اعضای هیات علمی

ستاره شجاعی

ستاره شجاعی

ستاره شجاعی    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: -
اتاق: 522
پست الکترونیکی: 
وب سایت: 
اتاق مجازی: http://vroom.shirazu.ac.ir/seshojaei

کتب



مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
فاطمه حسینی رنانی تاثیر برنامه مداخله ی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا کارشناسی ارشد 1396/12/05
خلیل کاکاوندی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر رابطه مادر - کودک مادران دارای کودک کم شنوا کارشناسی ارشد 1394/06/31
راضیه عباس نژاد اثر بخشی بازی های غیر دیجیتال بر حس عدد و سرعت پردازش کودکان با اختلال یادگیری ویژه کارشناسی ارشد
سمیه عبدل حرم ابادی اثربخشی برنامه‌ی والدگری مثبت سه‌گانه بر میزان استرس والدین و روابط والد کودک در کودکان مبتلابه اختلال نقص توجه/ بیش فعالی کارشناسی ارشد 1401/11/15
معصومه علی محمدی کردری اثربخشی آموزش هدف گذاری بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر نوجوان دارای کم توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1398/04/31
افروز الطاف بررسی اثربخشی مداخله مهارت‌های خودتنظیمی بر اعتیاد دیجیتال و بازداری در کودکان دارای اختلال‌های هیجانی و رفتاری کارشناسی ارشد
حدیثه اسدزاده رونیزی پیش بینی مهارت های اجتماعی و خودکنترلی بر اساس سبک های فرزندپروری در جوانان با آسیب بینایی کارشناسی ارشد 1400/03/24
فرزانه بهزادی اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانش آموزان با کم توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1400/01/18
سمانه اسماعیلی میانشهری اثربخشی هنردرمانی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر کم توان ذهنی کارشناسی ارشد 1399/04/01
زهرا فرجی پیش‌بینی میزان اختلال خواندن بر اساس راهبرد‌های شناختی و فراشناختی در دانش‌آموزان ابتدایی کارشناسی ارشد 1400/04/14
ژاله فرامرزی اثربخشی تلفیقی روش یکپارچگی حسی - حرکتی و رویکرد آموزش مستقیم بر پردازش دیداری و شنیداری و مهارت‌های حرکتی در کودکان نارساخوان کارشناسی ارشد
علی جوادی نقش سبک های فرزندپروری و میزان فعالیت های آنلاین والدین در پیش بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی کارشناسی ارشد 1401/03/21
راضیه جوزاری اثربخشی برنامه رایانه یار حافظه کاری بر کارکرد¬های اجرایی دانش¬آموزان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا کارشناسی ارشد 1398/04/26
هانیه کنف چیان اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر فلورتایم بر مهارت های ارتباطی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم: مطالعه تک موردی کارشناسی ارشد 1400/06/31
زهرا کارگرحقیقی اثر بخشی آموزش مهارت‌های خود مدیریتی بر میزان مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با کم‌توانی ذهنی کارشناسی ارشد
سمانه کریم زاده اثربخشی برنامه مداخله خواندن مبتنی بر رویکرد پاسخ به مداخله بر میزان مهارت های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان کارشناسی ارشد
فاطمه کشاورزی تاثیر آموزش مهارت های خود آموزی بر آگاهی فراشناختی و مهارت¬های دست خط در دانش آموزان با اختلال نارسانویسی کارشناسی ارشد 1394/06/31
هاجر خدادادقصیرائی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش¬آموزان با کم¬توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1401/06/30
راضیه خسروی نقش هوش اخلاقی و حمایت اجتماعی در پیش بینی گرایش به رفتار پرخطر نوجوانان تحت پوشش بهزیستی کارشناسی ارشد 1400/03/17
مجتبی لدنی فرد اثربخشی برنامه بازی‌محور خواندن بر عملکرد خواندن و حافظه‌کاری دانش‌آموزان با نارساخوانی کارشناسی ارشد 1394/06/30
مریم معصومی پیش بینی مشکلات رفتاری - عاطفی دانش آموزان کم توان ذهنی بر اساس همدلی مادرانشان کارشناسی ارشد 1394/06/31
زهرا میدان شاهی اثربخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی - رفتاری بر مهارت¬های ارتباطی و توجه کودکان با آسیب شنوایی کارشناسی ارشد 1402/12/15
سیده عاطفه محمدی تاثیر آموزش سیستم ارتباطی مبادله تصویر (پکس) بر انواع مشکلات توجهی در کودکان مبتلا به اختلاف طیف اتیسم کارشناسی ارشد 1398/02/15
عقیل منصف نصرآباد سفلی مقایسه خودکارآمدی و مشکلات هیجانی-رفتاری دانش‌آموزان با و بدون اختلال‌های یادگیری کارشناسی ارشد 1395/12/03
فریده مرادی پیش بینی میزان استرس و پذیرش ناتوانی والدین براساس میزان مسئولیت پذیری نوجوانان دارای کم توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1403/03/29
سحر مرادی مقایسه تحولی اختلال‌های هیجانی- رفتاری در بزرگ‌سالان دارای سندرم داون کارشناسی ارشد 1401/03/29
مرجان مصلی نژاد بررسی تأثیر روش بازی درمانی مبتنی بر فلورتایم بر توجه اشتراکی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم: مطالعه تک موردی کارشناسی ارشد 1400/04/31
فاطمه مسلمی پطرودی نقش خودکارآمدی در پیش بینی افسردگی نوجوانان پسر با اختلال سلوک کارشناسی ارشد 1396/06/28
زهرا پیرمرادیان نجف ابادی مقایسه اثر تمرین¬های شناختی با و بدون رایانه¬ بر مهارت های ادراک دیداری و شنیداری در دانش-آموزان با اختلال¬های یادگیری خاص کارشناسی ارشد 1403/11/15
صغری رضائی تاثیر برنامه مداخله مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر احساس‌تنهایی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان با آسیب بینایی کارشناسی ارشد 1403/06/28
مهرزاد ریاست رابطه هوش هیجانی والدین افراد با نیاز ویژه با میزان سازگاری والدین کارشناسی ارشد 1400/11/15
خدیجه صمدی پیش بینی خودکنترلی کودکان با نارسایی توجه – بیش فعالی بر اساس رابطه والد و کودک و خودکنترلی والدین کارشناسی ارشد 1403/06/28
مرضیه شهرآشوب نقش شدت اختلال طیف اتیسم در پیش‌بینی تاب‌آوری و رضایت از زندگی والدین کودکان با اختلال طیف اتیسم کارشناسی ارشد 1404/06/15
اسما زارع دوراهی اثربخشی آموزش جنسی بر میزان نگرش و آگاهی جنسی والدین دانش آموزان دختر با کم توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1400/04/29
آمنه محمود پور مقایسه تاب¬آوری و سلامت روانی والدین افراد با و بدون آسیب جسمی-حرکتی کارشناسی ارشد 1396/01/26
هادی احمدی مقایسه سلامت عمومی و احساس تنهایی در مادران کودکان با ناتوانی‌های تحولی کارشناسی ارشد 1394/06/30
سهیلا احمدی قوچان عتیق اثر بخشی مداخله درمان رشدی عصبی بر مهارتهای حرکتی و فعالیتهای زندگی روزمره کودکان پیش دبستان با نشانگان داون کارشناسی ارشد 1394/07/15
هاجر علی زاده پیش بینی تعهد تحصیلی براساس ابعاد خودکارآمدی و خودکنترلی در دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد 1402/03/23
شیرین علیزاده مقایسه سبک های فرزندپروری و عملکرد خانوادگی دانش آموزان دختر و پسر با و بدون آسیب بینایی مقطع ابتدایی شهر شیراز کارشناسی ارشد
پروبن امیری کشکولی نقش سبک فرزندپروری و هوش هیجانی در پیش بینی استتار اجتماعی در نوجوانان با اختلال طیف اتیسم کارشناسی ارشد 1401/06/19
محدثه اسدی مقایسه احساس گرفتاری و ترس از مسخره شدن در والدین کودکان مبتال به اختاللهای عصبی/تحولی کارشناسی ارشد
محسن آذرکف پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و خودافشایی هیجانی کارشناسی ارشد 1404/07/07
شیما اذرپوی اثر بخشی مداخله ی عصب روانشناختی بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص کارشناسی ارشد 1403/06/28
علیرضا عزیزپور مقایسه رفتارهای استتار و عدم تحمل عدم اطمینان در نوجوانان با و بدون اختلال ارتباط اجتماعی کارشناسی ارشد 1401/06/19
سمیره بشیری پیش بینی نگرش به ازدواج در دختران با آسیب بینایی با توجه به سبک های دلبستگی، الگوهای ارتباطی خانواده و حمایت اجتماعی ادراک شده کارشناسی ارشد 1400/03/19
ملیکا داودیان مقایسه اثربخشی آموزشفعالیت‌های یکپارچگی حسی- حرکتی و روش شن‌بازی درمانی بر رفتارهای کلیشه‌ای و پروفایل حسی کودکان با اختلال طیف اتیسم کارشناسی ارشد 1401/09/30
مریم دوست زاده اثربخشی مداخله‌ی بهنگام خانواده- محور بر سلامت عمومی و نشانگان استرس مادران کودکان با آسیب‌شنوایی کارشناسی ارشد 1394/04/01
فرزاد عرفانی حسن زاده قله زو اثربخشی روش بازی درمانی خانواده محور بر رشد اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری کارشناسی ارشد
کوثر اسلامیان مقایسه مهارت های اجتماعی و بهزیستی روانشناختی در نوجوانان با و بدون آسیب بینایی کارشناسی ارشد 1400/09/17
معصومه فخررنجبری مقایسه ی حس انسجام و شایستگی اجتماعی-هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه کارشناسی ارشد 1401/10/14
زینب خلیلی مقدم پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک با نیازهای ویژه براساس هوش هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده کارشناسی ارشد 1399/06/30
فاطمه قاسمی اثربخشی آموزش آگاهی واج شناختی بر مشکلات خواندن دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی:یک مطالعه تک آزمودنی کارشناسی ارشد
الناز قشقائی تاثیر آموزش بازی رفتار خوب بر مشکلات هیجانی و رفتاری دانشآموزان مبتلا به کمتوانی ذهنی کارشناسی ارشد 1403/12/18
فائزه جوانمردی مقایسه‌ تحولی مشکلات هیجانی-رفتاری در کودکان پیش‌دبستانی کارشناسی ارشد 1401/10/21
سارا جوهری شیرازی پیش بینی اضطراب کنکور بر مبنای ابعاد بهزیستی روانشناختی و خودکارآمدی تحصیلی در میان دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد
بی بی یسری خطیب مقایسه ساختار خانواده،حمایت اجتماعی وشیوه های مقابله با استرس در فرزندان دارای والد مبتلا به سرطان کارشناسی ارشد
انیسه کیانی فلاورجانی پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس پنج عامل شخصیت و شادکامی در دانش آموزان تیزهوش. کارشناسی ارشد
مژگان مردانی اثر بخشی ذهن آگاهی مبتنی بر هنر بر توجه پایدار، تنظیم هیجان و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی کارشناسی ارشد 1402/11/15
زهرا مزارعی بررسی رابطه ی هوش هیجانی و مشکلات بین فردی در دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1393/09/11
رکسانا مهرتاش طراحی مدرسه ابتدایی ناشنوایان با تمرکز به نیازهای کودکان ناشنوا کارشناسی ارشد 1400/11/15
زینب السادات میرعابدینی شیرازا اثربخشی روش میلر بر رفتار کلیشه‌ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم کارشناسی ارشد
سهیلا میرغفاری اثربخشی آموزش بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد – کودک بر میزان پرخاشگری و لجبازی کودکان کارشناسی ارشد 1402/09/28
ملیحه میرحاج محمدابادی پیشبینی پردازش اطلاعات ریاضی بر مبنای باورهای انگیزشی در دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1394/08/27
المیرا مسافر تدوین و اثر بخشی برنامه ی پیشرفت خواندن مبتنی بر مدل حافظه ی کاری )حلقه ی واجی( بر اگاهی واج شناختی،حافظه ی فعال واجی و پیشرفت خواندن در کودکان نارساخوا ن کارشناسی ارشد 1401/11/11
پوریا ندیمی بررسی اثر بخشی آموزش روش فلورتایم به صورت گروهی به والدین کودکان طیف اوتیسم بر رفتار‌های کلیشه‌ای‌ و مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی این کودکان کارشناسی ارشد
نسرین نجاتی بیاره اثر بازی های شناختی رایانه ای بر کارکرد های اجرایی و تنظیم هیجانی دانش آموزان با کم¬توانی¬های¬چندگانه ( کم¬توانی ذهنی- کم¬توانی جسمی) کارشناسی ارشد 1403/03/22
صبا نیازی نقش سبک های دلبستگی والدین در پیش بینی مشکلات رفتاری و مهارت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم کارشناسی ارشد
نگین نوروزی پیش بینی خودکارآمدی شغلی افراد بزرگسال با آسیب بینایی براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه، هوش هیجانی و حمایت ادراک‌شده از اجتماع و خانواده کارشناسی ارشد
اقدس رنگانی اثربخشی مداخله ی بازی درمانی عروسکی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر اتیسم کارشناسی ارشد 1393/06/29
هاجر رشیدی پیش¬بینی اضطراب امتحان براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و راهبردهای خودتنظیمی هیجانی در میان دانش¬آموزان سرآمد کارشناسی ارشد
ملیکا رسولی بروجنی بررسی اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و رابطه والد-کودک در مادران دارای کودکان اوتیسم کارشناسی ارشد 1402/11/15
حانیه ریاحین مقایسه هوش هیجانی و خودکارامدی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری کارشناسی ارشد 1401/06/30
علی روحانی مقایسه‌ پذیرش و حمایت اجتماعی در والدین کودکان دارای اختلال‌های عصبی-تحولی کارشناسی ارشد 1400/03/12
حکیمه صادقی خواه اثربخشی برنامه والد-کودک فرانک بر رشد آواسازی و شنیداری کودکان با آسیب شنوایی و بهزیستی روان‌شناختی مادران آن‌ها کارشناسی ارشد 1401/06/30
رشید صادقی اثربخشی مداخله تمرین ترامپولین بر مهارت‌های حرکتی و مشکلات هیجانی- رفتاری نوجوانان پسر با کم‌توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1404/08/10
سیده مرضیه سجادیان مقایسه خودکارآمدی مقابله ای و تجربه غم و اندوه والدین کودکان با اختلال های عصبی-تحولی کارشناسی ارشد 1404/06/23
ناهید صالحی اثر‌بخشی قصه درمانی بر اضطراب و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر مبتلا به اختلال های یادگیری خاص کارشناسی ارشد
مریم شاهین اثربخشی آموزش روش میلر بر مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم کارشناسی ارشد 1396/09/29
پروین شامرادلو پیش بینی سازگاری عاطفی، اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان تیز هوش بر مبنای ابعاد کمال گرایی و خودکارآمدی کارشناسی ارشد 1394/06/29
معصومه شمسی مقایسه حل¬مسئله اجتماعی و مسئولیت¬پذیری در دانش¬آموزان دختر با و بدون کم¬توانی¬ذهنی کارشناسی ارشد 1396/03/21
پگاه شریفی تاثیر مداخله بهنگام خانواده محور بر تقویت مهارت های اجتماعی دانش اموزان با اختلال یادگیری کارشناسی ارشد
فهیمه شیری پیش بینی بهزیستی روان شناختی براساس ابعاد هوش عاطفی و تاب آوری در مادران دارای کودکان با آسیب شنوایی کارشناسی ارشد 1403/06/28
عاطفه سلیمان زاده کلهرودی پیش بینی بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودکان کم توان ذهنی براساس نگرش آنها نسبت به فرزند دارای نیازهای ویژه و سبک مقابله ای کارشناسی ارشد 1402/11/15
نرگس سلطانی اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر کارکردهای اجرایی و رفتارسازشی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم دارای عملکرد بالا کارشناسی ارشد 1399/06/31
رقیه وقاری اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر کم‌توان ذهنی کارشناسی ارشد 1393/06/26
فاطمه زارعی اثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر مهارت های حرکتی درشت و ظریف و مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر کارشناسی ارشد 1400/06/31
طاهره زویدشیخی اثربخشی روش میلر بر مهارت‌های ارتباطی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم کارشناسی ارشد 1404/06/15
زهرا درینی تأثیر موسیقی درمانی بر مهارتهای اجتماعی و تنظیم هیجانات کودکان با کم توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1398/09/03
فرزاد مجیدی مقایسه استرس و ناامیدی در مادران کودکان با ناتوانی های تحولی کارشناسی ارشد 1395/04/01
ساجده مرادی پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد تاب آوری در میان مادران دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر کارشناسی ارشد 1397/12/14
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
روانشناسی بالینی کودک 140441031 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/18 (0800 - 1000) ترم اول 1400
روانشناسی افراد با نیازهای خاص 1 140730056 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/26 (1030 - 1200) ترم اول 1400
روان شناسی افراد با نیازهای خاص 2 140730078 2 1 هفتگی - 2 (دو شنبه - 0800 الی 1000) 1400/10/27 (1100 - 1230) ترم اول 1400
توانبخشی افراد با نیازهای خاص 140730079 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 0800 الی 1000) 1400/10/20 (1500 - 1630) ترم اول 1400
روانشناسی بالینی کودک 140441031 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
روانشناسی افراد با نیازهای خاص 1 140730056 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1399
روان شناسی افراد با نیازهای خاص 2 140730078 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1500) (0000 - 0000) ترم اول 1399
توانبخشی افراد با نیازهای خاص 140730079 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1399
پروژه تحقیقاتی 140631057 2 2 نامشخص (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 9 نتیجه
از 1