خدمات
سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه تغذیه و ورزش
اتوماسیون مکاتبات اداری
سامانه اداری، مالی و رفاهی (sufa)
مرکز مشاوره و سبک زندگی
پست الکترونیک
آموزش
سامانه CV اساتید
سامانه آموزشی – پژوهشی
اموردانش آموختگان
پژوهش
سامانه پژوهشی اساتید
سامانه علم سنجی اساتید
سامانه جامع کتابخانه
لینک های مفید
دانشکده
علوم تربیتی و روانشناسی
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
روان شناسی تربیتی
روان شناسی بالینی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مبانی تعلیم و تربیت
کودکان استثنائی
علوم تربیتی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
اساتید مشاور انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
اعضای هیات علمی
لعیا بشاش
لعیا بشاش (بازنشسته)
(EN Page)
استادیار
گروه کودکان استثنایی
شماره تماس: -
اتاق: -
پست الکترونیکی:
وب سایت:
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
مقالات
خاتون پورمودت،لعیا بشاش ،بررسی تحول پردازش اطلاعات اجتماعی دانش اموزان کم توان ذهنی اموزش پذیر ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،1388 ،صفحات 211 تا 222 ،
سیما شهیم،لعیا بشاش،فریده یوسفی ،هنجاریابی، تحلیل عاملی و پایائی فرم کوتاه ویژه والدین مقیاس درجه بندی کانرز برای کودکان 6 تا 11 ساله در شهر شیراز ،مطالعات روانشناختی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه الزهرا ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
سیما شهیم،لعیا بشاش،فریده یوسفی ،هنجاریابی، تحلیل عاملی و پایایی فرم کوتاه ویه والدین مقیاس درجه بندی کانرز برای کودکان 6 تا 11 ساله در شهر شیراز ،مطالعات روانشناختی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهرا ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
محبوبه البرزی،لعیا بشاش ،والدین عقب ماندة ذهنی دربارة پیشگیری، آموزش و امکانات و تسهیلات در جامعه ،مجله علوم اجتماعی و علوم انسانی، دانشگاه شیراز ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
محبوبه البرزی،لعیا بشاش ،اثر کودک عقب مانده ذهنی بر خانواده ،مجله پژوهش های روانشناختی ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
محبوبه البرزی،لعیا بشاش،سیامک سامانی ،بررسی باورها و آگاهیهای والدین افراد عقب مانده ذهنی ،مجله روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ،بررسی الگوهای تشخیص ادراک نمونه و واقعیت در کودکان پیش دبستانی ،مجله روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ،بررسی سیر تحولات نظریه پیاژه در موضوع پیوند علم و مذهب ،مجله علوم اجتماعی و علوم انسانی دانشگاه شیراز ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
محبوبه البرزی،لعیا بشاش ،انطباق و هنجاریابی آزمون توانائیهای روانی ـ زبان ایلینویز (ITPA ) برای استفاده در ایران ،مجله روانشناسی و علوم تربیتی . دانشگاه تهران. ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
دیبا سیف،لعیا بشاش،مرتضی لطیفیان ،تأثیر خود ادراکی خود بر روابط با همسالان در نوجوانان موارکز آموزشی استعدادهای درخشان و مدارس عادی ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ،مقایسه باورها و عواطف خود نظم ده رشد در دانشجویان دختر و پسر در سنین مختلف ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
لعیا بشاش ،رابطه شیوه های فرزند پروری با شخصیت نوجوانان ،مجله علوم روانشنا ختی. ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
دیبا سیف،مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ،رابطه خود نظم دهنی انگیزش با راهبردهای یادگیری و... ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،0 ،صفحات 0 تا 0 ،
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ،رابطه اهداف زندگی دانشجویان با باورهای ماکیاولیستی آنان ،مجله روانشناسی ،شماره 0 ،1388 ،صفحات 170 تا 190 ،
لعیا بشاش ،رابطه هدفگرایی و راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی در میان دانش آموزان تیزهوش ،فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1390 ،صفحات 229 تا 243 ،
دیبا سیف،لعیا بشاش ،رابطه هدف گرائی و راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی در میان دانش آموزان تیزهوش ،فصلنامه کودکان استثنائی ،شماره 0 ،1390 ،صفحات 229 تا 243 ،
لعیا بشاش ،ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس سبکهای هیجانی مادرانه ،دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 39 تا 48 ،
مریم کشاورزبهرغانی،دیبا سیف،لعیا بشاش ،پیش بینی فرایندهای شناختی پردازش اطلاعات برمبنای خودکارآمدی در علوم تجربی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی ،فصلنامه کودکان استثنائی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 35 تا 46 ،
راضیه روشن،دیبا سیف،لعیا بشاش،بهرام جوکار ،پیش آیندهای شناختی پرخاشگریمراحل پردازش اطلاعات اجتماعی و ابعاد آگاهی از هیجانات ،پژوهش های روان شناسی اجتماعی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 21 تا 42 ،
دیبا سیف،مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ،رابطه خودنظم دهی انگیزش با راهبردهای یادگیری و بیشرفت تحصیلی در درس ریاضی ،روانشناسی ،شماره 0 ،1385 ،صفحات 106 تا 122 ،
Laya Bashash ,داور ژورنال بین المللی ,Psychological Reports ,vol. 0 ,0 ,pp. 0-0 ,
Laya Bashash،Morteza latifian ,........Comparison of features of sogial problem-solving scripts across ,Psychological Reports ,vol. 0 ,0 ,pp. 607-0 ,
pirjo aunio، ،Laya Bashash،Fariba Khoshbakht ,Children`s Early Numeracy in Finland and Iran ,International Journal of Early Years Education ,vol. 0 ,2014 ,pp. 423-440 ,
همایش ها
لعیا بشاش،زینب صداقت ,A developmental analysis of the emotion recognition ability in mild intellectuall disabled students ,19th World Congress of the International Assiciation for Child and Adolescent Psychiatry and Allied Professions ,2010 ,چین ,
محبوبه البرزی،لعیا بشاش ,ترجمه انطباق و هنجاریابی (ITPA ) برای استفاده در ایران ,چهارمین کنگره پژوهش های روانپزشکی و روانشناسی ,1372 ,ایران ,
دیبا سیف،لعیا بشاش،مرتضی لطیفیان ,مقایسه اختلالات رفتاری در کودکان سندرم دان با سایر کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر. ,نخستین همایش یافته های نوین پژوهشی در آموزش و پرورش استثنائی. ,1380 ,ایران ,
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ,مقایسه سناریوهای هیجانی خود نظم دهنده در موقعیت اجتماعی محیط خانواده در مقابل محیط مدرسه بین سه گروه از محصلین با سازگاریهای مناسب، سازگاری نامناسب و عقب مانده ذهنی. ,نخستین همایش یافته های نوین پژوهش آموزش و پرورش استثنائی. ,1380 ,ایران ,
لعیا بشاش،مرتضی لطیفیان ,رابطه بین احساس تنهایی کودکان ناتوان ذهنی با تشخیص رفتار اجتماعی از سوی معلم. ,نخستین همایش یافته های نوین پژوهش در آموزش و پرورش استثنائی. ,1380 ,ایران ,
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ,مقایسه ابعاد انگیزشی ـ صفتی ـ زمینه ای و ادراک خود محنمل مربوط به موقعیت تحصیلی در دانشجویان. استعدادهای درخشان و عادی. ,اولین همایش ملی استعدادهای درخشان شیراز. ,1381 ,ایران ,
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش،دیبا سیف ,تأثیر ابعاد خود ادراکی بر روابط اجتماعی با همسالان در میان گروهی از نوجوانان دختر و پسر مراکز استعداهای درخشان و مدارس عادی. ,اولین همایش ملی استعدادهای درخشان شیراز. ,1381 ,ایران ,
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ,مقایسه الگوهای ابعاد رضایت از دانشگاه بین دو گروه از دانشجویان عادی و استعدادهای درخشان. ,اولین همایش ملی استعدادهای درخشان. ,1381 ,ایران ,
لعیا بشاش ,بررسی راهکارهای آموزشی نابینایان. ,اولین همایش سراسری دانشجوان نابینا (شیراز) مرداد 1382 ,1382 ,ایران ,
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ,قدرت پیش بینی کنندگی نشانه های روانی دانشجویان توسط انواع ایمان مذهبی. ,دومین سمینار سراسری بهداشت روانی دانشجویان ,1383 ,ایران ,
مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ,بررسی اهداف جوانان دانشگاهی ایران و نحوه خود تنظیمی رسیدن به اهداف، بر اساس مدل برانداشتاتر مطالعه موردی دانشگاه شیراز. ,دومین همایش ملی ایران شناسی ,1383 ,ایران ,
لعیا بشاش،مرتضی لطیفیان،صدیقه فروتن،دیبا سیف ,تأثیر باورهای شناخت شناسی ریاضی بر رویکردهای یادگیری . ,هفتمین کنگره پژوهشهای روانپزشکی و روان شناسی در ایران ,1384 ,ایران ,
محبوبه البرزی،محمد خیر،لعیا بشاش ,بررسی تحول و مقایسه تئوری ذهن در کودکان عقب مانده ذهننی خفیف و کودکان عادی. ,هفتمین کنگره پژوهش های روانپزشکی و روانشناسی در ایران ,1384 ,ایران ,
دیبا سیف،مرتضی لطیفیان،لعیا بشاش ,رابطه خود نظم دهی انگیزش با راهبردهای یادگیری در میان دانش آموزان دبیرستانی. ,هفتمین کنگره پژوهش های روانپزشکی و روانشناسی در ایران ,1384 ,ایران ,
Morteza latifian،Laya Bashash ,the relationships among developmenta goals and machiavellian personality beliefs amon Iranian college students ,xxix international congress of psychology ,
Laya Bashash ,steps of social information processing (SIP) in mild intellectually handicapped students across three school levels based on Crick and Doge model (1994). ,xxix international congress of psychology ,
Diba seif،Laya Bashash ,Relationship between Goal-Orientation and Motivational Self-Regulation in the Gifted Students ,XXIX International Congress of Psychology ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
یعقوب خالوئی
بررسی و مقایسه استراتژیهای شناختی تنظیم عواطف در دانش آموزان 9 تا 11 ساله با مشکلات دیداری و بدون مشکلات دیداری شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1387/07/01
محمد خوش اندام
مقایسه ا بعاد مهارت اجتماعی و احساس تنهایی دختران و پسران در سه گروه دانش آموزان با مشکلات بینایی ، شنوایی، و دانش آموزان عادی مقاطع راهنمایی
کارشناسی ارشد
1385/12/21
سمیه زرین کلاه
بررسی عوامل مرتبط با میزان سازگاری با ناتوانی در دانش¬آموزان کم¬توان ذهنی آموزش¬پذیر و تاب¬آوری در والدین
کارشناسی ارشد
1387/09/26
اصغر سعدی خانی
مقایسه انواع جهتگیری هدف بین دانشآموزان مدارس تیزهوشان و عادی دخترانه و پسرانه در رشتههای مختلف دبیرستانهای شیراز
کارشناسی ارشد
1385/02/26
سهیلا شهسواری
"بررسی مقایسه ای ابعاد متفاوت خود ادراکی دانش آموزان دختر و پسر ناشنوا، نابینا وعادی در مقطع راهنماِیی شهر اصفهان"
کارشناسی ارشد
1383/12/29
زینب صداقت
بررسی تحولی توانایی تشخیص هیجانات در دانش¬آموزان ناتوان ذهنی آموزش¬پذیر
کارشناسی ارشد
1387/03/21
فروغ عسکری زاده
بررسی خودبسندگی معلمان مدارس ویژه و عادی با توجه به جنسیت، تخصص و سابقه کار
کارشناسی ارشد
1386/04/03
مهدی عیسی پور
بررسی رابطه انسجام خانوادگی و روابط خواهر و برادران در خانواده های دارای فرزند کم توان ذهنی آموزش پذیر
کارشناسی ارشد
1389/06/01
زینب عابدی داریونی
مقایسه ابعاد همدلی در دانش امزان با و بدون نا توانی های ذهنی
کارشناسی ارشد
1389/12/10
هاجر فرهنگیان
بررسی تاثیر موسیقی درمانی بر کاهش شدت لکنت زبان در میان کودکان دچار لکنت زبان
کارشناسی ارشد
1392/06/26
محمد فتحی
"مقایسه ی شیوه های فرزندپروری و راهبردهای مقابله با خشم دانش آموزان با و بدون اختلال رفتاری"
کارشناسی ارشد
1391/07/08
نرگس حجتی
بررسی و مقایسه ابعاد مهارت خودمختاری در بین دانش آموزان با اختلالات شنوایی، بینایی و عادی مقطع راهنمایی
کارشناسی ارشد
1390/04/06
مظفر جعفری
تاثیر عملکرد خانواده بر میزان شکایات جسمانی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر دختر و پسر
کارشناسی ارشد
1391/09/26
مریم کشاورزبهرغانی
پیش بینی پردازش اطلاعات بر مبنای خودکفایتی در علوم تجربی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1392/06/23
محمود خانی موصلو
بررسی رابطه بین مهارت های حل مسئله اجتماعی و رضایت از زندگی در میان دانش آموزان با و بدون اختلالات بینایی
کارشناسی ارشد
1391/07/11
ناصر ربانی
: بررسی دو الگوی پیش بینی کنندگی اختلالات رفتاری توسط ابعاد مهارتهای اجتماعی/ ابعاد سبک های دلبستگی در دختران و پسران کم توان ذهنی دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
1390/09/22
مریم رهنورد
مقایسه توانمندی های عددی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی مقطع ابتدایی پایه اول
کارشناسی ارشد
1389/12/09
راضیه روشن
پیش آیندهای شناختی پرخاشگری: نقش مراحل پردازش اطلاعات اجتماعی و ابعاد آگاهی از هیجانات
کارشناسی ارشد
1390/12/23
حمیده سلیمانی
الگوی پیش بینی کنندگی سبک های دلبستگی کودک توسط هیجانات مادردر دو گروه دانش آموزان عادی و کم توان ذهنی آموزش پذیر دبستانی با توجّه به جنسیت و وضعیت اقتصادی- اجتماعی خانواده
کارشناسی ارشد
1388/12/11
مجتبی ذاکریان
کفایت اخلاقی در دانش¬آموزان تیزهوش و عادی
کارشناسی ارشد
1388/02/14
سعیده زراعتی
عنوان پایان نامه : بررسی رابطه ابعاد آگاهی از هیجانات با بیان هیجانات و ابعاد آن در بین دانش آموزان مقطع راهنمایی عادی و مراکز پرورش استعداد درخشان
کارشناسی ارشد
1389/04/01
خاتون پورمودت
بررسی تحول پردازش اطلاعات اجتماعی دانش آموزان ناتوان ذهنی آموزش پذیر
کارشناسی ارشد
1386/02/16
پریچهر اشرف
بررسی تأثیر دلبستگی به والدین بر خودمختاری نوجوانان، با توجه به دلبستگی
کارشناسی ارشد
1385/07/24
علی امجدی
بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و هوش عاطفی در میان دانشجویان استعداد درخشان و عادی دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کارشناسی ارشد
مهدیه توزنده جانی
بررسی مشکلات رفتاری دانش آموزان سندرم داون از نظر والدین و معلمان
کارشناسی ارشد
1385/12/07
حمیدرضا جعفری
ویژگی های روانسنجی آزمون تجدید نظر شده مهارت های دیداری- حرکتی TVMS-R
کارشناسی ارشد
1383/11/28
مریم رزمجوئی
رابطه رشد زبان با پرخاشگری رابطه ای و جسمانی در کودکان نا توان ذهنی دبستانی
کارشناسی ارشد
1386/12/01
دیبا سیف
رابطه هوش، باورهای معرفت شناختی، باورهای انگیزشی، راهبردهای خودنظمدهی انگیزش و یادگیری با پیشرفت تحصیلی و بررسی این عوامل در سطوح متفاوت هوش
دکتری
1385/11/30
جلیل عسکری
بررسی و مقایسه نگرش دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی نسبت به حضور افراد کم توان ذهنی در اجتماع
کارشناسی ارشد
1387/02/30
زهرا علینقی پور
بررسی رابطه تنظیم عواطف و همدلی در دانش آموزان پایه ی دوم راهنمایی مدارس تیزهوشان و عادی شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1389/04/01
زهره غلامزاده
بررسی سبکهای یادگیری خلق و خو محور در بین دانشآموزان دارای اختلالات بینایی و دانشآموزان بدون اختلالات بینایی مقطع متوسطه شهر مشهد
کارشناسی ارشد
1387/02/09
کاظم غنی ابادی
بررسی رابطهی بین تحول زبان، مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتاری در گروهی از کودکان عقب مانده ذهنی پیش دبستانی
کارشناسی ارشد
1384/09/15
امیر قمرانی
بررسی تحولی و مقایسه تئوری ذهن در کودکان عقب مانده ذهنی خفیف و کودکان عادی سنین 7تا 9 سال
کارشناسی ارشد
1383/11/26
ساره کاکویی
بررسی خویشتنداری و رابطه آن با ابعاد مختلف مهارتهای اجتماعی در کودکان ناتوان ذهنی
کارشناسی ارشد
1385/10/05
رضوان مسندجم
بررسی ابعاد مهارت خودتعیینی و کیفیت زندگی دانش آموزان ناتوان ذهنی مقطع راهنمایی شهر همدان
کارشناسی ارشد
1387/04/04
لیلا مهرانگیز
بررسی همراهی اختلال لجبازی و نافرمان با سه نوع اختلال نقص توجه/ بیش فعالی در گروهی از کودکان دبستانی
کارشناسی ارشد
1385/04/28
جلیل میرقادری
بررسی و مقایسه نگرش معلمان دانش آموزان ناتوان ذهنی خفیف و معلمان دانش آموزان عادی نسبت به روند عادی سازی
کارشناسی ارشد
1385/09/27
شهرام نوری ثمرین
بررسی میزان رضایتمندی والدین کودکان عقب مانده ذهنی خفیف از برنامه های مراکز ویژه پیش دبستانی شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1383/12/26
همایون هارون رشیدی
« مقایسه عملکرد کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی در مقیاس تجدیدنظرشده هوشی وکسلر کودکان ، آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت و مقیاس ریاضیات ایران کی مت »
کارشناسی ارشد
1384/12/08
خدیجه همتیان سورکی
بررسی و مقایسه نگرش افراد ناتوان ذهنی و افراد عادی نسبت به کیفیت زندگی خود و ابعاد آن
کارشناسی ارشد
1385/06/07
الهام یزدیان
مقایسه¬ی ابعاد مختلف کفایت ادراک شده در کودکان دبستانی دارای اختلالات رفتاری درون¬زا، برون¬زا و عادی
کارشناسی ارشد
1387/07/20
شادی ابراهیم زاده خامنه
بررسی مقایسه ای احساس تنهایی و افسردگی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی در شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1390/09/22
لیلا اعتبارجهرمی
بررسی مقایسه سبکهای دلبستگی وتاب اوری در دانش اموزان مدارس تیز هوشان وعادی
کارشناسی ارشد
1389/12/15
یعقوب قرقانی
رابطه ابعاد فراشناخت و اضطراب ریاضی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1390/10/13
فهیمه جاهدیان پور
« بررسی رابطه ی بین درک اجتماعی (مبتنی بر نظریه ذهن ) و خودادراکی در دانشآموزان با و بدون اختلال شنوایی »
کارشناسی ارشد
1388/06/15
اکرم کوهگرد
بررسی کمال گرایی و رضایت از زندگی دانش آموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی
کارشناسی ارشد
1387/11/29
سمانه مشفقی
مقایسه دانش¬آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی در رفتارهای انطباقی و روش¬های مقابله¬ای
کارشناسی ارشد
1389/12/01
مجید نادر
رابطه پنج عامل شخصیت و خلاقیت درمیان دانش آموزان دبیرستانهای استعدادهای درخشان
کارشناسی ارشد
1388/12/15
مجید امیدی خانکهدانی
بررسی رابطه محتوای خانواده و کیفیت زندگی والدین دانش¬آموزان ناتوان ذهنی خفیف
کارشناسی ارشد
1387/11/14
زهرا پورابراهیم ابادی
بررسی کیفیت و عدم دتبعیت در کودکان نا توان ذهنی
کارشناسی ارشد
1388/11/19
ملیحه ریاحی اصطهباناتی
رابطه هوش عاطفی و سلامت روانی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان مراکز پرورش استعدادهای درخشان
کارشناسی ارشد
1388/12/04
لیلی صالحی
بررسی رابطه تعامل معلم- دانش آموز، ابعاد ادراک شایستگی و احساس تنهایی در دانش آموزان با نقص بینایی و بدون نقص بینایی
کارشناسی ارشد
1389/12/01
وحیده صلاح
بررسی رشد روانی ـ اجتماعی و کیفیّت دوستی کودکان استثنایی1
کارشناسی ارشد
1387/11/21
آمنه شهائیان
هنجاریابی و تعیین روایی و پایایی مقیاس های درجه بندی کانرز جهت کودکان 6 تا 11 ساله شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1385/04/24
راضیه طاهری
ارائه یک مدل نوین جهت آموزش مهارتهای پولی به افراد ناتوان ذهنی
کارشناسی ارشد
1391/12/16
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
اساتید مشاور انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما