اعضای هیات علمی

دیبا سیف

دیبا سیف

دیبا سیف    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: -
اتاق: 515
پست الکترونیکی: 
وب سایت: 
اتاق مجازی: http://vroom.shirazu.ac.ir/seif

اتاق مجازی: http://vroom.shirazu.ac.ir/seif

مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
سمیه جمالی کندازی بررسی رابطه تئوری ذهن و کفایت اجتماعی در کودکان با و بدون نقص بینایی از دیدگاه والدین و مربیان کارشناسی ارشد 1390/04/08
الهام اباذری پیش‌بینی اضطراب اجتماعی بر اساس ابعاد ذهنی‌سازی و انعطاف‌پذیری شناختی در میان دانش‌آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد
قدسیه عباسلو پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس سبک فرزندپروری والدین و کمال‌گرایی در دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1399/06/31
خدیجه اقازاده قطب ابادی بررسی رابطه ابعاد مدیریت غم با ابعاد اضطراب در دانش آموزان مدارس راهنمایی کارشناسی ارشد 1391/03/02
هاجر علی زاده پیش بینی تعهد تحصیلی براساس ابعاد خودکارآمدی و خودکنترلی در دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد 1402/03/23
فاطمه اسدی پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ویژگی های شخصیتی و احساس تنهایی در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1394/12/19
فاطمه چراغی پیش¬بینی بهداشت روانی برمبنای خودارزشیابی و تنظیم هیجانی در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1400/11/15
مرضیه درویشیان پیش¬بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد کمال¬گرایی در دانش¬آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1392/06/24
سیده حمیده دهقان بنادکی پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای سبک زندگی اسلامی در معلمان دانش آموزان کم توان ذهنی کارشناسی ارشد 1393/09/04
اعظم دلیرسنگی پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر اساس ابعاد هوش هیجانی در میان دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد
نگار فلامرزی پیش بینی اضطراب اجتماعی بر مبنای حمایت اجتماعی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان معلول جسمی- حرکتی کارشناسی ارشد 1395/12/18
هاجر فرهنگیان بررسی تاثیر موسیقی درمانی بر کاهش شدت لکنت زبان در میان کودکان دچار لکنت زبان کارشناسی ارشد 1392/06/26
زهرا فروزان بهرغانی پیش‌بینی افسردگی بر مبنای ابعاد کمالگرایی و ابعاد احساس تنهایی در میان دانش‌آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد
ندا گرامی زاده شیرازی پیش‌بینی ابعاد بهزیستی روانشناختی بر اساس ابعاد خودپنداره در میان دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز کارشناسی ارشد 1391/10/13
یعقوب قرقانی رابطه ابعاد فراشناخت و اضطراب ریاضی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1390/10/13
محمدمهدی قاسمی پیشبینی افسردگی بر اساس ابعاد هوش هیجانی و ابعاد شایستگی هیجانی اجتماعی در میان دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد 1400/11/15
سپیده هاشمی بررسی ابعاد ارزیابی کارکرد رفتار در کودکان دارای مشکلات رفتاری کارشناسی ارشد 1392/07/10
عاطفه حیدری پیش‌بینی ادراک شایستگی بر مبنای ابعاد انسجام خانوادگی در میان دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1391/12/07
صغرا جمالی هکوانی رابطه تجارب تعاملی و رشد روانی اجتماعی در دانشجویان استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1390/03/04
سارا جوهری شیرازی پیش بینی اضطراب کنکور بر مبنای ابعاد بهزیستی روانشناختی و خودکارآمدی تحصیلی در میان دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد
مریم کشاورزبهرغانی پیش بینی پردازش اطلاعات بر مبنای خودکفایتی در علوم تجربی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1392/06/23
فاطمه خالقی اصفهانی رابطه ابعاد هوش هیجانی و مشکلات رفتاری دانش آموزان در سه موقعیت خانه، مدرسه و با همسالان در مقطع راهنمایی کارشناسی ارشد 1390/12/20
کیمیا خسروانی پیش‌بینی سلامت‌روانی بر اساس ابعاد عزت‌نفس و کمک‌خواهی در دانش‌آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد
انیسه کیانی فلاورجانی پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس پنج عامل شخصیت و شادکامی در دانش آموزان تیزهوش. کارشناسی ارشد
فاطمه کوثری پیش¬بینی بهزیستی روان¬شناختی بر مبنای ابعاد شفقت خود و شادکامی در میان دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1397/06/25
شیدا مندمی رابطه ابعاد عزت‌نفس، آرزوها و انتظارات دانش‌آموزان معلول جسمی کارشناسی ارشد 1391/06/29
زهرا مزارعی بررسی رابطه ی هوش هیجانی و مشکلات بین فردی در دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1393/09/11
ملیحه میرحاج محمدابادی پیشبینی پردازش اطلاعات ریاضی بر مبنای باورهای انگیزشی در دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1394/08/27
راضیه میرحسینی بررسی رابطه میان ابعاد امیدواری، حمایت اجتماعی و سلامت روانی در مادران کودکان اتیستیک کارشناسی ارشد
کمال معاوی پیش¬بینی هوش چندگانه بر مبنای پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش¬آموزان دبیرستانی: تبیینی نوین ازهوش در راستای آموزش فراگیر کارشناسی ارشد 1390/12/17
علیضامن مولایی ارپناهی پیش بینی مطلوبیت اجتماعی برمبنای مؤلفه های بلوغ عاطفی در میان دانش آموزان تیز هوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1396/07/16
مریم مرتضوی مقایسه کیفیت دوستی در کودکان با و بدون اختلال نقص توجه / بیش‌فعالی کارشناسی ارشد 1391/10/13
سیده آناهیتا مولای زاهدی بررسی مبانی نظری همدلی،شفقت به خود و هوش هیجانی در دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1400/06/29
مجید نادر رابطه پنج عامل شخصیت و خلاقیت درمیان دانش آموزان دبیرستان‌های استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد 1388/12/15
ارزو نجارزاده پیش بینی خودشکوفایی بر مبنای انسجام خانوادگی و شفقت خود در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1400/11/15
زهرا نظری کرملو پیش بینی خلاقیت بر مبنای ابعاد معنویت در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1396/12/16
مدینه رفعت پناه پیش¬بینی خودشکوفایی بر مبنای ویژگی¬های شخصیتی و خودآگاهی در میان دانش¬آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1392/06/25
هاجر رشیدی پیش¬بینی اضطراب امتحان براساس پنج عامل بزرگ شخصیت و راهبردهای خودتنظیمی هیجانی در میان دانش¬آموزان سرآمد کارشناسی ارشد
ملیحه ریاحی اصطهباناتی رابطه هوش عاطفی و سلامت روانی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان مراکز پرورش استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد 1388/12/04
لیلی صالحی بررسی رابطه تعامل معلم- دانش آموز، ابعاد ادراک شایستگی و احساس تنهایی در دانش آموزان با نقص بینایی و بدون نقص بینایی کارشناسی ارشد 1389/12/01
هاشم صدیقی کیا بررسی رایطه هسته کنترل وجهت گیری هدف دانش اموزان مدارس استعدادهای درخشان وعادی کارشناسی ارشد 1389/08/09
هاجر شعبانی پیش بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک های فرزندپروری کارشناسی ارشد 1400/06/29
سمیه شاکری خو پیش¬بینی اضطراب امتحان بر مبنای جهت¬گیری¬های هدف در میان دانش¬آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1392/07/03
پروین شامرادلو پیش بینی سازگاری عاطفی، اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان تیز هوش بر مبنای ابعاد کمال گرایی و خودکارآمدی کارشناسی ارشد 1394/06/29
فهیمه شیری پیش بینی بهزیستی روان شناختی براساس ابعاد هوش عاطفی و تاب آوری در مادران دارای کودکان با آسیب شنوایی کارشناسی ارشد 1403/06/28
مرضیه شجاعی زاده پیش بینی اضطراب امتحان بر مبنای ابعاد کمال گرایی در دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1394/08/27
نجمه سلیمان زاده پیش بینی بهزیستی معنوی بر اساس جهت گیری مذهبی و خودشکوفایی در دانشجویان استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1396/04/14
زهرا تعصب پیش بینی ابعاد خلاقیت بر اساس باورهای انگیزشی و سبک های پردازش اطلاعات ریاضی در دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد 1403/06/28
فاطمه ترابی رابطه سبک های تفکر و خلاقیت در دانشجویان استعداد درخشان و دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد 1390/10/07
فریما زاهدطلب پیش بینی سبک های حل مسئله بر مبنای ابعاد خلاقیت در دانش اموزان تیزهوش کارشناسی ارشد
ساناز زارعیان پیش‌بینی تفکر انتقادی در دانشجویان استعداد درخشان و ممتاز دانشگاه علوم پزشکی: نقش باورهای انگیزشی و خود راهبری کارشناسی ارشد 1391/07/11
ژیلا شاهی مریدی پیش¬بینی اضطراب امتحان بر مبنای هوش هیجانی و راهبرد¬های خودتنظیمی هیجانی در میان دانش‌آموزان سرآمد کارشناسی ارشد 1399/06/30
سپیده محتشمی فر پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد خود تعیین گری در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1398/04/22
ساجده مرادی پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد تاب آوری در میان مادران دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر کارشناسی ارشد 1397/12/14
فاطمه حسینی رنانی تاثیر برنامه مداخله ی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا کارشناسی ارشد 1396/12/05
خلیل کاکاوندی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر رابطه مادر - کودک مادران دارای کودک کم شنوا کارشناسی ارشد 1394/06/31
لیلا یوسفی سنجش نیازهای آموزشی دبیران شهرستان شیراز از دیدگاه دبیران و مدیران کارشناسی ارشد 1388/12/17
سمیه عبدل حرم ابادی اثربخشی برنامه‌ی والدگری مثبت سه‌گانه بر میزان استرس والدین و روابط والد کودک در کودکان مبتلابه اختلال نقص توجه/ بیش فعالی کارشناسی ارشد 1401/11/15
معصومه علی محمدی کردری اثربخشی آموزش هدف گذاری بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر نوجوان دارای کم توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1398/04/31
افروز الطاف بررسی اثربخشی مداخله مهارت‌های خودتنظیمی بر اعتیاد دیجیتال و بازداری در کودکان دارای اختلال‌های هیجانی و رفتاری کارشناسی ارشد
هاجر اسدی کرم مقایسه ابعاد مهارت های اجتماعی در کودکان آتیستیک و ناتوان ذهنی در خانه و مدرسه کارشناسی ارشد 1389/10/01
غلام بهادرمطلق مقایسه ابعادادراک شایستگی وقاطعیت در دانش‌آموزان مراکز اختلالات یادگیری و دانش‌آموزان مدارس ابتدائی کارشناسی ارشد 1389/06/01
شهلا بیاتی بررسی ربطه منابع استرس و روشهای مقابله ای در مادران کودکان اتیستیک کارشناسی ارشد 1390/10/06
فاطمه چمن دار مقایسه تصویر خود ومحتوای عاطفی در داستان های ترسیم شده کودکان دبستانی گوشه گیر وپرخاشگر وتحلیل ازمون ترسیم داستان کارشناسی ارشد 1389/12/11
الهه ابراهیمی اردکانی بررسی رابطه بین ابعاد نگرش اینترنتی و اضطراب چندبعدی کتابخانه ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1391/12/12
حانیه محمد اسمعیل بیگی اثربخشی ذهن‎آگاهی بر تنظیم هیجانی و مهارت‎های اجتماعی در دانش‎آموزان با اختلال یادگیری ویژه کارشناسی ارشد 1397/06/31
سمانه اسماعیلی میانشهری اثربخشی هنردرمانی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر کم توان ذهنی کارشناسی ارشد 1399/04/01
کرامت اسمی طراحی چارچوب برنامه درسی کارآفرینی و ارزیابی برنامه درسی رشته های کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی از منظر آن دکتری 1393/11/07
فاطمه فلاحی اثربخشی توانمندسازی روان‌شناختی بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با ناتوانی تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه کارشناسی ارشد 1396/12/16
زینب فرشته حکمت پیش بینی رفتار اطلاع جویی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز بر مبنای جهت گیری های هدف و ابعاد خلاقیت کارشناسی ارشد 1391/12/14
علی جوادی نقش سبک های فرزندپروری و میزان فعالیت های آنلاین والدین در پیش بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی کارشناسی ارشد 1401/03/21
راضیه جوزاری اثربخشی برنامه رایانه یار حافظه کاری بر کارکرد¬های اجرایی دانش¬آموزان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا کارشناسی ارشد 1398/04/26
هادی کریمی رابطه ی ابعاد تحقق وجود و فرسودگی شغلی در میان معلمان دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی کارشناسی ارشد 1390/10/14
محمود خانی موصلو بررسی رابطه بین مهارت های حل مسئله اجتماعی و رضایت از زندگی در میان دانش آموزان با و بدون اختلالات بینایی کارشناسی ارشد 1391/07/11
نگین خوشوقت اثر بخشی آموزش رسانایی بر مهارت های حرکتی کودکان با فلج مغزی کارشناسی ارشد 1395/06/31
سمانه مشفقی مقایسه دانش¬آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی در رفتارهای انطباقی و روش¬های مقابله¬ای کارشناسی ارشد 1389/12/01
نگار مصطفائی دمق اثربخشی نمایش‌درمانی گروهی بر نشانگان درونی‌سازی و برونی‌سازی و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان با اختلال سلوک. کارشناسی ارشد 1404/07/26
ازاده نعیمی جعفربیگی بررسی ابعاد پردازش شناختی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری کارشناسی ارشد 1393/06/23
مرضیه نامورنژاد اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان باکم‌توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1398/03/08
زهرا پورابراهیم ابادی بررسی کیفیت و عدم دتبعیت در کودکان نا توان ذهنی کارشناسی ارشد 1388/11/19
بهرام رحیم پور تأثیر تمرین دستکاری بر مهارت‌های حرکتی ظریف دانش آموزان مبتلا به اختلال کمبود توجه /بیش فعالی کارشناسی ارشد 1395/05/24
مریم رهنورد مقایسه توانمندی های عددی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی مقطع ابتدایی پایه اول کارشناسی ارشد 1389/12/09
الهام رعیت پورجهرمی رابطه ویژگی های شخصیتی با آسیب شناسی روانی در دانش آموزان ناتوان ذهنی کارشناسی ارشد 1392/07/03
راضیه روشن پیش آیندهای شناختی پرخاشگری: نقش مراحل پردازش اطلاعات اجتماعی و ابعاد آگاهی از هیجانات کارشناسی ارشد 1390/12/23
آسیه شامرادلو مقایسه خود تعیینی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی کارشناسی ارشد 1392/06/27
حمیده سلیمانی الگوی پیش بینی کنندگی سبک های دلبستگی کودک توسط هیجانات مادردر دو گروه دانش آموزان عادی و کم توان ذهنی آموزش پذیر دبستانی با توجّه به جنسیت و وضعیت اقتصادی- اجتماعی خانواده کارشناسی ارشد 1388/12/11
صبا سلطانی اثربخشی امیددرمانی بر شادکامی، بهزیستی روانشناختی و روابط والد-فرزند در مادران داری فرزند اوتیسم کارشناسی ارشد 1399/06/30
نسرین تقی زادگان زاده مقایسه هیجان خواهی، همدلی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری کارشناسی ارشد 1398/02/14
فریبا توکلی گارماسه اثربخشی بازیهای توجه بر عملکرد خواندن دانش آموزان دختر با نارساخوانی کارشناسی ارشد 1394/07/15
ابراهیم ویسی مقایسه تحوّلی مشکلات رفتاری-عاطفی در دانش آموزان کم توان ذهنی کارشناسی ارشد 1392/06/31
فهیمه ضامن قشقایی پیش‌بینی تردید در تصمیم‌گیری حرفه‌ای بر اساس خودپنداره شغلی و برخی متغیرهای جمعیت شناختی در بین دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان کارشناسی ارشد 1391/09/29
سعیده زراعتی عنوان پایان نامه : بررسی رابطه ابعاد آگاهی از هیجانات با بیان هیجانات و ابعاد آن در بین دانش آموزان مقطع راهنمایی عادی و مراکز پرورش استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1389/04/01
آمنه محمود پور مقایسه تاب¬آوری و سلامت روانی والدین افراد با و بدون آسیب جسمی-حرکتی کارشناسی ارشد 1396/01/26
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
آمار توصیفی 140631016 2 2 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/27 (0800 - 0900) ترم اول 1400
آمار توصیفی 140631016 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 0800 الی 1000) 1400/10/27 (0800 - 0900) ترم اول 1400
آمار استنباطی 140441051 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/21 (0800 - 1000) ترم اول 1400
آشنایی با آزمون های روان شناختی 140631058 2 3 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/22 (1300 - 1400) ترم اول 1400
مبانی نظری و کاربرد آزمون های روانی 2 140441012 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/15 (0800 - 1000) ترم اول 1400
آمار توصیفی 140631016 2 2 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1399
آمار توصیفی 140631016 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1399
آمار استنباطی 140441051 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
آشنایی با آزمون های روان شناختی 140631058 2 3 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1399
مبانی نظری و کاربرد آزمون های روانی 2 140441012 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 10 نتیجه
از 1