اعضای هیات علمی

مریم شفیعی سروستانی

مریم شفیعی سروستانی

مریم شفیعی سروستانی    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: -
اتاق: 410
پست الکترونیکی: 
وب سایت: 
اتاق مجازی: http://vroom.shirazu.ac.ir/shafiee

کتب



مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
جلیل افشین تجارب دانشجویان دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از چالش‌ های آموزش الکترونیکی: مطالعه پدیدارشناسانه کارشناسی ارشد 1396/07/19
هدیه امیری طراحی الگوی شایستگی های مدیر مدرسه پاسخگوی فرهنگی – رویکرد مرور تلفیقی کارشناسی ارشد 1404/04/11
یوسف امیری ارائه مدل توسعه ثبات قدم دانشجویان در تدوین رساله دکتری: نظریه داده بنیاد دکتری
احمد اسدزاده بررسی رابطه ی بین سبک رهبری اعضای هیئت علمی با مشارکت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1397/06/31
زهرا بهادری فهم تجربه خودمدیریتی معلمان دوره ابتدایی در فضای مجازی: یک مطالعه پدیدار شناسی کارشناسی ارشد 1400/05/05
ثریا درفش تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت (برنامه شاد) در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه کارشناسی ارشد 1400/06/31
نرگس اثناعشری بررسی اثر کیفیت مدیریت منابع انسانی بر عملکرد نوآورانه با میانجیگری چابکی فکری و فرهنگ سازمانی در اداره کل آموزش پرورش استان فارس کارشناسی ارشد 1402/06/27
مریم سادات فخیم پور دوست داشتنی ترین خویشتن معلم در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: رویکرد ترکیبی دکتری 1401/11/15
مرضیه حاجی زاده ساخت و اعتباریابی مقیاس رهبری راهبردی فرمند و شناسایی و اولویت بندی نیاز های آموزشی مدیران دانشگاه های شیراز: مطالعه چندروشی کمی دکتری
رحیمه حسنی ویژگی های دانشجوی شایسته‌ در مقطع دکترا از‌ دیدگاه‌ اعضای‌ هیئت علمی دانشگاه شیراز: مطالعه موردی کیفی کارشناسی ارشد 1397/11/27
سیدجعفر هاشمی اصل چارچوب مدرسه مبتنی بر عشق به مطالعه در نظام آموزش ابتدایی جمهوری اسلامی ایران – رویکرد ترکیبی چندگانه دکتری 1402/06/22
بهنام هاشمی شبانکاره طراحی الگوی شایستگی‌های معلم در پیشگیری و مدیریت موقعیت‌های قلدری در مدرسه کارشناسی ارشد 1403/11/15
سیدسلیمان حسینی طراحی و اعتباریابی چارچوب محتوایی برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم دوره ابتدایی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران:رویکرد ترکیبی دکتری 1402/03/20
فاطمه حسینی دکتری
علیرضا ایزدی واکاوی تجارب زیسته تدریس معلمان دوره متوسطه اول شهرستان خرامه در تعامل با دانش آموزان نسل آلفا : یک مطالعه ی پدیدار شناسانه. کارشناسی ارشد
الهام جهانی بررسی نقش برنامه درسی تجربه شده در توسعه شایستگی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. کارشناسی ارشد 1398/03/01
علی جوانمرد سوادانتقادی دانشجویان در آموزش عالی: رویکرد فراترکیب نظریه ساز دکتری 1400/06/31
سعیده کریمی چوگیایی تجربه ی معلمان از سبک رهبری مدیران نمونه ی مدارس ابتدایی: یک مطالعه پدیدار شناسانه کارشناسی ارشد 1399/06/30
کوثر خادم دکتری
زهرا خلیلی بررسی رابطه بین انواع سکوت سازمانی و حافظه سازمانی در معلمان دبیرستان های دخترانه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/06/31
فاطمه خوشبو تزنگی رابطه ی بین دلبستگی شغلی اعضای هیئت علمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1396/12/07
فاطمه میرغفاری طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی های استاد پایدار در نظام آموزش عالی: رویکرد ترکیبی کارشناسی ارشد 1400/04/14
سید روح اله موسوی پور بررسی رابطه بین سبک های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/04/19
محمدحسن نصیری تجربه نیکبودی آکادمیک در بین اعضای هیات علمی: یک مطالعه پدیدارشناسانه دکتری 1400/06/31
فریده نوری صادق طراحی و امکان سنجی چارچوب مدرسه مبتنی بر بازی انگاری آموزش - رویکرد ترکیبی دکتری 1400/06/31
نرجس پیکار طراحی الگوی شایستگی های مدیر دارای هوش فرهنگی در آموزش عالی _ رویکرد تلفیقی کارشناسی ارشد
یعقوب رحیمی پردنجانی واکاوی شایستگیهای معلمان عشایر کوچنده و طراحی سرفصلهای برنامه درسی دانشجو معلمان عشایری:مطالعه چند روشی کیفی دکتری 1399/06/31
عباس رجایی اذرخوارانی طراحی و اعتباریابی مدل شکل گیری زیست بوم دانش بنیان دانشگاهی با تأکید بر ارتقای محیط پژوهشی و ارزیابی زیست بوم ده دانشگاه جامع جمهوری اسلامی ایران: پژوهش ترکیبی دکتری 1404/03/10
فرشاد رشیدی کشف دیدگاه مدیران و معلمان از رهبری آموزشی :یک مطالعه پدیدار شناسانه کارشناسی ارشد 1398/03/01
مائده ریاضی طراحی الگوی اثر بخش مشارکت والدین در مدرسه کارشناسی ارشد 1404/07/26
فاطمه شکرریز نقش رضایت اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز از کیفیت آموزش مجازی در رفتار تسهیم دانش آنان کارشناسی ارشد 1400/10/22
فروزان طاهری رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی با فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1397/04/02
راضیه یزدانی ارائه مدل پویایی های دانش درنظام آموزش وپرورش مبتنی بر رویکرد فراترکیب نظریه ساز دکتری 1400/06/15
نیلوفر زندی طراحی الگوی شایستگی‌های معلمان مدرن در نظام آموزش و پروش -مرور تلفیقی کارشناسی ارشد 1403/11/15
زهرا زارع بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و توسعه شایستگی عاطفی – اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1396/12/20
یوسف امیری تجربه مدیران مدارس ابتدایی از کار با معلمان جدید الاستخدام فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان :رویکرد پدیدار شناسانه کارشناسی ارشد 1401/06/28
فاطمه کشت کار تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه کارشناسی ارشد 1399/06/24
فاطمه محمودی مدل معادله ساختاری رابطه بین کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت با رفتار تسهیم دانش مدیران در ادارات آموزش و پرورش شهر شیراز کارشناسی ارشد 1398/11/19
زینب نوروزی بررسی رابطه بین سبک های تدریس اعضای هیئت علمی با میزان گرایش به یادگیری مادام العمر دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1398/03/28
ناهید کامرانی علی اباد بررسی رابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد آموزشی هیأت علمی و مهارت های سطوح برتر تفکر آنان در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان کارشناسی ارشد 1398/06/30
سعید عباس زاده طراحی محتوای کتاب ریاضی پایه سوم ابتدایی بر اساس برنامه درسی تلفیقی و ارزیابی میزان تاثیر آن بر یادگیری یکپارچه دانش آموزان –مطالعه ترکیبی دکتری 1401/11/15
عبداله افشار طراحی و اعتباریابی مدل آموزشی ارشادگری برخط مبتنی بر تسهیم دانش برای آموزش مشاغل کلیدی حمل و نقل ریلی کشور دکتری 1402/06/29
المیرا افضل دهکردی روایت های دانشجویان با تجربه دو دوره تحصیلی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز از تغییرات فضای ذهنی، فیزیکی و اجتماعی دانشگاه- رویکرد روایتی کارشناسی ارشد
سپیده احمدی ارزیابی تمایل معلمان به مشارکت در برنامه ریزی درسی بر اساس نظام برنامه ریزی درسی مرجح آنان در مدارس متوسطه دوم شهر شیراز کارشناسی ارشد 1396/06/20
احسان احمدنیا مدل یابی رابطه ساختاری نگرش و تعهد کارکنان به تغییر سازمانی با آمادگی آنها برای تغییر در آموزش و پرورش استان فارس کارشناسی ارشد 1402/06/29
رسول انجامی بررسی رابطه ی بین سبک های رهبری و روحیه شغلی دبیران با نقش واسطه گری ارتباطات سازمانی در مدارس دوره دوم متوسطه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1397/11/30
مسعود انصاری جابری طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی‌های سرگروه آموزشی معلمان به‌عنوان ارشادگر حرفه‌ای یادگیری و ارزیابی شایستگی‌های سرگروه‌های آموزشی دوره متوسطه استان فارس - رویکرد ترکیبی چندگانه دکتری 1401/06/30
صفورا عسکری مقایسه تاثیر آموزش خواندن مبتنی بر مهارت‌های فراشناختی به شیوه آموزش متقابل و مطالعه مشارکتی بر یادگیری مهارت‌های خواندن، نوشتن و فراشناخت دانش‌آموزان دوره ابتدایی کارشناسی ارشد 1398/11/30
باقر اذرپیکان طراحی مدل سکوت دانش آموزان در یادگیری مشارکتی در محیط کلاس درس– رویکرد چند روشی کیفی کارشناسی ارشد 1402/06/22
بتول بیات واکاوی مدل مشارکت دانشجویان در فرآیند تدریس و یادگیری در نظام آموزش عالی کارشناسی ارشد 1403/11/02
محمدصادق بشارت نیا توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و ارزیابی تأثیر آن بر ارتقای سطح مهارت های اجتماعی آنان در کلاس: یک مطالعه ترکیبی دکتری 1402/07/30
صدراله دبید بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای وعملکرد معلمان دوره اول متوسطه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/06/31
عابدین دارابی عمارتی توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش تفکر ریزوماتیک در کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی و تأثیر آن در پرورش خلاقیت دانش آموزان: مطالعه ترکیبی دکتری 1399/06/30
غلامرضا دهداری بررسی تاثیر نوع الگوی تدریس بر کیفیت آموزشی کلاس درس مدارس در دوره ابتدایی شهر بوشهر کارشناسی ارشد 1395/04/22
محسن فریادی توسعه و اعتباریابی الگوی تعاملی آموزش خلاقیت در درس علوم تجربی دوره اول متوسطه و تاثیر آن بر پرورش خلاقیت دانش آموزان: مطالعه ترکیبی دکتری 1400/06/14
فائزه فریدونی طراحی و اعتباریابی چارچوب بعد محیطی رفتار سازمانی در دانشگاه: رویکرد ترکیبی دکتری 1399/02/29
هیمن قادری مدل پایداری آفرینی دانشجویان با رویکرد هیوتاگوژی -مطالعه فراترکیب نظریه ساز دکتری 1403/11/15
مجتبی قادری توسعه الگوی آموزش تفکر طراحی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه ترکیبی دکتری 1399/06/16
مریم حیدری بررسی رابطه بین شایستگی های عاطفی اجتماعی مدیران با هویت سازمانی دبیران اموزش و پرورش منطقه 4 تهران کارشناسی ارشد 1394/12/05
روح اله حسامپور ارزیابی ادراک معلمان از نظارت اثربخش بر برنامه درسی در مدارس ابتدایی شهرستان بوانات کارشناسی ارشد 1397/11/30
مصطفی حسینی ساخت و اعتباریابی مقیاس دانشگاه استعدادربا و تبیین نقش استعدادربایی دانشگاه شیراز در رفتار فراکنشی اعضای هیات علمی -مطالعه چند روشی کمی دکتری 1402/11/15
منا جمال آبادی بررسی تاثیر برنامه درسی صلح‌محور بر مدیریت خشم دانش‌آموزان پیش‌دبستانی کارشناسی ارشد 1395/05/03
رحیم کامیاب سواد رهبری آموزشی مدیران مدارس در آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران –رویکرد ترکیبی دکتری 1399/10/27
فاطمه کریمی : تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی: یک مطالعه ترکیبی دکتری 1400/05/07
حبیب کشاورز تاثیر برنامه درسی ذهن آرایی بر مهارت مدیریت خشم و تجربه¬ی هم¬حسی کودکان دوره پیش دبستانی- مطالعه ترکیبی دکتری
حمزه خلیفه بررسی تاثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایه‌ی اول دوره‌ی ابتدایی. کارشناسی ارشد 1396/06/28
شیرین خاضکی ارزیابی میزان آگاهی دبیران مدارس متوسطه از مقیاس‌های مهارت برنامه ریزی درسی و اجرای آن در کلاس کارشناسی ارشد 1401/06/15
شیرین خاضکی طراحی رویکرد آموزش مبتنی بر تفکر ژرف اندیشانه در درس زیست شناسی و ارزیابی تاثیر آن بر عملکرد و لذت یادگیری و سواد ورفتار زیست محیط گرایانه دانش آموزان پایه دهم دکتری
مجید کوثری ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی دوره ی اول متوسطه نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران:رویکرد ترکیبی دکتری 1396/12/20
رضا مظاهری توسعه و اعتبار سنجی مقیاس ارزیابی فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران(مطالعه ترکیبی) دکتری 1398/01/28
محبوبه مهرورز طراحی و تبیین چهارچوب مدیریت تحرکات مجازی دانشجویان در راستای بین‌المللی شدن دانشگاه‌های برتر کشور دکتری 1398/09/24
سیدعباس میرشجاعیان حسینی توسعه و اعتباریابی الگوی شایستگی های حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان: مطالعه ترکیبی دکتری 1399/09/27
خاطره محمدجعفری تأثیر آموزش مبتنی بر تفکر ژرف اندیشانه بریادگیری پژوهش محور و عملکرد دانش آموزان دختر دردرس علوم تجربی دوره ابتدایی: یک مطالعه ترکیبی دکتری 1397/09/11
فاطمه محمدی واکاوی مفهوم یادگیری تلفیق شده با کار در آموزش عالی: رویکرد مرورتلفیقی کارشناسی ارشد 1402/11/15
زینب مختاری بهره گیری از مفهوم اینترنت همه چیز در توسعه چارچوب آموزش های فنی و حرفه ای دکتری 1403/03/19
نجمه مظفری تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی پایه ششم و طراحی مجدد آن براساس الگوی مریل کارشناسی ارشد 1396/12/20
ایمان نارکی واکاوی تجارب زیسته معلمان دوره ی ابتدایی در زمینه بسترسازی ایجاد انگیزه در درس ریاضی کارشناسی ارشد 1402/04/05
محمد نصرالهی طراحی و اعتبار یابی چارچوب برنامه درسی بهسازی حرفه ای مدیران سازمان سما : مطالعه ترکیبی دکتری 1400/06/31
الناز نظری طراحی و تبیین مدل توسعه ی تیم های‌ پژوهشی مجازی در حوزه فنی و مهندسی: پژوهشی ترکیبی دکتری 1399/02/16
سمیرا نکومند طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش مصرف پایدار به دانش آموزان دوره دوم ابتدایی–مطالعه ترکیبی دکتری 1399/02/31
سحر نوروزی ارائه مدل زهرآگینی استاد در دانشگاه شیراز- یک نظریه داده بنیاد دکتری 1402/06/29
امیر پرمر تحلیل مقایسه ای مبانی رفتار سازمانی معلمان دوره ابتدایی استان فارس کارشناسی ارشد 1398/04/05
راضیه رفیعی طراحی الگوی شایستگی های معلمان کلاس های چندپایه در دوره ابتدایی و تحلیل محتوای درس کلاس های چندپایه در دانشگاه فرهنگیان – رویکرد ترکیبی کارشناسی ارشد 1400/11/30
اسداله راخداپور بررسی رابطه بین سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان با روحیه پژوهشگری دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1397/06/26
مریم راسخی پور طراحی الگوی مدرسه ذهن آگاه در نظام آموزش و پرورش– رویکرد فراترکیب نظریه ساز کارشناسی ارشد 1404/07/28
احسان صادقی ارزیابی نقش برنامه های فرهنگی- اجتماعی شهرداری شیراز در ارتقا سطح نشاط اجتماعی شهروندان شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/03/10
فائزه صفری بررسی مقایسه ای نقشه های مفهومی در کتاب های علوم تجربی دوره دوم ابتدایی کارشناسی ارشد 1402/06/28
مریم صفری سهل ابادی طراحی و امکان سنجی اجرای برنامه درسی شایستگی محور ویژه مشاوران دوره متوسطه مشمول بخشنامه تغییر سمت به مشاوره دکتری
هادی ساجدی راد توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش تفکر انتقادی در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم و بررسی تاثیر آن در پرورش مهارت های تفکر انتقادی دانش آموزان؛ مطالعه ای ترکیبی دکتری 1401/05/04
مجید شعبانی فرد آسیب شناسی نظام یاددهی- یادگیری در مراکز دانشگاهی فنی- حرفه¬ای: رویکرد ترکیبی دکتری 1396/03/10
فرشته شهابی نیا طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی دانشجویان و ارزیابی میزان شیوع مولفه های ارزش های اخلاقی در بین دانشجویان دانشگاه های شهر زاهدان -مطالعه ترکیبی دکتری 1400/11/15
امید سلیمانی بالاوی تاثیر آموزش رویکرد "تدریس بازی برای فهم" بر عملکرد ورزشی و لذت دانش آموزان از درس تربیت بدنی در دوره اول متوسطه : رویکرد آشیانه ای آزمایشی دکتری 1398/06/23
فروزان طاهری تدوین راهبردهای نگارش مقالات پژوهشی کمی، کیفی و ترکیبی در حوزه آموزش و تحلیل ژانر مقالات فارسی و لاتین برنامه درسی دکتری
سید مهرداد واحدی مهر تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی ششم ابتدایی و مطابقت آن با استانداردهای بین المللی کارشناسی ارشد 1398/03/08
طیبه وردی علائی مدیر اسوه مدرسه در نظام آموزش و پرورش - رویکرد ترکیبی دکتری 1396/09/25
علی اصغر زارع بررسی رابطه بین سبک تفکر و اثر بخشی آموزشی معلمان مدارس دوره ابتدایی دخترانه شهر شیراز کارشناسی ارشد 1395/04/22
حامد کرمی تحلیل محتوا و سازماندهی مجدد درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی مریل کارشناسی ارشد 1397/02/01
نام درس
 
نمایش 12 نتیجه
از 1
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
سیاست گزاری در نظام های آموزشی 140279251 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 1500 الی 1700) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
کاربرد تئوری ها و اصول یادگیری در برنامه ریزی درسی 140248902 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
روش های برنامه ریزی آموزشی در توسعه ملی و منطقه ای 140279007 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
متون تخصصی ومتون ترجمه 140245131 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/15 (0000 - 0000) ترم اول 1400
مبانی واصول برنامه ریزی آموزشی 140631043 2 2 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/25 (1000 - 1100) ترم اول 1400
نظارت وراهنمائی آموزشی 140631040 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/18 (1400 - 1500) ترم اول 1400
سیاست گزاری در نظام های آموزشی 140279251 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 1300 الی 1500) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
کاربرد تئوری ها و اصول یادگیری در برنامه ریزی درسی 140248902 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
روش های برنامه ریزی آموزشی در توسعه ملی و منطقه ای 140279007 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
متون تخصصی ومتون ترجمه 140245131 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
مبانی واصول برنامه ریزی آموزشی 140631043 2 2 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) (0000 - 0000) ترم اول 1399
نظارت وراهنمائی آموزشی 140631040 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1500) (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 12 نتیجه
از 1