سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه علم سنجی اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
دانشکده
علوم تربیتی و روانشناسی
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
روانشناسی تربیتی
روانشناسی بالینی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مبانی تعلیم و تربیت
کودکان استثنائی
علوم تربیتی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
اعضای هیات علمی
الهام حیدری
الهام حیدری
(EN Page)
دانشیار
گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
شماره تماس: -
اتاق: 521
پست الکترونیکی:
مقالات و کتب
طرح های پژوهشی
جوایز و افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
کتب
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری،فهیمه کشاورزی ,نگاهی به تعلیم و تربیت غیر رسمی در ایران و جهان مفاهیم ، ویژگی ها . دستاوردها ,آوای نور ,1394 ,978-600-309-152-8 ,تهران ,
مقالات
مهدی محمدی،الهام حیدری ،مقایسه استراتژی، ساختار، فرایند مقررات و فناوری اطلاعات و ارتباط در مدیریت دانش شرکت های بیمه دولتی و نیمه خصوصی ،مجله توسعه انسانی ،شماره 0 ،1390 ،صفحات 45 تا 66 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ،بررسی و مقایسه سبک های عمومی تصمیم گیری در مدیران دانشگاه مطالعه موردی دانشگاه شیراز ،فصلنامه علمی پژ وهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 67 تا 84 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری،حیدری معصومه ،بررسی رابطه عدالت آموزشی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،گام های توسعه در آموزش پزشکی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 210 تا 216 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری،معصومه حیدری ،بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با رشدتوانایی آینده پژوهی دانشجویان ،گام های توسعه در آموزش پزشکی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 131 تا 138 ،
مهدی محمدی،فهیمه کشاورزی،الهام حیدری ،ارائه الگوی علی کیفیت محیط دانشگاه، انسجام تحصیلی و اجتماعی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان ،روش ها و مدل های روان شناختی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 11 تا 28 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری،معصومه حیدری ،بررسی نقش سکوت سازمانی در تبیین ارتباط بین اعتماد دانشجویان به مدیران و رضایت تحصیلی آنان ،توسعه آموزش در علوم پزشکی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 1 تا 14 ،
رحمت اله مرزوقی،معصومه حیدری،الهام حیدری ،بررسی نقش سکوت سازمانی در تببین ارتباط بین اعتماد دانشجویان به مدیران و رضایت تحصیلی آنان ،مجله توسعه آموزش در علوم پزشکی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 102 تا 114 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ،کاوش رفتار سازمانی گامی به سوی تدوین یک نظریه داده بنیاد ،فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 47 تا 64 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ،تبیین نقش واسـطه گری ادراک از عدالت سازمانی در روابط ّ بین تعدی نظارتـی و خودکارآمدی نوآورانه ی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،پیاورد سلامت ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 142 تا 152 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ،ارائه الگوی علّی تعدّی نظارتی، ادراک از عدالت سازمانی و رفتار تسهیم دانش در بین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،مدیریت سلامت ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 19 تا 30 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ،تبیین رابطه بین تعدّی نظارتی و رفتار شهروندی سازمانی سهم واسطه گری قابلیت سازگاری کارکنان اداره آموزش و پرورش شهر شیراز ،مدیریت بر آموزش سازمان ها ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 9 تا 31 ،
رحمت اله مرزوقی،جعفر ترک زاده،مهدی محمدی،جعفر جهانی،الهام حیدری ،کاوشی پیرامون چهارچوب نظارت کاربردی ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 1 تا 22 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ،نقش انسجام سازمانی در تبیین رابطه بین تعدی نظارتی و بروز رفتار نوآورانه در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،مدیریت اطلاعات سلامت ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 286 تا 284 ،
قاسم سلیمی،مریم شفیعی سروستانی،فهیمه کشاورزی،الهام حیدری ، ارزیابی شایستگیهای اعضای هیات علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404 جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 43 تا 66 ،
رحمت اله مرزوقی،ملیحه صحرانورد،الهام حیدری ،آمادگی تغییر در روابط تعدّی نظارتی و احساس خودکارآمدی نوآورانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،بهداشت و توسعه ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 110 تا 122 ،
قاسم سلیمی،فهیمه کشاورزی،الهام حیدری ،مطالعه تجربی رابطه توانمندسازی روانشناختی و بلوغ رفتار تسهیم دانش دانشجویان دکتری دانشگاه شیراز ،رهیافتی نو در مدیریت آموزشی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 1 تا 22 ،
قاسم سلیمی،الهام حیدری،فهیمه کشاورزی ،تبیین رابط? التزام دانشجویان و رفتار تسهیم دانش در دانشگاه سهم متغیر نگرش به تسهیم دانش ،تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 351 تا 374 ،
قاسم سلیمی،الهام حیدری،فهیمه کشاورزی ،شایستگیهای اعضای هیاتعلمی جهت تحقق رسالت دانشگاهی ؛ تامّلی بر ادراکات و انتظارات دانشجویان دکتری ،نوآوری و ارزش آفرینی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 85 تا 104 ،
رحمت اله مرزوقی،جعفر ترک زاده،مهدی محمدی،جعفر جهانی،الهام حیدری ،کاوشی پیرامون چارچوب نظارت راهبردی نهادهای تعلیم و تربیت غیررسمی مطالعه موردی کیفی مراکز آموزشهای آزاد ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 23 تا 45 ،
الهام حیدری،رحمت اله مرزوقی ،تبیین رابطه ارزش های شغلی معلمان نسل شبکه و ادراک آنان در استفاده شخصی از فناور یهای سازمان سهم متغیر رفتار شهروندی سایبری ،مدیریت بر آموزش سازمان ها ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 87 تا 113 ،
الهام حیدری،رحمت اله مرزوقی ،بررسی تأثیر مهارتهای شهروندی سایبری بر استفاده بهینه از فضای مجازی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،راهبردهای آموزش در علوم پزشکی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 82 تا 88 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ،تحلیل رابطه پرسهزنی سایبری با تعدی غیراخلاقی سایبری و احساس شادکامی دانشجویان ،اخلاق در علوم و فناوری ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 48 تا 56 ،
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ،نقش جو اخلاقی در پیش بینی انسجام سازمانی سهم واسطه گری تخطی فناورانه کارکنان ،اخلاق در علوم و فناوری ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 66 تا 74 ،
الهام حیدری ،بررسی تأثیر پرسه زنی سایبری بر احساس نشاط و مشغولیت تحصیلی دانشجویان پزشکی ،آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 203 تا 212 ،
رحمت اله مرزوقی،جعفر ترک زاده،مهدی محمدی،جعفر جهانی،الهام حیدری ،طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش نظارت راهبردی در مراکز آموزش غیررسمی ،راهبرد فرهنگ ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 155 تا 176 ،
الهام حیدری،ملیحه صحرانورد ،مقایسه ارزشهای کاری و ویژگیهای رفتاری معلمان نسل شبکه با نسل پیشین رهیافتی برای مدیران آموزشی ،مدیریت مدرسه ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 86 تا 109 ،
الهام حیدری،رحمت اله مرزوقی،فهیمه کشاورزی ،بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان ،توسعه آموزش جندی شاپور ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 335 تا 346 ،
الهام حیدری،رحمت اله مرزوقی،فهیمه کشاورزی ،بررسی رابطه بین ارزشهای دانشجو و تعهد حرفه ای سهم واسطه گری شایستگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه شیراز ،مدیریت بر آموزش سازمان ها ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 89 تا 108 ،
الهام حیدری،فهیمه کشاورزی،رحمت اله مرزوقی ،بررسی روابط بین فرهنگ پژوهشی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی ،پژوهش در نظام های آموزشی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 7 تا 21 ،
الهام حیدری،فهیمه کشاورزی ،Mediating Role of Organizational Citizenship Behavior in the Relationship with Abusive Supervision and Employees’ Innovative Self-Efficacy in Shiraz University of Medical Sciences ،Journal Of Health Management And Informatics ،شماره 0 ،2019 ،صفحات 163 تا 170 ،
فهیمه کشاورزی،رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ،ارائه الگوی علی کیفیت محیط دانشگاه، ارزش های دانشجو و آداب علمی دانشجویان ،مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 28 تا 39 ،
الهام حیدری،رحمت اله مرزوقی ،بررسی سهم واسطه گری پرسه زنی سایبری در روابط بین کیفیت نظارت و راهنمایی استاد راهنما و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دکتری ،مطالعات برنامه ریزی آموزشی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 96 تا 111 ،
الهام حیدری،رحمت اله مرزوقی ، تاثیر کیفیت نظارت استاد راهنما بر التزام تحصیلی و اهمال گری دانشجویان در انجام رساله دکتری ،پژوهش های تربیتی ،شماره 0 ،1398 ،صفحات 56 تا 75 ،
الهام حیدری،رحمت اله مرزوقی ،تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان ،پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 0 تا 0 ،
رحمت اله مرزوقی،جعفر ترک زاده،مهدی محمدی،جعفر جهانی،الهام حیدری ،کاوشی پیرامون چارچوب نظارت راهبردی نهادهای تعلیم و تربیت غیررسمیمطالعه موردی کیفی مراکز آموزشهای آزاد ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 23 تا 45 ،
الهام حیدری،قاسم سلیمی،محبوبه مهرورز ،The influence of online social networks and online social capital on constructing a new graduate students professional identity ،INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS ،شماره 0 ،2020 ،صفحات 1 تا 18 ،
قاسم سلیمی،فاطمه حسینی،مهدی محمدی،مهدیه میرزابیگی،الهام حیدری ،ارزیابی هویت حرفهای و بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی همخون و غیر همخون ،مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 97 تا 127 ،
سجاد رضائیان،زهرا رفعت جو،یوسف امیری،الهام حیدری ،بررسی رابطه سبک رهبری مدیران مدارس با سکوت سازمانی و اشتیاق شغلی از منظر معلمان مقطع ابتدایی ،مطالعات آموزشی و آموزشگاهی ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 0 تا 0 ،
Rahmatallah Marzooghi،Elham Heidari ,Explaining the consequences of abusive supervision ,DU ,vol. 0 ,2015 ,pp. 1-1 ,
fahimeh keshavarzi،Elham Heidari ,Developing a Causal Model of University Educational-Research Environment Spiritual Health and Students’ Self-Esteem in Medical Education Curricula ,Educational Research In Medical Sciences ,vol. 0 ,2020 ,pp. 0-0 ,
Elham Heidari،Ghasem Salimi،Mahboobe Mehrvarz ,The Influence of Online Social Networks and Online Social Capital on Constructing a New Graduate Students’ Professional Identity ,INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS ,vol. 0 ,2020 ,pp. 0-0 ,
Mahboobe mehrvarz،Elham Heidari،Mohammadreza Farrokhnia،Omid Noroozi ,The mediating role of digital informal learning in the relationship between students' digital competence and their academic performance ,COMPUTERS & EDUCATION ,vol. 0 ,2021 ,pp. 104184-0 ,
Elham Heidari،Mahboobe Mehrvarz،Rahmatallah Marzooghi،Slavi Stoyanov ,The role of digital informal learning in the relationship between students' digital competence and academic engagement during the COVID ?19 pandemic ,Journal of Computer Assisted Learning ,vol. 0 ,2021 ,pp. 1154-1166 ,
Ghasem Salimi،Elham Heidari،Mahboobe Mehrvarz،A.A. Safavi ,Impact of online social capital on academic performance exploring the mediating role of online knowledge sharing ,Education and Information Technologies ,vol. 0 ,2022 ,pp. 6599-6620 ,
Ali Ghahramani،Ghasem Salimi،Mehdi Mohammadi،Jaafar Torkzadeh،Elham Heidari ,Team-based and Collaborative Learning Studies in Flipped Classrooms A Scoping Review in Higher Education ,Interdisciplinary Journal Of Virtual Learning In Medical Sciences ,vol. 0 ,1401 ,pp. 1-16 ,
Ghasem Salimi،Elham Heidari،Amin Mousavi،Zahra Mohammadjani ,Structural Relationship of Academic Self-efficacy Mobile Learning Readiness and Academic Performance among Graduate Students A Mediation Study ,INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS ,vol. 0 ,2022 ,pp. 0-0 ,
Elham Heidari،Alireza Moghaddam،Ghasem Salimi ,Cyberloafing in academia a sequential exploration into students’ perceptions ,Education and Information Technologies ,vol. 0 ,2023 ,pp. 8113-8133 ,
Mahboobe Mehrvarz،fahimeh keshavarzi،Elham Heidari،Bruce M. McLaren ,Improving computational thinking the role of students’ networking skills and digital informal learning ,Interactive Learning Environments ,vol. 0 ,2023 ,pp. 1-15 ,
fahimeh keshavarzi، ،Elham Heidari،Mahboobe Mehrvarz ,Mediating role of academic help-seeking among students’ social networking self-efficacy and social presence in online environments ,Education and Information Technologies ,vol. 0 ,2024 ,pp. 9773-9794 ,
Zahra Rafatjoo،Elham Heidari،Ghasem Salimi،fahimeh keshavarzi ,How academic hardiness mediates the relationship between students’ digital informal learning and their academic performance? ,Interactive Learning Environments ,vol. 0 ,2024 ,pp. 1-13 ,
Ghasem Salimi،Ali Karimi،Elham Heidari ,Online engagement of students investigating the drivers of online teaching competencies and innovative teaching ,Interactive Learning Environments ,vol. 0 ,2024 ,pp. 1-13 ,
همایش ها
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ,تعلیم و تربیت غیر رسمی راهبرد توسعه ملی در شرایط اقتصاد مقاومتی ,اولین کنفرانس مدیریت و کار آفرینی در شرایط اقتصاد مقاومتی ,1394 ,تهران ,
الهام حیدری،رحمت اله مرزوقی ,توسعه پژوهش های بین رشته ای در آموزش عالی ,دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت ,1395 ,تهران ,
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ,رویکردی به نقش آفرینی نهادهای تعلیم و تربیت غیررسمی در توسعه مهارت های عمومی ,دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت ,1395 ,تهران ,
الهام حیدری ,دیدگاه دانشجویان نسبت به جهانی شدن و رابطه آن با جهت گیری مذهبی ,کنفرانس بین المللی آموزش و جهانی شدن ,1392 ,تهران ,
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ,بررسی رابطه رشد معنوی دانشجویان با تعهد آنان به دانشگاه ,سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری ,1392 ,تهران ,
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ,تبیین سهم واسطه گری انسجام سازمانی در روابط بین تعدیّ نظارتی و رفتار تسهیم دانش کارکنان ,پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری ,1397 ,دانشگاه شهید بهشتی ,
رحمت اله مرزوقی،الهام حیدری ,بررسی رابطه بین تعدّی نظارتی، انسجام سازمانی و آمادگی برای تغییر در کارکنان ,یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هفتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز ,1397 ,تهران ,
الهام حیدری،رحمت اله مرزوقی ,تبیین نقش میانجی گری رفتار تسهیم دانش در روابط بین تعدّی نظارتی و خودکارآمدی نوآورانه کارکنان ,یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هفتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز ,1397 ,تهران ,
طرح های بنیادی
طرح دکتر آشتیانی با عنوان الگوی بومی تربیت نخبگان ارزش آفرین
جوایز
برنده جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان ,1394
برنده جایزه دکتر کاظمی آَشتیانی بنیاد ملی نخبگان ,1396
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
حامد علی زاده
بررسی روابط بین ارزشمندی تکالیف دوره های آنلاین و رفتار های نقش و فراتر از نقش دانشجویان
کارشناسی ارشد
1400/10/20
ملیکا اسدی
کاوش "چارچوب توسعه فرهنگ نظارت و راهنمایی آموزشی" در نظام آموزش و پرورش عمومی جمهوری اسلامی ایران
کارشناسی ارشد
1402/06/27
سعید باغ کار
کاوش چارچوب توسعه عدالت آموزشی در مدارس مناطق محروم
کارشناسی ارشد
مجید دهقان
بررسی روابط ساختاری بین سرمایه اجتماعی آنلاین، مهارت های اشتغال پذیری و سازگاری شغلی
کارشناسی ارشد
1403/06/26
نیما دیانت
تجربه زیسته تدریس مجازی معلمان کلاس اول ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناختی
کارشناسی ارشد
1400/06/31
فاطمه میرغفاری
تاثیر یادگیری بازی وار سازی شده مسئله محور در محیط یادگیری ترکیبی بر مهارت نرم اشتغال پذیری کار تیمی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز
دکتری
زهرا رفعت جو
مدل ساختاری روابط بین رفتارهای یادگیری ضمنی مجازی، ارزشمندی تکالیف یادگیری، سرسختی تحصیلی و التزام تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان در آموزشهای برخط
کارشناسی ارشد
1401/06/29
سارا سعادت
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تعامل، اعتماد ، نگرش دانشجویان و ارزش ویژه برند دانشگاه
دکتری
سمیرا زمانی
مدل ساختاری روابط بین یادگیریهای ضمنی مجازی، حضور شناختی، احساس خودکارآمدی در یادگیریهای وب محور و التزام تحصیلی دانشجویان در آموزشهای مجازی
کارشناسی ارشد
1400/06/29
سیده زهرا هاشمی
بررسی نقش مشارکت مجازی و اجتماعی دانشجویان در فضای مجازی در شکل گیری ذهنیت کارآفرینانه آنان: نقش واسطه گری یادگیری های ضمنی مجازی
کارشناسی ارشد
1400/06/22
مسعود انصاری جابری
طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگیهای سرگروه آموزشی معلمان بهعنوان ارشادگر حرفهای یادگیری و ارزیابی شایستگیهای سرگروههای آموزشی دوره متوسطه استان فارس - رویکرد ترکیبی چندگانه
دکتری
1401/06/30
مرجان باقرنتاج
مدل معادله ساختاری رابطه شایستگی های دیجیتالی معلمان دوره ابتدایی و خودکارامدی مجازی آنان - نقش واسطه گری احساس بهزیستی
کارشناسی ارشد
1401/06/23
مهدیه فرج زاده
مدل ساختاری روابط بین مهارتهای سواد اطلاعاتی، سرمایه اجتماعی آنلاین، حضور اجتماعی دانشجویان تحصیلات تکملی دانشگاه شیراز در کلاسهای مجازی و برآیندهای یادگیری آنان
کارشناسی ارشد
1400/06/29
علی قهرمانی
بررسی تأثیر ساخت دانش مشارکتی در کلاسهای درس معکوس برخط بر دانش و مهارت مقالهنویسی دانشجویان دانشگاه شیراز
دکتری
1401/11/10
عبدالله همتیان سورکی
کاوش تجربه ی زیسته ی آموزشی معلمان با دانش آموزان جنس مخالف در مدارس ابتدایی و متوسطه: یک مطالعه پدیدار شناختی
دکتری
بنت الهدی همایونی
بررسی رابطه ادراک دانش آموزان متوسطه اول از کیفیت کلاس درس و نگرش به درس علوم تجربی
کارشناسی ارشد
1399/03/13
فاطمه حسینی
ارزیابی هویت حرفهای و بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی همخون و غیر همخون: پژوهش ترکیبی
دکتری
علی کریمی
اثر شایستگیهای تدریس برخط و تدریس نوآورانه اعضای هیئت علمی بر جلب مشارکت برخط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1401/09/29
صفورا مهدی فر
طراحی و اعتباریابی مدل نظارت مجازی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز بر کیفت رساله های دانشجویان دکتری
کارشناسی ارشد
1399/12/25
علیرضا میرزائی
بررسی رابطه تفکر محاسباتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز : نقش میانجی خودکارآمدی فناورانه
کارشناسی ارشد
1403/06/19
زهرا محمدجانی
نقش خودکارآمدی دانشجویی در آمادگی یادگیری همراه و عملکرد تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز
کارشناسی ارشد
1399/04/09
انسیه رنجبرصدرابادی
بررسی رابطه بین یادگیری خودراهبری مبتنی بر فناوری، جستجوی کمک علمی آنلاین و عملکرد تحصیلی دانشجویان
کارشناسی ارشد
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما