سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
دانشکده
علوم تربیتی و روانشناسی
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
روانشناسی تربیتی
روانشناسی بالینی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مبانی تعلیم و تربیت
کودکان استثنائی
علوم تربیتی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
اعضای هیات علمی
دیبا سیف
دیبا سیف
(EN Page)
دانشیار
گروه کودکان استثنایی
شماره تماس: -
اتاق: 515
پست الکترونیکی:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/seif
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/seif
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
مقالات
رحمت اله مرزوقی،دیبا سیف ،اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی درباره علوم فیزیکی(EBPS) برای دانش آموزان مقطع راهنمائی ،فصلنامه مطالعات برنامه درسی ،شماره 0 ،1388 ،صفحات 1 تا 24 ،
دیبا سیف،رحمت اله مرزوقی ،رابطه باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی در علوم تجربی در میان دانش آموزان مقطع راهنمائی. ، دانشور رفتار ،شماره 0 ،1387 ،صفحات 1 تا 14 ،
دیبا سیف،لعیا بشاش،مرتضی لطیفیان ،تأثیر خود ادراکی خود بر روابط با همسالان در نوجوانان موارکز آموزشی استعدادهای درخشان و مدارس عادی ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
دیبا سیف،مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ،رابطه خود نظم دهنی انگیزش با راهبردهای یادگیری و... ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
مرتضی لطیفیان،دیبا سیف ،رابطه باورهای انگیزشی در باره ریاضی و راهبردهای خود نظم دهی انگیزشی در دانش آموزان تیزهوش ،روانشناسی ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
محمد خیر،دیبا سیف ،بررسی رابطه مهارت های مقابله با استرس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با توجه به برخی از عوامل جمعیت شناختی ،مجله دانشور رفتار ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
اصغر رضویه،مرتضی لطیفیان،دیبا سیف ،رابطه باورهای معرفت شناختی و انگیزشی دانش آموزان تیز هوش درباره فرآیند یادگیری و دانش ریاضی ،مجله روان شناسی و علوم تربیتی ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 1 تا 19 ،
اصغر رضویه،دیبا سیف،عبدالصاحب امامی ،انطباق و اعتباریابی مقیاس اضطراب ریاضی برای دانش آموزان ایرانی. ،مجله روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 139 تا 162 ،
اصغر رضویه،مرتضی لطیفیان،دیبا سیف ،رابطه باورهای انگیزشی درباره ریاضی و راهبردهای خودنظم دهی انگیزشی در دانش آموزان تیزهوش ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 89 تا 109 ،
مرتضی لطیفیان،دیبا سیف ،بررسی تأثیر ابعاد خودآگاهی بر اختلالات روابط بین فردی دانشجویان ،مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 137 تا 150 ،
اصغر رضویه،دیبا سیف،عبدالحمید طاهری ،بررسی تأثیر مؤلفه های اضطراب و نگرش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی در درس ریاضی ،فصلنامه تعلیم و تربیت، وزارت آموزش و پرورش ،شماره 0 ،1384 ،صفحات 7 تا 30 ،
دیبا سیف،شهلا البرزی،سعید البرزی ،تأثیر برخی از عوامل عاطفی و دموگرافیک بر رضایتمندی زنان ناباور از زندگی ،فصلنامه پزشکی باروری و ناباروری، ،شماره 0 ،1381 ،صفحات 66 تا 74 ،
شهلا البرزی،دیبا سیف ،- بررسی رابطه باورهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری و برخی از عوامل جمعیتی با پیشرفت تحصیلی گروهی از دانشجویان علوم انسانی در درس آمار ،مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز ،شماره 0 ،1382 ،صفحات 73 تا 82 ،
دیبا سیف،محمد خیر ،رابطه باورهای انگیزشی با رویکردهای یادگیری در میان جمعی از دانشجویان رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه های شیراز. ،مجله علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 57 تا 82 ،
دیبا سیف ،تهیه و اعتباریابی مقیاس راهبردهای خودتنظیمی رباضی و رایطه مؤلفه های آن با هوش، هدف گرائی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،1390 ،صفحات 198 تا 217 ،
دیبا سیف،لعیا بشاش ،رابطه هدف گرائی و راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی در میان دانش آموزان تیزهوش ،فصلنامه کودکان استثنائی ،شماره 0 ،1390 ،صفحات 229 تا 243 ،
صغرا جمالی هکوانی،دیبا سیف ،پیش بینی رشد روانی اجتماعی دانشجویان استعداد درخشان بر مبنای تجارب حاصل از تحصیل در دانشگاه ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 121 تا 141 ،
لیلی صالحی،دیبا سیف ،الگوی پیش بینی احساس تنهائی بر مبنای تعامل معلم با دانش آموز و ابعاد ادراک شایستگی در میان نوجوانان با و بدون نقص بینائی ،فصلنامه افراد استثنائی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 43 تا 56 ،
رحمت اله مرزوقی،دیبا سیف ،تهیه و اعتباریابی مقیاس خود کفایتی در علوم تجربی برای دانش آموزان مقطع راهنمایی ،اندیشه های نوین تربیتی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 125 تا 144 ،
دیبا سیف،رحمت اله مرزوقی ،تهیه و اعتباریابی مقیاس خودکفایتی در علوم تجربی برای دانش آموزان مقطع راهنمائی ،فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 125 تا 146 ،
دیبا سیف ،پیش بینی ابعاد خلاقیت بر اساس جهت گیری های هدف در درس ریاضی در میان دانش آموزان دبیرستان های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی در سال تحصیلی 90- 1389 ،فصلنامه روان شناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 71 تا 95 ،
دیبا سیف ،انطباق و اعتباریابی مقیاس پردازش اطلاعات ریاضی (MIPS) برای دانش آموزان ایرانی ،فصلنامه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 169 تا 185 ،
دیبا سیف ،رابطه ابعاد خودآگاهی و احساس تنهایی با سلامت روانی دانشجویان ،دو فصلنامه پژوهشهای روان شناختی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 44 تا 63 ،
صغرا جمالی هکوانی،دیبا سیف ،پیش بینی تحول روانی اجتماعی دانشجویان استعداد درخشان بر مبنای تجارب حاصل از تحصیل در دانشگاه ،فصلنامه روانشناسی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 121 تا 141 ،
فاطمه ترابی،دیبا سیف ،نقش سبک های تفکر در پیش بینی ابعاد خلاقیت در میان دانشجویان استعداد درخشان و ممتاز ،نشریه علوم رفتاری ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 369 تا 376 ،
فاطمه ترابی،دیبا سیف ،پیش بینی هوش هیجانی بر مبنای ابعاد شوخ طبعی در میان دانشجویان سرآمد دانشگاه ،دو ماهنامه تحقیقات علوم رفتاری ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 100 تا 107 ،
دیبا سیف ،الگوی پیش بینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانش آموزان دبیرستان های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و دولتی ،دوفصلنامه مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 51 تا 73 ،
پروین شامرادلو،دیبا سیف ،پیش بینی سازگاری عاطفی، اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان تیزهوش بر مبنای ابعاد خودکارآمدی ،فصلنامه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 37 تا 49 ،
نگار منتظر،دیبا سیف ،بررسی شاخصه ها و مؤلفه های ادراک دانشجویان دانشگاه از باغ ایرانی و پارک( نمونه مورد بررسی باغ ارم و پارک آزادی شیراز) ،فصلنامه پژوهش های نوین علوم جغرافیایی، معماری و شهرسازی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 103 تا 125 ،
فاطمه چمن دار،سیما شهیم،محمد مزیدی ،دیبا سیف ،بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشه گیر ،علوم شناختی و رفتاری ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 1 تا 16 ،
مدینه رفعت پناه،دیبا سیف ،پیش بینی ابعاد خودآگاهی بر مبنای رگه های شخصیت دانش آموزان تیزهوش ،فصلنامه روانشناسی تحولی روانشناسان ایرانی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 361 تا 370 ،
مریم کشاورزبهرغانی،دیبا سیف،لعیا بشاش ،پیش بینی فرایندهای شناختی پردازش اطلاعات برمبنای خودکارآمدی در علوم تجربی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی ،فصلنامه کودکان استثنائی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 35 تا 46 ،
یعقوب قرقانی،دیبا سیف ،پیش بینی ابعاد اضطراب ریاضی بر مبنای باورهای فراشناختی در میان دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی ،پژوهشهای آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 1 تا 9 ،
دیبا سیف،ملیحه ریاحی اصطهباناتی ،پیش بینی سلامت روانی بر اساس ابعاد هوش عاطفی در دانش آموزان سرآمد ،مجله پیشرفت های نوین در علوم رفتاری ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 1 تا 23 ،
هاجر شعبانی،دیبا سیف،قربان همتی علمدارلو،فاطمه سوسن جباری ،پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری ،فصلنامه اختلال های هیجانی و رفتاری دانشگاه شیراز ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 17 تا 32 ،
نگار فلامرزی،دیبا سیف ،پیش بینی اضطراب اجتماعی بر مبنای حمایت اجتماعی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان معلول جسمی- حرکتی ،فصلنامه روان شناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 91 تا 112 ،
دیبا سیف ،پیش بینی خودکارآمدی در ریاضی بر اساس جهت گیری های هدف در میان دانش آموزان سرآمد تحصیلی ،دو فصلنامه مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 21 تا 40 ،
آسیه شامرادلو،شهلا البرزی،دیبا سیف ،مقایسه خودتعیین گری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون کم توانی ذهنی ،فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 191 تا 210 ،
راضیه روشن،دیبا سیف،لعیا بشاش،بهرام جوکار ،پیش آیندهای شناختی پرخاشگریمراحل پردازش اطلاعات اجتماعی و ابعاد آگاهی از هیجانات ،پژوهش های روان شناسی اجتماعی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 21 تا 42 ،
محمدمهدی قاسمی،دیبا سیف ،پیش بینی افسردگی بر اساس ابعاد هوش هیجانی و ابعاد شایستگی هیجانی-احتماعی در میان دانش آموزان سرآمد ، مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 105 تا 124 ،
دیبا سیف،سمیه شاکری خو ،پیش بینی اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش بر مبنای جهت گیری های هدف نقش تسلط گرایی، عملکردگرایی، عملکردگریزی و بی تکلیفی ،فصلنامه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 19 تا 36 ،
دیبا سیف،فاطمه ترابی ،پیش بینی خودکارامدی تحصیلی بر مبنای ابعاد کمال گرایی در میان دانش آموزان سرآمد تحصیلی ،فصلنامه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 57 تا 74 ،
آمنه محمودپور،ستاره شجاعی،دیبا سیف ،مقایسه تاب آوری و سلامت روانی در والدین افراد با و بدون آسیب جسمی حرکتی ،مجله روانپزشکی و روان شناسی شناخت کردستان ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 1 تا 15 ،
دیبا سیف،مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ،رابطه خودنظم دهی انگیزش با راهبردهای یادگیری و بیشرفت تحصیلی در درس ریاضی ،روانشناسی ،شماره 0 ،1385 ،صفحات 106 تا 122 ،
Fatemeh Torabi،Diba seif ,The Role of Emotional Intelligence in Predicting Dimensions of Creativity among Talented and High-Achiever University Students ,DAV International Journal of Sceience ,vol. 0 ,2016 ,pp. 590-597 ,
Diba seif،fatemeh torabi ,Predicting University Eentrance Exam Anxiety based on Dimensions of Perfectionism among Iranian Gifted Students ,Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences ,vol. 0 ,2016 ,pp. 511-519 ,
medina rafatpanah،Diba seif،Shahla Alborzi،mousa khosravani ,Prediction of Self-Actualization based on Personality Traits and Self- Awareness among Gifted Students , Journal of Health Sciences and Surveillance System ,vol. 0 ,2016 ,pp. 174-180 ,
negin khoshvaght،Ghorban Hemati Alamdarloo،Diba seif ,THE EFFECTIVENESS OF CONDUCTIVE EDUCATION ON MOTOR SKILLS IN CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY ,INTERNATIONAL JOURNAL OF PHYSIOTHERAPY ,vol. 0 ,2017 ,pp. 348-357 ,
Hanie Esmaeli،Ghorban Hemati Alamdarloo،Diba seif،Fatemeh Soosan Jabari ,The Effects of Mindfulness Intervention on the Social Skills of Students with Specific Learning Disability ,International Journal of Early Childhood Special Education ,vol. 0 ,2020 ,pp. 115-124 ,
Mohammad mehdi Ghasemi،Diba seif،Hojat Pirzadi ,Predicting depression based on dimensions of social-emotional competence among gifted students ,Research And Development In Medical Education ,vol. 0 ,2024 ,pp. 1-7 ,
همایش ها
دیبا سیف،لعیا بشاش،مرتضی لطیفیان ,مقایسه اختلالات رفتاری در کودکان سندرم دان با سایر کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر. ,نخستین همایش یافته های نوین پژوهشی در آموزش و پرورش استثنائی. ,1380 ,ایران ,
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش،دیبا سیف ,تأثیر ابعاد خود ادراکی بر روابط اجتماعی با همسالان در میان گروهی از نوجوانان دختر و پسر مراکز استعداهای درخشان و مدارس عادی. ,اولین همایش ملی استعدادهای درخشان شیراز. ,1381 ,ایران ,
لعیا بشاش،مرتضی لطیفیان،صدیقه فروتن،دیبا سیف ,تأثیر باورهای شناخت شناسی ریاضی بر رویکردهای یادگیری . ,هفتمین کنگره پژوهشهای روانپزشکی و روان شناسی در ایران ,1384 ,ایران ,
دیبا سیف،مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ,رابطه خود نظم دهی انگیزش با راهبردهای یادگیری در میان دانش آموزان دبیرستانی. ,هفتمین کنگره پژوهش های روانپزشکی و روانشناسی در ایران ,1384 ,ایران ,
فاطمه ترابی،دیبا سیف ,رابطه سبک های تفکر و خلاقیت در دانشجویان استعداد درخشان و دانشجویان ممتاز ,چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی و نوآوری در آموزش و ,1391 ,دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بنیاد علوم خلاقیت شناسی- مشهد مقدس ,
فاطمه ترابی،دیبا سیف ,رابطه سبک های تفکر و خلاقیت در دانشجویان استعداد درخشان و ممتاز ,چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی، تریز و نوآوری در آموزش و اولین همایش روش تفکر و خلاقیت شناسی در علوم پزشکی ,1391 ,مشهد مقدس ,
محمد خیر،دیبا سیف ,• بررسی رابطه مهارتهای مقابله با استرس و برخی از عوامل جمعیت شناختی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان ,اولین سمینار بهداشت روانی دانشجویان، معاونت دانشجوئی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دفتر مرکزی مشاوره ,1380 ,دانشگاه شیراز ,
دیبا سیف،مرتضی لطیفیان ,• تأثیر خود ادراکی و احساس تنهائی بر بهداشت روانی نوجوانان سرآمد و عادی ,اولین همایش استعدادهای درخشان، معاونت آموزشی دانشگاه شیراز، مرکز هدایت استعدادهای درخشان، ,1381 ,دانشگاه شیراز ,
مرتضی لطیفیان،دیبا سیف ,• مقایسه کمال گرائی والدین در میان نوجوانان سرآمد و عادی ,اولین همایش استعدادهای درخشان، معاونت آموزشی دانشگاه شیراز، مرکز هدایت استعدادهای درخشان ,1381 ,دانشگاه شیراز ,
دیبا سیف،محمد خیر ,• تأثیر باورهای انگیزشی بر رویکردهای یادگیری در میان گروهی از دانشجویان برجسته دانشگاه شیراز ,اولین همایش استعدادهای درخشان، معاونت آموزشی دانشگاه شیراز، مرکز هدایت استعدادهای درخشان ,1381 ,دانشگاه شیراز ,
مرتضی لطیفیان،دیبا سیف ,• بررسی تأثیر ابعاد خودآگاهی بر اختلالات روابط بین فردی دانشجویان ,اولین سمینار بهداشت روانی دانشجویان، معاونت دانشجوئی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دفتر مرکزی مشاوره، ,1380 ,دانشگاه شیراز ,
دیبا سیف،محمد خیر ,• بررسی تأثیر جنسیت، وضعیت تأهل و اقامت در خوابگاههای دانشجوئی بر پیشرفت تحصیلی گروهی از دانشجویان دانشگاه شیراز، ,دومین نشست آموزشی دانشگاه شیراز، معاونت آموزشی دانشگاه شیراز، ,1380 ,دانشگاه شیراز، ,
مرتضی لطیفیان،دیبا سیف ,• انطباق و اعتباریابی پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری ,، ششمین کنگره پژوهش های روانپزشکی و روانشناسی در ایران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی، ,1380 ,دانشگاه شهید بهشتی ,
دیبا سیف،شهلا البرزی،سعید البرزی ,• بررسی تأثیر برخی از عوامل عاطفی و دموگرافیک بر رضایتمندی زنان نابارور از زندگی، ,سمپوزیوم جنبه های روانشناختی ناباروری، پژوهشکده ابن سینا، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، ,1380 ,دانشگاه تهران ,
دیبا سیف،اصغر رضویه،فرهاد خرمایی،راضیه شیخ الاسلامی،مریم قاسمی،مژگان عارفی ,• خطاهای متداول در تحقیقات علوم رفتاری ,دومین همایش روش شناسی و روش های تحقیق در علوم انسانی، دانشگاه شیراز ,1379 ,دانشگاه شیراز ,
دیبا سیف،اصغر رضویه ,• بررسی رابطه کمال گرائی و اضطراب امتحان در میان جمعی از دانشجویان برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز. ,دومین همایش ملی استعدادهای درخشان ,1382 ,دانشگاه اصفهان ,
دیبا سیف،اصغر رضویه ,• رابطه ابعاد اضطراب و نگرش ریاضی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی در درس ریاضی. ,1384 ,دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، ,
دیبا سیف،شهلا البرزی ,بررسی رابطه باورهای انگیزشی راهبردهای یادگیری جنسیت و رشته تحصیلی با پیشرفت تحصیلی گروهی از دانشجویان علوم انسانی و تربیتی در درس آمار ,اولین کنفرانس بینالمللی علوم شناختی ,1379 ,تهران ,
مدینه رفعت پناه،فرزاد پورغلامی،دیبا سیف ,The Relationship between Life Skills Dimentions and Coping Strategies among Students ,International Conference on Psychology and Life Culture ,2015 ,بوشهر ,
دیبا سیف ,مروری بر رویکردهای نوین به آموزش و پرورش فراگیران تیزهوش و سرآمد ,نخستین همایش ملی خانواده کودک و نوجوان ,1397 ,دانشگاه شیراز ,
زهرا نظری کرملو،دیبا سیف ,اعتباریابی مقیاس کیفیت ارتباط با خداوند در میان دانش آموزان سرآمد ,نخستین همایش ملی خانواده، کودک و نوجوان ,1397 ,دانشگاه شیراز ,
سیده حمیده دهقان بنادکی،دیبا سیف ,پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای سبک زندگی اسلامی در معلمان دانش آموزان کم توان ذهنی ,هفتمین همایش بین المللی مطالعات دینی، علوم انسانی و اخلاق زیستی در جهان اسلام ,1402 ,تهران ,
Diba seif،Laya Bashash ,Relationship between Goal-Orientation and Motivational Self-Regulation in the Gifted Students ,XXIX International Congress of Psychology ,
Diba seif،fatemeh torabi ,Prediction of Academic Self-Efficacy baced on Dimensions of Perfectionism among Academic Talented Students ,Third Global Conference on Psychology and Educational sciences law and social sciences at the begining of third millennium ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
سمیه جمالی کندازی
بررسی رابطه تئوری ذهن و کفایت اجتماعی در کودکان با و بدون نقص بینایی از دیدگاه والدین و مربیان
کارشناسی ارشد
1390/04/08
قدسیه عباسلو
پیشبینی فرسودگی تحصیلی بر اساس سبک فرزندپروری والدین و کمالگرایی در دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
خدیجه اقازاده قطب ابادی
بررسی رابطه ابعاد مدیریت غم با ابعاد اضطراب در دانش آموزان مدارس راهنمایی
کارشناسی ارشد
1391/03/02
هاجر علی زاده
پیش بینی تعهد تحصیلی براساس ابعاد خودکارآمدی و خودکنترلی در دانش آموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
1402/03/23
فاطمه اسدی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ویژگی های شخصیتی و احساس تنهایی در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1394/12/19
فاطمه چراغی
پیش¬بینی بهداشت روانی برمبنای خودارزشیابی و تنظیم هیجانی در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1400/11/15
مرضیه درویشیان
پیش¬بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد کمال¬گرایی در دانش¬آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1392/06/24
سیده حمیده دهقان بنادکی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای سبک زندگی اسلامی در معلمان دانش آموزان کم توان ذهنی
کارشناسی ارشد
1393/09/04
اعظم دلیرسنگی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر اساس ابعاد هوش هیجانی در میان دانش آموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
نگار فلامرزی
پیش بینی اضطراب اجتماعی بر مبنای حمایت اجتماعی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان معلول جسمی- حرکتی
کارشناسی ارشد
1395/12/18
هاجر فرهنگیان
بررسی تاثیر موسیقی درمانی بر کاهش شدت لکنت زبان در میان کودکان دچار لکنت زبان
کارشناسی ارشد
1392/06/26
ندا گرامی زاده شیرازی
پیشبینی ابعاد بهزیستی روانشناختی بر اساس ابعاد خودپنداره در میان دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کارشناسی ارشد
1391/10/13
یعقوب قرقانی
رابطه ابعاد فراشناخت و اضطراب ریاضی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1390/10/13
محمدمهدی قاسمی
پیشبینی افسردگی بر اساس ابعاد هوش هیجانی و ابعاد شایستگی هیجانی اجتماعی در میان دانش آموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
1400/11/15
سپیده هاشمی
بررسی ابعاد ارزیابی کارکرد رفتار در کودکان دارای مشکلات رفتاری
کارشناسی ارشد
1392/07/10
عاطفه حیدری
پیشبینی ادراک شایستگی بر مبنای ابعاد انسجام خانوادگی در میان دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1391/12/07
صغرا جمالی هکوانی
رابطه تجارب تعاملی و رشد روانی اجتماعی در دانشجویان استعداد درخشان
کارشناسی ارشد
1390/03/04
مریم کشاورزبهرغانی
پیش بینی پردازش اطلاعات بر مبنای خودکفایتی در علوم تجربی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1392/06/23
فاطمه خالقی اصفهانی
رابطه ابعاد هوش هیجانی و مشکلات رفتاری دانش آموزان در سه موقعیت خانه، مدرسه و با همسالان در مقطع راهنمایی
کارشناسی ارشد
1390/12/20
انیسه کیانی فلاورجانی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس پنج عامل شخصیت و شادکامی در دانش آموزان تیزهوش.
کارشناسی ارشد
فاطمه کوثری
پیش¬بینی بهزیستی روان¬شناختی بر مبنای ابعاد شفقت خود و شادکامی در میان دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1397/06/25
شیدا مندمی
رابطه ابعاد عزتنفس، آرزوها و انتظارات دانشآموزان معلول جسمی
کارشناسی ارشد
1391/06/29
زهرا مزارعی
بررسی رابطه ی هوش هیجانی و مشکلات بین فردی در دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1393/09/11
ملیحه میرحاج محمدابادی
پیشبینی پردازش اطلاعات ریاضی بر مبنای باورهای انگیزشی در دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1394/08/27
راضیه میرحسینی
بررسی رابطه میان ابعاد امیدواری، حمایت اجتماعی و سلامت روانی در مادران کودکان اتیستیک
کارشناسی ارشد
کمال معاوی
پیش¬بینی هوش چندگانه بر مبنای پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش¬آموزان دبیرستانی: تبیینی نوین ازهوش در راستای آموزش فراگیر
کارشناسی ارشد
1390/12/17
علیضامن مولایی ارپناهی
پیش بینی مطلوبیت اجتماعی برمبنای مؤلفه های بلوغ عاطفی در میان دانش آموزان تیز هوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1396/07/16
مریم مرتضوی
مقایسه کیفیت دوستی در کودکان با و بدون اختلال نقص توجه / بیشفعالی
کارشناسی ارشد
1391/10/13
سیده آناهیتا مولای زاهدی
بررسی مبانی نظری همدلی،شفقت به خود و هوش هیجانی در دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1400/06/29
مجید نادر
رابطه پنج عامل شخصیت و خلاقیت درمیان دانش آموزان دبیرستانهای استعدادهای درخشان
کارشناسی ارشد
1388/12/15
ارزو نجارزاده
پیش بینی خودشکوفایی بر مبنای انسجام خانوادگی و شفقت خود در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1400/11/15
زهرا نظری کرملو
پیش بینی خلاقیت بر مبنای ابعاد معنویت در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1396/12/16
مدینه رفعت پناه
پیش¬بینی خودشکوفایی بر مبنای ویژگی¬های شخصیتی و خودآگاهی در میان دانش¬آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1392/06/25
ملیحه ریاحی اصطهباناتی
رابطه هوش عاطفی و سلامت روانی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان مراکز پرورش استعدادهای درخشان
کارشناسی ارشد
1388/12/04
لیلی صالحی
بررسی رابطه تعامل معلم- دانش آموز، ابعاد ادراک شایستگی و احساس تنهایی در دانش آموزان با نقص بینایی و بدون نقص بینایی
کارشناسی ارشد
1389/12/01
هاشم صدیقی کیا
بررسی رایطه هسته کنترل وجهت گیری هدف دانش اموزان مدارس استعدادهای درخشان وعادی
کارشناسی ارشد
1389/08/09
هاجر شعبانی
پیش بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک های فرزندپروری
کارشناسی ارشد
1400/06/29
سمیه شاکری خو
پیش¬بینی اضطراب امتحان بر مبنای جهت¬گیری¬های هدف در میان دانش¬آموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1392/07/03
پروین شامرادلو
پیش بینی سازگاری عاطفی، اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان تیز هوش بر مبنای ابعاد کمال گرایی و خودکارآمدی
کارشناسی ارشد
1394/06/29
فهیمه شیری
پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس ابعاد هوش عاطفی و تاب آوری در مادران دارای کودکان با آسیب شنوایی
کارشناسی ارشد
مرضیه شجاعی زاده
پیش بینی اضطراب امتحان بر مبنای ابعاد کمال گرایی در دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1394/08/27
نجمه سلیمان زاده
پیش بینی بهزیستی معنوی بر اساس جهت گیری مذهبی و خودشکوفایی در دانشجویان استعداد درخشان
کارشناسی ارشد
1396/04/14
زهرا تعصب
پیش بینی ابعاد خلاقیت بر اساس باورهای انگیزشی و سبک های پردازش اطلاعات ریاضی در دانش آموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
1403/06/26
فاطمه ترابی
رابطه سبک های تفکر و خلاقیت در دانشجویان استعداد درخشان و دانشجویان ممتاز
کارشناسی ارشد
1390/10/07
فریما زاهدطلب
پیش بینی سبک های حل مسئله بر مبنای ابعاد خلاقیت در دانش اموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
ساناز زارعیان
پیشبینی تفکر انتقادی در دانشجویان استعداد درخشان و ممتاز دانشگاه علوم پزشکی: نقش باورهای انگیزشی و خود راهبری
کارشناسی ارشد
1391/07/11
ژیلا شاهی مریدی
پیش¬بینی اضطراب امتحان بر مبنای هوش هیجانی و راهبرد¬های خودتنظیمی هیجانی در میان دانشآموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
1399/06/30
سپیده محتشمی فر
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد خود تعیین گری در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1398/04/22
ساجده مرادی
پیشبینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد تاب آوری در میان مادران دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
کارشناسی ارشد
1397/12/14
فاطمه حسینی رنانی
تاثیر برنامه مداخله ی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا
کارشناسی ارشد
1396/12/05
خلیل کاکاوندی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر رابطه مادر - کودک مادران دارای کودک کم شنوا
کارشناسی ارشد
1394/06/31
لیلا یوسفی
سنجش نیازهای آموزشی دبیران شهرستان شیراز از دیدگاه دبیران و مدیران
کارشناسی ارشد
1388/12/17
سمیه عبدل حرم ابادی
اثربخشی برنامهی والدگری مثبت سهگانه بر میزان استرس والدین و روابط والد کودک در کودکان مبتلابه اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1401/11/15
معصومه علی محمدی کردری
اثربخشی آموزش هدف گذاری بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر نوجوان دارای کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1398/04/31
هاجر اسدی کرم
مقایسه ابعاد مهارت های اجتماعی در کودکان آتیستیک و ناتوان ذهنی در خانه و مدرسه
کارشناسی ارشد
1389/10/01
غلام بهادرمطلق
مقایسه ابعادادراک شایستگی وقاطعیت در دانشآموزان مراکز اختلالات یادگیری و دانشآموزان مدارس ابتدائی
کارشناسی ارشد
1389/06/01
شهلا بیاتی
بررسی ربطه منابع استرس و روشهای مقابله ای در مادران کودکان اتیستیک
کارشناسی ارشد
1390/10/06
فاطمه چمن دار
مقایسه تصویر خود ومحتوای عاطفی در داستان های ترسیم شده کودکان دبستانی گوشه گیر وپرخاشگر وتحلیل ازمون ترسیم داستان
کارشناسی ارشد
1389/12/11
الهه ابراهیمی اردکانی
بررسی رابطه بین ابعاد نگرش اینترنتی و اضطراب چندبعدی کتابخانه ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1391/12/12
حانیه محمد اسمعیل بیگی
اثربخشی ذهنآگاهی بر تنظیم هیجانی و مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه
کارشناسی ارشد
1397/06/31
سمانه اسماعیلی میانشهری
اثربخشی هنردرمانی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر کم توان ذهنی
کارشناسی ارشد
1399/04/01
کرامت اسمی
طراحی چارچوب برنامه درسی کارآفرینی و ارزیابی برنامه درسی رشته های کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی از منظر آن
دکتری
1393/11/07
فاطمه فلاحی
اثربخشی توانمندسازی روانشناختی بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با ناتوانی تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه
کارشناسی ارشد
1396/12/16
زینب فرشته حکمت
پیش بینی رفتار اطلاع جویی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز بر مبنای جهت گیری های هدف و ابعاد خلاقیت
کارشناسی ارشد
1391/12/14
علی جوادی
نقش سبک های فرزندپروری و میزان فعالیت های آنلاین والدین در پیش بینی اعتیاد به اینترنت در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1401/03/21
راضیه جوزاری
اثربخشی برنامه رایانه یار حافظه کاری بر کارکرد¬های اجرایی دانش¬آموزان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا
کارشناسی ارشد
1398/04/26
هادی کریمی
رابطه ی ابعاد تحقق وجود و فرسودگی شغلی در میان معلمان دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1390/10/14
محمود خانی موصلو
بررسی رابطه بین مهارت های حل مسئله اجتماعی و رضایت از زندگی در میان دانش آموزان با و بدون اختلالات بینایی
کارشناسی ارشد
1391/07/11
نگین خوشوقت
اثر بخشی آموزش رسانایی بر مهارت های حرکتی کودکان با فلج مغزی
کارشناسی ارشد
1395/06/31
سمانه مشفقی
مقایسه دانش¬آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی در رفتارهای انطباقی و روش¬های مقابله¬ای
کارشناسی ارشد
1389/12/01
ازاده نعیمی جعفربیگی
بررسی ابعاد پردازش شناختی در دانشآموزان با اختلال یادگیری
کارشناسی ارشد
1393/06/23
مرضیه نامورنژاد
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان باکمتوانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1398/03/08
زهرا پورابراهیم ابادی
بررسی کیفیت و عدم دتبعیت در کودکان نا توان ذهنی
کارشناسی ارشد
1388/11/19
بهرام رحیم پور
تأثیر تمرین دستکاری بر مهارتهای حرکتی ظریف دانش آموزان مبتلا به اختلال کمبود توجه /بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1395/05/24
مریم رهنورد
مقایسه توانمندی های عددی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی مقطع ابتدایی پایه اول
کارشناسی ارشد
1389/12/09
الهام رعیت پورجهرمی
رابطه ویژگی های شخصیتی با آسیب شناسی روانی در دانش آموزان ناتوان ذهنی
کارشناسی ارشد
1392/07/03
راضیه روشن
پیش آیندهای شناختی پرخاشگری: نقش مراحل پردازش اطلاعات اجتماعی و ابعاد آگاهی از هیجانات
کارشناسی ارشد
1390/12/23
آسیه شامرادلو
مقایسه خود تعیینی و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1392/06/27
حمیده سلیمانی
الگوی پیش بینی کنندگی سبک های دلبستگی کودک توسط هیجانات مادردر دو گروه دانش آموزان عادی و کم توان ذهنی آموزش پذیر دبستانی با توجّه به جنسیت و وضعیت اقتصادی- اجتماعی خانواده
کارشناسی ارشد
1388/12/11
صبا سلطانی
اثربخشی امیددرمانی بر شادکامی، بهزیستی روانشناختی و روابط والد-فرزند در مادران داری فرزند اوتیسم
کارشناسی ارشد
1399/06/30
نسرین تقی زادگان زاده
مقایسه هیجان خواهی، همدلی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1398/02/14
فریبا توکلی گارماسه
اثربخشی بازیهای توجه بر عملکرد خواندن دانش آموزان دختر با نارساخوانی
کارشناسی ارشد
1394/07/15
ابراهیم ویسی
مقایسه تحوّلی مشکلات رفتاری-عاطفی در دانش آموزان کم توان ذهنی
کارشناسی ارشد
1392/06/31
فهیمه ضامن قشقایی
پیشبینی تردید در تصمیمگیری حرفهای بر اساس خودپنداره شغلی و برخی متغیرهای جمعیت شناختی در بین دانشآموزان مدارس تیزهوشان
کارشناسی ارشد
1391/09/29
سعیده زراعتی
عنوان پایان نامه : بررسی رابطه ابعاد آگاهی از هیجانات با بیان هیجانات و ابعاد آن در بین دانش آموزان مقطع راهنمایی عادی و مراکز پرورش استعداد درخشان
کارشناسی ارشد
1389/04/01
آمنه محمود پور
مقایسه تاب¬آوری و سلامت روانی والدین افراد با و بدون آسیب جسمی-حرکتی
کارشناسی ارشد
1396/01/26
نام درس
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
آمار توصیفی
140631016
2
2
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
1400/10/27 (0800 - 0900)
ترم اول 1400
آمار توصیفی
140631016
2
1
هفتگی - 4 (چهار شنبه - 0800 الی 1000)
1400/10/27 (0800 - 0900)
ترم اول 1400
آمار استنباطی
140441051
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200)
1400/10/21 (0800 - 1000)
ترم اول 1400
آشنایی با آزمون های روان شناختی
140631058
2
3
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200)
1400/10/22 (1300 - 1400)
ترم اول 1400
مبانی نظری و کاربرد آزمون های روانی 2
140441012
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500)
1400/10/15 (0800 - 1000)
ترم اول 1400
آمار توصیفی
140631016
2
2
هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
آمار توصیفی
140631016
2
1
هفتگی - 4 (چهار شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
آمار استنباطی
140441051
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200)
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
آشنایی با آزمون های روان شناختی
140631058
2
3
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
مبانی نظری و کاربرد آزمون های روانی 2
140441012
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500)
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
نمایش 10 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما