سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
دانشکده
علوم تربیتی و روانشناسی
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
روانشناسی تربیتی
روانشناسی بالینی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مبانی تعلیم و تربیت
کودکان استثنائی
علوم تربیتی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
خدمات
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
اعضای هیات علمی
مریم شفیعی سروستانی
مریم شفیعی سروستانی
(EN Page)
دانشیار
گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
شماره تماس: -
اتاق: 410
پست الکترونیکی:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/shafiee
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/shafiee
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب
طیبه وردی علائی،مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی ,واکاوی مدیر اسوه مدرسه بر اساس سند تحول بنیادین اموزش و پرورش ,سنجش و دانش ,1399 ,1 ,تهران ,
نرگس میرانی،مریم شفیعی سروستانی،فاطمه کشتکار ,مدیریت اخلاق در سازمان ,شیل ,1399 ,978-622-7476-70-5 ,ایران - تهران ,
مریم شفیعی سروستانی،نرگس میرانی،فاطمه میرغفاری ,مدیریت ریسک و رویکردهای نوین ,شیل ,1399 ,978-622-7476-79-8 ,تهران ,
مریم شفیعی سروستانی،سیده وحیده علوی،ناهید کشته گر ,برنامه درسی استثمار زدایی شده)غیر استعماری( ,موسسه آموزشی تالیفی ارشدان ,1400 ,9786220816867 ,تهران ,
مریم شفیعی سروستانی،یعقوب رحیمی پردنجانی،مهدی محمدی ,اموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد دیکوم (DACUM) ویزه دانشجو معلمان سهمیه عشایر ,تهران دانشکاه تربیت دبیر شهید رجایی ,1401 ,978-622-6589-33-8 ,تهران ,
مریم شفیعی سروستانی،احسان احمدنیا،کوثر خادم ,نسل z یا نسل نت زومرها را بهتر بشناسیم ,زرنوشت ,1402 ,978-622-288-8558 ,تهران ,
مریم شفیعی سروستانی،احسان احمدنیا،کوثر خادم ,نسل Z یا نسل نت ,زرنوشت ,1402 ,978-622-288-8558 ,شیراز ,
مقالات
مریم شفیعی سروستانی،جعفر جهانی،سید روح اله موسوی پور ، سبک¬های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش¬آموزان دوره دوم متوسطه ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 230 تا 244 ،
یدالله مهرعلیزاده،مریم شفیعی سروستانی،انیتا همایون نیا،علی رضا جمال زاده ،مقایسه تطبیقی ماهیت تحصیلات تکمیلی در دانشگاههای نظری و علمی کاربردی بررسی تجربه ایران ،مجله آموزش عالی ایران ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 154 تا 191 ،
قاسم سلیمی،مریم شفیعی سروستانی،فهیمه کشاورزی،الهام حیدری ، ارزیابی شایستگیهای اعضای هیات علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404 جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 43 تا 66 ،
مهدی محمدی،جعفر جهانی،مریم شفیعی سروستانی،میثم لطیفی،طیبه وردی علائی ،الگوی اسلامی ایرانی مدیران مدارس اسوه در نظام آموزش و پرورش پژوهش کیفی ،مدیریت مدرسه ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 2 تا 21 ،
مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی،زهرا خلیلی ،رابطه بین انواع سکوت سازمانی و حافظه سازمانی معلمان در دبیرستان های دخترانه شهر شیراز ،مدیریت مدرسه ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 1 تا 20 ،
مریم شفیعی سروستانی،جعفر جهانی،سید روح اله موسوی پور ،رابطه سبک¬های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش¬آموزان دوره دوم متوسطه ،مجله مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 230 تا 244 ،
مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی،فریبا خوشبخت ،تاثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی- مطالعه تجربی ،مطالعات برنامه درسی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 53 تا 94 ،
مریم شفیعی سروستانی،قاسم سلیمی،مهدی محمدی،زینب مختاری ،Research Self-Efficacy and Career Decision-Making Self-Efficacy of Students at Shiraz University of Medical Sciences An Explanatory Model ،Journal Of Health Management And Informatics ،شماره 0 ،2017 ،صفحات 49 تا 59 ،
مهدی محمدی،جعفر جهانی،مریم شفیعی سروستانی ،الگوی اسلامی- ایرانی مدیران مدارس اُسوه در نظام آموزش وپرورش پژوهشی کیفی ،مدیریت مدرسه ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 1 تا 21 ،
مهدی محمدی،خاطره محمدجعفری،رحمت اله مرزوقی،مریم شفیعی سروستانی،فریبا خوشبخت ،مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی ،روش ها و مدل های روان شناختی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 109 تا 130 ،
مهدی محمدی،جعفر جهانی،مریم شفیعی سروستانی،قاسم سلیمی،مجید کوثری ،طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دورة اوّل متوسطة نظام جمهوری اسلامی ایران پژوهشی کیفی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 100 تا 122 ،
مهدی محمدی،جعفر جهانی،مریم شفیعی سروستانی،قاسم سلیمی،مجید کوثری ،طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اول متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران پژوهش کیفی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 100 تا 122 ،
فریبا تابع بردبار،مریم شفیعی سروستانی،سید روح اله موسوی پور ،رابطه سبک های یادگیری و قابلیت اینده پژوهی با نقش واسطه ای خودکارامدی پژوهشی ،پژوهش در نظام های آموزشی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 85 تا 101 ،
مریم شفیعی سروستانی،حبیب کشاورز ،چگونه توانستم بی علاقه گی و بی توجهی مهدی (فراگیر پایه ششم) نسبت به انجام تکالیف را رفع نمایماقدام پژوهی ،آموزش پژوهی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 52 تا 62 ،
مریم شفیعی سروستانی،جعفر جهانی،حمزه خلیفه ،تاثیر بازی دارت اموزشی بر میزان مفاهیم اساسی ریاضی پایه اول دوره ابتدایی ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 30 تا 53 ،
مریم شفیعی سروستانی،صفورا عسکری ،بررسی رابطه خود نظم دهی تحصیلی و اشتیاق در مدرسه دانشآموزان کلاس ششم شهر شیراز ،آموزش پژوهی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 47 تا 60 ،
سیده گل افروز رمضانی،نعمت الله عزیزی،مریم شفیعی سروستانی ،بازارگرایی در اموزش عالیواکاوی نقش و کارکرد بازاریابی ،مطالعات برنامه ریزی آموزشی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 8 تا 29 ،
جعفر جهانی،مجتبی قادری،مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی ،طراحی و اعتبار یابی مقیاس ارذیابی توانایی تفکر طراحی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ،آموزش در علوم انتظامی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 190 تا 213 ،
قاسم سلیمی،الناز نظری،سیدعلی اکبر صفوی،مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی ،واکاوی تیم های پژوهشی مجازی در نظام آموزش عالی کشور مطالعه موردی کیفی ،رهیافتی نو در مدیریت آموزشی ،شماره 0 ،2019 ،صفحات 105 تا 126 ،
جعفر ترک زاده،فائزه فریدونی،مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی ،چارچوب عوامل محیطی موثر بر رقتار سازمانی دانشگاه ،مطالعات رفتار سازمانی ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 143 تا 175 ،
جعفر جهانی،رضا مظاهری،مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی ،توسعه و اعتبار سنجی مقیاس ارزیابی فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران(مطالعه ترکیبی) ،فناوری آموزش ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 493 تا 505 ،
مهدی محمدی،امید سلیمانی بالاوی،جعفر جهانی،مریم شفیعی سروستانی،فرهاد دریانوش ،تاثیر رویکرد آموزشی تدریس بازی برای فهم بر یادگیری مهارت های ورزشی دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس تربیت بدنی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 163 تا 182 ،
مریم شفیعی سروستانی،جعفر جهانی،اسداله راخداپور ،طرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پزوهشگری دانش اموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان ،تدریس پژوهی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 218 تا 241 ،
مریم شفیعی سروستانی،جعفر جهانی،علی اصغر زارع،سید روح اله موسوی پور ،نقش انواع سبک تفکر معلمان در اثربخشی آموزشی کالسهای درسی از دید معلمان و دانش آموزان ،مطالعات روانشناسی تربیتی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 73 تا 96 ،
مریم شفیعی سروستانی،الهام جهانی ،ارزیابی شایستگیهای فرهنگی دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،پژوهش در علوم توانبخشی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 51 تا 58 ،
گل افروز رمضانی،نعمت الله عزیزی،مریم شفیعی سروستانی ،تحلیلی بر نفوذ سرمایهداری آکادمیک در نظام آموزش عالی ایران ،راهبرد فرهنگ ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 0 تا 0 ،
نرگس میرانی سرگزی،مریم شفیعی سروستانی،فاطمه پودینه،محمدصادق بشارت نیا ،بررسی تاثیر استراتزی های بازیهای یارانه ای اموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی کارازمایی بالینی کنترل شده ،پژوهش در علوم توانبخشی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 79 تا 86 ،
معصومه محترم،مریم شفیعی سروستانی ،مدل یابی ساختاری آمادگی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش برای تغییر سازمانی بر اساس نوع فرهنگ سازمانی با نقش واسطه ای سایش اجتماعی استان فارس ،رهیافتی نو در مدیریت آموزشی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 1 تا 18 ،
جعفر جهانی،سیدعباس میرشجاعیان حسینی،رحمت اله مرزوقی،مریم شفیعی سروستانی ،توسعه و اعتبار سنجی الگوی شایستگی های اعضای هیات علمی دانشکاه فر هنگیان ،علوم روانشناختی ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 1069 تا 1081 ،
جعفر جهانی،محسن فریادی،رحمت اله مرزوقی،مریم شفیعی سروستانی ،توسعه و اعتباریابی الگوی تعاملی اموزش خلاقیت در درس علوم تجربی دوره اول متوسطه ،ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 1 تا 28 ،
قاسم سلیمی،الناز نظری،سیدعلی اکبر صفوی،مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی ،واکاوی تیم های مجازی پژوهشی در نظام آموزش عالی کشور مطالعه موردی کیفی ،رهیافتی نو در مدیریت آموزشی ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 105 تا 126 ،
یعقوب رحیمی پردنجانی،مریم شفیعی سروستانی،جعفر جهانی،مهدی محمدی ،واکاوی شایستگیهای معلمان عشایر کوچنده مطالعه پدیدارشناسانه ،پژوهش در برنامه ریزی درسی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 39 تا 61 ،
جعفر جهانی،عابدین دارابی عمارتی،رحمت اله مرزوقی،مریم شفیعی سروستانی ،توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش تفکر ریزوماتیک در کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی و تأثیر آن در پرورش خلاقیت دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی در درس علوم تجربی ،ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 147 تا 188 ،
مریم شفیعی سروستانی،سمیرا نکومند،رحمت اله مرزوقی،جعفر ترک زاده ،طراحی الگوی شایستگی های مصرف پایدار در دانش آموزان دوره ابتدایی- رویکرد فرا ترکیب ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 1 تا 33 ،
جعفر جهانی،مهدی محمدی،فرشته شهابی نیا،مریم شفیعی سروستانی،رحمت اله مرزوقی ،طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی ،مطالعات برنامه درسی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 287 تا 319 ،
جعفر جهانی،مهدی محمدی،فرشته شهابی نیا،مریم شفیعی سروستانی،رحمت اله مرزوقی ،طراجی االگوی مجتوایی اموزش شایستگی های اخلاقی به دانش جویان در نظام اموزش عالی ،مطالعات برنامه درسی آموزش عالی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 287 تا 319 ،
رحیم کامیاب،مهدی محمدی،جعفر جهانی،قاسم سلیمی،مریم شفیعی سروستانی ،سواد رهبری آموزشی مدیران مدارس در نظام آموزش و پرورش رویکرد فراترکیب ،مدیریت مدرسه ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 0 تا 0 ،
سحر نوروزی،مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی ،مقایسه ادراک اعضای هیات علمی فنی و مهندسی از سودمندی، سهولت و خودکارامدی و چالش های یادگیری از طریق تلفن همراه ،آموزش مهندسی ایران ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 97 تا 114 ،
مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی،فاطمه کشت کار ،واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانشآموز منضبط یک مطالعه پدیدارشناسانه ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 228 تا 246 ،
محمدحسن نصیری،جعفر جهانی،مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی ،واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئتعلمی دانشگاه پیام نور فارس یک مطالع? پدیدارشناسانه ،پژوهش در برنامه ریزی درسی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 16 تا 31 ،
مریم شفیعی سروستانی،عباس رجایی اذرخوارانی،فرشاد فرهادی ،تحلیلی پدیدارشناسانه از ادراکات و تجارب زیسته ی معلمان از رهبری آموزشی ،مدیریت مدرسه ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 1 تا 16 ،
مریم شفیعی سروستانی،یعقوب رحیمی پردنجانی،جعفر جهانی،مهدی محمدی ،طراحی برنامه درسی آموزش شایستگیهای معلم عشایر کوچنده برای دانشجو معلمان سهمیه عشایری دانشگاه فرهنگیان- رویکرد دیکوم ،اندیشه های نوین تربیتی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 50 تا 65 ،
علی جوانمرد،مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی،جعفر جهانی،بابک شمشیری ،سواد انتقادی دانشجویان در آموزش عالی یک مطالعه فراترکیب نظریه ساز ،کارافن ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 1 تا 20 ،
هادی ساجدی راد،جعفر جهانی،مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی ،طراحی الگوی اموزش تفکر انتقادی بر مهارت های تفکر انتقادی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی ،پژوهش در برنامه ریزی درسی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 113 تا 134 ،
فریبا خوشبخت،مریم شفیعی سروستانی،رضا ناصری جهرمی،سولماز خادمی،فاطمه میرغفاری،خاطره محمدجعفری ،طراحی چارچوب برنامه درسی دوره ابتدایی دربحران همه گیری بیماری کرونا ،مطالعات برنامه درسی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 27 تا 46 ،
مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی،قاسم سلیمی،رضا ناصری جهرمی،فاطمه میرغفاری،مریم صیدی ،بایسته های عضو هیات علمی اخلاق مدار در دانشگاه علوم پزشکی مطالعه فراترکیب ،توسعه آموزش جندی شاپور ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 1057 تا 1075 ،
مریم شفیعی سروستانی،عابدین دارابی عمارتی ،طراحی برنامه درسی سازندهگرا و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی ،آموزش پژوهی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 27 تا 49 ،
مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی،الهام جهانی ،اثر بخشی برنامه درسی تجربه شده در توسعه شایستگی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،راهبردهای آموزش در علوم پزشکی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 395 تا 404 ،
مریم شفیعی سروستانی،تورج درخشان فر،سمیه مزگی نژاد ،نقش اخلاق حرفه ای در سلامت سازمانی با واسطه گری رفتار شهروندی سازمانی مطالعه موردی آموزش وپرورش یاسوج ،علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 103 تا 122 ،
مریم شفیعی سروستانی،علی جوانمرد،مهدی محمدی،جعفر جهانی ،مطالعه فراترکیب مؤلف ههای سواد انتقا دی دانشجو یان ،پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 121 تا 141 ،
بابک شمشیری،مریم شفیعی سروستانی،فاطمه میرغفاری،علی جوانمرد ،شناسایی ویژگی های معلم اثربخش در آموزش مجازی دوران کرونارویکرد فراترکیب ،نوآوری های آموزشی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 105 تا 130 ،
سحر نوروزی،مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی ،مقایسه ادرا ک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه دانشگاه شیراز ،آموزش مهندسی ایران ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 97 تا 114 ،
مریم شفیعی سروستانی،سیدجعفر هاشمی اصل،ندا عبدالهی ،ارزیاب ? شایست ?? های دیجیتال معلمان ابتدای ? شهر یاسوج ،مطالعات آموزشی و آموزشگاهی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 3 تا 18 ،
مریم شفیعی سروستانی،عباس رجایی اذرخوارانی،مهدی محمدی ،چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی رویکرد فرا ترکیب ،مطالعات برنامه درسی آموزش عالی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 0 تا 0 ،
جعفر جهانی،محمدصادق بشارت نیا،رحمت اله مرزوقی،مریم شفیعی سروستانی،معصومه محترم ،توسعه و ارایه ی الگوی اموزش مهارت های اجتماعی دانش اموزان ششم ابتدایی به روش سناریو نویسی ،رهیافتی نو در مدیریت آموزشی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 0 تا 0 ،
جعفر جهانی،عابدین دارابی عمارتی،رحمت اله مرزوقی،مریم شفیعی سروستانی ،الگوی امرش مفهومرزوماتیک وتاثیربر تفکر خلاق ،اندیشه های نوین تربیتی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 0 تا 0 ،
محبوبه البرزی،فریبا خوشبخت،مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی،رضا ناصری جهرمی،پریسا معارف،فاطمه میرغفاری ،مطالعه ای فراترکیب درشناسایی شایستگی های شهروندجهانی همزیست با کرونا درنظام آموزش و پرورش ،مطالعات اجتماعی ایران ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 28 تا 52 ،
عبداله افشار،قاسم سلیمی،رحمت اله مرزوقی،مهدی محمدی،مریم شفیعی سروستانی ،طراحی چارچوب مدل آموزشی ارشادگری برخط مبتنی بر تسهیم دانش برای آموزش مشاغل کلیدی حمل و نقل ریلی کشور ،آموزش و توسعه منابع انسانی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 1 تا 27 ،
مریم شفیعی سروستانی،فهیمه کشاورزی،ثریا درفش ،تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی یک مطالعه پدیدارشناسانه ،پژوهش در برنامه ریزی درسی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 14 تا 25 ،
مریم شفیعی سروستانی،سیدسلیمان حسینی،مهدی محمدی،فاطمه سوسن جباری،فهیمه کشاورزی ،طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 136 تا 167 ،
مریم شفیعی سروستانی،محمدحسن نصیری،جعفر جهانی،مهدی محمدی ،بررسی چالشهای نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفهای استادان ،مطالعات برنامه درسی آموزش عالی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 7 تا 32 ،
مریم شفیعی سروستانی،فاطمه میرغفاری،فاطمه کشت کار،زهرا پاکباز،مرضیه حاجی زاده،باقر آذرپیکان ،طراحی چارچوب سیاستگذاری برنامه درسی فناورانه در نظام آموزش عالی رویکرد فراترکیب ،مطالعات برنامه درسی آموزش عالی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 43 تا 72 ،
مریم شفیعی سروستانی،سیدجعفر هاشمی اصل،مهدی محمدی،محبوبه فولادچنگ ،عوامل موثر بر مطالعهزدگی دانشآموزان – رویکرد فراترکیب ،کارافن ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 0 تا 0 ،
مریم شفیعی سروستانی،مریم سادات فخیم پور،مهدی محمدی،بابک شمشیری،جعفر جهانی ،محتوای برنامه درسی آموزش شایستگیهای دوستداشتنیترین خویشتن معلمان مطالعه فراترکیب ،مطالعات برنامه درسی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 0 تا 0 ،
جعفر جهانی،عابدین دارابی عمارتی،رحمت اله مرزوقی،مریم شفیعی سروستانی ،الگوی اموزش مفهوم ریزوماتیک و تفکر خلاق ،اندیشه های نوین تربیتی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 7 تا 33 ،
مریم شفیعی سروستانی،جعفر جهانی،سید روح اله موسوی پور ،رابطه سبک های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش آموزان دوره دوم متوسطه ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،2019 ،صفحات 230 تا 244 ،
مهدی محمدی،امید سلیمانی بالاوی،جعفر جهانی،مریم شفیعی سروستانی،فرهاد دریانوش ،تاثیر رویکرد آموزشی تدریس بازی برای فهم بر یادگیری مهارت های ورزشی دانش آموزان دوره اول متوسطه درر درس تربیت بدنی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 0 تا 0 ،
مهدی محمدی،سحر نوروزی،بهرام جوکار،مریم شفیعی سروستانی،قاسم سلیمی ،استاد زهرآگین در آموزش عالی- رویکرد فراترکیب ،کارافن ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 307 تا 338 ،
مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی،یوسف امیری ،تجرب? مدیران مدارس ابتدایی از کار با معلّمان جدیدالاستخدام فارغالتحصیل دانشگاه فرهنگیان مطالعه پدیدارشناسانه ،تدریس پژوهی ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 0 تا 0 ،
، ،mariam shafiei sarvestani ,Admission to a Nursing Home Viewpoints of Institutionalized Older People about Replacement ,Elderly Health Journal ,vol. 0 ,2016 ,pp. 1-5 ,
Mehdi Mohammadi،Ghasem Salimi،mariam shafiei sarvestani ,Mediation Effect of Active Learning on The Relationship between Faculties 'Flexibility and Students` Intellectual Development in Higher education ,International Journal of Pedagogies and Learning ,vol. 0 ,2017 ,pp. 89-100 ,
Jaafar Torkzadeh،Mehdi Mohammadi،mariam shafiei sarvestani،majid shabanifard ,explore the causes damages technical and professional teaching - learning at the university of tehran ,science and education ,vol. 0 ,2017 ,pp. 99-104 ,
،mariam shafiei sarvestani، ، ,analysis of the third-grade curriculum for health subjects application of health education curriculum analysis tool ,JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY HEALTHCARE ,vol. 0 ,2018 ,pp. 205-210 ,
Mahboobe Mehrvarz،Ghasem Salimi،Mehdi Mohammadi،mariam shafiei sarvestani،javad Hatami ,Identification of Effective Strategies in Facilitating Virtual Mobility ,Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences ,vol. 0 ,2019 ,pp. 0-0 ,
mariam shafiei sarvestani،Mehdi Mohammadi،jalil afshin،Laleh Raeisy ,Students’ Experiences of E-Learning Challenges; a Phenomenological Study ,Interdisciplinary Journal Of Virtual Learning In Medical Sciences ,vol. 0 ,2019 ,pp. 1-16 ,
FATEMAH CHAMANDAR،Fatemeh Soosan Jabari،Maryam Poor ghorban،mariam shafiei sarvestani،Sahar Amini ,mathematics performance of the students in primary school comparison of working memory capacity and inhabition ,Journal of Education and Learning ,vol. 0 ,2019 ,pp. 242-0 ,
Mahboobe Mehrvarz،Ghasem Salimi،Mehdi Mohammadi،mariam shafiei sarvestani، ,Identification of Effective Strategies in Facilitating Virtual Mobilitty ,Interdisciplinary Journal Of Virtual Learning In Medical Sciences ,vol. 0 ,2019 ,pp. 14-22 ,
Mehdi Mohammadi،mariam shafiei sarvestani،Sahar Nouroozi ,Mobile Phone Use in Education and Learning by Faculty Members of Technical-Engineering Groups Concurrent Mixed Methods Design ,Frontiers in Education ,vol. 0 ,2020 ,pp. 0-0 ,
P.Y Tan، ،mariam shafiei sarvestani ,Teachers' Readiness in Implementing and Facilitating 21s Century Learning ,Universal Journal of Educational Research ,vol. 0 ,2020 ,pp. 24-29 ,
mariam shafiei sarvestani، ،Jaafar Jahani،Sayyed roohallah Mousavi pour ,Relationship between Learning Styles and Research Morale among Iranian Second Grade High School Students ,International Journal of Academic Research in Progressive Education and Development ,vol. 0 ,2020 ,pp. 0-0 ,
Zeinab Mokhtari، ،Ghasem Salimi،A.A. Safavi،mariam shafiei sarvestani ,Internet of Everything in the Teaching-Learning Approach An Integrative Review ,Interdisciplinary Journal Of Virtual Learning In Medical Sciences ,vol. 0 ,1401 ,pp. 69-84 ,
mariam shafiei sarvestani،Mehdi Mohammadi،Zahra Bahadori ,Exploring Elementary School Teachers’ Experiences of the Self-Management Experience on Cyberspace A Phenomenological Study ,Interdisciplinary Journal Of Virtual Learning In Medical Sciences ,vol. 0 ,2022 ,pp. 101-117 ,
mariam shafiei sarvestani،Ali Biranvand،Ali Shojaeifard ,Organisational Trust and Tacit Knowledge Transfer ,DESIDOC JOURNAL OF LIBRARY & INFORMATION TECHNOLOGY ,vol. 0 ,1401 ,pp. 325-330 ,
saeed abbaszadeh،Jaafar Jahani،Rahmatallah Marzooghi،mariam shafiei sarvestani ,designing the content the third grade elementary math text book based on the integrated curriculum and evaluating its effect on students integrated learning a mixed studyy ,International Journal of Nonlinear Analysis and Applications ,vol. 0 ,1401 ,pp. 0-0 ,
،mariam shafiei sarvestani،abbas rajaei azarkhavarani، ، ,Enhancing E-learning in higher education Lessons learned from the pandemic ,E-Learning and Digital Media ,vol. 0 ,2024 ,pp. 0-0 ,
همایش ها
مریم شفیعی سروستانی ,بررسی مسایل و مشکلات جوانان و نو جوانان و اولویت بندی ان (شهر شیراز) ,کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی ,1394 ,مازندران ,
مریم شفیعی سروستانی ,Hypertension self care activities among older people ,کنگره کشوری سالمندی و سلامت ,1393 ,شیراز ,
مریم شفیعی سروستانی ,همسرگزینی اینترنی بررسی عوامل زمینه ای متقاضیان ازدواج ,اولین کنفرانس ملی مشاوره خانوادهو توانمند سازی اقشار اسیب پذیر ,1394 ,تهران0 ,
مریم شفیعی سروستانی ,بررسی مهمترین موضوعات تعارضات زناشویی از نظر مشاوران و مراجعه ,اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و اسیب شناسی جامعه ,1394 ,shiraz ,
مریم شفیعی سروستانی ,اموزش عالی و نقش ان در توسعه ,اولین همایش انجمن عالی ایران ,1390 ,سنندج ,
فهیمه کشاورزی،مریم شفیعی سروستانی،پرستو نبیئی ,بررسی نقش های اثربخش موسسات آموزش عالی در اجرای آموزش و یادگیری مادام العمر ,فلسفه آموزش و یادگیری مداوم ,1395 ,اهواز ,
مریم شفیعی سروستانی،طیبه پورقیصر،پریسا رزمه ,نقش تدریس و آموزش در یادگیری مادام العمر ,فلسفه آموزش و یادگیری مداوم ,1395 ,اهواز ,
مریم شفیعی سروستانی،اسداله راخداپور،فرشاد رشیدی،سیده وحیده علوی ,روش فعال آموزش و یادگیری مبتنی بر ICT ,اولین کنفرانس ملی فرصتها و پیشرفتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ,1396 ,تهران ,
مریم شفیعی سروستانی،نجمه مظفری ,سبک های یادگیری و ارتباط آن با یادگیری مداوم ,هشتمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ,1395 ,هواز ,
مریم شفیعی سروستانی،حمزه خلیفه،رامین عزیزی ,یادگیری مادامالعمر معلمان به کمک فرایند درس پژوهی ,هشتمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ,1395 ,اهواز ,
مریم شفیعی سروستانی،یعقوب رحیمی پردنجانی،مازیار رستمی ,اهمیت الگوی تسلط یاب برای اموزش زبان فارسی ,اولین همایش کشوری دانش اموزش محتوی در ادبیات فائسی ,1397 ,دانشگاه فرهنگیان ,
مریم شفیعی سروستانی،مرتضی پورشیرازی ,تحلیل نقش جمعیت کلاس بر توسعه پایدار در اموزش و پرورش ابتدایی ,اولین همایش کشوری دانش موضوعی تربیتی در اموزش کلاسهای چند پایه ,1397 ,کرمانشاه دانشگاه فرهنگیان ,
مریم شفیعی سروستانی،پروانه محمدی ,بررسی نقش معلم در یادگیری مادامالعمر دانش اموزان و ارتباط ان با توسعه پایدار ,اولین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین جهان در تعلیم و تربیت روانشناسی حقوق و مطالعات فرهنگی اجتماعی ,1397 ,همکاری ,
مریم شفیعی سروستانی،یعقوب رحیمی پردنجانی،مازیار رستمی ,نیاز سنجی اموزشی حوزه تجارب یادگیری فارسی نواموزان پیش دبستانی عشایر ترکیبی ,همایش کشوری دانش اموز محتوی ,1397 ,دانشگاه فرهنگیان شهر کرد ,
گل افروز رمضانی،نعمت الله عزیزی،مریم شفیعی سروستانی ,مطالعه نقش رویکرد بازارگرایی در آموزش عالی لزوم بازنگری سیاستگذاریها و برنامهریزیها ,چهارمین کنفرانس ملی انجمن اموزش غالی ایران کنفرانس ملی سیاست گذاری در اموزش عالی ,1397 ,تهران ,
سیده گل افروز رمضانی،مریم شفیعی سروستانی،نعمت الله عزیزی ,نگاهی انتقادی به تاثیرات نیو لیبرالیسم در نظام اموزشی ,دومین کنفرانس بینالمللی ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی ,1398 ,شیراز ,
مریم شفیعی سروستانی،فرشته مصطفوی راد،فریبا تابع بردبار ,سنجش سواد دیجیتالی اگاهی و کاربست ملاکهای ارزیابی اموزشی دانشجویان توسط اساتید دروس مجازی ,دومین کنفرانس بین المللی ارزیابی کیفیت نظامهای اموزشی ,1398 ,شیراز ,
مریم شفیعی سروستانی،شراره متاله ,سرگرمی در محیط کارمقاله مروری ,دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و علوم انسانی ,1398 ,تفلیس-گرجستان ,
مریم شفیعی سروستانی،سیده وحیده علوی ,بررسی پیامدهای فضای مجازی بر خانواده ,همایش ملی روانشناسی سلامت و خانواده ,1397 ,شیراز ,
مریم شفیعی سروستانی،علی قهرمانی ،عبداله پروین ,توسعه و ترویج علوم سیاسی در جامعه مبتنی بر سیاست گزاری در نظام اموزشی با تاکید بر علوم پزشکی ,دومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی و مدیریت در جامعه ,1398 ,محلات ,
زینب نوروزی،مریم شفیعی سروستانی،مرتضی نوذری ,نظریه یادگیری ساختن گرایی و کاربرد ان در اموزش ,.اولین کنفرانس علمی پژوهشی .رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران ,1396 ,ایلام ,
مریم شفیعی سروستانی ,مطالعه نقش رویکرد بازارگرایی در آموزش عالی لزوم بازنگری سیاستگذاری¬ها و برنامه¬ریزی¬ها. ,چهارمین کنفرانس ملی آموزش عالی ایران، تهران، دانشگاه فنی و حرفه ای. ,1397 ,تهران ,
یعقوب رحیمی پردنجانی،مریم شفیعی سروستانی ,شایستگی های معلمان کلاس های چند پایه ی مدارس عشایری ,دومین همایش ملی اموزش محتوا در کلاسهای چند پایه ,1399 ,کرمانشاه ,
نرگس میرانی سرگزی،مریم شفیعی سروستانی،فاطمه پودینه،محمدصادق بشارت نیا ,استراتژی بازی های رایانه ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی ,پنجمین کنفرانس بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» بهمنماه 1398 – دانشگاه اصفهان ,1398 ,اصفهان ,
مریم شفیعی سروستانی،فاطمه پرهیزکار ,بررسی مهارت ها و رویکردهای آموزش سواد فرهنگی در کودکان ,دوازدهمین همایش ملی آموزش با رویکرد آموزش در هزاره سوم ,1399 ,دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی ,
مریم شفیعی سروستانی،مریم صفری سهل آبادی ,بررسی نقش اموزش مجازی معلمان در پی شیوع ویروس کرونا ,کنفرانس ملی پزوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت ,1399 ,هرمزگان ,
مریم شفیعی سروستانی،نرگس میرانی سرگزی ,مروری بر عوامل موثر بر سبک زندگی تحصیلی و کیفیت محیط آموزش مجازی دانش آموزان و دانشجویان در پساکرونا ,همایش ملی روانشناسی و سالمت- با محوریت سبک زندگی ,1399 ,شیراز ,
یعقوب رحیمی پردنجانی،مریم شفیعی سروستانی،مازیار رستمی ,اهمیت الگوی یادگیری تسلطیاب برای آموزش زبان فارسی در دورهی ابتدایی (همراه با سناریو تدریس) ,همایش دانش آموزش محتوای ادبیات فارسی ,1397 ,چهارمحال بختیاری ,
مریم شفیعی سروستانی،یوسف امیری،نیما خادمی ,بررسی تاثیر ساختار تواناساز و بازدارنده بر خلاقیت افراد در سازمان ,دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری ,1400 ,دامغان ,
مریم شفیعی سروستانی،حمید رئیسی ,بررسی کمی و کیفی عناصر اصلی کتاب فارسی پایه اول دبستان با توجه به نقش آنها در تدریس معلمان مطالعه ترکیبی ,پزوهش در اموزش ابتدایی ,1400 ,کرمان ,
مریم شفیعی سروستانی،سید روح اله موسوی پور،فاطمه کشت کار،سیده وحیده علوی ,طراحی الگوی تضمین کیفیت دانشگاه ها رویکرد فراترکیب ,پانزدهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی ,1400 ,کردستان ,
نرگس اثناعشری،مریم شفیعی سروستانی ,بررسی اثرات برنامه های آموزشی بر تابآوری معلمان ,نهمین همایش ملی تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مشاروه ایران ,1402 ,دانشگاه علوم پزشکی قزوین ,
مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی،فاطمه میرغفاری،فاطمه کشت کار ,طراحی الگوی نیکبودی دانشجویان در دوران کرونا رویکرد فراترکیب ,همایش ملی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت ,1401 ,خوزستان ,
مریم شفیعی سروستانی،نرگس اثناعشری ,پیاده سازی کوچینگ به عنوان ابزاری برای بهبود عملکرد کارکنان در مدرسه ,دهمین کنفرانس مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران ,1402 ,موسس آموزش عالی آل طه / تهران ,
مریم شفیعی سروستانی،نرگس اثناعشری ,بسترهای لازم برای اجرای مدیریت سبز منابع انسانی در موسسات آموزشی ,هشتمین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران ,1402 ,مجتمع آموزش عالی سراوان ,
مریم شفیعی سروستانی،نرگس اثناعشری ,شناسایی موانع نوآوری آموزشی معلمان ,کنفرانس بین المللی علوم انسانی علوم آموزشی حقوق و علوم اجتماعی ,1402 ,ازمیر ترکیه ,
مریم شفیعی سروستانی،احسان احمدنیا،یوسف امیری،کوثر خادم ,شناسایی پیامدهای مثبت فضای مجازی بر سازگاری تحصیلی فراگیران مطالعه مروری ,سومین دوره همایش ملی روان شناسی و سلامت از سازگاری تا بهزیستی ,1402 ,شیراز ,
مریم شفیعی سروستانی،مهدی محمدی،کوثر خادم،علیرضا حیدری ,تربیت معلم شایسته از طریق شناسایی رفتارهای خارج از قاعده سازمانی رویکرد فراترکیب ,در اولین همایش ملی مدار معلمی؛ اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و با همکاری مطالعات پژوهشگاه آموزش و پرورش ,1403 ,مازندران ,
mariam shafiei sarvestani ,Programming the way to enrich educational foudations of e learning ,the 10th international scientific conference E learning and software for education ,
mariam shafiei sarvestani ,Strategies to Promote Successful Marriages Medical Students' Viewpoints ,دومین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی اموزش بهداشت و ارتقا سلامت ایران ,
mariam shafiei sarvestani، ,سبکهای یادگیری و ارتباط آن با یادگیری مداوم ,هشتمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ,
mariam shafiei sarvestani،Marzieh Mesgarpoor ,مروری برکاربرد بازی¬های آموزشی غیردیجیتال در کلاس های درس دوره ابتدایی ,سومین کنفرانس روانشناسی جامعه شناسی علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی ,
mariam shafiei sarvestani،hamze khalife،Ramin Azizi ,درس پژوهی الگویی نوین در توسعه ی صلاحیتهای حرفه ای معلمان ,سومین همایش ملی تربیت معلم ,
mariam shafiei sarvestani،Marzieh Mesgarpoor،Vahide Alavi،elham jahani،Asadollah Rakhodapor ,نگاهی بر ابعاد مغفول برنامه های درسی تربیت بدنی دوره اول ابتدایی ایران مریم شفیعی سروستانی ,2nd international conference on psychology counselling and educational sciences ,
،mariam shafiei sarvestani،Mehdi Mohammadi،kowsar khadem ,Challenging the Norm A Phenomenological Exploration of Lecturers Deviance at Teacher Education Universities ,World Congress on Education (WCE-2024) ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
جلیل افشین
تجارب دانشجویان دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از چالش های آموزش الکترونیکی: مطالعه پدیدارشناسانه
کارشناسی ارشد
1396/07/19
احمد اسدزاده
بررسی رابطه ی بین سبک رهبری اعضای هیئت علمی با مشارکت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1397/06/31
زهرا بهادری
فهم تجربه خودمدیریتی معلمان دوره ابتدایی در فضای مجازی: یک مطالعه پدیدار شناسی
کارشناسی ارشد
1400/05/05
ثریا درفش
تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت (برنامه شاد) در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه
کارشناسی ارشد
1400/06/31
نرگس اثناعشری
بررسی اثر کیفیت مدیریت منابع انسانی بر عملکرد نوآورانه با میانجیگری چابکی فکری و فرهنگ سازمانی در اداره کل آموزش پرورش استان فارس
کارشناسی ارشد
1402/06/27
مریم سادات فخیم پور
دوست داشتنی ترین خویشتن معلم در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: رویکرد ترکیبی
دکتری
1401/11/15
مرضیه حاجی زاده
ساخت و اعتباریابی مقیاس رهبری راهبردی فرمند و شناسایی و اولویت بندی نیاز های آموزشی مدیران دانشگاه های شیراز: مطالعه چندروشی کمی
دکتری
رحیمه حسنی
ویژگی های دانشجوی شایسته در مقطع دکترا از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز: مطالعه موردی کیفی
کارشناسی ارشد
1397/11/27
سیدجعفر هاشمی اصل
چارچوب مدرسه مبتنی بر عشق به مطالعه در نظام آموزش ابتدایی جمهوری اسلامی ایران – رویکرد ترکیبی چندگانه
دکتری
1402/06/22
سیدسلیمان حسینی
طراحی و اعتباریابی چارچوب محتوایی برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم دوره ابتدایی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران:رویکرد ترکیبی
دکتری
1402/03/20
فاطمه حسینی
دکتری
الهام جهانی
بررسی نقش برنامه درسی تجربه شده در توسعه شایستگی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز.
کارشناسی ارشد
1398/03/01
علی جوانمرد
سوادانتقادی دانشجویان در آموزش عالی: رویکرد فراترکیب نظریه ساز
دکتری
1400/06/31
سعیده کریمی چوگیایی
تجربه ی معلمان از سبک رهبری مدیران نمونه ی مدارس ابتدایی: یک مطالعه پدیدار شناسانه
کارشناسی ارشد
1399/06/30
کوثر خادم
تجارب زیسته مدیران از رفتارهای خارج از قاعده سازمانی مدرسان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسانه
کارشناسی ارشد
1402/04/04
زهرا خلیلی
بررسی رابطه بین انواع سکوت سازمانی و حافظه سازمانی در معلمان دبیرستان های دخترانه شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1395/06/31
فاطمه خوشبو تزنگی
رابطه ی بین دلبستگی شغلی اعضای هیئت علمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1396/12/07
فاطمه میرغفاری
طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی های استاد پایدار در نظام آموزش عالی: رویکرد ترکیبی
کارشناسی ارشد
1400/04/14
سید روح اله موسوی پور
بررسی رابطه بین سبک های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1395/04/19
محمدحسن نصیری
تجربه نیکبودی آکادمیک در بین اعضای هیات علمی: یک مطالعه پدیدارشناسانه
دکتری
1400/06/31
فریده نوری صادق
طراحی و امکان سنجی چارچوب مدرسه مبتنی بر بازی انگاری آموزش - رویکرد ترکیبی
دکتری
1400/06/31
یعقوب رحیمی پردنجانی
واکاوی شایستگیهای معلمان عشایر کوچنده و طراحی سرفصلهای برنامه درسی دانشجو معلمان عشایری:مطالعه چند روشی کیفی
دکتری
1399/06/31
عباس رجایی اذرخوارانی
طراحی مدل زیست بوم دانش بنیان دانشگاهی با تأکید بر ارتقای محیط پژوهشی و ارزیابی زیست بوم ده دانشگاه جامع جمهوری اسلامی ایران : پژوهش ترکیبی
دکتری
فرشاد رشیدی
کشف دیدگاه مدیران و معلمان از رهبری آموزشی :یک مطالعه پدیدار شناسانه
کارشناسی ارشد
1398/03/01
فاطمه شکرریز
نقش رضایت اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز از کیفیت آموزش مجازی در رفتار تسهیم دانش آنان
کارشناسی ارشد
1400/10/22
فروزان طاهری
رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی با فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1397/04/02
راضیه یزدانی
ارائه مدل پویایی های دانش درنظام آموزش وپرورش مبتنی بر رویکرد فراترکیب نظریه ساز
دکتری
1400/06/15
نیلوفر زندی
طراحی الگوی شایستگیهای معلمان مدرن در نظام آموزش و پروش -رویکرد تلفیقی
کارشناسی ارشد
زهرا زارع
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و توسعه شایستگی عاطفی – اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1396/12/20
یوسف امیری
تجربه مدیران مدارس ابتدایی از کار با معلمان جدید الاستخدام فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان :رویکرد پدیدار شناسانه
کارشناسی ارشد
1401/06/28
فاطمه کشت کار
تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه
کارشناسی ارشد
1399/06/24
فاطمه محمودی
مدل معادله ساختاری رابطه بین کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت با رفتار تسهیم دانش مدیران در ادارات آموزش و پرورش شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1398/11/19
زینب نوروزی
بررسی رابطه بین سبک های تدریس اعضای هیئت علمی با میزان گرایش به یادگیری مادام العمر دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1398/03/28
ناهید کامرانی علی اباد
بررسی رابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد اموزشی اعضای هیات علمی و مهارت های سطوح برتر تفکر آنان در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان
کارشناسی ارشد
1398/06/30
سعید عباس زاده
طراحی محتوای کتاب ریاضی پایه سوم ابتدایی بر اساس برنامه درسی تلفیقی و ارزیابی میزان تاثیر آن بر یادگیری یکپارچه دانش آموزان –مطالعه ترکیبی
دکتری
1401/11/15
عبداله افشار
طراحی و اعتباریابی مدل آموزشی ارشادگری برخط مبتنی بر تسهیم دانش برای آموزش مشاغل کلیدی حمل و نقل ریلی کشور
دکتری
1402/06/29
سپیده احمدی
ارزیابی تمایل معلمان به مشارکت در برنامه ریزی درسی بر اساس نظام برنامه ریزی درسی مرجح آنان در مدارس متوسطه دوم شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1396/06/20
احسان احمدنیا
مدل یابی رابطه ساختاری نگرش و تعهد کارکنان به تغییر سازمانی با آمادگی آنها برای تغییر در آموزش و پرورش استان فارس
کارشناسی ارشد
1402/06/29
رسول انجامی
بررسی رابطه ی بین سبک های رهبری و روحیه شغلی دبیران با نقش واسطه گری ارتباطات سازمانی در مدارس دوره دوم متوسطه شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1397/11/30
مسعود انصاری جابری
طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگیهای سرگروه آموزشی معلمان بهعنوان ارشادگر حرفهای یادگیری و ارزیابی شایستگیهای سرگروههای آموزشی دوره متوسطه استان فارس - رویکرد ترکیبی چندگانه
دکتری
1401/06/30
صفورا عسکری
مقایسه تاثیر آموزش خواندن مبتنی بر مهارتهای فراشناختی به شیوه آموزش متقابل و مطالعه مشارکتی بر یادگیری مهارتهای خواندن، نوشتن و فراشناخت دانشآموزان دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
1398/11/30
باقر اذرپیکان
طراحی مدل سکوت دانش آموزان در یادگیری مشارکتی در محیط کلاس درس– رویکرد چند روشی کیفی
کارشناسی ارشد
1402/06/22
بتول بیات
مدل مشارکت دانشجویان در یادگیری و تدریس در نظام آموزش عالی
کارشناسی ارشد
1402/06/22
محمدصادق بشارت نیا
توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و ارزیابی تأثیر آن بر ارتقای سطح مهارت های اجتماعی آنان در کلاس: یک مطالعه ترکیبی
دکتری
1402/07/30
صدراله دبید
بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای وعملکرد معلمان دوره اول متوسطه شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1395/06/31
عابدین دارابی عمارتی
توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش تفکر ریزوماتیک در کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی و تأثیر آن در پرورش خلاقیت دانش آموزان: مطالعه ترکیبی
دکتری
1399/06/30
غلامرضا دهداری
بررسی تاثیر نوع الگوی تدریس بر کیفیت آموزشی کلاس درس مدارس در دوره ابتدایی شهر بوشهر
کارشناسی ارشد
1395/04/22
محسن فریادی
توسعه و اعتباریابی الگوی تعاملی آموزش خلاقیت در درس علوم تجربی دوره اول متوسطه و تاثیر آن بر پرورش خلاقیت دانش آموزان: مطالعه ترکیبی
دکتری
1400/06/14
فائزه فریدونی
طراحی و اعتباریابی چارچوب بعد محیطی رفتار سازمانی در دانشگاه: رویکرد ترکیبی
دکتری
1399/02/29
هیمن قادری
مدل پایداری آفرینی دانشجویان با رویکرد هیوتاگوژی -مطالعه فراترکیب نظریه ساز
دکتری
مجتبی قادری
توسعه الگوی آموزش تفکر طراحی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان؛ یک مطالعه ترکیبی
دکتری
1399/06/16
مریم حیدری
بررسی رابطه بین شایستگی های عاطفی اجتماعی مدیران با هویت سازمانی دبیران اموزش و پرورش منطقه 4 تهران
کارشناسی ارشد
1394/12/05
روح اله حسامپور
ارزیابی ادراک معلمان از نظارت اثربخش بر برنامه درسی در مدارس ابتدایی شهرستان بوانات
کارشناسی ارشد
1397/11/30
مصطفی حسینی
ساخت و اعتباریابی مقیاس دانشگاه استعدادربا و تبیین نقش استعدادربایی دانشگاه شیراز در رفتار فراکنشی اعضای هیات علمی -مطالعه چند روشی کمی
دکتری
1402/11/15
منا جمال آبادی
بررسی تاثیر برنامه درسی صلحمحور بر مدیریت خشم دانشآموزان پیشدبستانی
کارشناسی ارشد
1395/05/03
رحیم کامیاب
سواد رهبری آموزشی مدیران مدارس در آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران –رویکرد ترکیبی
دکتری
1399/10/27
فاطمه کریمی
: تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی: یک مطالعه ترکیبی
دکتری
1400/05/07
حبیب کشاورز
تاثیر برنامه درسی ذهن آرایی بر مهارت مدیریت خشم و تجربه¬ی هم¬حسی کودکان دوره پیش دبستانی- مطالعه ترکیبی
دکتری
حمزه خلیفه
بررسی تاثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایهی اول دورهی ابتدایی.
کارشناسی ارشد
1396/06/28
شیرین خاضکی
ارزیابی میزان آگاهی دبیران مدارس متوسطه از مقیاسهای مهارت برنامه ریزی درسی و اجرای آن در کلاس
کارشناسی ارشد
1401/06/15
مجید کوثری
ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی دوره ی اول متوسطه نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران:رویکرد ترکیبی
دکتری
1396/12/20
رضا مظاهری
توسعه و اعتبار سنجی مقیاس ارزیابی فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران(مطالعه ترکیبی)
دکتری
1398/01/28
محبوبه مهرورز
طراحی و تبیین چهارچوب مدیریت تحرکات مجازی دانشجویان در راستای بینالمللی شدن دانشگاههای برتر کشور
دکتری
1398/09/24
سیدعباس میرشجاعیان حسینی
توسعه و اعتباریابی الگوی شایستگی های حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان: مطالعه ترکیبی
دکتری
1399/09/27
خاطره محمدجعفری
تأثیر آموزش مبتنی بر تفکر ژرف اندیشانه بریادگیری پژوهش محور و عملکرد دانش آموزان دختر دردرس علوم تجربی دوره ابتدایی: یک مطالعه ترکیبی
دکتری
1397/09/11
فاطمه محمدی
واکاوی مفهوم یادگیری تلفیق شده با کار در آموزش عالی: رویکرد مرورتلفیقی
کارشناسی ارشد
1402/12/13
زینب مختاری
بهره گیری از مفهوم اینترنت همه چیز در توسعه چارچوب آموزش های فنی و حرفه ای
دکتری
1403/03/19
نجمه مظفری
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی پایه ششم و طراحی مجدد آن براساس الگوی مریل
کارشناسی ارشد
1396/12/20
ایمان نارکی
واکاوی تجارب زیسته معلمان دوره ی ابتدایی در زمینه بسترسازی ایجاد انگیزه در درس ریاضی
کارشناسی ارشد
1402/04/05
محمد نصرالهی
طراحی و اعتبار یابی چارچوب برنامه درسی بهسازی حرفه ای مدیران سازمان سما : مطالعه ترکیبی
دکتری
1400/06/31
الناز نظری
طراحی و تبیین مدل توسعه ی تیم های پژوهشی مجازی در حوزه فنی و مهندسی: پژوهشی ترکیبی
دکتری
1399/02/16
سمیرا نکومند
طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش مصرف پایدار به دانش آموزان دوره دوم ابتدایی–مطالعه ترکیبی
دکتری
1399/02/31
سحر نوروزی
ارائه مدل زهرآگینی استاد در دانشگاه شیراز- یک نظریه داده بنیاد
دکتری
1402/06/29
امیر پرمر
تحلیل مقایسه ای مبانی رفتار سازمانی معلمان دوره ابتدایی استان فارس
کارشناسی ارشد
1398/04/05
راضیه رفیعی
طراحی الگوی شایستگی های معلمان کلاس های چندپایه در دوره ابتدایی و تحلیل محتوای درس کلاس های چندپایه در دانشگاه فرهنگیان – رویکرد ترکیبی
کارشناسی ارشد
1400/11/30
اسداله راخداپور
بررسی رابطه بین سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان با روحیه پژوهشگری دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1397/06/26
احسان صادقی
ارزیابی نقش برنامه های فرهنگی- اجتماعی شهرداری شیراز در ارتقا سطح نشاط اجتماعی شهروندان شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1395/03/10
فائزه صفری
بررسی مقایسه ای نقشه های مفهومی در کتاب های علوم تجربی دوره دوم ابتدایی
کارشناسی ارشد
1402/06/28
هادی ساجدی راد
توسعه و اعتباریابی الگوی آموزش تفکر انتقادی در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم و بررسی تاثیر آن در پرورش مهارت های تفکر انتقادی دانش آموزان؛ مطالعه ای ترکیبی
دکتری
1401/05/04
مجید شعبانی فرد
آسیب شناسی نظام یاددهی- یادگیری در مراکز دانشگاهی فنی- حرفه¬ای: رویکرد ترکیبی
دکتری
1396/03/10
فرشته شهابی نیا
طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی دانشجویان و ارزیابی میزان شیوع مولفه های ارزش های اخلاقی در بین دانشجویان دانشگاه های شهر زاهدان -مطالعه ترکیبی
دکتری
1400/11/15
امید سلیمانی بالاوی
تاثیر آموزش رویکرد "تدریس بازی برای فهم" بر عملکرد ورزشی و لذت دانش آموزان از درس تربیت بدنی در دوره اول متوسطه : رویکرد آشیانه ای آزمایشی
دکتری
1398/06/23
فروزان طاهری
تدوین راهبردهای نگارش مقالات پژوهشی کمی، کیفی و ترکیبی در حوزه آموزش و تحلیل ژانر مقالات فارسی و لاتین برنامه درسی
دکتری
سید مهرداد واحدی مهر
تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی ششم ابتدایی و مطابقت آن با استانداردهای بین المللی
کارشناسی ارشد
1398/03/08
طیبه وردی علائی
مدیر اسوه مدرسه در نظام آموزش و پرورش - رویکرد ترکیبی
دکتری
1396/09/25
علی اصغر زارع
بررسی رابطه بین سبک تفکر و اثر بخشی آموزشی معلمان مدارس دوره ابتدایی دخترانه شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1395/04/22
حامد کرمی
تحلیل محتوا و سازماندهی مجدد درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی مریل
کارشناسی ارشد
1397/02/01
نام درس
نمایش 12 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
سیاست گزاری در نظام های آموزشی
140279251
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 1500 الی 1700)
1400/10/15 (0000 - 0000)
ترم اول 1400
کاربرد تئوری ها و اصول یادگیری در برنامه ریزی درسی
140248902
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200)
1400/10/15 (0000 - 0000)
ترم اول 1400
مبانی واصول برنامه ریزی آموزشی
140631043
2
2
هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500)
1400/10/25 (1000 - 1100)
ترم اول 1400
روش های برنامه ریزی آموزشی در توسعه ملی و منطقه ای
140279007
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
1400/10/15 (0000 - 0000)
ترم اول 1400
متون تخصصی ومتون ترجمه
140245131
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 1300 الی 1500)
1400/10/15 (0000 - 0000)
ترم اول 1400
نظارت وراهنمائی آموزشی
140631040
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1300 الی 1500)
1400/10/18 (1400 - 1500)
ترم اول 1400
سیاست گزاری در نظام های آموزشی
140279251
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 1300 الی 1500)
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
کاربرد تئوری ها و اصول یادگیری در برنامه ریزی درسی
140248902
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200)
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
مبانی واصول برنامه ریزی آموزشی
140631043
2
2
هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
روش های برنامه ریزی آموزشی در توسعه ملی و منطقه ای
140279007
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000)
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
متون تخصصی ومتون ترجمه
140245131
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نظارت وراهنمائی آموزشی
140631040
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1500)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
نمایش 12 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
خدمات
تماس با ما