اعضای هیات علمی

محمدحسن کریمی

محمدحسن کریمی

محمدحسن کریمی    (EN Page)

استادیار
شماره تماس: -
اتاق: 511
پست الکترونیکی: 
اتاق مجازی: http://vroom.shirazu.ac.ir/mkarimi

مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
گلشن صادقی گوغری بررسی و مقایسه ساختار شخصیت انسان از دیدگاه علامه طباطبایی و فروید و استنتاج دلالت های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/07/12
محمد احمدغلامی بررسی کتاب های فارسی دوره ی راهنمایی براساس رویکردهای اخلاقی کلبرگ، نادینگز و خواجه نصیرالدین طوسی. کارشناسی ارشد 1391/06/25
ارش اکبری بررسی فلسفه‌ی هنرازدیدگاه سید حسین نصر : جایگاه ودلالت‌های تربیتی آن. کارشناسی ارشد 1391/07/25
زهرا امینی فهم زیبایی شناسی از منظر ملاصدرا و دلالت های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1396/11/10
محبوبه ارغوان بررسی سیره ی تعلیمی نهج البلاغه بر اساس مهمترین مؤلفه های صناعات خمس (برهان،جدل،خطابه) کارشناسی ارشد 1399/06/31
زهرا عسکری فهم تربیت اجتماعی از دیدگاه معلمان، کتاب های درسی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران کارشناسی ارشد 1393/07/29
فاطمه عزیزی موصلو آموزش تفکر انتقادی به شیوه پرسشگری از راه آگاهی یافتن از ترفندهای تبلیغات بازرگانی تلویزیونی: مطالعه موردی دانش¬آموزان سوم و چهارم ابتدایی مدرسه شهید قدوسی شهرستان قیر و کارزین کارشناسی ارشد 1403/06/21
زهرا بابکی حقوق شهروندی علوی از روزن چشم یک اندیشمند مسیحی: جورج جرداق کارشناسی ارشد 1401/12/21
رقیه برزگر فهم جایگاه عقل در جامعه مدنی و حوزه عمومی و دستاوردهای آن برای تعلیم و تربیت: مقایسه دیدگاه های هگل و هابرماس دکتری 1398/06/26
مجید بذر افکن داریونی طراحی محتوا و روش های آموزش منطق به نوجوانان با تاکید بر شناخت مغالطات دکتری 1397/04/06
سمیه بهروزی مفهوم سبک زندگی از منظر اخلاق ناصری و کیمیای سعادت و نگرش دانشجویان نسبت به آن کارشناسی ارشد 1394/11/20
مریم دریانورد مقایسه و بررسی دو رویکرد در حکمت عملی در تاریخ فرهنگ و تمدّن اسلامی: امام محمد غزالی و خواجه نصیرالدین طوسی کارشناسی ارشد 1392/07/09
مهرداد دستخون سیر تحول آموزش و پرورش عشایر در ایران کارشناسی ارشد 1402/06/29
شهره درفشی تقسیم بندی دانش از دیدگاه هابرماس و دلالت‌های آن برای برنامه درسی کارشناسی ارشد 1395/09/13
لیلا اسفندیاری مهنی بررسی میزان برخورداری کتاب‌های دین و زندگی مقطع دبیرستان از مؤلفه‌های روش تربیت الگویی در اسلام کارشناسی ارشد 1392/06/26
حمید عزتی رهیافت یوستین گردر به آموزش فلسفه: مطالعه موردی کتاب دنیای سوفی کارشناسی ارشد 1401/06/30
ویدا فارسی کمال آباد بررسی میزان برخورداری کتابهای تعلیمات دینی دوره راهنمایی از مؤلفه های مدارا کارشناسی ارشد 1390/11/12
زینب فتحی شناخت مولفه های خلاقیت ادبی ونقش آن درپرورش خلاقیت دانش آموزان از دیدگاه دبیران ادبیات فارسی دوره متوسطه کارشناسی ارشد 1396/11/24
پارمیدا فیاض مقایسه مولفه های تربیت مدنی از دیدگاه فارابی و لاک کارشناسی ارشد 1389/12/07
حمیدرضا فولادچنگ تحلیل مقایسه ای رمان های نوجوان فارسی و انگلیسی بر اساس علایق انسانی هابرماس " کارشناسی ارشد 1395/06/31
خدیجه قربانی سی سخت فهم و واکاوی تراانسان گرایی به عنوان یک جنبش نوظهور و چالش های تربیتی پیش روی آن دکتری 1401/11/15
زینب حسانی خوانشی تعلیم وتربیتی از فلسفه دکارت کارشناسی ارشد 1399/10/15
مهین حسن لی فهم حقوق کودک در نظام تعلیم و تربیت از دیدگاه معلمان ابتدایی ناحیه چهار شیراز کارشناسی ارشد 1393/12/19
امین حیدری علمدارلو کاوش در مباحث آماری کتابهای دوره دوم متوسطه بر اساس مغالطات آماری کارشناسی ارشد 1398/11/16
زهره همایون بازنویسی ادبیات داستانی متوسطه اول در پرتو بازخوانی هرمنوتیک روایی پل ریکور با هدف پرورش اخلاقی دکتری
زهرا هوشیار دکتری
مهناز حسینی بررسی دیدگاه های تربیتی محمد بهمن بیگی با تاکید بر نظام تعلیم و تربیت عشایر کارشناسی ارشد 1393/06/22
فرحناز کیانی فهم رویکرد معلمان فیزیک دوره متوسطه و کتاب های راهنمای معلم به ماهیت علم و رابطه ی آن با نقشه مفهومی معلمان دکتری 1396/08/09
زهرا لهبی فهم و بازتعریف تربیت به مثابه سفر (مربی و متربی) با تاکید بردیدگاه ملاصدرا در باب اسفار اربعه دکتری 1401/11/15
نجمه مقصودی تبیین مفهوم حکمت خالده در سنت‌گرایی و مقایسه¬ی آن با پایدارگرایی فلسفی و دلالت‌های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1394/12/19
علیرضا مقدم تحلیل گفتمان انتقادی ادبیات داستانی کودکان دهه ی چهل و پنجاه شمسی دکتری 1399/11/16
اسما محمدپور رهیافت هایی به تربیت اجتماعی بر اساس دو مفهوم«انسان نیک سرشت» روسو و «انسان عامل» خسرو باقری کارشناسی ارشد 1401/10/12
مجید محمدپور ارائه ی راهکارهایی به معلمان جهت پرورش تفکر منطقی در دانش آموزان بر اساس تحلیل محتوای آزمون های علوم تیمز در دوره ی ابتدایی کارشناسی ارشد 1399/06/30
زهره ملائی مطالعه ی اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه کارشناسی ارشد 1393/06/30
حسین مسنن فارسی شناسایی و فهم درک زیبایی‌‌شناسانه کودکان پیش‌دبستانی از تصویرهای کتابهای تصویری‌داستانی دکتری 1396/06/27
امیر نعمت طلب بررسی فلسفه تعلیم و تر بیت از دیدگاه دکتر خسرو باقری کارشناسی ارشد 1392/07/09
اعظم نوروزی مبانی، اهداف، معیارها و انواع تلفیق در برنامه درسی مبتنی بر نظر افلاطون در جمهوری کارشناسی ارشد 1389/11/06
ساحره پرهیزگار تحلیل محتوای کتابهای درسی مدیریت خانواده و سبک زندگی پایه دوازدهم (دختران و پسران) بر اساس مولفه های تدبیر منزل کارشناسی ارشد 1403/06/17
فرخ رفیعی تدوین و اعتبار بخشی بسته آموزشی تربیت جنسی کودکان 5 تا 8 سال کارشناسی ارشد 1402/08/30
زهرا رحیمی مطالعه‌ی تطبیقی کیفی شاهنامه‌ی فردوسی و کوروش‌نامه‌ی گزنفون درباره‌ی ماهیت(چیستی) تعلیم و تربیت در ایران باستان کارشناسی ارشد 1398/04/02
علی اکبر صادقی واکاوی تصور معلمان ابتدایی از چیستی (ماهیت) جنبه¬های زیبایی‌شناسی برنامه درسی کارشناسی ارشد 1402/06/28
مهدی سعیدی کاوشی پیرامون رویکرد تربیتی رودلف اشتاینر و دستاورد های آن برای برنامه درسی دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی ترکیبی دکتری 1402/04/13
علی صاحبان الاحمدی دکتری
ستاره سلمانی درختنجانی بررسی و تحلیل محتوای مثنوی مولوی بر اساس مقولات مطرح در روان¬شناسی اجتماعی و دلالت های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/02/30
رحیمه صیادی پور تدوین و اعتباریابی بسته آموزش تفکر فلسفی با استفاده از مجموعه کتابهای داستانی بهلول کارشناسی ارشد
کامران شهبازی فهم فلسفه تعلیم‌وتربیت در پرتو بازخوانشی از انگاره رابطه‌مند دیویدسن از مفهوم «خود» دکتری
مختار شریفی نقد اهداف کتاب های ریاضی جدید التالیف دوره متوسطه اول از دیدگاه مولفان و معلمان و عملکرد دانش آموزان بر اساس اهداف برنامه درسی کارشناسی ارشد 1395/11/11
سیده نجمه خاتون تقوی نسب شناخت چالش‌ها و الزامات تعلیم و تربیت ایران از دیدگاه رویکرد بازسازی اجتماعی آینده گرا با تاکید بر آرا آلوین تافلر: مطالعه موردی کیفی دکتری 1398/02/03
اکبر طهماسبی خواه بررسی رویکرد سید حسین نصر به طبیعت و استنتاج های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/10/30
عاطفه زارعی ارائه‌ی الگویی برای بازنویسی کتاب‌های درسی علوم دبستان دوره‌ی دوم ایران بر اساس رویکرد تاریخی به علم کارشناسی ارشد 1396/06/29
صدراله عابدکیش واکاوی جایگاه تفکرانتقادی در اسناد بالادستی نظام آموزش و پرورش و انطباق آن با شیوه های تربیتی خانواده در ایران دکتری 1399/11/25
فریدون احمدی بررسی میزان برخورداری کتاب های هدیه های آسمانی دوره ابتدایی از مولفه های محیط زیست کارشناسی ارشد 1390/11/15
فاطمه اکبری بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی معلمان شهرستان فراشبند کارشناسی ارشد 1392/06/13
مینا امیری شناخت فرهنگ مدرسه از گذر تحلیل انتظارات متقابل معلمان، والدین و دانش آموزانِ دبستانی: یک مطالعه موردی کیفی کارشناسی ارشد 1403/06/21
حسن انجم روز بررسی عوامل موثر بر انگیزش شغلی مربیان تربیتی شهر کرمان کارشناسی ارشد 1390/07/05
حسن اسدی فهم فلسفه ی میان فرهنگی و رهاوردهای آن برای آموزش صلح دکتری 1397/11/30
صدیقه عوض اقایی کوششی در شناخت چیستی، چرایی و چگونگی بخشش از چشم انداز کودکان به مدد حلقه کندوکاو فلسفی کارشناسی ارشد 1403/06/25
مهدی بادرام بررسی برنامه درسی قصد شده و تجربه شده کتابهای دین و زندگی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان کارشناسی ارشد 1390/12/20
مجتبی بخشنده غایت پنهان نظام تعلیم و تربیت ایران و نسبت آن با غایت مصرح در اسناد بالادستی؛ مطالعه ای کیفی برای فهم چالش ها دکتری 1400/06/31
مجتبی بخشنده بررسی روش¬شناسی و روش¬پژوهش دانشمندان مشهور مسلمان کارشناسی ارشد 1390/07/05
مجید بذرافکن داریونی تدون برنامه فلسفیدن با کودکان در خانواده کارشناسی ارشد 1388/06/25
نبی اله دهقان خلیلی واکاوی چیستی تربیت دینی از منظر سنت¬گرایی و حکمت خالده فریتیوف شوان و استنتاج دلالتهای آن در تربیت دینی دکتری
حسین دولت دوست بررسی میزان برخورداری کتاب‌های فارسی دوره‌ی راهنمایی از مؤلفه‌های خلاقیت کارشناسی ارشد 1388/11/29
رقیه دورودی بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در اهمال‌کاری تحصیلی با توجه به متغیرهای ادراک‌کودک از ‌والدین و میزان استفاده از بازیهای رایانه‌ای کارشناسی ارشد 1396/06/29
اسماعیل فرح بخش ارزیابی کیفیت دوره های آموزش الکترونیکی اجراشده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان ازدید گاه کارکنان کارشناسی ارشد 1390/10/20
محمدرضا قادری گسک طراحی چارچوب برنامه درسی آموزش اخلاق سایبری در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی دکتری 1400/06/31
عبدالرسول قادری شناسایی مبانی فلسفی تربیت معلم از منظر فلسفه ی تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران و ارایه ی چارچوب مفهومی ان دکتری 1396/06/30
ناصر قجری بررسی جایگاه و نقش اختیار در تربیت انسان از نظر علامه طباطبائی کارشناسی ارشد 1391/07/03
علی غزنوی فهم آراء و اندیشه های فلسفی شهید بهشتی و استنتاج دلالت های آن در تربیت دینی. کارشناسی ارشد 1402/10/30
مرضیه غلامی مقایسه ی دیدگاه های تربیتی سید حسین نصر با دیدگاه های تربیتی مارتین کارنوی و پاپوجورجیو در عصر جهانی شدن کارشناسی ارشد 1391/12/12
احمدرضا غلام پور دلالتهای تربیت اخلاقی در مثنوی مولوی دفتر پنجم و ششم کارشناسی ارشد 1388/12/01
سمانه قریشی مارمی فهم چالشها و راهکارهای مشارکت کاربران در فعالیتها و خدمات کتابخانه های عمومی از دیدگاه کتابداران و کاربران آنها: مطالعه موردی شهر بندرعباس کارشناسی ارشد 1397/06/31
کوثر حقایق جهرمی کنکاشی پیرامون فلسفه تربیتی میرزا عبدالرحیم طالبوف تبریزی کارشناسی ارشد 1402/06/21
فاطمه کریمی آبگرمانی کوششی در شناخت چیستی، چرایی و چگونگی بخشش از چشم انداز کودکان به مدد حلقه کندوکاو فلسفی کارشناسی ارشد 1402/06/26
نجمه کارور بررسی و فهم آموزش اخلاق در پایه اول مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان کارشناسی ارشد 1392/06/20
حبیب کشاورز تاثیر برنامه درسی ذهن آرایی بر مهارت مدیریت خشم و تجربه¬ی هم¬حسی کودکان دوره پیش دبستانی- مطالعه ترکیبی دکتری
سعید خادم چیستی تربیت سیاسی در کتاب سیاست نامه خواجه نظام الملک طوسی کارشناسی ارشد 1397/11/24
محمد خدمتیان بررسی دیدگاههای اندیشمندان اسلامی پیرامون تربیت جنسی کارشناسی ارشد 1390/09/21
امنه خوش بخت روایتکاوی تجربه های آموزگاران دبستانی از آموزش کودکان عرب زبان دشت آزادگان: چالشها و فرصتهای همکناری زبان مادری و رسمی در کلاس درس کارشناسی ارشد 1402/12/15
میثم کوه گرد صلح از دیدگاه مولانا و رهاوردهای تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/11/29
حسین محمودیان مبانی فلسفی اخلاق در علوم پزشکی با رویکرد اسلامی دکتری 1399/06/30
محمدجواد محیاپورلری مفهوم پردازی خشم از منظر آموزه های اسلامی و دلالت‎های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/10/11
زهرا منصوری چرایی و چگونگی گنجاندن دروس علوم انسانی در برنامه درسی رشته های کارشناسی فنی-مهندسی دانشگاه ها از منظر تجارب جهانی و متخصصان کارشناسی ارشد 1401/08/30
محمد میر عرفان اسلامی و دلالت‏های آن برای تربیت شهروندی کارشناسی ارشد 1392/07/08
راحله محمدی نقش و جایگاه آگاهی در تعلیم و تربیت با تکیه بر آرای جان راجرز سرل دکتری 1400/06/31
کمال محمدزاده برنامه درسی آموزش سواد حقوقی دوره متوسطه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران دکتری 1395/11/20
مرضیه مخلصی مقایسه رهیافت و اقدامات تربیتی ماریا مونتسوری و توران میرهادی کارشناسی ارشد 1403/06/21
شیما نقیبی فهم آراء فلسفی کانت در خصوص دین و ره آوردهای آن در قلمرو تربیت دینی دکتری 1397/11/01
هادی نجفی واکاوی اندیشه ها و اقدامات تربیتی پایه گذاران آموزش های نوین در ایران: عیسی صدیق کارشناسی ارشد 1398/09/27
فاطمه عرجی اخچلو بررسی تاثیر آموزش تلفیقی نقشه ذهنی با مهارت های فراشناخت بر عملکرد شناختی و هیجانات تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی کارشناسی ارشد 1402/06/21
محمدعلی رشیدی بررسی میزان برخورداری کتابهای علوم اجتماعی مقطع دبیرستان کارشناسی ارشد 1388/06/31
فرامرز روانجو فهم تجارب زیستی استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بیرجند از یادگیری مشارکتی برای ارائه الگوی عملی در برنامه درسی آن دانشگاه دکتری 1399/11/30
محمود رستمی ره‌آوردهای هرمنوتیک فلسفی گادامر برای "برنامه‌ی فلسفه برای کودکان" کارشناسی ارشد 1392/12/17
مجید صادقی واکاوی عوامل موثر بر بازماندگی از تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی در نواحی روستایی از دیدگاه والدین و دانش آموزان کارشناسی ارشد 1402/06/20
سیروس صفری نقد اهداف،ساختار و برنامه های سازمان دانش آموزی ایران کارشناسی ارشد 1392/06/31
یاسمن سجادی فر بررسی تاثیر روش تدریس پروژه محور بر خلاقیت اجتماعی و تربیت شهروندی دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی کارشناسی ارشد 1401/09/14
حمیده سرادار تأثیر آموزش هنر به روش فلسفه برای کودکان بر تفکر زیبایی شناختی دانش آموزان ابتدایی کارشناسی ارشد 1396/04/28
زینب شایگان مقایسه‏ی آرا مولوی و شلر و استنتاج دلالت‏های تربیتی آن‏ها کارشناسی ارشد 1389/09/01
زهرا سلطانی گردفرامرزی اثربخشی آموزش برنامه تربیت جنسی به مادران بر ادراک والدین از تربیت جنسی و هویت جنسی دانش آموزان دبستانی کارشناسی ارشد
حسین علی تجلی اردکانی تدوین رویکردی در تربیت معنوی بر مبنای سنت‌گرایی سید حسین نصر دکتری 1397/12/20
سحر ذبیحی دان بررسی آراء و افکار اریک فروم در باب تنهایی و پیامدهای آن در تعلیم و تربیت دکتری 1398/11/30
مختار ذاکری بررسی مولفه های ازخودبیگانگی در داستان های کودک ونوجوان کارشناسی ارشد 1390/07/06
الهام زارع نقد انسان شناسی حاکم بر نظام تعلیم و تربیت ایران با رویکرد انسان شناسی فرهنگی دکتری
آناهیتا زارع شاخص های تربیت سیاسی درکتاب های درسی متوسطه دوم:مطالعه موردی کتاب مطالعات اجتماعی کارشناسی ارشد 1399/11/30
مهرماه زارع بررسی و مقایسه‌ی دلالت‌های تربیتی گلستان سعدی و قابوس‌نامه‌ی عنصرالمعالی کارشناسی ارشد 1388/10/22
مریم زارع تحلیل محتوای کتابهای دین‎و‎زندگی دبیرستان ،دوره اول براساس مؤلفه‎های صناعات خمس کارشناسی ارشد 1395/10/08
حسین کشوری منصورخانی مقایسه¬ی ویژگی‌ها و سیر تحوّلات تاریخی نظامیه‌ی بغداد و جامع‌الازهر مصر کارشناسی ارشد 1397/06/25
احمدرضا نیکو بررسی دیدگاه های تربیتی جبار باغچه بان در نظام و تعلیم و تربیت استثنایی کارشناسی ارشد 1396/12/20
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
معرفت شناسی 140730037 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/29 (1100 - 1230) ترم اول 1400
منطق در علوم تربیتی 140943131 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000) 1400/10/15 (0800 - 1000) ترم اول 1400
مکاتب فلسفی و آراء تربیتی 140945591 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/20 (1200 - 1400) ترم اول 1400
فلسفه علم روانشناسی 140730065 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/22 (1300 - 1430) ترم اول 1400
معرفت شناسی 140730037 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1399
تاریخ و فلسفه علم 140974611 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
تاریخ فلسفه در غرب 140974311 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 0800 الی 1000) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
منطق در علوم تربیتی 140943131 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
مکاتب فلسفی و آراء تربیتی 140945591 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1500) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
فلسفه علم روانشناسی 140730065 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 10 نتیجه
از 1