اعضای هیات علمی

مریم شفیعی سروستانی

مریم شفیعی سروستانی

مریم شفیعی سروستانی    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: -
اتاق: 410
پست الکترونیکی: 
اتاق مجازی: http://vroom.shirazu.ac.ir/shafiee

کتب



مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
جلیل افشین تجارب دانشجویان دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از چالش‌ های آموزش الکترونیکی: مطالعه پدیدارشناسانه کارشناسی ارشد 1396/07/19
احمد اسدزاده بررسی رابطه ی بین سبک رهبری اعضای هیئت علمی با مشارکت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1397/06/31
زهرا بهادری فهم تجربه خودمدیریتی معلمان دوره ابتدایی در فضای مجازی: یک مطالعه پدیدار شناسی کارشناسی ارشد 1400/05/05
ثریا درفش تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت (برنامه شاد) در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه کارشناسی ارشد 1400/06/31
نرگس اثناعشری بررسی اثر کیفیت مدیریت منابع انسانی بر عملکرد نوآورانه با میانجیگری چابکی فکری و فرهنگ سازمانی در اداره کل آموزش پرورش استان فارس کارشناسی ارشد 1402/06/27
مریم سادات فخیم پور دوست داشتنی ترین خویشتن معلم در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: رویکرد ترکیبی دکتری 1401/11/15
مرضیه حاجی زاده ساخت و اعتباریابی مقیاس رهبری راهبردی فرمند و شناسایی و اولویت بندی نیاز های آموزشی مدیران دانشگاه های شیراز: مطالعه چندروشی کمی دکتری
رحیمه حسنی ویژگی های دانشجوی شایسته‌ در مقطع دکترا از‌ دیدگاه‌ اعضای‌ هیئت علمی دانشگاه شیراز: مطالعه موردی کیفی کارشناسی ارشد 1397/11/27
سیدجعفر هاشمی اصل چارچوب مدرسه مبتنی بر عشق به مطالعه در نظام آموزش ابتدایی جمهوری اسلامی ایران – رویکرد ترکیبی چندگانه دکتری 1402/06/22
سیدسلیمان حسینی طراحی و اعتباریابی چارچوب محتوایی برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم دوره ابتدایی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران:رویکرد ترکیبی دکتری 1402/03/20
فاطمه حسینی دکتری
الهام جهانی بررسی نقش برنامه درسی تجربه شده در توسعه شایستگی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. کارشناسی ارشد 1398/03/01
علی جوانمرد سوادانتقادی دانشجویان در آموزش عالی: رویکرد فراترکیب نظریه ساز دکتری 1400/06/31
سعیده کریمی چوگیایی تجربه ی معلمان از سبک رهبری مدیران نمونه ی مدارس ابتدایی: یک مطالعه پدیدار شناسانه کارشناسی ارشد 1399/06/30
کوثر خادم تجارب زیسته مدیران از رفتارهای خارج از قاعده سازمانی مدرسان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسانه کارشناسی ارشد 1402/04/04
زهرا خلیلی بررسی رابطه بین انواع سکوت سازمانی و حافظه سازمانی در معلمان دبیرستان های دخترانه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/06/31
فاطمه خوشبو تزنگی رابطه ی بین دلبستگی شغلی اعضای هیئت علمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1396/12/07
فاطمه میرغفاری طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی های استاد پایدار در نظام آموزش عالی: رویکرد ترکیبی کارشناسی ارشد 1400/04/14
سید روح اله موسوی پور بررسی رابطه بین سبک های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/04/19
محمدحسن نصیری تجربه نیکبودی آکادمیک در بین اعضای هیات علمی: یک مطالعه پدیدارشناسانه دکتری 1400/06/31
فریده نوری صادق طراحی و امکان سنجی چارچوب مدرسه مبتنی بر بازی انگاری آموزش - رویکرد ترکیبی دکتری 1400/06/31
یعقوب رحیمی پردنجانی واکاوی شایستگیهای معلمان عشایر کوچنده و طراحی سرفصلهای برنامه درسی دانشجو معلمان عشایری:مطالعه چند روشی کیفی دکتری 1399/06/31
عباس رجایی اذرخوارانی طراحی مدل زیست بوم دانش بنیان دانشگاهی با تأکید بر ارتقای محیط پژوهشی و ارزیابی زیست بوم ده دانشگاه جامع جمهوری اسلامی ایران : پژوهش ترکیبی دکتری
فرشاد رشیدی کشف دیدگاه مدیران و معلمان از رهبری آموزشی :یک مطالعه پدیدار شناسانه کارشناسی ارشد 1398/03/01
فاطمه شکرریز نقش رضایت اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز از کیفیت آموزش مجازی در رفتار تسهیم دانش آنان کارشناسی ارشد 1400/10/22
فروزان طاهری رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی با فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1397/04/02
راضیه یزدانی ارائه مدل پویایی های دانش درنظام آموزش وپرورش مبتنی بر رویکرد فراترکیب نظریه ساز دکتری 1400/06/15
نیلوفر زندی طراحی الگوی شایستگی‌های معلمان مدرن در نظام آموزش و پروش -رویکرد تلفیقی کارشناسی ارشد
زهرا زارع بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و توسعه شایستگی عاطفی – اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1396/12/20
یوسف امیری تجربه مدیران مدارس ابتدایی از کار با معلمان جدید الاستخدام فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان :رویکرد پدیدار شناسانه کارشناسی ارشد 1401/06/28
فاطمه کشت کار تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه کارشناسی ارشد 1399/06/24
فاطمه محمودی مدل معادله ساختاری رابطه بین کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت با رفتار تسهیم دانش مدیران در ادارات آموزش و پرورش شهر شیراز کارشناسی ارشد 1398/11/19
زینب نوروزی بررسی رابطه بین سبک های تدریس اعضای هیئت علمی با میزان گرایش به یادگیری مادام العمر دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1398/03/28
ناهید کامرانی علی اباد بررسی رابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد اموزشی اعضای هیات علمی و مهارت های سطوح برتر تفکر آنان در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان کارشناسی ارشد 1398/06/30
سعید عباس زاده طراحی محتوای کتاب ریاضی پایه سوم ابتدایی بر اساس برنامه درسی تلفیقی و ارزیابی میزان تاثیر آن بر یادگیری یکپارچه دانش آموزان –مطالعه ترکیبی دکتری 1401/11/15
عبداله افشار طراحی و اعتباریابی مدل آموزشی ارشادگری برخط مبتنی بر تسهیم دانش برای آموزش مشاغل کلیدی حمل و نقل ریلی کشور دکتری 1402/06/29
سپیده احمدی ارزیابی تمایل معلمان به مشارکت در برنامه ریزی درسی بر اساس نظام برنامه ریزی درسی مرجح آنان در مدارس متوسطه دوم شهر شیراز کارشناسی ارشد 1396/06/20
احسان احمدنیا مدل یابی رابطه ساختاری نگرش و تعهد کارکنان به تغییر سازمانی با آمادگی آنها برای تغییر در آموزش و پرورش استان فارس کارشناسی ارشد 1402/06/29
رسول انجامی بررسی رابطه ی بین سبک های رهبری و روحیه شغلی دبیران با نقش واسطه گری ارتباطات سازمانی در مدارس دوره دوم متوسطه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1397/11/30
مسعود انصاری جابری طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی‌های سرگروه آموزشی معلمان به‌عنوان ارشادگر حرفه‌ای یادگیری و ارزیابی شایستگی‌های سرگروه‌های آموزشی دوره متوسطه استان فارس - رویکرد ترکیبی چندگانه دکتری 1401/06/30
صفورا عسکری مقایسه تاثیر آموزش خواندن مبتنی بر مهارت‌های فراشناختی به شیوه آموزش متقابل و مطالعه مشارکتی بر یادگیری مهارت‌های خواندن، نوشتن و فراشناخت دانش‌آموزان دوره ابتدایی کارشناسی ارشد 1398/11/30
باقر اذرپیکان طراحی مدل سکوت دانش آموزان در یادگیری مشارکتی در محیط کلاس درس– رویکرد چند روشی کیفی کارشناسی ارشد 1402/06/22
بتول بیات مدل مشارکت دانشجویان در یادگیری و تدریس در نظام آموزش عالی کارشناسی ارشد 1402/06/22
محمدصادق بشارت نیا توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و ارزیابی تأثیر آن بر ارتقای سطح مهارت های اجتماعی آنان در کلاس: یک مطالعه ترکیبی دکتری 1402/07/30
صدراله دبید بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای وعملکرد معلمان دوره اول متوسطه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/06/31
عابدین دارابی عمارتی توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش تفکر ریزوماتیک در کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی و تأثیر آن در پرورش خلاقیت دانش آموزان: مطالعه ترکیبی دکتری 1399/06/30
غلامرضا دهداری بررسی تاثیر نوع الگوی تدریس بر کیفیت آموزشی کلاس درس مدارس در دوره ابتدایی شهر بوشهر کارشناسی ارشد 1395/04/22
محسن فریادی توسعه و اعتباریابی الگوی تعاملی آموزش خلاقیت در درس علوم تجربی دوره اول متوسطه و تاثیر آن بر پرورش خلاقیت دانش آموزان: مطالعه ترکیبی دکتری 1400/06/14
فائزه فریدونی طراحی و اعتباریابی چارچوب بعد محیطی رفتار سازمانی در دانشگاه: رویکرد ترکیبی دکتری 1399/02/29
هیمن قادری مدل پایداری آفرینی دانشجویان با رویکرد هیوتاگوژی -مطالعه فراترکیب نظریه ساز دکتری
مجتبی قادری توسعه الگوی آموزش تفکر طراحی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه ترکیبی دکتری 1399/06/16
مریم حیدری بررسی رابطه بین شایستگی های عاطفی اجتماعی مدیران با هویت سازمانی دبیران اموزش و پرورش منطقه 4 تهران کارشناسی ارشد 1394/12/05
روح اله حسامپور ارزیابی ادراک معلمان از نظارت اثربخش بر برنامه درسی در مدارس ابتدایی شهرستان بوانات کارشناسی ارشد 1397/11/30
مصطفی حسینی ساخت و اعتباریابی مقیاس دانشگاه استعدادربا و تبیین نقش استعدادربایی دانشگاه شیراز در رفتار فراکنشی اعضای هیات علمی -مطالعه چند روشی کمی دکتری 1402/11/15
منا جمال آبادی بررسی تاثیر برنامه درسی صلح‌محور بر مدیریت خشم دانش‌آموزان پیش‌دبستانی کارشناسی ارشد 1395/05/03
رحیم کامیاب سواد رهبری آموزشی مدیران مدارس در آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران –رویکرد ترکیبی دکتری 1399/10/27
فاطمه کریمی : تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی: یک مطالعه ترکیبی دکتری 1400/05/07
حبیب کشاورز تاثیر برنامه درسی ذهن آرایی بر مهارت مدیریت خشم و تجربه¬ی هم¬حسی کودکان دوره پیش دبستانی- مطالعه ترکیبی دکتری
حمزه خلیفه بررسی تاثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایه‌ی اول دوره‌ی ابتدایی. کارشناسی ارشد 1396/06/28
شیرین خاضکی ارزیابی میزان آگاهی دبیران مدارس متوسطه از مقیاس‌های مهارت برنامه ریزی درسی و اجرای آن در کلاس کارشناسی ارشد 1401/06/15
مجید کوثری ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی دوره ی اول متوسطه نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران:رویکرد ترکیبی دکتری 1396/12/20
رضا مظاهری توسعه و اعتبار سنجی مقیاس ارزیابی فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران(مطالعه ترکیبی) دکتری 1398/01/28
محبوبه مهرورز طراحی و تبیین چهارچوب مدیریت تحرکات مجازی دانشجویان در راستای بین‌المللی شدن دانشگاه‌های برتر کشور دکتری 1398/09/24
سیدعباس میرشجاعیان حسینی توسعه و اعتباریابی الگوی شایستگی های حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان: مطالعه ترکیبی دکتری 1399/09/27
خاطره محمدجعفری تأثیر آموزش مبتنی بر تفکر ژرف اندیشانه بریادگیری پژوهش محور و عملکرد دانش آموزان دختر دردرس علوم تجربی دوره ابتدایی: یک مطالعه ترکیبی دکتری 1397/09/11
فاطمه محمدی واکاوی مفهوم یادگیری تلفیق شده با کار در آموزش عالی: رویکرد مرورتلفیقی کارشناسی ارشد 1402/12/13
زینب مختاری بهره گیری از مفهوم اینترنت همه چیز در توسعه چارچوب آموزش های فنی و حرفه ای دکتری 1403/03/19
نجمه مظفری تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی پایه ششم و طراحی مجدد آن براساس الگوی مریل کارشناسی ارشد 1396/12/20
ایمان نارکی واکاوی تجارب زیسته معلمان دوره ی ابتدایی در زمینه بسترسازی ایجاد انگیزه در درس ریاضی کارشناسی ارشد 1402/04/05
محمد نصرالهی طراحی و اعتبار یابی چارچوب برنامه درسی بهسازی حرفه ای مدیران سازمان سما : مطالعه ترکیبی دکتری 1400/06/31
الناز نظری طراحی و تبیین مدل توسعه ی تیم های‌ پژوهشی مجازی در حوزه فنی و مهندسی: پژوهشی ترکیبی دکتری 1399/02/16
سمیرا نکومند طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش مصرف پایدار به دانش آموزان دوره دوم ابتدایی–مطالعه ترکیبی دکتری 1399/02/31
سحر نوروزی ارائه مدل زهرآگینی استاد در دانشگاه شیراز- یک نظریه داده بنیاد دکتری 1402/06/29
امیر پرمر تحلیل مقایسه ای مبانی رفتار سازمانی معلمان دوره ابتدایی استان فارس کارشناسی ارشد 1398/04/05
راضیه رفیعی طراحی الگوی شایستگی های معلمان کلاس های چندپایه در دوره ابتدایی و تحلیل محتوای درس کلاس های چندپایه در دانشگاه فرهنگیان – رویکرد ترکیبی کارشناسی ارشد 1400/11/30
اسداله راخداپور بررسی رابطه بین سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان با روحیه پژوهشگری دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1397/06/26
احسان صادقی ارزیابی نقش برنامه های فرهنگی- اجتماعی شهرداری شیراز در ارتقا سطح نشاط اجتماعی شهروندان شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/03/10
فائزه صفری بررسی مقایسه ای نقشه های مفهومی در کتاب های علوم تجربی دوره دوم ابتدایی کارشناسی ارشد 1402/06/28
هادی ساجدی راد توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش تفکر انتقادی در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم و بررسی تاثیر آن در پرورش مهارت های تفکر انتقادی دانش آموزان؛ مطالعه ای ترکیبی دکتری 1401/05/04
مجید شعبانی فرد آسیب شناسی نظام یاددهی- یادگیری در مراکز دانشگاهی فنی- حرفه¬ای: رویکرد ترکیبی دکتری 1396/03/10
فرشته شهابی نیا طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی دانشجویان و ارزیابی میزان شیوع مولفه های ارزش های اخلاقی در بین دانشجویان دانشگاه های شهر زاهدان -مطالعه ترکیبی دکتری 1400/11/15
امید سلیمانی بالاوی تاثیر آموزش رویکرد "تدریس بازی برای فهم" بر عملکرد ورزشی و لذت دانش آموزان از درس تربیت بدنی در دوره اول متوسطه : رویکرد آشیانه ای آزمایشی دکتری 1398/06/23
فروزان طاهری تدوین راهبردهای نگارش مقالات پژوهشی کمی، کیفی و ترکیبی در حوزه آموزش و تحلیل ژانر مقالات فارسی و لاتین برنامه درسی دکتری
سید مهرداد واحدی مهر تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی ششم ابتدایی و مطابقت آن با استانداردهای بین المللی کارشناسی ارشد 1398/03/08
طیبه وردی علائی مدیر اسوه مدرسه در نظام آموزش و پرورش - رویکرد ترکیبی دکتری 1396/09/25
علی اصغر زارع بررسی رابطه بین سبک تفکر و اثر بخشی آموزشی معلمان مدارس دوره ابتدایی دخترانه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/04/22
حامد کرمی تحلیل محتوا و سازماندهی مجدد درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی مریل کارشناسی ارشد 1397/02/01
نام درس
 
نمایش 12 نتیجه
از 1
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
سیاست گزاری در نظام های آموزشی 140279251 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 1500 الی 1700) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
کاربرد تئوری ها و اصول یادگیری در برنامه ریزی درسی 140248902 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
مبانی واصول برنامه ریزی آموزشی 140631043 2 2 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/25 (1000 - 1100) ترم اول 1400
روش های برنامه ریزی آموزشی در توسعه ملی و منطقه ای 140279007 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
متون تخصصی ومتون ترجمه 140245131 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
نظارت وراهنمائی آموزشی 140631040 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/18 (1400 - 1500) ترم اول 1400
سیاست گزاری در نظام های آموزشی 140279251 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 1300 الی 1500) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
کاربرد تئوری ها و اصول یادگیری در برنامه ریزی درسی 140248902 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
مبانی واصول برنامه ریزی آموزشی 140631043 2 2 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) (0000 - 0000) ترم اول 1399
روش های برنامه ریزی آموزشی در توسعه ملی و منطقه ای 140279007 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
متون تخصصی ومتون ترجمه 140245131 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نظارت وراهنمائی آموزشی 140631040 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1500) (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 12 نتیجه
از 1