اعضای هیات علمی

محمدحسن کریمی

محمدحسن کریمی

محمدحسن کریمی    (EN Page)

استادیار
شماره تماس: -
اتاق: 511
پست الکترونیکی: 
وب سایت: 
اتاق مجازی: http://vroom.shirazu.ac.ir/mkarimi

مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
گلشن صادقی گوغری بررسی و مقایسه ساختار شخصیت انسان از دیدگاه علامه طباطبایی و فروید و استنتاج دلالت های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/07/12
فاطمه عباسی واکاوی امکان معنا در تعلیم و تربیت در پرتو آرا و اندیشه های آلبر کامو دکتری
محمد احمدغلامی بررسی کتاب های فارسی دوره ی راهنمایی براساس رویکردهای اخلاقی کلبرگ، نادینگز و خواجه نصیرالدین طوسی. کارشناسی ارشد 1391/06/25
ارش اکبری بررسی فلسفه‌ی هنرازدیدگاه سید حسین نصر : جایگاه ودلالت‌های تربیتی آن. کارشناسی ارشد 1391/07/25
زهرا امینی فهم زیبایی شناسی از منظر ملاصدرا و دلالت های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1396/11/10
محبوبه ارغوان بررسی سیره ی تعلیمی نهج البلاغه بر اساس مهمترین مؤلفه های صناعات خمس (برهان،جدل،خطابه) کارشناسی ارشد 1399/06/31
زهرا عسکری فهم تربیت اجتماعی از دیدگاه معلمان، کتاب های درسی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران کارشناسی ارشد 1393/07/29
فاطمه عزیزی موصلو آموزش تفکر انتقادی به شیوه پرسشگری از راه آگاهی یافتن از ترفندهای تبلیغات بازرگانی تلویزیونی: مطالعه موردی دانش¬آموزان سوم و چهارم ابتدایی مدرسه شهید قدوسی شهرستان قیر و کارزین کارشناسی ارشد 1403/06/21
سیما باسبوس فهم معنای زندگی از دیدگاه پروین اعتصامی کارشناسی ارشد
زهرا بابکی حقوق شهروندی علوی از روزن چشم یک اندیشمند مسیحی: جورج جرداق کارشناسی ارشد 1401/12/21
رقیه برزگر فهم جایگاه عقل در جامعه مدنی و حوزه عمومی و دستاوردهای آن برای تعلیم و تربیت: مقایسه دیدگاه های هگل و هابرماس دکتری 1398/06/26
مجید بذر افکن داریونی طراحی محتوا و روش های آموزش منطق به نوجوانان با تاکید بر شناخت مغالطات دکتری 1397/04/06
سمیه بهروزی مفهوم سبک زندگی از منظر اخلاق ناصری و کیمیای سعادت و نگرش دانشجویان نسبت به آن کارشناسی ارشد 1394/11/20
مریم دریانورد مقایسه و بررسی دو رویکرد در حکمت عملی در تاریخ فرهنگ و تمدّن اسلامی: امام محمد غزالی و خواجه نصیرالدین طوسی کارشناسی ارشد 1392/07/09
مهرداد دستخون سیر تحول آموزش و پرورش عشایر در ایران کارشناسی ارشد 1402/06/29
شهره درفشی تقسیم بندی دانش از دیدگاه هابرماس و دلالت‌های آن برای برنامه درسی کارشناسی ارشد 1395/09/13
لیلا اسفندیاری مهنی بررسی میزان برخورداری کتاب‌های دین و زندگی مقطع دبیرستان از مؤلفه‌های روش تربیت الگویی در اسلام کارشناسی ارشد 1392/06/26
حمید عزتی رهیافت یوستین گردر به آموزش فلسفه: مطالعه موردی کتاب دنیای سوفی کارشناسی ارشد 1401/06/30
امیر فرخنده از روایت تا راهبرد: تحلیل مضامین تربیتی روایت های برنامه تلویزیونی محفل برای استنتاج اصول و روش های تربیتی دکتری
ویدا فارسی کمال آباد بررسی میزان برخورداری کتابهای تعلیمات دینی دوره راهنمایی از مؤلفه های مدارا کارشناسی ارشد 1390/11/12
زینب فتحی شناخت مولفه های خلاقیت ادبی ونقش آن درپرورش خلاقیت دانش آموزان از دیدگاه دبیران ادبیات فارسی دوره متوسطه کارشناسی ارشد 1396/11/24
پارمیدا فیاض مقایسه مولفه های تربیت مدنی از دیدگاه فارابی و لاک کارشناسی ارشد 1389/12/07
حمیدرضا فولادچنگ تحلیل مقایسه ای رمان های نوجوان فارسی و انگلیسی بر اساس علایق انسانی هابرماس " کارشناسی ارشد 1395/06/31
فاطمه قاسمی نژاد واکاوی تمثیلات جانداران درانتقال آموزه‌های تربیتی و ‌دینی در پرتو آیات قرآنی کارشناسی ارشد
خدیجه قربانی سی سخت فهم و واکاوی تراانسان گرایی به عنوان یک جنبش نوظهور و چالش های تربیتی پیش روی آن دکتری 1401/11/15
سکینه گودرزی واکاوی ویژگی های کودک اندیشمند در داستان های ادبیات کلاسیک ایرانی کارشناسی ارشد
زینب حسانی خوانشی تعلیم وتربیتی از فلسفه دکارت کارشناسی ارشد 1399/10/15
مهین حسن لی فهم حقوق کودک در نظام تعلیم و تربیت از دیدگاه معلمان ابتدایی ناحیه چهار شیراز کارشناسی ارشد 1393/12/19
امین حیدری علمدارلو کاوش در مباحث آماری کتابهای دوره دوم متوسطه بر اساس مغالطات آماری کارشناسی ارشد 1398/11/16
زهره همایون تفسیر ادبیات داستانی متوسطه اول در پرتو هرمنوتیک روایی پل ریکور با هدف پرورش اخلاقی دکتری 1404/06/16
مهناز حسینی بررسی دیدگاه های تربیتی محمد بهمن بیگی با تاکید بر نظام تعلیم و تربیت عشایر کارشناسی ارشد 1393/06/22
فرحناز کیانی فهم رویکرد معلمان فیزیک دوره متوسطه و کتاب های راهنمای معلم به ماهیت علم و رابطه ی آن با نقشه مفهومی معلمان دکتری 1396/08/09
زهرا لهبی فهم و بازتعریف تربیت به مثابه سفر (مربی و متربی) با تاکید بردیدگاه ملاصدرا در باب اسفار اربعه دکتری 1401/11/15
نجمه مقصودی تبیین مفهوم حکمت خالده در سنت‌گرایی و مقایسه¬ی آن با پایدارگرایی فلسفی و دلالت‌های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1394/12/19
علیرضا مقدم تحلیل گفتمان انتقادی ادبیات داستانی کودکان دهه ی چهل و پنجاه شمسی دکتری 1399/11/16
بلقیس محمدی شایستگی‌های ارتباطی معلمان و بهبود فرایند یاددهی-یادگیری در پرتو بهره‌گیری از فنون بلاغت ارسطویی دکتری
اسما محمدپور رهیافت هایی به تربیت اجتماعی بر اساس دو مفهوم«انسان نیک سرشت» روسو و «انسان عامل» خسرو باقری کارشناسی ارشد 1401/10/12
مجید محمدپور ارائه ی راهکارهایی به معلمان جهت پرورش تفکر منطقی در دانش آموزان بر اساس تحلیل محتوای آزمون های علوم تیمز در دوره ی ابتدایی کارشناسی ارشد 1399/06/30
زهره ملائی مطالعه ی اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه کارشناسی ارشد 1393/06/30
حسین مسنن فارسی شناسایی و فهم درک زیبایی‌‌شناسانه کودکان پیش‌دبستانی از تصویرهای کتابهای تصویری‌داستانی دکتری 1396/06/27
امیر نعمت طلب بررسی فلسفه تعلیم و تر بیت از دیدگاه دکتر خسرو باقری کارشناسی ارشد 1392/07/09
اعظم نوروزی مبانی، اهداف، معیارها و انواع تلفیق در برنامه درسی مبتنی بر نظر افلاطون در جمهوری کارشناسی ارشد 1389/11/06
ساحره پرهیزگار تحلیل محتوای کتابهای درسی مدیریت خانواده و سبک زندگی پایه دوازدهم (دختران و پسران) بر اساس مولفه های تدبیر منزل کارشناسی ارشد 1403/06/17
فرخ رفیعی تدوین و اعتبار بخشی بسته آموزشی تربیت جنسی کودکان 5 تا 8 سال کارشناسی ارشد 1402/08/30
زهرا رحیمی مطالعه‌ی تطبیقی کیفی شاهنامه‌ی فردوسی و کوروش‌نامه‌ی گزنفون درباره‌ی ماهیت(چیستی) تعلیم و تربیت در ایران باستان کارشناسی ارشد 1398/04/02
علی اکبر صادقی واکاوی تصور معلمان ابتدایی از چیستی (ماهیت) جنبه¬های زیبایی‌شناسی برنامه درسی کارشناسی ارشد 1402/06/28
مهدی سعیدی کاوشی پیرامون رویکرد تربیتی رودلف اشتاینر و دستاورد های آن برای برنامه درسی دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی ترکیبی دکتری 1402/04/13
علی صاحبان الاحمدی فهم پروژه عقلانیت و معنویت مصطفی ملکیان و دستاوردهای آن برای تربیت عقلانی و معنوی دکتری
ستاره سلمانی درختنجانی بررسی و تحلیل محتوای مثنوی مولوی بر اساس مقولات مطرح در روان¬شناسی اجتماعی و دلالت های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/02/30
رحیمه صیادی پور تدوین و اعتباریابی بسته آموزش تفکر فلسفی با استفاده از مجموعه کتابهای داستانی بهلول کارشناسی ارشد 1404/04/10
کامران شهبازی فهم فلسفه تعلیم‌وتربیت در پرتو بازخوانشی از انگاره رابطه‌مند دیویدسن از مفهوم «خود» دکتری 1404/04/24
مختار شریفی نقد اهداف کتاب های ریاضی جدید التالیف دوره متوسطه اول از دیدگاه مولفان و معلمان و عملکرد دانش آموزان بر اساس اهداف برنامه درسی کارشناسی ارشد 1395/11/11
سیده نجمه خاتون تقوی نسب شناخت چالش‌ها و الزامات تعلیم و تربیت ایران از دیدگاه رویکرد بازسازی اجتماعی آینده گرا با تاکید بر آرا آلوین تافلر: مطالعه موردی کیفی دکتری 1398/02/03
اکبر طهماسبی خواه بررسی رویکرد سید حسین نصر به طبیعت و استنتاج های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/10/30
عاطفه زارعی ارائه‌ی الگویی برای بازنویسی کتاب‌های درسی علوم دبستان دوره‌ی دوم ایران بر اساس رویکرد تاریخی به علم کارشناسی ارشد 1396/06/29
صدراله عابدکیش واکاوی جایگاه تفکرانتقادی در اسناد بالادستی نظام آموزش و پرورش و انطباق آن با شیوه های تربیتی خانواده در ایران دکتری 1399/11/25
فریدون احمدی بررسی میزان برخورداری کتاب های هدیه های آسمانی دوره ابتدایی از مولفه های محیط زیست کارشناسی ارشد 1390/11/15
فاطمه اکبری بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی معلمان شهرستان فراشبند کارشناسی ارشد 1392/06/13
مینا امیری شناخت فرهنگ مدرسه از گذر تحلیل انتظارات متقابل معلمان، والدین و دانش آموزانِ دبستانی: یک مطالعه موردی کیفی کارشناسی ارشد 1403/06/21
حسن انجم روز بررسی عوامل موثر بر انگیزش شغلی مربیان تربیتی شهر کرمان کارشناسی ارشد 1390/07/05
حسن اسدی فهم فلسفه ی میان فرهنگی و رهاوردهای آن برای آموزش صلح دکتری 1397/11/30
صدیقه عوض اقایی بررسی نقش پیش بینی کنندگی سواد رهبری اموزشی و ویژگی های شخصیتی بربی تفاوتی سازمان درمدیران دوره ابتدایی کارشناسی ارشد 1403/06/25
مهدی بادرام بررسی برنامه درسی قصد شده و تجربه شده کتابهای دین و زندگی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان کارشناسی ارشد 1390/12/20
مجتبی بخشنده غایت پنهان نظام تعلیم و تربیت ایران و نسبت آن با غایت مصرح در اسناد بالادستی؛ مطالعه ای کیفی برای فهم چالش ها دکتری 1400/06/31
مجتبی بخشنده بررسی روش¬شناسی و روش¬پژوهش دانشمندان مشهور مسلمان کارشناسی ارشد 1390/07/05
مجید بذرافکن داریونی تدون برنامه فلسفیدن با کودکان در خانواده کارشناسی ارشد 1388/06/25
نبی اله دهقان خلیلی واکاوی چیستی تربیت دینی از منظر سنت¬گرایی و حکمت خالده فریتیوف شوان و استنتاج دلالتهای آن در تربیت دینی دکتری 1404/06/31
حسین دولت دوست بررسی میزان برخورداری کتاب‌های فارسی دوره‌ی راهنمایی از مؤلفه‌های خلاقیت کارشناسی ارشد 1388/11/29
رقیه دورودی بررسی نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در اهمال‌کاری تحصیلی با توجه به متغیرهای ادراک‌کودک از ‌والدین و میزان استفاده از بازیهای رایانه‌ای کارشناسی ارشد 1396/06/29
مرضیه ابراهیمی واکاوی اقدامات و اندیشه های تربیتی معصومه سهراب و یحیی مافی کارشناسی ارشد
اسماعیل فرح بخش ارزیابی کیفیت دوره های آموزش الکترونیکی اجراشده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان ازدید گاه کارکنان کارشناسی ارشد 1390/10/20
محمدرضا قادری گسک طراحی چارچوب برنامه درسی آموزش اخلاق سایبری در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی دکتری 1400/06/31
عبدالرسول قادری شناسایی مبانی فلسفی تربیت معلم از منظر فلسفه ی تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران و ارایه ی چارچوب مفهومی ان دکتری 1396/06/30
ناصر قجری بررسی جایگاه و نقش اختیار در تربیت انسان از نظر علامه طباطبائی کارشناسی ارشد 1391/07/03
علی غزنوی فهم آراء و اندیشه های فلسفی شهید بهشتی و استنتاج دلالت های آن در تربیت دینی. کارشناسی ارشد 1402/10/30
مرضیه غلامی مقایسه ی دیدگاه های تربیتی سید حسین نصر با دیدگاه های تربیتی مارتین کارنوی و پاپوجورجیو در عصر جهانی شدن کارشناسی ارشد 1391/12/12
احمدرضا غلام پور دلالتهای تربیت اخلاقی در مثنوی مولوی دفتر پنجم و ششم کارشناسی ارشد 1388/12/01
سمانه قریشی مارمی فهم چالشها و راهکارهای مشارکت کاربران در فعالیتها و خدمات کتابخانه های عمومی از دیدگاه کتابداران و کاربران آنها: مطالعه موردی شهر بندرعباس کارشناسی ارشد 1397/06/31
شعله گودرزی واکاوی مفهوم دوستی از چشم انداز نوجوانان در حلقه های کندوکاو فلسفی کارشناسی ارشد
کوثر حقایق جهرمی کنکاشی پیرامون فلسفه تربیتی میرزا عبدالرحیم طالبوف تبریزی کارشناسی ارشد 1402/06/21
زهرا هوشیار بازپیکربندی تعلیم‌وتربیت زیست‌محیطی اوان کودکی در آنتروپوسن: کاوشی هستی–معرفت‌شناختی در پساانسان‌محوری دکتری
فاطمه کریمی آبگرمانی کوششی در شناخت چیستی، چرایی و چگونگی بخشش از چشم انداز کودکان به مدد حلقه کندوکاو فلسفی کارشناسی ارشد 1402/06/26
نجمه کارور بررسی و فهم آموزش اخلاق در پایه اول مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان کارشناسی ارشد 1392/06/20
حبیب کشاورز تاثیر برنامه درسی ذهن آرایی بر مهارت مدیریت خشم و تجربه¬ی هم¬حسی کودکان دوره پیش دبستانی- مطالعه ترکیبی دکتری
سعید خادم چیستی تربیت سیاسی در کتاب سیاست نامه خواجه نظام الملک طوسی کارشناسی ارشد 1397/11/24
محمد خدمتیان بررسی دیدگاههای اندیشمندان اسلامی پیرامون تربیت جنسی کارشناسی ارشد 1390/09/21
امنه خوش بخت روایتکاوی تجربه های آموزگاران دبستانی از آموزش کودکان عرب زبان دشت آزادگان: چالشها و فرصتهای همکناری زبان مادری و رسمی در کلاس درس کارشناسی ارشد 1402/11/15
سارا خوش گو کوششی در شناخت معنای آزادی از چشم انداز نوجوانان به مدد حلقه های کندوکاو فلسفی کارشناسی ارشد
میثم کوه گرد صلح از دیدگاه مولانا و رهاوردهای تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/11/29
سلیمه لک زنگ تاثیر مدلسازی مبتنی بر هوش مصنوعی بر استدلال علی و دانش مفهومی دانش آموزان پایه چهارم دبستان در درس علوم تجربی کارشناسی ارشد 1404/06/18
حسین محمودیان مبانی فلسفی اخلاق در علوم پزشکی با رویکرد اسلامی دکتری 1399/06/30
محمدجواد محیاپورلری مفهوم پردازی خشم از منظر آموزه های اسلامی و دلالت‎های تربیتی آن کارشناسی ارشد 1391/10/11
سعیده ملک مکان واکاوی دیدگاه دانش¬آموزان پایه ششم دبستان در خصوص داستان¬های فکری (?) فیلیپ کم کارشناسی ارشد 1404/07/26
زهرا منصوری چرایی و چگونگی گنجاندن دروس علوم انسانی در برنامه درسی رشته های کارشناسی فنی-مهندسی دانشگاه ها از منظر تجارب جهانی و متخصصان کارشناسی ارشد 1401/08/30
محمد میر عرفان اسلامی و دلالت‏های آن برای تربیت شهروندی کارشناسی ارشد 1392/07/08
راحله محمدی نقش و جایگاه آگاهی در تعلیم و تربیت با تکیه بر آرای جان راجرز سرل دکتری 1400/06/31
کمال محمدزاده برنامه درسی آموزش سواد حقوقی دوره متوسطه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران دکتری 1395/11/20
مرضیه مخلصی مقایسه رهیافت و اقدامات تربیتی ماریا مونتسوری و توران میرهادی کارشناسی ارشد 1403/06/21
شیما نقیبی فهم آراء فلسفی کانت در خصوص دین و ره آوردهای آن در قلمرو تربیت دینی دکتری 1397/11/01
هادی نجفی واکاوی اندیشه ها و اقدامات تربیتی پایه گذاران آموزش های نوین در ایران: عیسی صدیق کارشناسی ارشد 1398/09/27
فاطمه عرجی اخچلو بررسی تاثیر آموزش تلفیقی نقشه ذهنی با مهارت های فراشناخت بر عملکرد شناختی و هیجانات تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی کارشناسی ارشد 1402/06/21
محمدعلی رشیدی بررسی میزان برخورداری کتابهای علوم اجتماعی مقطع دبیرستان کارشناسی ارشد 1388/06/31
فرامرز روانجو فهم تجارب زیستی استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بیرجند از یادگیری مشارکتی برای ارائه الگوی عملی در برنامه درسی آن دانشگاه دکتری 1399/11/30
وجیهه رزمجو واکاوی مفهوم ادب از دیدگاه والدین و دانش آموزان دبستانی کارشناسی ارشد
محمود رستمی ره‌آوردهای هرمنوتیک فلسفی گادامر برای "برنامه‌ی فلسفه برای کودکان" کارشناسی ارشد 1392/12/17
مجید صادقی واکاوی عوامل موثر بر بازماندگی از تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی در نواحی روستایی از دیدگاه والدین و دانش آموزان کارشناسی ارشد 1402/06/20
سیروس صفری نقد اهداف،ساختار و برنامه های سازمان دانش آموزی ایران کارشناسی ارشد 1392/06/31
یاسمن سجادی فر بررسی تاثیر روش تدریس پروژه محور بر خلاقیت اجتماعی و تربیت شهروندی دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی کارشناسی ارشد 1401/09/14
حمیده سرادار تأثیر آموزش هنر به روش فلسفه برای کودکان بر تفکر زیبایی شناختی دانش آموزان ابتدایی کارشناسی ارشد 1396/04/28
زینب شایگان مقایسه‏ی آرا مولوی و شلر و استنتاج دلالت‏های تربیتی آن‏ها کارشناسی ارشد 1389/09/01
زهرا سلطانی گردفرامرزی اثربخشی آموزش برنامه تربیت جنسی به مادران بر ادراک والدین از تربیت جنسی و هویت جنسی دانش آموزان دبستانی کارشناسی ارشد 1403/12/07
حسین علی تجلی اردکانی تدوین رویکردی در تربیت معنوی بر مبنای سنت‌گرایی سید حسین نصر دکتری 1397/12/20
سحر ذبیحی دان بررسی آراء و افکار اریک فروم در باب تنهایی و پیامدهای آن در تعلیم و تربیت دکتری 1398/11/30
مختار ذاکری بررسی مولفه های ازخودبیگانگی در داستان های کودک ونوجوان کارشناسی ارشد 1390/07/06
الهام زارع نقد انسان شناسی حاکم بر نظام تعلیم و تربیت ایران با رویکرد انسان شناسی فرهنگی دکتری 1403/12/21
آناهیتا زارع شاخص های تربیت سیاسی درکتاب های درسی متوسطه دوم:مطالعه موردی کتاب مطالعات اجتماعی کارشناسی ارشد 1399/11/30
مهرماه زارع بررسی و مقایسه‌ی دلالت‌های تربیتی گلستان سعدی و قابوس‌نامه‌ی عنصرالمعالی کارشناسی ارشد 1388/10/22
مریم زارع تحلیل محتوای کتابهای دین‎و‎زندگی دبیرستان ،دوره اول براساس مؤلفه‎های صناعات خمس کارشناسی ارشد 1395/10/08
حسین کشوری منصورخانی مقایسه¬ی ویژگی‌ها و سیر تحوّلات تاریخی نظامیه‌ی بغداد و جامع‌الازهر مصر کارشناسی ارشد 1397/06/25
احمدرضا نیکو بررسی دیدگاه های تربیتی جبار باغچه بان در نظام و تعلیم و تربیت استثنایی کارشناسی ارشد 1396/12/20
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
معرفت شناسی 140730037 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/29 (1100 - 1230) ترم اول 1400
منطق در علوم تربیتی 140943131 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000) 1400/10/15 (0800 - 1000) ترم اول 1400
مکاتب فلسفی و آراء تربیتی 140945591 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1500) 1400/10/20 (1200 - 1400) ترم اول 1400
فلسفه علم روانشناسی 140730065 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 1000 الی 1200) 1400/10/22 (1300 - 1430) ترم اول 1400
معرفت شناسی 140730037 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1399
تاریخ و فلسفه علم 140974611 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 1300 الی 1500) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
تاریخ فلسفه در غرب 140974311 2 1 هفتگی - 0 (شنبه - 0800 الی 1000) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
منطق در علوم تربیتی 140943131 2 1 هفتگی - 3 (سه شنبه - 0800 الی 1000) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
مکاتب فلسفی و آراء تربیتی 140945591 2 1 هفتگی - 1 (یک شنبه - 1300 الی 1500) 1399/10/11 (0000 - 0000) ترم اول 1399
فلسفه علم روانشناسی 140730065 2 1 هفتگی - 4 (چهار شنبه - 1000 الی 1200) (0000 - 0000) ترم اول 1399
نمایش 10 نتیجه
از 1