآوری شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی ,سومین کنگره ملی روانشناسی ,1396 ,تهران ,
سمیه سادات ساداتی ,مقایسه و رابطه سبکهای مقابلهای و تابآوری شغلی معلمان دانشآموزان استثنایی و عادی ,سومین کنگره ملی روانشناسی ,1396 ,تهران ,
سمیه سادات ساداتی ,بررسی تأثیر یکپارچگی حسی حرکتی بر مهارتهای حرکتی ظریف دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر ,کنفرانس ملی روان شناسی و مشاوره با تاکید بر کیفیت زندگی ,1396 ,اصفهان ,
سمیه سادات ساداتی ,اثربخشی درمان بازخورد عصبی برکارکردهای اجرایی دانشآموزان با نارسایی توجه- بیشفعالی ,کنفرانس ملی روان شناسی و مشاوره با تاکید بر کیفیت زندگی ,1396 ,تهران ,
سمیه سادات ساداتی،شهلا عباسی ,اثربخشی یکپارچگی حسی حرکتی بر اختلال نوشتن دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ,همایش ملی خانواده، کودک و نوجوان (با تاکید بر افراد با نیازهای ویژه) ,1397 ,دانشگاه شیراز ,
somayeh sadati firozabadi ,Prediction of resiliency based on Family communication patterns and satisfying basic psychological needs ,Global Journal of Psychology Research ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
مریم عباسپور
اثربخشی آموزش به شیوه نمایش خلاق بر بهبود حل مسئله و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1400/11/15
علی اکبری سرگری
بررسی اثر بخشی یکپارچگی حسی حرکتی بر مهارت های حرکتی درشت و ظریف و دست نویسی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
کارشناسی ارشد
1396/11/30
سمیره بشیری
پیش بینی نگرش به ازدواج در دختران با آسیب بینایی با توجه به سبک های دلبستگی، الگوهای ارتباطی خانواده و حمایت اجتماعی ادراک شده
کارشناسی ارشد
1400/03/19
سیما داوری ابنوی
طراحی و اثر بخشی مداخله ذهن آگاهی مبتنی بر هنر بر عزت نفس، اضطراب و مهارت های اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1400/06/31
زینب خلیلی مقدم
پیشبینی بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک با نیازهای ویژه براساس هوش هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده
کارشناسی ارشد
1399/06/30
زهرا قربان زاده
اثر بخشی روش توان بخشی روانی دوساهو بر رشد حرکتی و رفتار سازشی کودکان دارای اختلال اوتیسم
کارشناسی ارشد
1399/06/30
فاطمه حسنی
طراحی و اثربخشی برنامه حرکتی ریتمیک منتخب بر مهارتهای حرکتی، عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان دختر دارای ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1400/03/26
میترا کوه پیما
اثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر عملکرد خواندن، نوشتن و مهارت اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص.
کارشناسی ارشد
1400/06/30
سها لطف الهی
طراحی و اثربخشی مداخله بازیهای توجهی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی دانشآموزان پسر دارای اختلال یادگیری خواندن
کارشناسی ارشد
مژگان مردانی
اثر بخشی ذهن آگاهی مبتنی بر هنر بر توجه پایدار، تنظیم هیجان و خودتنظیمی در دانشآموزان دارای اختلال کاستی توجه همراه با بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1402/12/15
المیرا مسافر
تدوین و اثر بخشی برنامه ی پیشرفت خواندن مبتنی بر مدل حافظه ی کاری )حلقه ی واجی( بر اگاهی واج شناختی،حافظه ی فعال واجی و پیشرفت خواندن در کودکان نارساخوا ن
کارشناسی ارشد
1401/11/11
کبری نذری
اثربخشی قصه درمانی بر بهبود خودتنظیمی، بازداری پاسخ و روابط اجتماعی دانش¬آموزان دارای اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1400/12/14
ملیکا رسولی بروجنی
بررسی اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و رابطه والد-کودک در مادران دارای کودکان اوتیسم
کارشناسی ارشد
1402/11/28
حکیمه صادقی خواه
اثربخشی برنامه والد-کودک فرانک بر رشد آواسازی و شنیداری کودکان با آسیب شنوایی و بهزیستی روانشناختی مادران آنها
کارشناسی ارشد
1401/06/30
عاطفه سلیمان زاده کلهرودی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودکان کم توان ذهنی براساس نگرش آنها نسبت به فرزند دارای نیازهای ویژه و سبک مقابله ای
کارشناسی ارشد
1402/11/15
صبا سلطانی
اثربخشی امیددرمانی بر شادکامی، بهزیستی روانشناختی و روابط والد-فرزند در مادران داری فرزند اوتیسم
کارشناسی ارشد
1399/06/30
مینا طهمورث
بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار، کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن (روانخوانی و درک مطلب) دانش آموزان با اختلال خواندن
کارشناسی ارشد
1400/06/31
فاطمه زارعی
اثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر مهارت های حرکتی درشت و ظریف و مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
کارشناسی ارشد
1400/06/31
زیبا مستوفی مقام
اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله اجتماعی بر مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتاری دانشآموزان با ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1398/06/25
حدیثه اسدزاده رونیزی
پیش بینی مهارت های اجتماعی و خودکنترلی بر اساس سبک های فرزندپروری در جوانان با آسیب بینایی
کارشناسی ارشد
1400/03/24
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما