اعضای هیات علمی

دیبا سیف

دیبا سیف

دیبا سیف    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: -
اتاق: 515
پست الکترونیکی: 
اتاق مجازی: http://vroom.shirazu.ac.ir/seif

اتاق مجازی: http://vroom.shirazu.ac.ir/seif

مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
سمیه جمالی کندازی بررسی رابطه تئوری ذهن و کفایت اجتماعی در کودکان با و بدون نقص بینایی از دیدگاه والدین و مربیان کارشناسی ارشد 1390/04/08
قدسیه عباسلو پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس سبک فرزندپروری والدین و کمال‌گرایی در دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1399/06/31
خدیجه اقازاده قطب ابادی بررسی رابطه ابعاد مدیریت غم با ابعاد اضطراب در دانش آموزان مدارس راهنمایی کارشناسی ارشد 1391/03/02
هاجر علی زاده پیش بینی تعهد تحصیلی براساس ابعاد خودکارآمدی و خودکنترلی در دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد 1402/03/23
فاطمه اسدی پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ویژگی های شخصیتی و احساس تنهایی در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1394/12/19
فاطمه چراغی پیش¬بینی بهداشت روانی برمبنای خودارزشیابی و تنظیم هیجانی در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1400/11/15
مرضیه درویشیان پیش¬بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد کمال¬گرایی در دانش¬آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1392/06/24
سیده حمیده دهقان بنادکی پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای سبک زندگی اسلامی در معلمان دانش آموزان کم توان ذهنی کارشناسی ارشد 1393/09/04
اعظم دلیرسنگی پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر اساس ابعاد هوش هیجانی در میان دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد
نگار فلامرزی پیش بینی اضطراب اجتماعی بر مبنای حمایت اجتماعی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان معلول جسمی- حرکتی کارشناسی ارشد 1395/12/18
هاجر فرهنگیان بررسی تاثیر موسیقی درمانی بر کاهش شدت لکنت زبان در میان کودکان دچار لکنت زبان کارشناسی ارشد 1392/06/26
ندا گرامی زاده شیرازی پیش‌بینی ابعاد بهزیستی روانشناختی بر اساس ابعاد خودپنداره در میان دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز کارشناسی ارشد 1391/10/13
یعقوب قرقانی رابطه ابعاد فراشناخت و اضطراب ریاضی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1390/10/13
محمدمهدی قاسمی پیشبینی افسردگی بر اساس ابعاد هوش هیجانی و ابعاد شایستگی هیجانی اجتماعی در میان دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد 1400/11/15
سپیده هاشمی بررسی ابعاد ارزیابی کارکرد رفتار در کودکان دارای مشکلات رفتاری کارشناسی ارشد 1392/07/10
عاطفه حیدری پیش‌بینی ادراک شایستگی بر مبنای ابعاد انسجام خانوادگی در میان دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1391/12/07
صغرا جمالی هکوانی رابطه تجارب تعاملی و رشد روانی اجتماعی در دانشجویان استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1390/03/04
مریم کشاورزبهرغانی پیش بینی پردازش اطلاعات بر مبنای خودکفایتی در علوم تجربی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1392/06/23
فاطمه خالقی اصفهانی رابطه ابعاد هوش هیجانی و مشکلات رفتاری دانش آموزان در سه موقعیت خانه، مدرسه و با همسالان در مقطع راهنمایی کارشناسی ارشد 1390/12/20
انیسه کیانی فلاورجانی پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس پنج عامل شخصیت و شادکامی در دانش آموزان تیزهوش. کارشناسی ارشد
فاطمه کوثری پیش¬بینی بهزیستی روان¬شناختی بر مبنای ابعاد شفقت خود و شادکامی در میان دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1397/06/25
شیدا مندمی رابطه ابعاد عزت‌نفس، آرزوها و انتظارات دانش‌آموزان معلول جسمی کارشناسی ارشد 1391/06/29
زهرا مزارعی بررسی رابطه ی هوش هیجانی و مشکلات بین فردی در دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1393/09/11
ملیحه میرحاج محمدابادی پیشبینی پردازش اطلاعات ریاضی بر مبنای باورهای انگیزشی در دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1394/08/27
راضیه میرحسینی بررسی رابطه میان ابعاد امیدواری، حمایت اجتماعی و سلامت روانی در مادران کودکان اتیستیک کارشناسی ارشد
کمال معاوی پیش¬بینی هوش چندگانه بر مبنای پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش¬آموزان دبیرستانی: تبیینی نوین ازهوش در راستای آموزش فراگیر کارشناسی ارشد 1390/12/17
علیضامن مولایی ارپناهی پیش بینی مطلوبیت اجتماعی برمبنای مؤلفه های بلوغ عاطفی در میان دانش آموزان تیز هوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1396/07/16
مریم مرتضوی مقایسه کیفیت دوستی در کودکان با و بدون اختلال نقص توجه / بیش‌فعالی کارشناسی ارشد 1391/10/13
سیده آناهیتا مولای زاهدی بررسی مبانی نظری همدلی،شفقت به خود و هوش هیجانی در دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1400/06/29
مجید نادر رابطه پنج عامل شخصیت و خلاقیت درمیان دانش آموزان دبیرستان‌های استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد 1388/12/15
ارزو نجارزاده پیش بینی خودشکوفایی بر مبنای انسجام خانوادگی و شفقت خود در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1400/11/15
زهرا نظری کرملو پیش بینی خلاقیت بر مبنای ابعاد معنویت در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1396/12/16
مدینه رفعت پناه پیش¬بینی خودشکوفایی بر مبنای ویژگی¬های شخصیتی و خودآگاهی در میان دانش¬آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1392/06/25
ملیحه ریاحی اصطهباناتی رابطه هوش عاطفی و سلامت روانی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان مراکز پرورش استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد 1388/12/04
لیلی صالحی بررسی رابطه تعامل معلم- دانش آموز، ابعاد ادراک شایستگی و احساس تنهایی در دانش آموزان با نقص بینایی و بدون نقص بینایی کارشناسی ارشد 1389/12/01
هاشم صدیقی کیا بررسی رایطه هسته کنترل وجهت گیری هدف دانش اموزان مدارس استعدادهای درخشان وعادی کارشناسی ارشد 1389/08/09
هاجر شعبانی پیش بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک های فرزندپروری کارشناسی ارشد 1400/06/29
سمیه شاکری خو پیش¬بینی اضطراب امتحان بر مبنای جهت¬گیری¬های هدف در میان دانش¬آموزان تیزهوش دبیرستانی کارشناسی ارشد 1392/07/03
پروین شامرادلو پیش بینی سازگاری عاطفی، اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان تیز هوش بر مبنای ابعاد کمال گرایی و خودکارآمدی کارشناسی ارشد 1394/06/29
فهیمه شیری پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس ابعاد هوش عاطفی و تاب آوری در مادران دارای کودکان با آسیب شنوایی کارشناسی ارشد
مرضیه شجاعی زاده پیش بینی اضطراب امتحان بر مبنای ابعاد کمال گرایی در دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1394/08/27
نجمه سلیمان زاده پیش بینی بهزیستی معنوی بر اساس جهت گیری مذهبی و خودشکوفایی در دانشجویان استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1396/04/14
زهرا تعصب پیش بینی ابعاد خلاقیت بر اساس باورهای انگیزشی و سبک های پردازش اطلاعات ریاضی در دانش آموزان سرآمد کارشناسی ارشد 1403/06/26
فاطمه ترابی رابطه سبک های تفکر و خلاقیت در دانشجویان استعداد درخشان و دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد 1390/10/07
فریما زاهدطلب پیش بینی سبک های حل مسئله بر مبنای ابعاد خلاقیت در دانش اموزان تیزهوش کارشناسی ارشد
ساناز زارعیان پیش‌بینی تفکر انتقادی در دانشجویان استعداد درخشان و ممتاز دانشگاه علوم پزشکی: نقش باورهای انگیزشی و خود راهبری کارشناسی ارشد 1391/07/11
ژیلا شاهی مریدی پیش¬بینی اضطراب امتحان بر مبنای هوش هیجانی و راهبرد¬های خودتنظیمی هیجانی در میان دانش‌آموزان سرآمد کارشناسی ارشد 1399/06/30
سپیده محتشمی فر پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد خود تعیین گری در میان دانش آموزان تیزهوش کارشناسی ارشد 1398/04/22
ساجده مرادی پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد تاب آوری در میان مادران دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر کارشناسی ارشد 1397/12/14
فاطمه حسینی رنانی تاثیر برنامه مداخله ی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا کارشناسی ارشد 1396/12/05
خلیل کاکاوندی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر رابطه مادر - کودک مادران دارای کودک کم شنوا کارشناسی ارشد 1394/06/31
لیلا یوسفی سنجش نیازهای آموزشی دبیران شهرستان شیراز از دیدگاه دبیران و مدیران کارشناسی ارشد 1388/12/17
سمیه عبدل حرم ابادی اثربخشی برنامه‌ی والدگری مثبت سه‌گانه بر میزان استرس والدین و روابط والد کودک در کودکان مبتلابه اختلال نقص توجه/ بیش فعالی کارشناسی ارشد 1401/11/15
معصومه علی محمدی کردری اثربخشی آموزش هدف گذاری بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر نوجوان دارای کم توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1398/04/31
هاجر اسدی کرم مقایسه ابعاد مهارت های اجتماعی در کودکان آتیستیک و ناتوان ذهنی در خانه و مدرسه کارشناسی ارشد 1389/10/01
غلام بهادرمطلق مقایسه ابعادادراک شایستگی وقاطعیت در دانش‌آموزان مراکز اختلالات یادگیری و دانش‌آموزان مدارس ابتدائی کارشناسی ارشد 1389/06/01
شهلا بیاتی بررسی ربطه منابع استرس و روشهای مقابله ای در مادران کودکان اتیستیک کارشناسی ارشد 1390/10/06
فاطمه چمن دار مقایسه تصویر خود ومحتوای عاطفی در داستان های ترسیم شده کودکان دبستانی گوشه گیر وپرخاشگر وتحلیل ازمون ترسیم داستان کارشناسی ارشد 1389/12/11
الهه ابراهیمی اردکانی بررسی رابطه بین ابعاد نگرش اینترنتی و اضطراب چندبعدی کتابخانه ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1391/12/12
حانیه محمد اسمعیل بیگی اثربخشی ذهن‎آگاهی بر تنظیم هیجانی و مهارت‎های اجتماعی در دانش‎آموزان با اختلال یادگیری ویژه کارشناسی ارشد 1397/06/31
سمانه اسماعیلی میانشهری اثربخشی هنردرمانی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر کم توان ذهنی کارشناسی ارشد 1399/04/01
کرامت اسمی طراحی چارچوب برنامه درسی کارآفرینی و ارزیابی برنامه درسی رشته های کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی از منظر آن دکتری 1393/11/07
فاطمه فلاحی اثربخشی توانمندسازی روان‌شناختی بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با ناتوانی تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه کارشناسی ارشد 1396/12/16
زینب فرشته حکمت پیش بینی رفتار اطلاع جویی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز بر مبنای جهت گیری های هدف و ابعاد خلاقیت کارشناسی ارشد 1391/12/14
علی جوادی نقش سبک های فرزندپروری و میزان فعالیت های آنلاین والدین در پیش بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی کارشناسی ارشد 1401/03/21
راضیه جوزاری اثربخشی برنامه رایانه یار حافظه کاری بر کارکرد¬های اجرایی دانش¬آموزان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا کارشناسی ارشد 1398/04/26
هادی کریمی رابطه ی ابعاد تحقق وجود و فرسودگی شغلی در میان معلمان دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی کارشناسی ارشد 1390/10/14
محمود خانی موصلو بررسی رابطه بین مهارت های حل مسئله اجتماعی و رضایت از زندگی در میان دانش آموزان با و بدون اختلالات بینایی کارشناسی ارشد 1391/07/11
نگین خوشوقت اثر بخشی آموزش رسانایی بر مهارت های حرکتی کودکان با فلج مغزی کارشناسی ارشد 1395/06/31
سمانه مشفقی مقایسه دانش¬آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی در رفتارهای انطباقی و روش¬های مقابله¬ای کارشناسی ارشد 1389/12/01
ازاده نعیمی جعفربیگی بررسی ابعاد پردازش شناختی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری کارشناسی ارشد 1393/06/23
مرضیه نامورنژاد اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان باکم‌توانی ذهنی کارشناسی ارشد 1398/03/08
زهرا پورابراهیم ابادی بررسی کیفیت و عدم دتبعیت در کودکان نا توان ذهنی کارشناسی ارشد 1388/11/19
بهرام رحیم پور تأثیر تمرین دستکاری بر مهارت‌های حرکتی ظریف دانش آموزان مبتلا به اختلال کمبود توجه /بیش فعالی کارشناسی ارشد 1395/05/24
مریم رهنورد مقایسه توانمندی های عددی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی مقطع ابتدایی پایه اول کارشناسی ارشد 1389/12/09
الهام رعیت پورجهرمی رابطه ویژگی های شخصیتی با آسیب شناسی روانی در دانش آموزان ناتوان ذهنی کارشناسی ارشد 1392/07/03
راضیه روشن پیش آیندهای شناختی پرخاشگری: نقش مراحل پردازش اطلاعات اجتماعی و ابعاد آگاهی از هیجانات کارشناسی ارشد 1390/12/23
آسیه شامرادلو مقایسه خود تعیینی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی کارشناسی ارشد 1392/06/27
حمیده سلیمانی الگوی پیش بینی کنندگی سبک های دلبستگی کودک توسط هیجانات مادردر دو گروه دانش آموزان عادی و کم توان ذهنی آموزش پذیر دبستانی با توجّه به جنسیت و وضعیت اقتصادی- اجتماعی خانواده کارشناسی ارشد 1388/12/11
صبا سلطانی اثربخشی امیددرمانی بر شادکامی، بهزیستی روانشناختی و روابط والد-فرزند در مادران داری فرزند اوتیسم کارشناسی ارشد 1399/06/30
نسرین تقی زادگان زاده مقایسه هیجان خواهی، همدلی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری کارشناسی ارشد 1398/02/14
فریبا توکلی گارماسه اثربخشی بازیهای توجه بر عملکرد خواندن دانش آموزان دختر با نارساخوانی کارشناسی ارشد 1394/07/15
ابراهیم ویسی مقایسه تحوّلی مشکلات رفتاری-عاطفی در دانش آموزان کم توان ذهنی کارشناسی ارشد 1392/06/31
فهیمه ضامن قشقایی پیش‌بینی تردید در تصمیم‌گیری حرفه‌ای بر اساس خودپنداره شغلی و برخی متغیرهای جمعیت شناختی در بین دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان کارشناسی ارشد 1391/09/29
سعیده زراعتی عنوان پایان نامه : بررسی رابطه ابعاد آگاهی از هیجانات با بیان هیجانات و ابعاد آن در بین دانش آموزان مقطع راهنمایی عادی و مراکز پرورش استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1389/04/01
آمنه محمود پور مقایسه تاب¬آوری و سلامت روانی والدین افراد با و بدون آسیب جسمی-حرکتی کارشناسی ارشد 1396/01/26
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
آمار توصیفی 140631016 2 2 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/27 (0800 - 0900) ترم اول 1400
آمار توصیفی 140631016 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 0800 الی 1000) 1400/10/27 (0800 - 0900) ترم اول 1400
آمار استنباطی 140441051 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/21 (0800 - 1000) ترم اول 1400
آشنایی با آزمون های روان شناختی 140631058 2 3 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/22 (1300 - 1400) ترم اول 1400
مبانی نظری و کاربرد آزمون های روانی 2 140441012 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/15 (0800 - 1000) ترم اول 1400
آمار توصیفی 140631016 2 2 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1399
آمار توصیفی 140631016 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 0800 الی 1000) (0000 - 0000) ترم اول 1399
آمار استنباطی 140441051 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
آشنایی با آزمون های روان شناختی 140631058 2 3 هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1399
مبانی نظری و کاربرد آزمون های روانی 2 140441012 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 10 نتیجه
از 1