سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
دانشکده
علوم تربیتی و روانشناسی
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
روانشناسی تربیتی
روانشناسی بالینی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مبانی تعلیم و تربیت
کودکان استثنائی
علوم تربیتی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
خدمات
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
اعضای هیات علمی
امین ایزدپناه
امین ایزدپناه
(EN Page)
استادیار
گروه مبانی و تعلیم و تربیت
شماره تماس: -
اتاق: 520
پست الکترونیکی:
مقالات و کتب
جوایز و افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
کتب
سهراب رضوانی،امین ایزدپناه ,نقد، نظریه و ادبیات کودک , سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی. انتشارات مدرسه ,1400 ,?978-964-08-2185-5? ,تهران ,
امین ایزدپناه ,پاسخها را باد می برد گفتارهایی در مبانی نظری فلسفه با کودکان ,کرگدن ,1403 ,978-622-7765-51-9 ,ایران، تهران ,
امین ایزدپناه ,سپهر سرور شادی در ساحت فرهنگهای شرق و غرب ,کویر ,1403 ,978-964-214-418-1 ,تهران ,
مقالات
بابک شمشیری،امین ایزدپناه ،امکان هم کناری تفکر انتقادی و تجربه دینی در برنامه تربیت دینی ،پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 67 تا 88 ،
امین ایزدپناه،بابک شمشیری ،در جست و جوی دیگری بررسی جلوه های دگربودگی در ادبیات کودک و نوجوان ایران ،مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 1 تا 26 ،
امین ایزدپناه ،یک روایت، چند صدا بررسی شیوههای گفتوگومندی و چندصدایی در رمان لالایی برای دختر مرده ،مطالعات ادبیات کودک ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 1 تا 22 ،
امین ایزدپناه،بابک شمشیری ،بازسازی نقش و کارکرد فلسفه تعلیموتربیت در نسبت با عمل تربیتی مبتنی بر اندیشههای جان دیویی ،فصلنامه آموزش پژوهی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 34 تا 48 ،
امین ایزدپناه ،شگردهای آمیختگی (هیبریدیتی) در کتابهای تصویریداستانی بررسی موردی قصه جنگ و صلح ،فصلنامه مطالعات ادبیات کودک ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 1 تا 34 ،
امین ایزدپناه ،بررسی نقش کودکان و صداهای آنان در بهبود و اصلاح برنامهها و سیاستهای آموزشی ،فلسفه تربیت ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 109 تا 135 ،
حمیده گرگی،امین ایزدپناه ،بررسی و نقد بومیسازی آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان مطالعه تطبیقی دو رمان کودک فیلسوف، لیلا و لیزا، کودکی در مدرسه ،آموزش پژوهی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 1 تا 20 ،
زهرا هوشیار،بابک شمشیری،امین ایزدپناه ،برررسی تطبیقی جایگاه کودک در رویکرد آموزشی «تربیت شهروند آینده » و «تربیت شهروند کنشگر» دوراهی آموزش شهروندی در دوره کودکی ،فصلنامه آموزشی پژوهشی ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 65 تا 77 ،
امین ایزدپناه ،هایدگر، کتابهای تصویری و دعوت از کودکان به تفکر تاملی امیدواری به پیدایش سوژههای پساانسانی ،تفکر و کودک ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 1 تا 32 ،
امین ایزدپناه ،گفتوگومندسازی تعلیم وتربیت با محوریت معلم؛ نوسان بین مرکزگرایی و مرکزگریزی ،پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 56 تا 76 ،
امین ایزدپناه ،اهمیــت آمــوزش مهارتهــای نــرم در آمــوزش بــرای ســده بیســت و یکــم ،فلسفه آموزش ،شماره 0 ،1401 ،صفحات 74 تا 81 ،
امین ایزدپناه ،واکاوی انتقادی فرصتها و امکانهای تعلیموتربیت کثرتمدار در مبانی نظری آموزشوپرورش رسمی ایران ،پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 256 تا 278 ،
فاطمه رحمانی فرد،امین ایزدپناه ،بررسی تطبیقی شخصیتهای اصلی در دو رمان عاشقانههای یونس در شکم ماهی و یکشب فاصله از منظر توانمندی آنان در مؤلفههای مهارتهای زندگی ،مطالعات ادبیات کودک ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 63 تا 86 ،
فاطمه رحمانی فرد،امین ایزدپناه ،بررسی و تحلیل شخصیت اصلی رمان پدر آن دیگری بر اساس نظریه نیازهای روانرنجورانه و تیپهای شخصیتی کارن هورنای ،پژوهشنامه ادبیات داستانی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 183 تا 213 ،
زهرا هوشیار،بابک شمشیری،امین ایزدپناه ،کاوشی در مفهوم «کودک به مثابه کنشگر اجتماعی» و شناسایی عناصر برسازنده آن ،جامعه پژوهی فرهنگی ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 173 تا 205 ،
امین ایزدپناه ،ماجرای فالوسنتریک احمد خوانشی روانکاوانه از کتاب داستانی تصویری ماجرای احمد و ساعت ،مطالعات ادبیات کودک ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 0 تا 0 ،
امین ایزدپناه،مهسا پوست فروش فرد ،بازمفهومپردازی نافرمانی کودکان به مدد تفکر سهبعدی متیو لیپمن و خوانش دلوز از بارتلبی محرر گشودن دریچهای به امکانهای نو ،تفکر و کودک ،شماره 0 ،1403 ،صفحات 0 تا 0 ،
Babak shamshiri،Amin Izadpanah ,A critique of the concept of lifelong learning in the contemporary world an existential critical approach ,Journal of international scientific publications ,vol. 0 ,2017 ,pp. 18-24 ,
همایش ها
امین ایزدپناه،بابک شمشیری ,امکان هم کناری تفکر انتقادی و تجربه دینی در برنامه تربیت دینی ,مبانی فلسفی تحول در نظام آموزش و پرورش ایران ,1392 ,مشهد ,
امین ایزدپناه،بابک شمشیری ,تاملی در نقش و رسالت معلمان در گفت و گو مند سازی تعلیم و تربیت ,سومین همایش ملی تربیت معلم ,1396 ,شیراز ,
امین ایزدپناه ,انواع دورگگی در کتاب¬های تصویریداستانی ادبیات کودک ایران بررسی موردی قصه جنگ و صلح ,هفتمین همایش ملی دانشگاهی ادبیات کودک ,1397 ,دانشگاه شیراز ,
امین ایزدپناه ,تأملی در نقش و رسالت معلمان در گفت-وگومندسازی تعلیم و تربیت بازی در میدان امکان¬ها ,سومین همایش ملی تربیت معلم ,1396 ,دانشگاه شیراز ,
امین ایزدپناه،میثم کوهگرد ,نقد و بررسی مسائل حوزه پرورشی در نظام تعلیم و تربیت از منظر خودآگاهی فلسفی ,هفتمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ,1395 ,دانشگاه شیراز ,
امین ایزدپناه،حمیده گرگی ,بررسی و نقد بومی سازی نهضت فلسفه برای کودکان و نوجوانان با نگاهی به کتاب کودک فیلسوف، لیلا ,هفتمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ,1395 ,دانشگاه شیراز ,
امین ایزدپناه،میثم کوهگرد ,غیاب گفت¬وگومندی در آموزش عالی ,ششمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ,1394 ,دانشگاه شهید بهشتی ,
امین ایزدپناه،بابک شمشیری ,بازسازی نقش و کارکرد فلسفهی تعلیم و تربیت با نگاهی به اندیشه¬های جان دیویی ,- نخستین همایش فلسفه تعلیم و تربیت در عمل ,1393 ,دانشگاه خوارزمی ,
امین ایزدپناه ,بررسی شیوه¬های گفت¬وگومندی و چندصدایی در رمان لالایی برای دختر مرده ,پنجمین همایش ملی ادبیات کودک و نوجوان ایران ,1394 ,دانشگاه شیراز ,
امین ایزدپناه ,اخلاق دیگری¬مدارِ امانوئل لویناس و رهیافت¬های آن برای تعلیم و تربیت ,پنجمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ,1393 ,دانشگاه کرمان ,
امین ایزدپناه،بابک شمشیری ,امکان هم کناری تفکر انتقادی و تجربه دینی در تربیت دینی ,چهارمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ,1394 ,دانشگاه فردوسی مشهد ,
امین ایزدپناه ,توانمندی در گفت¬وگو به¬عنوان پیش¬نیازی برای کاهش کژکارکردهای ارتباطی رسانه¬های نوظهور مجازی و اجتماعی ,فضای مجازی و فلسفه تربیت ,1397 ,دانشگاه سیستان و بلوچستان ,
امین ایزدپناه ,بازاندیشی و با پژوهی نقش کودکان و صداهای آنان در بهبود و اصلاح برنامه ها و فرآیندهای آموزشی و پرورشی ,دهمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ,1399 ,دانشگاه تهران ,
امین ایزدپناه ,پساانسان گرایی، کتابهای تصویری و مساله آموزش در عصر انتروپوسن ,هشتمین همایش ملی دانشگاهی ادبیات کودک ,1400 ,شیراز، دانشگاه شیراز ,
امین ایزدپناه ,تافرمانی، صدا ودیالوگ جستاری در باب کودکان و مسأله تربیت شهروندی در فضای واقعی و مجازی ,نخستین همایش تربیت شهروندی کودکان فرصتها و چالشها ,1400 ,دانشگاه شیراز ,
زهرا هوشیار،بابک شمشیری،امین ایزدپناه ,بررسی جایگاه کودک در تربیت شهروندی کودک به مثابه یک شهروند کنشگر یا یک شهروند آینده ,نخستین همایش تربیت شهروندی کودکان فرصتها و چالشها ,1400 ,دانشگاه شیراز ,
مهسا پوست فروش فرد،امین ایزدپناه ,فلسفه ورزی با کودکان و نوجوانان در موزه تلاشی برای اثرگذاری مثبت بر ایجاد و ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی ,نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با عنوان برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی ,1401 ,دانشگاه شهید چمران اهواز ,
زهرا هوشیار،بابک شمشیری،امین ایزدپناه ,بازنـگری مـسئولیـت اجـتماعی در بـرنامه درسـی با نـگاهی به مـفـهوم کودک به مـثابه کنـشگر اجـتماعی ,نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با عنوان برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی ,1401 ,دانشگاه شهید چمران اهواز ,
فاطمه رحمانی فرد،امین ایزدپناه ,واکاوی انواع خشونت آشکار علیه زنان و شیوه های مواجهه شخصیت های زن با خشونت در رمان چهار زن ,اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه ,1402 ,موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی راه دانش بابل ,
فاطمه رحمانی فرد،امین ایزدپناه ,واکاوی انواع خشونت پنهان علیه زنان و شیوه های مواجهه شخصیت های زن با خشونت در رمان چهار زن ,هشتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران ,1402 ,انجمن جمعیت شناسی ایران ,
امین ایزدپناه ,خودمردم نگاری آموزشی، مسئولیت اجتماعی و رسالت معلمان در مواجهه انتقادی با برنامه درسی ,نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با عنوان برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی ,1401 ,دانشگاه شهید چمران اهواز ,
زهرا هوشیار،امین ایزدپناه،مهسا پوست فروش فرد ,توسعه پایدار همسو با کودکی، کنش زیست محیطی کودکان در پساانسان گرایی و پساانسان محوری ,دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار ,1402 ,دانشگاه هنر تبریز ,
مهسا پوست فروش فرد،امین ایزدپناه ,جهان به مثابه یک خانواده کِش آمده تلاشی برای فهم رابطه کودک پساانسانِ کارین موریس با جهان ,نهمین همایش ملی دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان ,1403 ,دانشگاه شیراز ,
زهرا هوشیار،امین ایزدپناه ,کودک، خانواده و ارزشهای بوم محوری در کتابهای تصویری ایرانی ,نهمین همایش ملی دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان ,1403 ,دانشگاه شیراز ,
ندا حاتمی،امین ایزدپناه ,تحلیل ساختار و الگوهای قدرت در خانواده بررسی موردی رمان من نوکر بابام نیستم ,نهمین همایش ملی دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان ,1403 ,دانشگاه شیراز ,
سیده زهره افتخارافضلی،امین ایزدپناه ,بررسی بازنمایی مرگ و سوگ والدین و مواجهه کودک با آن دردو کتاب داستانی تصویری خالی و قلب در بطری ,نهمین همایش ملی دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان ,1403 ,دانشگاه شیراز ,
Amin Izadpanah،Babak shamshiri ,The role of critical thinking in religious education curriculum of Islamic countries ,2nd international conference on Islamic education ,
Amin Izadpanah،Babak shamshiri ,The role of critical education in religious education curriculum of Islamic countries ,دومین همایش بین المللی تعلیم و تربیت اسلامی ,
Amin Izadpanah،Mahsa Poost Foroush Fard ,Disobedience student voice and P4C in an Iranian context ,SAPERE Conference 2023 ,
Mahsa Poost Foroush Fard،Amin Izadpanah ,May I Kindle a light? Sitting at a table with Hanah Arendt and philosophy for/with children in the dark times ,بیست و پنجمین کنگره جهانی فلسفه xxv world congress of philosophy ,
جوایز
رتبه 1 آزمون کشوری ورودی به دوره دکتری فلسفه تعلیم و تربیت ,1391
2- رتبه یک جشنواره رقابت پایان نامه¬ها و رساله های دفاع شده از سال 1384 تا 1391 سراسر کشور با موضوع ادبیات کودک و نوجوان- چهارمین همایش ملی ادبیات کودک ایران ,1392
برگزیده جشنواره نقد کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (مقام نخست و دریافت لوح زرین) ,1397
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
مینا امیری
شناخت فرهنگ مدرسه از گذر تحلیل انتظارات متقابل معلمان، والدین و دانش آموزانِ دبستانی: یک مطالعه موردی کیفی
کارشناسی ارشد
1403/06/21
صفورا باتمیزکازرون
روایت خودمردم نگارانه آموزشی یک نومعلم پایه پنجم دبستان: داستان بیم ها و امیدها
کارشناسی ارشد
1401/06/15
فاطمه کریمی آبگرمانی
کوششی در شناخت چیستی، چرایی و چگونگی بخشش از چشم انداز کودکان به مدد حلقه کندوکاو فلسفی
کارشناسی ارشد
1402/06/26
ژاله کاوسی
بررسی و نقد بازتاب بحران ها و چالش های زیست محیطی در کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران
کارشناسی ارشد
1402/03/06
مینا خاکپور
تربیت و مادری در دوران دیجیتال: سواد دیجیتال مادران و نقش آن در فرزندپروری
کارشناسی ارشد
امنه خوش بخت
روایتکاوی تجربه های آموزگاران دبستانی از آموزش کودکان عرب زبان دشت آزادگان: چالشها و فرصتهای همکناری زبان مادری و رسمی در کلاس درس
کارشناسی ارشد
1402/12/15
زهرا مومنی
کاوشی در مسئله قدرت و توزیع آن در حلقه کند و کاو فلسفی: نسبت نظریه و عمل در آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان (آفبک)
کارشناسی ارشد
نرگس شهبازی
واکاوی زیست جهان دختران نوجوان ایرانی و فهم عوامل برسازنده دخترانگی از چشم انداز آنان
کارشناسی ارشد
1402/11/15
انسیه تربتی
بررسی مفهوم دوستی در گزیده ای از کتاب های تصویری و تحلیل ظرفیت های آنها برای استفاده در برنامه آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان
کارشناسی ارشد
1403/04/20
لیلا زارعی
بررسی بازنمایی مدرسه، آموزش مدرسهای و عناصر برسازنده آن در گزیدهای از کتابهای تصویری ایرانی و خارجی
کارشناسی ارشد
1403/06/27
زهرا ابوالحسنی
طراحی و تدوین بسته آموزشی ویژه مدیران مدارس برای تسهیل اجرای بهینه برنامه آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان
کارشناسی ارشد
مهناز احمدی
نشانه شناسی لایه ای صلح در برگزیده ای از کتاب های تصویری ایران و جهان
کارشناسی ارشد
1401/06/30
زهرا احمدی
بررسی تاثیر روش تلفیقی شش کلاه تفکر دوبونو واسکمپر بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان دبستان
کارشناسی ارشد
1402/06/21
عدی الدراجی
بررسی تاثیر مدارس هوشمند بر عملکرد و هیجانات تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی بغداد در درس هنر
کارشناسی ارشد
1402/06/01
نبی اله دهقان خلیلی
واکاوی چیستی تربیت دینی از منظر سنت¬گرایی و حکمت خالده فریتیوف شوان و استنتاج دلالتهای آن در تربیت دینی
دکتری
فاطمه دهخدا
کنکاشی در اندیشهها، اقدامات و اثرات آموزشی و پرورشی توران میرهادی
کارشناسی ارشد
1401/02/28
سیما درخشنده
طراحی و تدوین بسته آموزشی شهروندی محیط زیستی برای کودکان دوره دبستان استان کهگیلویه و بویراحمد
کارشناسی ارشد
1401/10/27
حمید عزتی
رهیافت یوستین گردر به آموزش فلسفه: مطالعه موردی کتاب دنیای سوفی
کارشناسی ارشد
1401/06/30
سیده ریحانه فتاح زاده
بررسی و مقایسه ویژگیها و مولفههای ژانر وحشت در رمانهای ایرانی و خارجی این ژانر
کارشناسی ارشد
1401/06/30
لیلا قزل بیگلو
بررسی باز نمائئ اقلیت های دینی و مذهبی در کتاب های درسی دروه اول متوسطه
کارشناسی ارشد
صدف قربان پور
شناسایی مؤلفههای تربیت شهروندی در دست نوشتههای کودکان
کارشناسی ارشد
1403/06/25
سیدحسن هاشمی
شناسایی گفتمان های تعلیم و تربیت نوین زنان در ایران معاصر(دوره قاجار، دوره پهلوی و جمهوری اسلامی)
دکتری
زهره همایون
بازنویسی ادبیات داستانی متوسطه اول در پرتو بازخوانی هرمنوتیک روایی پل ریکور با هدف پرورش اخلاقی
دکتری
زهرا هوشیار
کاوشی در مفهـوم کـودک به مـثابه کنـشگر اجـتماعی و تاملاتی در پیامدهای تربیتی آن
کارشناسی ارشد
1400/10/19
سیده فاطمه حسینی
فهم نظام آموزش حوزوی وآسیب های آن در رابطه با مساله جهانی شدن
کارشناسی ارشد
1400/10/27
گلناز ایزدی
واکاوی گزیده ای از داستان های مهدی آذر یزدی و تحلیل بازخورد تربیتی آن ها از دیدگاه دانش آموزان ابتدایی
کارشناسی ارشد
1403/10/20
فاطمه جوکار
نقش و جایگاه موزه در نظام تعلیم و تربیت ایران با تاکید بر دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
1401/07/10
سمانه خسروی
تجربه ی زیسته دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول از افت تحصیلی(مطالعه ی موردی)
کارشناسی ارشد
فرناز ملکی سروستانی
بررسی هویت و شگردهای بازنمایی آن در برگزیده ای از رمان نوجوان
دکتری
1402/06/22
فهیمه مسلمی
شناسایی مؤلفه¬های تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان شازده کوچولو و پینوکیو
کارشناسی ارشد
1401/06/27
سیدمهدی موحد
بررسی و تحلیل مفهوم حیات معقول در اندیشههای علامه جعفری و دستاوردهای آن در تربیت
کارشناسی ارشد
1400/03/24
مرضیه نوذری
ارائه الگوی کاربردی در تربیت دینی نوجوانان از طریق کاوش فلسفی
دکتری
فرخ رفیعی
تدوین و اعتبار بخشی بسته آموزشی تربیت جنسی کودکان 5 تا 8 سال
کارشناسی ارشد
1402/08/30
عاطفه رضائی
فهم معنای کودکی از منظر دانشآموزان مهاجر افغانستانی
کارشناسی ارشد
1401/04/12
میترا روزفراخ
بررسی رابطة بین ذهنیت فلسفی و ویژگی های شخصیتی معلمان با رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی
کارشناسی ارشد
1401/02/14
علی اکبر صادقی
واکاوی تصور معلمان ابتدایی از چیستی (ماهیت) جنبه¬های زیباییشناسی برنامه درسی
کارشناسی ارشد
1402/06/28
کامران شهبازی
فهم فلسفه تعلیموتربیت در پرتو بازخوانشی از انگاره رابطهمند دیویدسن از مفهوم «خود»
دکتری
الهه سلطانی
تجربه زیسته دانشآموزان در مدارس شبانهروزی مطالعه موردی دبیرستان حضرت زینب (س) صفاشهر
کارشناسی ارشد
1402/03/23
فاطمه توحیدی منش
تاثیر هم نشینی نگارش خلاق و ادبیات کودک بر پرورش مهارت های خلاقیت و نوشتن دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
کارشناسی ارشد
1402/11/25
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
خدمات
تماس با ما