سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
دانشکده
علوم تربیتی و روانشناسی
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
روانشناسی تربیتی
روانشناسی بالینی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مبانی تعلیم و تربیت
کودکان استثنائی
علوم تربیتی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
اعضای هیات علمی
ستاره شجاعی
ستاره شجاعی
(EN Page)
دانشیار
گروه کودکان استثنایی
شماره تماس: -
اتاق: 522
پست الکترونیکی:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/seshojaei
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/seshojaei
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب
حمید علیزاده،قربان همتی علمدارلو،صدیقه رضایی دهنوی،ستاره شجاعی ,اختلال های یادگیری(مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر) چاپ سوم ,ارسباران ,1391 ,9789646389762 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی , روشهای تدریس برای دانشآموزان با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1393 ,9786003090590 ,تهران ,
حمید علیزاده،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،صدیقه رضایی دهنوی ,اختلالهای یادگیری ,ارسباران ,1392 ,9789646389762 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ,آموزش و پرورش دانشآموزان با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1393 ,9786005413793 ,تهران ,
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو،محمد خاموشی،فرود نیکوبین بروجنی ,اختلالهای طیف اتیستیک ,آوای نور ,1394 ,978-600-309-134-4 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ,برنامه درسی برای دانشآموزان با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1394 ,9786003091405 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،حمید علیزاده،سالار فرامرزی،فاطمه سوسن جباری،عباسعلی حسین خانزاده،کیوان کاکابرایی،فاطمه نصرتی،ستاره شجاعی،هادی هاشمی رزینی،شهروز نعمتی،مهران سلیمانی،سکینه سلطانی کوهبنایی،محمد عاشوری،فاطمه نیک خو،حجت پیرزادی،فاطمه ترابی ,واژهنامه تخصصی روانشناسی و آموزش افراد با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1399 ,978-600-309-569-4 ,تهران ,
ستاره شجاعی،سکینه فرخیان ,آموزش دانشآموزان با آسیب بینایی ,آوای نور ,1401 ,9786003098749 ,تهران ,
ستاره شجاعی،سکینه فرخیان ,کودکان با آسیب حسی ,آوای نور ,1401 ,9786003098763 ,تهران ,
ستاره شجاعی،طاهره نجفی فرد،صاحب یوسفی ,کودکان خردسال با آسیب بینایی ,آوای نور ,1401 ,9786003098756 ,تهران ,
مقالات
ستاره شجاعی،احمد به پژوه،محسن شکوهی یکتا،باقر غباری بناب ،اثربخشی آموزش تاب آوری بر سلامت روانی خواهران و برادران کودکان با نشانگان داون ،مجله تحقیقات علوم رفتاری اصفهان ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 1 تا 12 ،
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،وارد کردن آموزش شغلی در برنامه ی درسی اولین گام جهت حل مشکل ترک تحصیل در آموزش ویژه ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1387 ،صفحات 68 تا 78 ،
قربان همتی علمدارلو،غلامرضا دهشیری،ستاره شجاعی،حکیمی راد الهام ،مقایسه احساس تنهایی و سلامت عمومی در سالمندان ساکن خانواده و سرای سالمندان مناطق شمال شهر تهران ،فصلنامه سالمند ،شماره 0 ،1387 ،صفحات 557 تا 569 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،نگاهی اجمالی به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی در بزرگسالان ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 59 تا 62 ،
کتایون خوشابی،شهرام مرادی،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو،غلامرضا دهشیری،ابولقاسم عیسی مراد ،بررسی میزان شیوع اختلالات رفتاری در دانش آموزان دوره ابتدایی استان ایلام ،فصلنامه توانبخشی ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 28 تا 33 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،تاثیر ورزش صبحگاهی بر کاهش پرخاشگری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر ،فصلنامه کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1385 ،صفحات 855 تا 870 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو،شهرام مرادی،غلامرضا دهشیری ،شیوع اختلالهای رفتاری در دانشآموزان دوره ابتدایی استان فارس ،پژوهش در حیطه کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1387 ،صفحات 225 تا 240 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،سندرم ساوانت ،فصلنامه آموزشی و پژوهشی احیا ،شماره 0 ،1385 ،صفحات 78 تا 93 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،مشکلات رفتاری،عاطفی و اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ، فصلنامه آموزشی و پژوهشی احیا ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 56 تا 71 ،
رقیه وقاری،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر باکمتوانیذهنی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 65 تا 89 ،
ستاره شجاعی ،مشکلات خانوادههای کودکان با اختلالهای طیف اتیسم ،سلامت روان کودک ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 79 تا 90 ،
ستاره شجاعی،دکتر احمد به پژوه ،تاب آوری در خواهران و برادران کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه ،سلامت روان کودک ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 47 تا 60 ،
ستاره شجاعی،احمد به پژوه ،اثربخشی آموزش تاب آوری بر تاب آوری و مولفه های آن در خواهران و برادران کودکان دارای نشانگان داون ،فصلنامه کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 5 تا 17 ،
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،غلامرضا دهشیری،محمدمهدی تیموری اسفیچی،محمد صادق ارجمندی علیا ،مقایسه استرس مادران کودکان پیشدبستانی با و بدون ناتوانی هوشی ،خانوادهپژوهی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 171 تا 185 ،
ستاره شجاعی ،اثرات داشتن خواهر یا برادر با ناتوانی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 39 تا 44 ،
ستاره شجاعی،محمد خاموشی ،بررسی تحلیلی انتقادی تشخیص های نادرست دانش آموزان تیزهوش و با استعداد ،سلامت روان کودک ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 105 تا 115 ،
ستاره شجاعی ،فعالیت های اوقات فراغت برای افراد با کم توانی ذهنی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 47 تا 50 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو،یعقوب قرقانی،زهره میراحمدی ،اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با اختلالهای طیف اتیسم ،مجله مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 179 تا 189 ،
مریم دوست زاده،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،اثربخشی مداخله ی بهنگام خانواده- محور بر نشانگان استرس مادران کودکان با آسیب شنوایی ،فصلنامه سلامت روانی کودک ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 81 تا 93 ،
فاطمه کشاورزی،ستاره شجاعی ،اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر مشکلات دستخط دانشآموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی ،روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 209 تا 231 ،
مجتبی لدنی فرد،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر حافظه کاری دانشآموزان پسر با نارساخوانی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 32 تا 38 ،
خلیل کاکاوندی،ستاره شجاعی ،اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر رابطه مادر-کودک مادران دارای کودک کمشنوا ،خانوادهپژوهی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 483 تا 500 ،
عباسعلی حسین خانزاده،ستاره شجاعی،پریناز امیری،سعید صادقی،پگاه آزادی منش،صبا آزادی منش ،تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی ،راهبردهای شناختی در یادگیری ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 139 تا 156 ،
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،قاسم سلیمی،محمد صادق ارجمندی ،مقایسه رفتار سرقت علمی و عوامل مؤثر بر سرقت علمی در بین دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان در دانشگاه شیراز ،نامه آموزش عالی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 61 تا 77 ،
ستاره شجاعی،حجت پیرزادی،محمد خاموشی،سعید شریفی مورجانی ،مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی ،روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 107 تا 127 ،
مریم معصومی،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،پیشبینی مشکلات رفتاری-عاطفی دانشآموزان با ناتوانی هوشی بر اساس همدلی مادرانشان ،مجله مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 67 تا 73 ،
ستاره شجاعی،عباسعلی حسین خانزاده،سیده زهرا سید نوری،سعید شریفی مورجانی ،مقایسه توانایی خودتعیینگری و مولفههای آن در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و بدون آسیب ،پژوهشنامه روانشناسی مثبت ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 67 تا 80 ،
ستاره شجاعی،علیضامن مولایی ارپناهی ،آموزش متمایز برای دانش آموزان با نیازهای ویژه ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 47 تا 52 ،
سهیلا احمدی قوچان عتیق،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،اثر بخشی مداخله درمان رشدیعصبی بر مهارتهای حرکتی و فعالیتهای زندگی روزمره کودکان پیشدبستانی با نشانگان داون ،فصلنامه مددکاری اجتماعی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 40 تا 48 ،
مجتبی لدنی فرد،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با نارساخوانی ،روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 35 تا 52 ،
ستاره شجاعی ،اثرات داشتن خواهر یا برادر با ناتوانی1 ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 39 تا 44 ،
ستاره شجاعی،صدیقه رستمی برایجانی ،الگوی پاسخ به مداخله برای دانش آموزان با نیازهای ویژه ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 51 تا 56 ،
معصومه شمسی،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،مقایسه توانایی حل مسئله اجتماعی در دانش آموزان دختر کم توان ذهنی و همسالان با تحول ذهنی بهنجار ،سلامت روان کودک ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 15 تا 24 ،
فاطمه کشاورزی،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری ،راهبردهای شناختی در یادگیری ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 113 تا 129 ،
ستاره شجاعی،عباسعلی حسین خانزاده،محمدصابر خاقانی نژاد،مریم شاهین،زهره آهنگر قربانی،محبوبه طاهر ،نقش سبک فرزندپروری والدین در پیشبینی توانایی خودتعیین گری خواهران و برادران کودکان با ناتوانی تحولی ،مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 1 تا 6 ،
ستاره شجاعی،مرتضی پورشیرازی ،اختلال هراس در کودکان ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 19 تا 26 ،
صدیقه رضایی دهنوی،اکرم دهقانی،سمیه رشیدی،ستاره شجاعی ،تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم ،سلامت روان کودک ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 139 تا 148 ،
ستاره شجاعی ،تشخیص بهنگام کودکان با ناتوانی ،ترویج علم ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 105 تا 123 ،
معصومه شمسی،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،مقایسه مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر با و بدون کم توانی ذهنی ،مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 1 تا 6 ،
آمنه محمودپور،ستاره شجاعی،دیبا سیف ،مقایسه تاب آوری و سلامت روانی در والدین افراد با و بدون آسیب جسمی حرکتی ،مجله روانپزشکی و روان شناسی شناخت کردستان ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 1 تا 15 ،
فاطمه حسینی رنانی،ستاره شجاعی ،تاثیر برنامه مداخلهی مبتنی بر ذهنآگاهی بر میزان رفتارهای کلیشهای کودکان مبتلا به اختلال طیف درخودمانده با عملکرد بالا ،پژوهش های علوم شناختی و رفتاری ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 67 تا 84 ،
اقدس رنگانی،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،محسن اصغری نکاح ،اثربخشی مداخلهی بازیدرمانی عروسکی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر با اختلال اتیسم ،روان شناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 73 تا 93 ،
ستاره شجاعی،شهروز نعمتی،محمدمهدی تیموری اسفیچی ،مقایسه مؤلفههای بهزیستی روانشناختی در مادران دارای نوجوانان با و بدون آسیب حسی ،مددکاری اجتماعی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 52 تا 63 ،
فرزانه بهزادی،ستاره شجاعی ، اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانی ذهنی یک مطالعه تکآزمودنی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 83 تا 100 ،
علی جوادی،ستاره شجاعی،سارا ده بزرگی ، نقش سبکهای فرزندپروری در پیشبینی اعتیاد به اینترنت در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 0 تا 0 ،
setare shojaee،Ghorban Hemati Alamdarloo،mahmood Najafy،yaghoob ghareghani ,A DEVELOPMENTAL COMPARISON OF EMOTIONAL/BEHAVIORAL PROBLEMS IN CHILDREN AND ADOLESCENTS WITH INTELLECTUALDISABILITY IN WELFARE ORGANIZATION OF FARS PROVINCE ,DAV International Journal of Science ,vol. 0 ,2016 ,pp. 85-97 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee، ،Abasali Hosseynkhanzadeh ,THE EFFECT OF A GROUP ART THERAPY ON THE SELF-RESTRAINT OF STUDENTS WITH ATTENTION DEFICIT/HYPERACTIVITY DISORDER ,Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences ,vol. 0 ,2016 ,pp. 461-469 ,
، ،setare shojaee، ، ,The effectiveness of life skills training on the quality of life of mothers of children with hearing impairment ,Auditory and Vestibular Research ,vol. 0 ,2017 ,pp. 34-40 ,
Maryam Dostzade،Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee ,The effectiveness of family-centered early intervention based on psychological well-being on the general health of mothers of children with hearing impairment ,Auditory and Vestibular Research ,vol. 0 ,2017 ,pp. 163-170 ,
Mohammad saber Khaghaninejad،Amirsaeid Moloodi،setare shojaee ,How are IQ EQ and self-esteem related to reading comprehension of intermediate and advanced Iranian EFL learners? ,Modern Journal of Language Teaching Methods ,vol. 0 ,2017 ,pp. 48-63 ,
setare shojaee، ,Comparing Behavioral-Emotional Difficulties in Siblings of Children With and Without Sensory Impairments ,Iranian Journal of Public Health ,vol. 0 ,2017 ,pp. 516-524 ,
setare shojaee،Ghorban Hemati Alamdarloo، ,Adjustment Difficulties of Siblings of Children with Disabilities and Typically Developing Children ,International Journal of Inclusive Education ,vol. 0 ,2018 ,pp. 1-13 ,
setare shojaee،Mohammad saber Khaghaninejad،mahmood Najafy ,Family communication patterns of individuals with and without disabilities ,HEALTH PSYCHOLOGY RESEARCH ,vol. 0 ,2018 ,pp. 16-21 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee،Mohammad saber Khaghaninejad،Mohammad mehdi teimouri asfichi ,Relationships of Iranian Siblings of Children with Sensory Disabilities and Typically Developing Children ,International Journal of Inclusive Education ,vol. 0 ,2018 ,pp. 1-14 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee،homa shikhany،marziyeh gholami، ,The comparison of loneliness in athlete and non-athlete women ,Journal of Human Sport and Exercise ,vol. 0 ,2018 ,pp. 1-8 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo، ،mahmood Najafy،Fatemeh Soosan Jabari،setare shojaee ,The Effect of Cognitive-Behavioral Therapy on Depression Anxiety and Stress Levels in Iranian Males With Addiction ,SAGE Open ,vol. 0 ,2019 ,pp. 1-7 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee،homa shikhany،homa sheikani shahin،Aghdas Rangani،Sara Negahdarfard ,A comparison of psychological well-being in athlete and non-athlete women ,Baltic Journal of Health and Physical Activity ,vol. 0 ,2019 ,pp. 109-116 ,
همایش ها
قربان همتی علمدارلو،عباسعلی حسین خانزاده،ستاره شجاعی،یعقوب قرقانی ,بررسی راههای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز از دیدگاه دانشآموزان ,پنجمین همایش ملی آموزش ,1392 ,ایران- تهران ,
عباسعلی حسین خانزاده،ستاره شجاعی ,روشهای ارتباطی دانشآموزان با آسیب شنوایی ,نخستین کنگره ملی چالشگران استثنایی ,1392 ,شیراز ,
ستاره شجاعی ,نگرشهای اجتماعی خواهران و برادران عادی در مورد خواهر و برادر با ناتوانیشان ,نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه ,1393 ,دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات ,
ستاره شجاعی ,نقش خانواده در رشد زیستی، شناختی، اجتماعی و عاطفی کودکان با نیازهای ویژه ,نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه ,1393 ,دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات ,
عباسعلی حسین خانزاده،ستاره شجاعی،فاطمه مبشری ,افسردگی در افراد با آسیب بینایی ,همایش ملی چالشهای نابینایان و کمبینایان ,1394 ,شیراز(دانشگاه علو پزشکی شیراز) ,
ستاره شجاعی ,دانشآموزان تیزهوش با آسیبهای بینایی ,همایش ملی چالشهای نابینایان و کمبینایان ,1394 ,شیراز(دانشگاه علو پزشکی شیراز) ,
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،قاسم سلیمی،محمد صادق ارجمندی علیا ,رابطه عوامل مؤثر بر سرقت علمی با رفتار سرقت علمی در بین دانشجویان در محیطهای دانشگاهی ,سومین همایش ملی تربیت معلم ,1396 ,شیراز ,
ستاره شجاعی ,نیازهای حمایتی خواهران و برادران افراد با نیاز ویژه بزرگسال افراد با نیاز ویژه فراموش شده ,نخستین همایش ملی خانواده، کودک و نوجوان ,1397 ,دانشگاه شیراز ,
حانیه محمد اسمعیل بیگی،ستاره شجاعی ,نارسایی کارکردهای اجرایی در دانش آموزا ن با اختلال یادگیری ویژه ,همایش بین المللی کودکان استثنایی ,1399 ,اردبیل ,
حانیه محمد اسمعیل بیگی،ستاره شجاعی ,کاربرد الگوی پاسخ به مداخله در تشخیص و توانبخشی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه ,همایش بین المللی کودکان استثنایی ,1399 ,اردبیل ,
راضیه جوزاری،ستاره شجاعی ,اثربخشی برنامه رایانه یار حافظه کاری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا ,اولین همایش ملی خانواده و کودک ,1401 ,کرمانشاه ,
معصومه علی محمدی کردری،ستاره شجاعی ,اثربخشی آموزش هدفگذاری بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر نوجوان دارای کمتوانذهنی ,اولین همایش ملی خانواده و کودک ,1401 ,کرمانشاه ,
ستاره شجاعی،راضیه خسروی ,نقش حمایت اجتماعی در پیش بینی گرایش به رفتار پرخطر نوجوانان تحت پوشش بهزیستی ,سومین همایش ملی روانشناسی و سلامت ,1402 ,شیراز ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
فاطمه حسینی رنانی
تاثیر برنامه مداخله ی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا
کارشناسی ارشد
1396/12/05
خلیل کاکاوندی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر رابطه مادر - کودک مادران دارای کودک کم شنوا
کارشناسی ارشد
1394/06/31
سمیه عبدل حرم ابادی
اثربخشی برنامهی والدگری مثبت سهگانه بر میزان استرس والدین و روابط والد کودک در کودکان مبتلابه اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1401/11/15
معصومه علی محمدی کردری
اثربخشی آموزش هدف گذاری بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر نوجوان دارای کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1398/04/31
حدیثه اسدزاده رونیزی
پیش بینی مهارت های اجتماعی و خودکنترلی بر اساس سبک های فرزندپروری در جوانان با آسیب بینایی
کارشناسی ارشد
1400/03/24
فرزانه بهزادی
اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانش آموزان با کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1400/01/18
سمانه اسماعیلی میانشهری
اثربخشی هنردرمانی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر کم توان ذهنی
کارشناسی ارشد
1399/04/01
زهرا فرجی
پیشبینی میزان اختلال خواندن بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی در دانشآموزان ابتدایی
کارشناسی ارشد
1400/04/14
علی جوادی
نقش سبک های فرزندپروری و میزان فعالیت های آنلاین والدین در پیش بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1401/03/21
راضیه جوزاری
اثربخشی برنامه رایانه یار حافظه کاری بر کارکرد¬های اجرایی دانش¬آموزان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا
کارشناسی ارشد
1398/04/26
هانیه کنف چیان
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر فلورتایم بر مهارت های ارتباطی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم: مطالعه تک موردی
کارشناسی ارشد
1400/06/31
زهرا کارگرحقیقی
اثر بخشی آموزش مهارتهای خود مدیریتی بر میزان مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانی ذهنی
کارشناسی ارشد
فاطمه کشاورزی
تاثیر آموزش مهارت های خود آموزی بر آگاهی فراشناختی و مهارت¬های دست خط در دانش آموزان با اختلال نارسانویسی
کارشناسی ارشد
1394/06/31
هاجر خدادادقصیرائی
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش¬آموزان با کم¬توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1401/06/30
راضیه خسروی
نقش هوش اخلاقی و حمایت اجتماعی در پیش بینی گرایش به رفتار پرخطر نوجوانان تحت پوشش بهزیستی
کارشناسی ارشد
1400/03/17
مجتبی لدنی فرد
اثربخشی برنامه بازیمحور خواندن بر عملکرد خواندن و حافظهکاری دانشآموزان با نارساخوانی
کارشناسی ارشد
1394/06/30
مریم معصومی
پیش بینی مشکلات رفتاری - عاطفی دانش آموزان کم توان ذهنی بر اساس همدلی مادرانشان
کارشناسی ارشد
1394/06/31
زهرا میدان شاهی
اثربخشی بازی درمانی با رویکرد شناختی - رفتاری بر مهارت¬های ارتباطی و توجه کودکان با آسیب شنوایی
کارشناسی ارشد
1402/12/15
سیده عاطفه محمدی
تاثیر آموزش سیستم ارتباطی مبادله تصویر (پکس) بر انواع مشکلات توجهی در کودکان مبتلا به اختلاف طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1398/02/15
عقیل منصف نصرآباد سفلی
مقایسه خودکارآمدی و مشکلات هیجانی-رفتاری دانشآموزان با و بدون اختلالهای یادگیری
کارشناسی ارشد
1395/12/03
فریده مرادی
پیش بینی میزان استرس و پذیرش ناتوانی والدین براساس میزان مسئولیت پذیری نوجوانان دارای کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1403/03/29
سحر مرادی
مقایسه تحولی اختلالهای هیجانی- رفتاری در بزرگسالان دارای سندرم داون
کارشناسی ارشد
1401/03/29
مرجان مصلی نژاد
بررسی تأثیر روش بازی درمانی مبتنی بر فلورتایم بر توجه اشتراکی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم: مطالعه تک موردی
کارشناسی ارشد
1400/04/31
فاطمه مسلمی پطرودی
نقش خودکارآمدی در پیش بینی افسردگی نوجوانان پسر با اختلال سلوک
کارشناسی ارشد
1396/06/28
زهرا پیرمرادیان نجف ابادی
مقایسه اثر تمرین¬های شناختی با و بدون رایانه¬ بر مهارت های ادراک دیداری و شنیداری در دانش-آموزان با اختلال¬های یادگیری خاص
کارشناسی ارشد
صغری رضائی
تاثیر برنامه مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر احساستنهایی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان با آسیب بینایی
کارشناسی ارشد
مهرزاد ریاست
رابطه هوش هیجانی والدین افراد با نیاز ویژه با میزان سازگاری والدین
کارشناسی ارشد
1400/11/15
خدیجه صمدی
پیش بینی خودکنترلی کودکان با نارسایی توجه – بیش فعالی بر اساس رابطه والد و کودک و خودکنترلی والدین
کارشناسی ارشد
اسما زارع دوراهی
اثربخشی آموزش جنسی بر میزان نگرش و آگاهی جنسی والدین دانش آموزان دختر با کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1400/04/29
آمنه محمود پور
مقایسه تاب¬آوری و سلامت روانی والدین افراد با و بدون آسیب جسمی-حرکتی
کارشناسی ارشد
1396/01/26
هادی احمدی
مقایسه سلامت عمومی و احساس تنهایی در مادران کودکان با ناتوانیهای تحولی
کارشناسی ارشد
1394/06/30
سهیلا احمدی قوچان عتیق
اثر بخشی مداخله درمان رشدی عصبی بر مهارتهای حرکتی و فعالیتهای زندگی روزمره کودکان پیش دبستان با نشانگان داون
کارشناسی ارشد
1394/07/15
هاجر علی زاده
پیش بینی تعهد تحصیلی براساس ابعاد خودکارآمدی و خودکنترلی در دانش آموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
1402/03/23
شیرین علیزاده
مقایسه سبک های فرزندپروری و عملکرد خانوادگی دانش آموزان دختر و پسر با و بدون آسیب بینایی مقطع ابتدایی شهر شیراز
کارشناسی ارشد
پروبن امیری کشکولی
نقش سبک فرزندپروری و هوش هیجانی در پیش بینی استتار اجتماعی در نوجوانان با اختلال طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1401/06/19
شیما اذرپوی
اثر بخشی مداخله عصب روانشناختی بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال های یادگیری حاص
کارشناسی ارشد
1403/06/18
علیرضا عزیزپور
مقایسه رفتارهای استتار و عدم تحمل عدم اطمینان در نوجوانان با و بدون اختلال ارتباط اجتماعی
کارشناسی ارشد
1401/06/19
سمیره بشیری
پیش بینی نگرش به ازدواج در دختران با آسیب بینایی با توجه به سبک های دلبستگی، الگوهای ارتباطی خانواده و حمایت اجتماعی ادراک شده
کارشناسی ارشد
1400/03/19
ملیکا داودیان
مقایسه اثربخشی آموزشفعالیتهای یکپارچگی حسی- حرکتی و روش شنبازی درمانی بر رفتارهای کلیشهای و پروفایل حسی کودکان با اختلال طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1401/09/30
مریم دوست زاده
اثربخشی مداخلهی بهنگام خانواده- محور بر سلامت عمومی و نشانگان استرس مادران کودکان با آسیبشنوایی
کارشناسی ارشد
1394/04/01
فرزاد عرفانی حسن زاده قله زو
اثربخشی روش بازی درمانی خانواده محور بر رشد اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری
کارشناسی ارشد
کوثر اسلامیان
مقایسه مهارت های اجتماعی و بهزیستی روانشناختی در نوجوانان با و بدون آسیب بینایی
کارشناسی ارشد
1400/09/17
معصومه فخررنجبری
مقایسه ی حس انسجام و شایستگی اجتماعی-هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ویژه
کارشناسی ارشد
1401/10/14
زینب خلیلی مقدم
پیشبینی بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک با نیازهای ویژه براساس هوش هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده
کارشناسی ارشد
1399/06/30
فائزه جوانمردی
مقایسه تحولی مشکلات هیجانی-رفتاری در کودکان پیشدبستانی
کارشناسی ارشد
1401/10/21
بی بی یسری خطیب
مقایسه ساختار خانواده،حمایت اجتماعی وشیوه های مقابله با استرس در فرزندان دارای والد مبتلا به سرطان
کارشناسی ارشد
انیسه کیانی فلاورجانی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس پنج عامل شخصیت و شادکامی در دانش آموزان تیزهوش.
کارشناسی ارشد
مژگان مردانی
اثر بخشی ذهن آگاهی مبتنی بر هنر بر توجه پایدار، تنظیم هیجان و خودتنظیمی در دانشآموزان دارای اختلال کاستی توجه همراه با بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1402/12/15
زهرا مزارعی
بررسی رابطه ی هوش هیجانی و مشکلات بین فردی در دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1393/09/11
رکسانا مهرتاش
طراحی مدرسه ابتدایی ناشنوایان با تمرکز به نیازهای کودکان ناشنوا
کارشناسی ارشد
1400/11/15
سهیلا میرغفاری
اثربخشی آموزش بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد – کودک بر میزان پرخاشگری و لجبازی کودکان
کارشناسی ارشد
1402/09/28
ملیحه میرحاج محمدابادی
پیشبینی پردازش اطلاعات ریاضی بر مبنای باورهای انگیزشی در دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1394/08/27
المیرا مسافر
تدوین و اثر بخشی برنامه ی پیشرفت خواندن مبتنی بر مدل حافظه ی کاری )حلقه ی واجی( بر اگاهی واج شناختی،حافظه ی فعال واجی و پیشرفت خواندن در کودکان نارساخوا ن
کارشناسی ارشد
1401/11/11
نسرین نجاتی بیاره
اثر بازی های شناختی رایانه ای بر کارکرد های اجرایی و تنظیم هیجانی دانش آموزان با کم¬توانی¬های¬چندگانه ( کم¬توانی ذهنی- کم¬توانی جسمی)
کارشناسی ارشد
1403/03/22
اقدس رنگانی
اثربخشی مداخله ی بازی درمانی عروسکی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر اتیسم
کارشناسی ارشد
1393/06/29
ملیکا رسولی بروجنی
بررسی اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و رابطه والد-کودک در مادران دارای کودکان اوتیسم
کارشناسی ارشد
1402/11/28
حانیه ریاحین
مقایسه هوش هیجانی و خودکارامدی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1401/06/30
علی روحانی
مقایسه پذیرش و حمایت اجتماعی در والدین کودکان دارای اختلالهای عصبی-تحولی
کارشناسی ارشد
1400/03/12
حکیمه صادقی خواه
اثربخشی برنامه والد-کودک فرانک بر رشد آواسازی و شنیداری کودکان با آسیب شنوایی و بهزیستی روانشناختی مادران آنها
کارشناسی ارشد
1401/06/30
رشید صادقی
اثربخشی مداخله تمرین ترامپولین بر مهارتهای حرکتی و مشکلات هیجانی- رفتاری نوجوانان پسر با کمتوانی ذهنی
کارشناسی ارشد
سیده مرضیه سجادیان
مقایسه خودکارآمدی مقابله ای و تجربه غم و اندوه والدین کودکان با اختلال های عصبی-تحولی
کارشناسی ارشد
مریم شاهین
اثربخشی آموزش روش میلر بر مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1396/09/29
پروین شامرادلو
پیش بینی سازگاری عاطفی، اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان تیز هوش بر مبنای ابعاد کمال گرایی و خودکارآمدی
کارشناسی ارشد
1394/06/29
معصومه شمسی
مقایسه حل¬مسئله اجتماعی و مسئولیت¬پذیری در دانش¬آموزان دختر با و بدون کم¬توانی¬ذهنی
کارشناسی ارشد
1396/03/21
پگاه شریفی
تاثیر مداخله بهنگام خانواده محور بر تقویت مهارت های اجتماعی دانش اموزان با اختلال یادگیری
کارشناسی ارشد
فهیمه شیری
پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس ابعاد هوش عاطفی و تاب آوری در مادران دارای کودکان با آسیب شنوایی
کارشناسی ارشد
عاطفه سلیمان زاده کلهرودی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودکان کم توان ذهنی براساس نگرش آنها نسبت به فرزند دارای نیازهای ویژه و سبک مقابله ای
کارشناسی ارشد
1402/11/15
نرگس سلطانی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر کارکردهای اجرایی و رفتارسازشی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم دارای عملکرد بالا
کارشناسی ارشد
1399/06/31
رقیه وقاری
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر کمتوان ذهنی
کارشناسی ارشد
1393/06/26
فاطمه زارعی
اثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر مهارت های حرکتی درشت و ظریف و مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
کارشناسی ارشد
1400/06/31
زهرا درینی
تأثیر موسیقی درمانی بر مهارتهای اجتماعی و تنظیم هیجانات کودکان با کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1398/09/03
فرزاد مجیدی
مقایسه استرس و ناامیدی در مادران کودکان با ناتوانی های تحولی
کارشناسی ارشد
1395/04/01
ساجده مرادی
پیشبینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد تاب آوری در میان مادران دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
کارشناسی ارشد
1397/12/14
نام درس
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
روانشناسی بالینی کودک
140441031
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
1400/10/18 (0800 - 1000)
ترم اول 1400
روانشناسی افراد با نیازهای خاص 1
140730056
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 1300 الی 1500)
1400/10/26 (1030 - 1200)
ترم اول 1400
روان شناسی افراد با نیازهای خاص 2
140730078
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 0800 الی 1000)
1400/10/27 (1100 - 1230)
ترم اول 1400
توانبخشی افراد با نیازهای خاص
140730079
2
1
هفتگی - 4 (چهار شنبه - 0800 الی 1000)
1400/10/20 (1500 - 1630)
ترم اول 1400
روانشناسی بالینی کودک
140441031
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500)
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
روانشناسی افراد با نیازهای خاص 1
140730056
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
روان شناسی افراد با نیازهای خاص 2
140730078
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1500)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
توانبخشی افراد با نیازهای خاص
140730079
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
پروژه تحقیقاتی
140631057
2
2
نامشخص
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
نمایش 9 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما