سامانه پیشخوان دانشگاه شیراز
سامانه آموزشی – پژوهشی
اتوماسیون اداری
سامانه اداری – مالی
سامانه CV اساتید
سامانه دانش آرا
پست الکترونیکی
سامانه تغذیه
سامانه اموردانش آموختگان
لینک های مفید
دانشکده
علوم تربیتی و روانشناسی
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
روانشناسی تربیتی
روانشناسی بالینی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مبانی تعلیم و تربیت
کودکان استثنائی
علوم تربیتی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما
EN
FA
AR
درباره دانشکده
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
اعضای هیات علمی
قربان همتی علمدارلو
قربان همتی علمدارلو
(EN Page)
استاد
گروه کودکان استثنایی
شماره تماس: -
اتاق: 516
پست الکترونیکی:
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/ghemati
اتاق مجازی:
http://vroom.shirazu.ac.ir/ghemati
مقالات و کتب
طرح های پژوهشی
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب
حمید علیزاده،قربان همتی علمدارلو،صدیقه رضایی دهنوی،ستاره شجاعی ,اختلال های یادگیری(مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر) ,نشر ارسباران ,1390 ,2-76-6389-964-978 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ,آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1391 ,9786005413793 ,تهران ,
حمید علیزاده،قربان همتی علمدارلو،صدیقه رضایی دهنوی،ستاره شجاعی ,اختلال های یادگیری(مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر) چاپ دوم ,ارسباران ,1390 ,9789646389762 ,تهران ,
حمید علیزاده،قربان همتی علمدارلو،صدیقه رضایی دهنوی،ستاره شجاعی ,اختلال های یادگیری(مبانی، ویژگی ها و تدریس مؤثر) چاپ سوم ,ارسباران ,1391 ,9789646389762 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،عباسعلی حسین خانزاده،سید محسن اصغری نکاح ,اصلاح رفتار(اصول و روشها) ,آوای نور ,1392 ,9786003090361 ,تهران ,
صدیقه رضایی دهنوی،قربان همتی علمدارلو ,روشهای تربیت کودک اتیسم(راهنمای عملی والدین 38 کلید تربیتی) ,کاوشیار-جنگل ,1393 ,9786009352951 ,اصفهان ,
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی , روشهای تدریس برای دانشآموزان با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1393 ,9786003090590 ,تهران ,
حمید علیزاده،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،صدیقه رضایی دهنوی ,اختلالهای یادگیری ,ارسباران ,1392 ,9789646389762 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ,آموزش و پرورش دانشآموزان با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1393 ,9786005413793 ,تهران ,
عباسعلی حسین خانزاده،سعیده محمدزاده،قربان همتی علمدارلو ,راهنمای انتشار انجمن روانشناسی آمریکا ,آوای نور ,1393 ,9786003091023 ,تهران ,
حمید علیزاده،قربان همتی علمدارلو،صدیقه رضایی دهنوی , اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی در کودکان و بزرگسالان راهبردهای نوین در ارزیابی و درمان ,دانژه ,1387 ,978-600-5070-07-1 ,تهران ,
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو،محمد خاموشی،فرود نیکوبین بروجنی ,اختلالهای طیف اتیستیک ,آوای نور ,1394 ,978-600-309-134-4 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ,برنامه درسی برای دانشآموزان با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1394 ,9786003091405 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،عباسعلی حسین خانزاده،حمید علیزاده ,روانشناسی و آموزش دانشآموزان با نیازهای ویژه ,ارسباران ,1395 ,9786007385227 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،عباسعلی حسین خانزاده،منیره مروت ,کمتوانیهای ذهنی و شناختی ,ویرایش ,1398 ,978-600-8348-21-4 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،حانیه محمد اسمعیل بیگی ,یادگیری و مشکلات یادگیری ,ارسباران ,1396 ,978-600-7385-44-9 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،حمید علیزاده،سالار فرامرزی،فاطمه سوسن جباری،عباسعلی حسین خانزاده،کیوان کاکابرایی،فاطمه نصرتی،ستاره شجاعی،هادی هاشمی رزینی،شهروز نعمتی،مهران سلیمانی،سکینه سلطانی کوهبنایی،محمد عاشوری،فاطمه نیک خو،حجت پیرزادی،فاطمه ترابی ,واژهنامه تخصصی روانشناسی و آموزش افراد با نیازهای ویژه ,آوای نور ,1399 ,978-600-309-569-4 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،رضا زادمهر ,مهارتهای حرکتی کودکان با ناتوانیهای تحولی ,آوای نور ,1399 ,978-600-309-590-8 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،مریم شاهین،صدیقه رستمی برایجانی ,روش میلر(روشهای رشد ظرفیتهای کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم) ,آوای نور ,1399 ,978-600-309-595-3 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،رضا زادمهر ,روشهای تدریس در آموزش ویژه ,ویرایش ,1399 ,978-600-8348-31-3 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،مرضیه غلامی،طاهره نجفی فرد ,روانشناسی و آموزش کودکان با تأخیر تحولی ,نشر ویرایش ,1399 ,978-600-8348-36-8 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،منیره مروت،صدیقه رستمی برایجانی ,مشکلات هیجانی و رفتاری کودکان خردسال ,نشر ویرایش ,1399 ,978-600-8348-35-1 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو ,فعالیتهای روزمره برای کودکان با اختلال طیف اتیسم (تمرینهای ساده برای تقویت مهارتهای کارکردی، پردازش حسی، هماهنگی و خود مراقبتی) ,آوای نور ,1398 ,978-600-309-549-6 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،مریم شاهین ,ناتوانیهای یادگیری مبتنی بر زبان ,ویرایش ,1399 ,978-600-8348-42-9 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،شبنم بیاتی،مریم شاهین ,آموزش دانشآموزان با کمتوانی ذهنی ,آوای نور ,1401 ,978-600-309-873-2 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،مریم شاهین ,دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی ,آوای نور ,1401 ,978-600-309-872-5 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،مرضیه غلامی،طاهره نجفی فرد،منیره مروت،صدیقه رستمی برایجانی ,دانشآموزان با مشکلات یادگیری و رفتاری ,ویرایش ,1400 ,978-600-8348-49-8 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،مرضیه غلامی،رضا زادمهر ,راهبردهای تدریس در آموزش ویژه(10 مؤلفه ضروری) ,ویرایش ,1400 ,978-600-8348-47-4 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،ساجده مرادی،منیره مروت،زهرا نظری کرملو ,فعالیتهای عملی برای تقویت مهارتهای نوزادان و کودکان دارای تأخیر رشدی ,ویرایش ,1400 ,978-600-8348-51-1 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو،فاطمه ترابی،محمد عاشوری ,کمتوانی ذهنی در گستره زندگی ,سمت ,1399 ,978-600-02-2242-0 ,تهران ,
دکتر باقر غباری بناب،عباسعلی حسین خانزاده،قربان همتی علمدارلو،فاطمه ترابی،محبوبه طاهر ,توانبخشی حرفهای افراد با نیازهای ویژه ,رشد فرهنگ ,1401 ,9786222056407 ,تهران ,
قربان همتی علمدارلو ,مشاوره، توانبخشی و آموزش دانشآموزان با نیازهای ویژه و خانواده آنان ,انتشارات دانشگاه شیراز ,1401 ,9789644625671 ,شیراز ,
قربان همتی علمدارلو ,مبانی، اصول و راهبردها در آموزش فراگیر ,دانشگاه شیراز ,1402 ,11 ,شیراز ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Setareh Shojaee ,انگلیسی برای دانشجویان رشته کودکان استثنایی ,0 ,9786005591415 ,
مقالات
قربان همتی علمدارلو ،نگه داری شغلی افراد کم توان ذهنی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1389 ،صفحات 18 تا 26 ،
عباسعلی حسین خانزاده،قربان همتی علمدارلو،محسن بابایی،زینب بابایی ،بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوه جاگماری آموزشی دانش آموزان تیزهوش دوره راهنمایی شهر رشت در سال 90-1389 ،فصلنامه علمی-پژوهشی روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1390 ،صفحات 23 تا 53 ،
عباسعلی حسین خانزاده،قربان همتی علمدارلو،حسین آقابابایی،اعظم مرادی،صدیقه رضایی ،پیش بینی ظرفیت خودمهارگری از طریق انواع جهت گیری های مذهبی و نقش آن در کاهش بزهکاری ،پژوهش نامه حقوق کیفری ،شماره 0 ،1390 ،صفحات 19 تا 36 ،
قربان همتی علمدارلو ،بهبود بخشی مهارت های اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری غیر کلامی ،ماهنامه تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 36 تا 51 ،
قربان همتی علمدارلو ،رویکردهای برنامه درسی دانش آموزان کم توان ذهنی مزایا و معایب ، ماهنامه تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 21 تا 30 ،
قربان همتی علمدارلو،عباسعلی حسین خانزاده،اعظم مرادی،فاطمه فرش چی ،پیش بینی رفتار سازشی دانش آموزان کمتوان ذهنی خفیف بر اساس سبک فرزندپروری مادران در شهر شیراز سال 91-1390 ،فصلنامه علمی-پژوهشی روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 97 تا 114 ،
قربان همتی علمدارلو ،برنامه درسی کارکردی برای دانش آموزان کم توان ذهنی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 24 تا 35 ،
قربان همتی علمدارلو،صدیقه رضایی دهنوی،محمدمهدی تیموری اسفیچی ،مقایسه مسئولیتپذیری بین خواهران و برادران دانشآموزان با کمتوانی ذهنی و عادی ،فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 57 تا 74 ،
قربان همتی علمدارلو ،ویراستاری مجله ،فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 1 تا 171 ،
قربان همتی علمدارلو،عباسعلی حسین خانزاده ،دسترسی به برنامه درسی عمومی برای دانشآموزان با نیازهای ویژه ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 16 تا 24 ،
قربان همتی علمدارلو،احمد به پژوه،غلامعلی افروز،باقر غباری بناب،نعمت الله موسی پور ،طراحی راهنمای برنامه ی درسی مهارت های پیش حرفه ای برای دانش آموزان با ناتوانی هوشی در دوره ابتدایی ،مجله پژوهش های برنامه درسی ،شماره 0 ،1391 ،صفحات 1 تا 30 ،
اعظم مرادی،قربان همتی علمدارلو،امیر قمرانی ،تاثیر وضعیت اشتغال، وضعیت تاهل، سطح تحصیلات، شدت آسیب و جنسیت بر وضعیت روان شناختی آسیب دیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 ،فصلنامه روان شناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1392 ،صفحات 107 تا 126 ،
قربان همتی علمدارلو ،مقایسه سبک فرزندپروری مادران کودکان پیش دبستانی با و بدون کم توانی ذهنی ،مجله تحقیقات علوم رفتاری ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 122 تا 132 ،
قربان همتی علمدارلو،عباسعلی حسین خانزاده،محمد صادق ارجمندی علیا،محمدمهدی تیموری اسفیچی،محبوبه طاهر ،نقش سبک فرزندپروری مادران در پیش بینی مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی با کم توانی ذهنی ، تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 7 تا 16 ،
لیلا کرمی،محسن ثالثی،قربان همتی علمدارلو ،تاثیر فعالیت ورزشی بر پرخاشگری دانش آموزان با ناتوانی هوشی ،مجله مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 12 تا 19 ،
قربان همتی علمدارلو،محسن نوشاد ،اتاق اسنوزلن برای افراد با نیازهای ویژه ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 60 تا 66 ،
ابراهیم ویسی،قربان همتی علمدارلو ،مقایسه تحوّلی مشکلات رفتاری- عاطفی در دانش¬آموزان دارای ناتوانی هوشی ،مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 1 تا 12 ،
قربان همتی علمدارلو ،مقایسه مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی با و بدون کمتوانی ذهنی ،فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 1 تا 18 ،
مهدی تیموری،شهلا البرزی،قربان همتی علمدارلو،فریبا خوشبخت ،مقایسه قضاوت اخلاقی در دانش آموزان با و بدون کم توانی ذهنی ،فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 0 تا 0 ،
لیلا کرمی،محسن ثالثی،قربان همتی علمدارلو ،تأثیر فعالیت ورزشی بر پرخاشگری دانشآموزان با ناتوانی هوشی ... ،مجله مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 12 تا 19 ،
فاطمه گلزاری،قربان همتی علمدارلو ،تأثیر مداخله داستان¬های اجتماعی بر بهبود مهارت¬های اجتماعی دانشآموزان پسر اتیستیک ،فصلنامه مطالعات روانشناختی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 7 تا 28 ،
هاجر شعبانی،دیبا سیف،قربان همتی علمدارلو،فاطمه سوسن جباری ،پیشبینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانشآموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبکهای فرزندپروری ،فصلنامه اختلال های هیجانی و رفتاری دانشگاه شیراز ،شماره 0 ،1402 ،صفحات 17 تا 32 ،
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،وارد کردن آموزش شغلی در برنامه ی درسی اولین گام جهت حل مشکل ترک تحصیل در آموزش ویژه ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1387 ،صفحات 68 تا 78 ،
قربان همتی علمدارلو،غلامرضا دهشیری،ستاره شجاعی،حکیمی راد الهام ،مقایسه احساس تنهایی و سلامت عمومی در سالمندان ساکن خانواده و سرای سالمندان مناطق شمال شهر تهران ،فصلنامه سالمند ،شماره 0 ،1387 ،صفحات 557 تا 569 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،نگاهی اجمالی به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی در بزرگسالان ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 59 تا 62 ،
کتایون خوشابی،شهرام مرادی،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو،غلامرضا دهشیری،ابولقاسم عیسی مراد ،بررسی میزان شیوع اختلالات رفتاری در دانش آموزان دوره ابتدایی استان ایلام ،فصلنامه توانبخشی ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 28 تا 33 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،تاثیر ورزش صبحگاهی بر کاهش پرخاشگری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر ،فصلنامه کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1385 ،صفحات 855 تا 870 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو،شهرام مرادی،غلامرضا دهشیری ،شیوع اختلالهای رفتاری در دانشآموزان دوره ابتدایی استان فارس ،پژوهش در حیطه کودکان استثنایی ،شماره 0 ،1387 ،صفحات 225 تا 240 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،سندرم ساوانت ،فصلنامه آموزشی و پژوهشی احیا ،شماره 0 ،1385 ،صفحات 78 تا 93 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،مشکلات رفتاری،عاطفی و اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ، فصلنامه آموزشی و پژوهشی احیا ،شماره 0 ،1386 ،صفحات 56 تا 71 ،
الهام قایدی،قربان همتی علمدارلو ،اثربخشی آموزش حافظه کاری رایانهیار بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با ناتوانی ریاضی ،مطالعات روانشناختی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 119 تا 136 ،
مرضیه غلامی،شهلا البرزی،قربان همتی علمدارلو ،تأثیر آموزش سیستم ارتباطی مبادل تصویر (پکس) بر مهارتهای اجتماعی کودًکان پسر با اختلالات اتیستیک ،پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 133 تا 146 ،
محمدمهدی تیموری اسفیچی،شهلا البرزی،قربان همتی علمدارلو،فریبا خوشبخت ،مقایسه قضاوت اخلاقی در دانشآموزان با و بدون کمتوانی ذهنی ،فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 1 تا 21 ،
صدیقه رضایی دهنوی،قربان همتی علمدارلو ،تأثیر احساس آستیگما(داغ اجتماعی) در سلامت روان مادران کودکان با اختلالات طیف اتیسم ،خانواده پژوهی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 123 تا 139 ،
رقیه وقاری،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر باکمتوانیذهنی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 65 تا 89 ،
قربان همتی علمدارلو،عباسعلی حسین خانزاده،محبوبه طاهر،محمد صادق ارجمندی علیا ،مقایسه تصورات یادگیری و عادتهای مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی ،روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 45 تا 69 ،
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،غلامرضا دهشیری،محمدمهدی تیموری اسفیچی،محمد صادق ارجمندی علیا ،مقایسه استرس مادران کودکان پیشدبستانی با و بدون ناتوانی هوشی ،خانوادهپژوهی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 171 تا 185 ،
ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو،یعقوب قرقانی،زهره میراحمدی ،اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با اختلالهای طیف اتیسم ،مجله مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 179 تا 189 ،
مریم دوست زاده،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،اثربخشی مداخله ی بهنگام خانواده- محور بر نشانگان استرس مادران کودکان با آسیب شنوایی ،فصلنامه سلامت روانی کودک ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 81 تا 93 ،
محمد مهدی تیموری،شهلا البرزی،قربان همتی علمدارلو،فریبا خوشبخت ،مقایسه قضاوت اخلاقی دانش آموزان با و بدون کم توانی ذهنی ،فصلنامه افراد استثنایی ،شماره 0 ،1393 ،صفحات 1 تا 21 ،
مجتبی لدنی فرد،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر حافظه کاری دانشآموزان پسر با نارساخوانی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 32 تا 38 ،
هادی احمدی،قربان همتی علمدارلو ،مقایسه سلامت عمومی در بین مادران دانشآموزان با ناتوانیهای عصبی-تحولی ،مدیریت ارتقای سلامت ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 15 تا 22 ،
قربان همتی علمدارلو،علیضامن مولایی ارپناهی ،فراگیرسازی معکوس برای دانشآموزان با ناتوانی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 71 تا 74 ،
زینب زینلی،فاطمه پسند،قربان همتی علمدارلو ،تاثیر یک دوره تمرین دستکاری بر دست برتری کودکان با اختلا ل های طیف اوتیسم ،فصلنامه علمی-پژوهشی طب توانبخشی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 53 تا 61 ،
هادی احمدی،قربان همتی علمدارلو ،مقایسه احساس تنهایی در مادران دانشآموزان با ناتوانیهای عصبی-تحولی ،نسیم تندرستی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 50 تا 57 ،
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،قاسم سلیمی،محمد صادق ارجمندی ،مقایسه رفتار سرقت علمی و عوامل مؤثر بر سرقت علمی در بین دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان در دانشگاه شیراز ،نامه آموزش عالی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 61 تا 77 ،
مریم معصومی،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،پیشبینی مشکلات رفتاری-عاطفی دانشآموزان با ناتوانی هوشی بر اساس همدلی مادرانشان ،مجله مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 67 تا 73 ،
قربان همتی علمدارلو،مریم شاهین ،طرح همگانی یادگیری برای دانشآموزان با نیازهای ویژه ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 52 تا 57 ،
حمیده لشگری،قربان همتی علمدارلو ،پیشبینی مشکلات رفتاری دانشآموزان با ناتوانی یادگیری بر اساس سبک فرزندپروری والدین ،مجله مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 4 تا 10 ،
سهیلا احمدی قوچان عتیق،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،اثر بخشی مداخله درمان رشدیعصبی بر مهارتهای حرکتی و فعالیتهای زندگی روزمره کودکان پیشدبستانی با نشانگان داون ،فصلنامه مددکاری اجتماعی ،شماره 0 ،1395 ،صفحات 40 تا 48 ،
مجتبی لدنی فرد،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با نارساخوانی ،روانشناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 35 تا 52 ،
محمدمهدی تیموری آسفچی،فریبا خوشبخت،قربان همتی علمدارلو،علی تیموری آسفچی،حسین اعتمادی ،بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی ،دانش شهرسازی دانشگاه گیلان ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 0 تا 0 ،
معصومه شمسی،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،مقایسه توانایی حل مسئله اجتماعی در دانش آموزان دختر کم توان ذهنی و همسالان با تحول ذهنی بهنجار ،سلامت روان کودک ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 15 تا 24 ،
قربان همتی علمدارلو،اقدس رنگانی ،حمایت و مداخله رفتاری مثبت برای دانش آموزان با مشکلات رفتاری- هیجانی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 45 تا 50 ،
قربان همتی علمدارلو،هادی احمدی،محمدمهدی تیموری اسفیچی ،نقش احساس تنهایی در پیش بینی سلامت عمومی مادران دانش آموزان با ناتوانی های عصبی-تحولی ،مددکاری اجتماعی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 33 تا 42 ،
قربان همتی علمدارلو،علیضامن مولایی ارپناهی ،نقش حمایت همسالان از دانش آموزان با ناتوانی در آموزش فراگیر ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1396 ،صفحات 19 تا 28 ،
فاطمه کشاورزی،ستاره شجاعی،قربان همتی علمدارلو ،اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری ،راهبردهای شناختی در یادگیری ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 113 تا 129 ،
مهدی تیموری،فریبا خوشبخت،قربان همتی علمدارلو،علی تیموری،حسین اعتمادی ،بررسی ویژگیهای روانسنجی کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی ،مطالعات آموزش و یادگیری ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 0 تا 0 ،
قربان همتی علمدارلو،حانیه محمد اسمعیل بیگی،محمد رؤف انجم شعاع ،نقش الگویهای ارتباطی خانواده در پیشبینی مهارتهای فراشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه ،مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 20 تا 26 ،
قربان همتی علمدارلو،فاطمه فلاحی ،خانه انعطافپذیر برای افراد با ناتوانی ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 17 تا 24 ،
قربان همتی علمدارلو،حانیه محمد اسمعیل بیگی،محمدریوف انجم شعاع ،نقش الگوهای ارتباطی خانواده در پیش بینی هوش هیجانی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص ،سلامت روان کودک ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 115 تا 126 ،
فاطمه فلاحی،قربان همتی علمدارلو ،اثربخشی توانمندسازی روانشناختی بر سلامت عمومی مادران دارای فرزند ناتوان تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه ،فصلنامه پژوهشی توانبخشی ،شماره 0 ،2018 ،صفحات 326 تا 339 ،
قربان همتی علمدارلو،علیضامن مولایی ارپناهی ،روشهای کاهش اضطراب در کودکان با اختلال طیف اتیسم ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1397 ،صفحات 21 تا 30 ،
معصومه شمسی،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی ،مقایسه مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر با و بدون کم توانی ذهنی ،مطالعات ناتوانی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 1 تا 6 ،
فاطمه فلاحی،قربان همتی علمدارلو ،اثربخشی توانمندسازی روانشناختی بر کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با ناتوانی تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه ،مددکاری اجتماعی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 5 تا 14 ،
قربان همتی علمدارلو،فریبا توکلی گارماسه ،. اثربخشی بازیهای توجه بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر با نارساخوانی ،مطالعات روانشناسی تربیتی ،شماره 0 ،1399 ،صفحات 34 تا 53 ،
اقدس رنگانی،قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،محسن اصغری نکاح ،اثربخشی مداخلهی بازیدرمانی عروسکی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر با اختلال اتیسم ،روان شناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1394 ،صفحات 73 تا 93 ،
قربان همتی علمدارلو،علیضامن مولایی ارپناهی،نیایش میرغفاری ،پیشگیری و مراقبت از افراد با ناتوانی در زمان شیوع ویروس کرونا ،تعلیم و تربیت استثنایی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 0 تا 0 ،
زهرا زارع خلیلی،مهران سلیمانی،قربان همتی علمدارلو،حسن یعقوبی ،اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم ،روان شناسی افراد استثنایی ،شماره 0 ،1400 ،صفحات 59 تا 82 ،
سکینه فرخیان،قربان همتی علمدارلو،عنایت اله اسدمنش ،The effectiveness of functional training on static balance dynamic balance and flexibility of females with intellectual disability ،Baltic Journal of Health and Physical Activity ،شماره 0 ،2021 ،صفحات 63 تا 70 ،
Ahmad Beh-pajooh،Seyed Mohsen Fatemi،Bagher Ghobari Bonab،Hamid Alizadeh،Ghorban Hemati Alamdarloo ,The Impact of a Self-Control Training Program on Enhancement of Social Skills in Students with ADHD ,Psychology ,vol. 0 ,2012 ,pp. 616-620 ,
Azam Moradi،Zahra Padash،Ghorban Hemati Alamdarloo،Sedighe Botlani ,THE META-ANALYSIS OF CURRENT RESEARCHES ON DEPRESSION IN MARTYRS AND DEVOTEES FAMILY ,Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business ,vol. 0 ,2012 ,pp. 434-446 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Sedighe Rezayi،marziyeh gholami،yaghoob ghareghani ,Effectiveness of Therapeutic Horseback Riding on Social Skills of Children with Autism Spectrum Disorder in Shiraz Iran ,Journal of Education and Learning ,vol. 0 ,2013 ,pp. 97-105 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Sedighe Rezayi،marziyeh gholami،yaghoob ghareghani ,The effects of therapeutic horseback riding on the repetitive behaviors of Children with Autism Spectrum Disorder in Shiraz Iran ,Elixir International Journal ,vol. 0 ,2013 ,pp. 15833-15838 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Shahram Moradi،Gholam Reza Dehshiri ,The Relationship between Students’ Conceptions of Learning and Their Academic Achievement ,Psychology ,vol. 0 ,2013 ,pp. 44-49 ,
fatemeh golzari،Ghorban Hemati Alamdarloo،Shahram Moradi ,The Effect of a Social Stories Intervention on the Social Skills of Male Students With Autism Spectrum Disorder ,SAGE Open ,vol. 0 ,2015 ,pp. 1-8 ,
MASOUMEH SALEHPOUR،Mohsen Salesi،Ghorban Hemati Alamdarloo ,The Effect of Exercise on Anxiety in Adolescents with Intellectual Disabilities ,physical treatment ,vol. 0 ,2016 ,pp. 316-324 ,
setare shojaee،Ghorban Hemati Alamdarloo،mahmood Najafy،yaghoob ghareghani ,A DEVELOPMENTAL COMPARISON OF EMOTIONAL/BEHAVIORAL PROBLEMS IN CHILDREN AND ADOLESCENTS WITH INTELLECTUALDISABILITY IN WELFARE ORGANIZATION OF FARS PROVINCE ,DAV International Journal of Science ,vol. 0 ,2016 ,pp. 85-97 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee، ،Abasali Hosseynkhanzadeh ,THE EFFECT OF A GROUP ART THERAPY ON THE SELF-RESTRAINT OF STUDENTS WITH ATTENTION DEFICIT/HYPERACTIVITY DISORDER ,Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences ,vol. 0 ,2016 ,pp. 461-469 ,
fateme farhangi،Ghorban Hemati Alamdarloo ,Effect of Sports Activities on Behavioral-Emotional Problems of Students with Intellectual Disability ,Physical Treatments ,vol. 0 ,2016 ,pp. 145-152 ,
zohre mirahmadi solukroi،Ghorban Hemati Alamdarloo ,The Effectiveness of Group Play Therapy on Social Skills of Female Students With Intellectual Disability ,Physical Treatments ,vol. 0 ,2016 ,pp. 115-123 ,
Maryam Dostzade،Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee ,The effectiveness of family-centered early intervention based on psychological well-being on the general health of mothers of children with hearing impairment ,Auditory and Vestibular Research ,vol. 0 ,2017 ,pp. 163-170 ,
setare shojaee،Ghorban Hemati Alamdarloo، ,Adjustment Difficulties of Siblings of Children with Disabilities and Typically Developing Children ,International Journal of Inclusive Education ,vol. 0 ,2018 ,pp. 1-13 ,
negin khoshvaght،Ghorban Hemati Alamdarloo،Diba seif ,THE EFFECTIVENESS OF CONDUCTIVE EDUCATION ON MOTOR SKILLS IN CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY ,INTERNATIONAL JOURNAL OF PHYSIOTHERAPY ,vol. 0 ,2017 ,pp. 348-357 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee،Mohammad saber Khaghaninejad،Mohammad mehdi teimouri asfichi ,Relationships of Iranian Siblings of Children with Sensory Disabilities and Typically Developing Children ,International Journal of Inclusive Education ,vol. 0 ,2018 ,pp. 1-14 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee،homa shikhany،marziyeh gholami، ,The comparison of loneliness in athlete and non-athlete women ,Journal of Human Sport and Exercise ,vol. 0 ,2018 ,pp. 1-8 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo، ،mahmood Najafy،Fatemeh Soosan Jabari،setare shojaee ,The Effect of Cognitive-Behavioral Therapy on Depression Anxiety and Stress Levels in Iranian Males With Addiction ,SAGE Open ,vol. 0 ,2019 ,pp. 1-7 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،setare shojaee،homa shikhany،homa sheikani shahin،Aghdas Rangani،Sara Negahdarfard ,A comparison of psychological well-being in athlete and non-athlete women ,Baltic Journal of Health and Physical Activity ,vol. 0 ,2019 ,pp. 109-116 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،majid chahardah cheric،Maryam Dostzade،zahra nazari ,The comparison of general health in athlete and non-athlete women ,Health Psychology Research ,vol. 0 ,2019 ,pp. 0-0 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Aghdas Rangani،sedighe rostami boraijani،Monire Morovat ,Perceived social support in mothers of typically developing children and mothers of children with hearing sensory impairment ,Auditory and Vestibular Research ,vol. 0 ,2019 ,pp. 0-0 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Fatemeh Soosan Jabari،Alizamen Molie،marziyeh gholami ,The Role of Impulsive Behavior in Predicting the Emotional/ Behavioral Problems of Adults with Intellectual Disability ,Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment ,vol. 0 ,2020 ,pp. 25-32 ,
Hanie Esmaeli،Ghorban Hemati Alamdarloo،Diba seif،Fatemeh Soosan Jabari ,The Effects of Mindfulness Intervention on the Social Skills of Students with Specific Learning Disability ,International Journal of Early Childhood Special Education ,vol. 0 ,2020 ,pp. 115-124 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،ساجده مرادی ,Job Burnout in Public and Special School Teachers ,??????????? ? ??????????? ?????????? ,vol. 0 ,2021 ,pp. 63-75 ,
Hamid Alizadeh، ، ،Ghorban Hemati Alamdarloo، ، ,Development of the Social Interest Scale for Iranian Adolescents ,The Journal of Individual Psychology ,vol. 0 ,2021 ,pp. 40-58 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،hassan moradi ,The effectiveness of sensory integration intervention on the emotional-behavioral problems of children with autism spectrum disorder ,Advances in Autism ,vol. 0 ,2021 ,pp. 152-166 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،homa shikhani shahin،marziyeh gholami،Monire Morovat، ,The role of general health in predicting the social harms of elite athletes ,Journal for the Study of Sports and Athletes in Education ,vol. 0 ,2022 ,pp. 1-11 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،فرزاد مجیدی ,Feelings of hopelessness in mothers of children with neurodevelopmental disorders ,International Journal of Developmental Disabilities ,vol. 0 ,2022 ,pp. 485-494 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،فرزاد مجیدی ,Stress in mothers of children with neurodevelopmental disorders ,Advances in Autism ,vol. 0 ,2022 ,pp. 46-59 ,
Sakineh Farrokhian،Ghorban Hemati Alamdarloo،Enayatollah Asadmanesh ,The effectiveness of functional training on impulsiveness of females with intellectual disability ,Health Psychology Research ,vol. 0 ,2020 ,pp. 0-0 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Shahram Moradi،marziyeh gholami،Zahra Nazarikaramloo،Parvin Amirikashkoli ,Coping Strategies in Children of Parents Deceased from Cancer and Children of Parents Healed from Cancer ,International Journal of Public Health Research ,vol. 0 ,2021 ,pp. 1474-1479 ,
Ali Ruhani،Ghorban Hemati Alamdarloo ,Social support in parents of children with neurodevelopmental disorders ,International Journal of Developmental Disabilities ,vol. 0 ,2022 ,pp. 1-8 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Shahram Moradi، ،Asma Zare Dorahi ,The Effect of Sex Education Intervention on Sexual Knowledge of Female Adolescents with Intellectual Disabilities ,Sexuality and Disability ,vol. 0 ,2023 ,pp. 0-0 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo ,Supporting Mothers for a Better Life Challenges of Iranian Mothers of Children with Autism Spectrum Disorder ,International Journal of Developmental Disabilities ,vol. 0 ,2023 ,pp. 0-0 ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Zahra Mohsenifar , The Role of Job Stress and Job Satisfaction in Predicting Job Burnout of Teachers of Students with Special Needs ,International Journal Of Public Health Research ,vol. 0 ,2023 ,pp. 1723-1731 ,
همایش ها
قربان همتی علمدارلو،یعقوب قرقانی،مریم یقینی ,بررسی رابطه بهزیستی روانشناختی والدین با رفتار سازشی کودکان با اختلال های طیف اتیسم ,دوین همایش ملی روانشناسی- روانشناسی خانواده ,1390 ,دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ,
قربان همتی علمدارلو،یعقوب قرقانی،زهرا حجتی ,بررسی و مقایسه بهزیستی روانشناختی معلمان دانشآموزان دارای اختلال طیف اتیسم و عادی ,سومین همایش ملی روانشناسی، کار و سلامت ,1392 ,ایران- مرودشت ,
قربان همتی علمدارلو،عنایت اله اسدمنش،یعقوب قرقانی ,مقایسه شادکامی و سلامت روانی دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار ,پنجمین همایش ملی آموزش ,1392 ,ایران- تهران ,
قربان همتی علمدارلو،عباسعلی حسین خانزاده،ستاره شجاعی،یعقوب قرقانی ,بررسی راههای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز از دیدگاه دانشآموزان ,پنجمین همایش ملی آموزش ,1392 ,ایران- تهران ,
قربان همتی علمدارلو ,روش اسنوزلن در آموزش کودکان اتیسم ,نخستین کنگره ملی چالشگران استثنایی ,1392 ,شیراز ,
احمد بهپژوه،قربان همتی علمدارلو ,شناسایی مهارتهای پیشحرفهای مورد نیاز دانشآموزان کمتوان هوشی برای طراحی برنامه درسی ,دومین کنگره توانبخشی حرفهای ایران ,1392 ,تهران ,
معصومه صالحپور،محسن ثالثی،قربان همتی علمدارلو ,تاثیر هشت هفته تمرین ترکیبی بر آمادگی هوازی ، آمادگی بی هوازی و ترکیب بدن دانش آموزان کم توان ذهنی ,دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی ,1392 ,دانشگاه ازاد مبارکه ,
معصومه صالحپور،محسن ثالثی،قربان همتی علمدارلو ,تأثیر هشت هفته تمرین ترکیبی بر آمادگی هوازی، بیهوازی و ترکیب بدن دانشآموزان کمتوان ذهنی ,دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی ,1392 ,مبارکه اصفهان ,
معصومه صالحپور،محسن ثالثی،قربان همتی علمدارلو ,تأثیر یک دوره فعالیت منتخب ورزشی بر تعادل، قدرت عضلانی، و انعطافپذیری افراد کمتوان ذهنی ,اولین همایش ملی فیزیولوژی ورزش ,1393 ,دانشگاه جهرم ,
معصومه صالحپور،محسن ثالثی،قربان همتی علمدارلو ,Effects of combined aerobic and resistance training on physical fitness and body composition in girls with intellectual disability ,The 3rd iranian congress of womens health ,2014 ,شیراز ,
اعظم ملائی،محسن ثالثی،فرهاد دریانوش،قربان همتی علمدارلو،زهرا کریمی احمد آبادی،عطیه سپردارنسب ,تاثیر هشت هفته تمرینات پیلاتس بر تعادل ایستا و پویای دانش اموزان کم توان ذهنی ,اولین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت ,1395 ,شیراز ,
قربان همتی علمدارلو،ستاره شجاعی،قاسم سلیمی،محمد صادق ارجمندی علیا ,رابطه عوامل مؤثر بر سرقت علمی با رفتار سرقت علمی در بین دانشجویان در محیطهای دانشگاهی ,سومین همایش ملی تربیت معلم ,1396 ,شیراز ,
مرضیه نامورنژاد،قربان همتی علمدارلو ,پیشگیری و مداخله بهنگام اختلال یادگیری در کودکان پیشدبستانی ,همایش ملی اختلالات یادگیری و مسایل روانشناختی دانش آموزان ,1397 ,مرودشت ,
قربان همتی علمدارلو،زهرا نظری کرملو ,مقایسه شادکامی در بانوان ورزشگار و غیرورزشکار ,نخستین همایش ملی خانواده، کودک و نوجوان(با تأکید بر افراد با نیازهای ویژه) ,1397 ,شیراز ,
ساجده مرادی،قربان همتی علمدارلو ,نقش بازی درمانی در کاهش نارسایی توجه- بیش فعالی کودکان ,نخستین همایش ملی خانواده، کودک و نوجوان(با تأکید بر افراد با نیازهای ویژه) ,1397 ,شیراز ,
قربان همتی علمدارلو،زهرا نظری کرملو،هستی ابوالقاسمی ,مقایسه سازگاری اجتماعی والدین دارای فرزند با و بدون ناتوانی ,کنفرانس ملی کودکان استثنایی از منظر روانشناسی تربیتی،علوم شناختی و آسیب شناختی ,1398 ,دانشگاه شهید چمران اهواز ,
قربان همتی علمدارلو ,شهروندان با نیازهای ویژه و متناسب سازی فضای شهری ,اولین همایش ملی تربیت شهروندی کودکان ,1400 ,دانشگاه شیراز ,
نرگس سلطانی،قربان همتی علمدارلو ,اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر رفتار سازشی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم دارای عملکرد بالا ,اولین همایش ملی خانواده و کودک ,1401 ,کرمانشاه ,
نرگس سلطانی،قربان همتی علمدارلو ,اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم دارای عملکرد بالا ,دومین کنفرانس ملی کودکان استثنایی (کودکان با نیازهای ویژه) ,1400 ,دانشگاه شهید چمران اهواز ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،yaghoob ghareghani،Zahra Hojati ,The Relationship Between Parenting Styles with Behavioral Problems of Children with Autism Spectrum Disorders ,پنجمین همایش بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان ,
Nabi Fatahi،Ghorban Hemati Alamdarloo ,The Comparision of Psychological Well-being of Mothers of Students with and Without Learning Disabilities ,سومین سمینار بینالمللی سلامت زنان ,
hamide lashgary،Ghorban Hemati Alamdarloo ,The prediction of Behavior Problems of Students with Learning Disabilities based on Mothers Parenting Style ,سومین سمینار بینالمللی سلامت زنان ,
MASOUMEH SALEHPOUR،Mohsen Salesi،Ghorban Hemati Alamdarloo ,Effect of combined aerobic and resistance exercise training on physical fitness and body composition in girls with intellectual disability ,سومین سمینار بین المللی سلامت زنان ,
Nabi Fatahi،Ghorban Hemati Alamdarloo ,The Comparision of Quality of Life of Mothers of Students with and Without Learning Disabilities ,سومین سمینار بین المللی سلامت زنان ,
Sajad Javdaneh،Ghorban Hemati Alamdarloo ,The Role of Family Climate on Prediction of Behavioral Problems of Students with Intellectual Disability ,Global Conference on Psychology and Educational Sciences Law and Social Sciences at the Beginning of Third Millenium ,
Ghorban Hemati Alamdarloo،Alizamen Molie،seyede haniye mousavi ,مقایسه امید به زندگی در مادران کودکان دارای تحول بهنجار و کودکان دارای کمتوانی ذهنی ,همایش بینالمللی کودکان استثنایی ,
طرح های بنیادی
مقایسه بهزیستی، روان شناختی، شادی، سلامت عمومی و احساس تنهایی در بانوان ورزشکار و غیر ورزشکار
شناسایی عوامل عدم استقبال افراد بی سواد از کلاس های نهضت سوادآموزی در استان فارس و راهبردهای رفع این عوامل
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
هادی احمدی
مقایسه سلامت عمومی و احساس تنهایی در مادران کودکان با ناتوانیهای تحولی
کارشناسی ارشد
1394/06/30
سهیلا احمدی قوچان عتیق
اثر بخشی مداخله درمان رشدی عصبی بر مهارتهای حرکتی و فعالیتهای زندگی روزمره کودکان پیش دبستان با نشانگان داون
کارشناسی ارشد
1394/07/15
پروبن امیری کشکولی
نقش سبک فرزندپروری و هوش هیجانی در پیش بینی استتار اجتماعی در نوجوانان با اختلال طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1401/06/19
شیما اذرپوی
اثر بخشی مداخله عصب روانشناختی بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال های یادگیری حاص
کارشناسی ارشد
1403/06/18
علیرضا عزیزپور
مقایسه رفتارهای استتار و عدم تحمل عدم اطمینان در نوجوانان با و بدون اختلال ارتباط اجتماعی
کارشناسی ارشد
1401/06/19
ملیکا داودیان
مقایسه اثربخشی آموزشفعالیتهای یکپارچگی حسی- حرکتی و روش شنبازی درمانی بر رفتارهای کلیشهای و پروفایل حسی کودکان با اختلال طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1401/09/30
مریم دوست زاده
اثربخشی مداخلهی بهنگام خانواده- محور بر سلامت عمومی و نشانگان استرس مادران کودکان با آسیبشنوایی
کارشناسی ارشد
1394/04/01
حانیه محمد اسمعیل بیگی
اثربخشی ذهنآگاهی بر تنظیم هیجانی و مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه
کارشناسی ارشد
1397/06/31
فاطمه فلاحی
اثربخشی توانمندسازی روانشناختی بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با ناتوانی تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه
کارشناسی ارشد
1396/12/16
فاطمه فرهنگی
تاثیر فعالیت های ورزشی بر مشکلات رفتای-عاطفی دانش آموزان با کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1393/09/04
سکینه فرخیان
اثربخشی تمرینات کارکردی بر تعادل، انعطاف پذیری، چابکی، شاخص توده بدنی و رفتار تکانشی در دختران با کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1398/10/16
نبی فتاحی
مقایسه بهزیستی روان شناختی مادران دانش آموزان با وبدون اختلال های یادگیری
کارشناسی ارشد
1392/12/17
الهام قایدی
اثربخشی آموزش حافظه کاری رایانه یار بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی
کارشناسی ارشد
1393/04/10
فاطمه گلزاری
اثر بخشی مداخله ی داستان های اجتماعی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر اتیسم
کارشناسی ارشد
1392/06/26
فاطمه جوان
مقایسه استرس و سازگاری زناشویی والدین کودکان با اختلال های عصبی_تحولی
کارشناسی ارشد
1400/09/29
فائزه جوانمردی
مقایسه تحولی مشکلات هیجانی-رفتاری در کودکان پیشدبستانی
کارشناسی ارشد
1401/10/21
سجاد جاودانه
نقش جو خانوادگی در پیشبینی مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانیذهنی
کارشناسی ارشد
1394/06/31
بی بی یسری خطیب
مقایسه ساختار خانواده،حمایت اجتماعی وشیوه های مقابله با استرس در فرزندان دارای والد مبتلا به سرطان
کارشناسی ارشد
نگین خوشوقت
اثر بخشی آموزش رسانایی بر مهارت های حرکتی کودکان با فلج مغزی
کارشناسی ارشد
1395/06/31
حمیده لشگری
پیش بینی مشکلات رفتاری دانش آموزان با اختلال های یادگیری براساس سبک فرزند پروری والدین
کارشناسی ارشد
1392/07/07
زهره میراحمدی
اثربخشی بازی های گروهی بر مهارت های اجتماعی دانشآموزان دختر با کمتوانیذهنی
کارشناسی ارشد
1393/06/26
زهرا محسنی فر
نقش تعهد شغلی، استرس شغلی و رضایت شغلی در پیشبینی فرسودگی شغلی معلمان دانشآموزان با نیازهای ویژه
کارشناسی ارشد
1400/06/29
حسن مرادی
اثربخشی مداخله یکپارچگی حسی بر مشکلات رفتاری- هیجانی کودکان با اختلال طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1397/06/25
ازاده نعیمی جعفربیگی
بررسی ابعاد پردازش شناختی در دانشآموزان با اختلال یادگیری
کارشناسی ارشد
1393/06/23
مرضیه نامورنژاد
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان باکمتوانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1398/03/08
نسرین نجاتی بیاره
اثر بازی های شناختی رایانه ای بر کارکرد های اجرایی و تنظیم هیجانی دانش آموزان با کم¬توانی¬های¬چندگانه ( کم¬توانی ذهنی- کم¬توانی جسمی)
کارشناسی ارشد
1403/03/22
اقدس رنگانی
اثربخشی مداخله ی بازی درمانی عروسکی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر اتیسم
کارشناسی ارشد
1393/06/29
علی روحانی
مقایسه پذیرش و حمایت اجتماعی در والدین کودکان دارای اختلالهای عصبی-تحولی
کارشناسی ارشد
1400/03/12
رشید صادقی
اثربخشی مداخله تمرین ترامپولین بر مهارتهای حرکتی و مشکلات هیجانی- رفتاری نوجوانان پسر با کمتوانی ذهنی
کارشناسی ارشد
سیده مرضیه سجادیان
مقایسه خودکارآمدی مقابله ای و تجربه غم و اندوه والدین کودکان با اختلال های عصبی-تحولی
کارشناسی ارشد
مرضیه صالحی پورباورصاد
اثربخشی روش اسنوزلن بر یکپارچگی حسی ، مشکلات خواب و مدیریت هیجانات نوجوانان با اختلال طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
مریم شاهین
اثربخشی آموزش روش میلر بر مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1396/09/29
معصومه شمسی
مقایسه حل¬مسئله اجتماعی و مسئولیت¬پذیری در دانش¬آموزان دختر با و بدون کم¬توانی¬ذهنی
کارشناسی ارشد
1396/03/21
سعید شریفی مورجانی
بررسی نقش خودکارآمدی در سازگاری دانش آموزان با آسیب بینایی
کارشناسی ارشد
1395/12/18
نرگس سلطانی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر کارکردهای اجرایی و رفتارسازشی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم دارای عملکرد بالا
کارشناسی ارشد
1399/06/31
فریبا توکلی گارماسه
اثربخشی بازیهای توجه بر عملکرد خواندن دانش آموزان دختر با نارساخوانی
کارشناسی ارشد
1394/07/15
رقیه وقاری
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر کمتوان ذهنی
کارشناسی ارشد
1393/06/26
ابراهیم ویسی
مقایسه تحوّلی مشکلات رفتاری-عاطفی در دانش آموزان کم توان ذهنی
کارشناسی ارشد
1392/06/31
زهرا درینی
تأثیر موسیقی درمانی بر مهارتهای اجتماعی و تنظیم هیجانات کودکان با کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1398/09/03
فرزاد مجیدی
مقایسه استرس و ناامیدی در مادران کودکان با ناتوانی های تحولی
کارشناسی ارشد
1395/04/01
قدسیه عباسلو
پیشبینی فرسودگی تحصیلی بر اساس سبک فرزندپروری والدین و کمالگرایی در دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1399/06/31
شیما سادات علی پوری
مقایسه رشد زبان بین کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و کودکان سالم شهر شیراز
کارشناسی ارشد
1400/06/31
سامیه السادات اتش پور
اثر بخشی و مقایسه آموزش ادراک دیداری-شنیداری بر میزان رشد زبان و بهبود عملکرد خواندن در دانش آموزان نارسا خوان پایه ی دوم ابتدایی
کارشناسی ارشد
1398/06/30
فرزانه بهزادی
اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانش آموزان با کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1400/01/18
فاطمه چراغی
پیش¬بینی بهداشت روانی برمبنای خودارزشیابی و تنظیم هیجانی در میان دانش آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1400/11/15
مرضیه درویشیان
پیش¬بینی بهزیستی روانشناختی بر مبنای ابعاد کمال¬گرایی در دانش¬آموزان تیزهوش
کارشناسی ارشد
1392/06/24
اعظم دلیرسنگی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر اساس ابعاد هوش هیجانی در میان دانش آموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
فروزان اقبال پور
مقایسه سوگیری توجه، خودتعیینی و هوش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1401/06/30
زهرا فرجی
پیشبینی میزان اختلال خواندن بر اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی در دانشآموزان ابتدایی
کارشناسی ارشد
1400/04/14
فاخته فرزاد
مقایسه ی تحولی ویژگیهای آکوستیک صوت و عزتنفس کودکان کاشت حلزون شده شنوایی
کارشناسی ارشد
1403/06/25
ندا گرامی زاده شیرازی
پیشبینی ابعاد بهزیستی روانشناختی بر اساس ابعاد خودپنداره در میان دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کارشناسی ارشد
1391/10/13
مرضیه غلامی
تأثیر آموزش "سیستم ارتباطی مبادله ی تصویر"(پکس) بر مهارت های اجتماعی کودکان پسر با اختلالات اتیستیک
کارشناسی ارشد
1392/03/18
عاطفه حیدری
پیشبینی ادراک شایستگی بر مبنای ابعاد انسجام خانوادگی در میان دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1391/12/07
لیلا کرمی
تأثیر فعالیت بدنی منتخب بر عوامل آمادگی حرکتی و سطح پرخاشگری دانش آموزان با کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1391/12/08
مریم کشاورزبهرغانی
پیش بینی پردازش اطلاعات بر مبنای خودکفایتی در علوم تجربی در میان دانش آموزان تیزهوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1392/06/23
فاطمه کشاورزی
تاثیر آموزش مهارت های خود آموزی بر آگاهی فراشناختی و مهارت¬های دست خط در دانش آموزان با اختلال نارسانویسی
کارشناسی ارشد
1394/06/31
هاجر خدادادقصیرائی
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش¬آموزان با کم¬توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1401/06/30
مجتبی لدنی فرد
اثربخشی برنامه بازیمحور خواندن بر عملکرد خواندن و حافظهکاری دانشآموزان با نارساخوانی
کارشناسی ارشد
1394/06/30
مریم معصومی
پیش بینی مشکلات رفتاری - عاطفی دانش آموزان کم توان ذهنی بر اساس همدلی مادرانشان
کارشناسی ارشد
1394/06/31
زینب السادات مدنیان
اثربخشی آموزش برنامه ی سال های باور نکردنی والدین بر استرس مادران و مشکلات رفتاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه-بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1398/02/22
شیدا مندمی
رابطه ابعاد عزتنفس، آرزوها و انتظارات دانشآموزان معلول جسمی
کارشناسی ارشد
1391/06/29
فاطمه محراب زاده
بررسی میزان اثربخشی برنامه آموزش تلفیقی ادراکی-دیداری-حرکتی مبتنی بر الگوی فراستیگ و کپارت بر بهره ادراکی دانش آموزان دوره ابتدایی با ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1395/06/29
سیدعقیل محسن پور
تاثیر یک جلسه برنامه تمرینی هرمی و هرمی معکوس بر ترشح کورتیزول و ایمونوگلوبولین Aبزاقی در مردان بدن ساز
کارشناسی ارشد
1392/12/06
علیضامن مولایی ارپناهی
پیش بینی مطلوبیت اجتماعی برمبنای مؤلفه های بلوغ عاطفی در میان دانش آموزان تیز هوش دبیرستانی
کارشناسی ارشد
1396/07/16
اعظم ملائی
تأثیر هشت هفته تمرینات پیلاتس بر انعطاف پذیری، تعادل، چابکی و هماهنگی دانش آموزان کم توان ذهنی
کارشناسی ارشد
1395/11/05
عقیل منصف نصرآباد سفلی
مقایسه خودکارآمدی و مشکلات هیجانی-رفتاری دانشآموزان با و بدون اختلالهای یادگیری
کارشناسی ارشد
1395/12/03
فریده مرادی
پیش بینی میزان استرس و پذیرش ناتوانی والدین براساس میزان مسئولیت پذیری نوجوانان دارای کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1403/03/29
سحر مرادی
مقایسه تحولی اختلالهای هیجانی- رفتاری در بزرگسالان دارای سندرم داون
کارشناسی ارشد
1401/03/29
منیره مروت
اثر بخشی برنامه درمانی حمایت از خودگردانی روزمره نوجوانان بر کارکردهای اجرایی ، نشانههای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی و خود تنظیمی دانشآموزان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی
کارشناسی ارشد
1400/04/09
فاطمه نعمت الهی
اثر بخشی درمان شناختی رفتاری یکپارچه شده با ذهن اگاهی بر توجه و اضطراب دانش آموزان ابتدایی دارای ناتوانی یادگیری
کارشناسی ارشد
1403/03/22
زهرا پیرمرادیان نجف ابادی
مقایسه اثر تمرین¬های شناختی با و بدون رایانه¬ بر مهارت های ادراک دیداری و شنیداری در دانش-آموزان با اختلال¬های یادگیری خاص
کارشناسی ارشد
فاطمه رجبی نسب
اثربخشی برنامه مداخله والدمحور بر مهارتهای اجتماعی و رشداجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیسم
کارشناسی ارشد
1394/12/17
ایوب رضایی
مقایسه مهارت های اجتماعی و هوش هیجانی در دانش آموزان پسر با و بدون اختلال های یادگیری
کارشناسی ارشد
1395/04/15
صبا سعدین خرم
ارائه مدلی از ویژگیهای سامانه پیشنهاد دهنده کتاب برای کودکان مبتلا به اختلالهای یادگیری: مطالعه ترکیبی
دکتری
معصومه صالحپور
تأثیر هشت هفته فعالیت منتخب ورزشی بر عوامل آمادگی جسمانی، حرکتی و سطح اضطراب افراد کمتوانذهنی
کارشناسی ارشد
1392/06/25
خدیجه صمدی
پیش بینی خودکنترلی کودکان با نارسایی توجه – بیش فعالی بر اساس رابطه والد و کودک و خودکنترلی والدین
کارشناسی ارشد
حمید رضا صداقت تبریزی
تأثیر تمرینات کششی بر روی عملکرد شنای پای قورباغه، انعطاف پذیری و شاخص درک تلاش در کودکان پسر شناگر
کارشناسی ارشد
1392/07/10
هاجر شعبانی
پیش بینی سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش آموزان تیزهوش بر اساس بلوغ عاطفی و سبک های فرزندپروری
کارشناسی ارشد
1400/06/29
محمدمهدی تیموری اسفیچی
مقایسه قضاوت اخلاقی دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1392/07/03
فهیمه ضامن قشقایی
پیشبینی تردید در تصمیمگیری حرفهای بر اساس خودپنداره شغلی و برخی متغیرهای جمعیت شناختی در بین دانشآموزان مدارس تیزهوشان
کارشناسی ارشد
1391/09/29
اسما زارع دوراهی
اثربخشی آموزش جنسی بر میزان نگرش و آگاهی جنسی والدین دانش آموزان دختر با کم توانی ذهنی
کارشناسی ارشد
1400/04/29
زینب زینلی
تأثیر یک دوره تمرین دستکاری بر دست برتری کودکان با اختلالهای طیف اوتیسم
کارشناسی ارشد
1394/06/31
ژیلا شاهی مریدی
پیش¬بینی اضطراب امتحان بر مبنای هوش هیجانی و راهبرد¬های خودتنظیمی هیجانی در میان دانشآموزان سرآمد
کارشناسی ارشد
1399/06/30
نام درس
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت
140631054
2
4
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1300 الی 1500)
1400/10/29 (0800 - 0900)
ترم اول 1400
برنامه ریزی آموزشی و تربیتی عقب ماندگان ذهنی
140441131
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000)
1400/10/25 (0800 - 1000)
ترم اول 1400
روانشناسی وآموزش کودکان با نیازهای ویژه
140631027
2
1
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1000 الی 1200)
1400/10/22 (1300 - 1400)
ترم اول 1400
کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت
140631054
2
2
هفتگی - 3 (سه شنبه - 1300 الی 1500)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت
140631054
2
3
هفتگی - 4 (چهار شنبه - 1300 الی 1500)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
برنامه ریزی آموزشی و تربیتی عقب ماندگان ذهنی
140441131
2
1
هفتگی - 0 (شنبه - 1000 الی 1200)
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
اصول و روشهای آموزش و پرورش عقب ماندگان ذهنی
140441121
2
1
هفتگی - 1 (یک شنبه - 0800 الی 1000)
1399/10/11 (0000 - 0000)
ترم اول 1399
روانشناسی وآموزش کودکان با نیازهای ویژه
140631027
2
1
هفتگی - 2 (دو شنبه - 0800 الی 1000)
(0000 - 0000)
ترم اول 1399
نمایش 8 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه
افتخارات
آشنایی با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
مدیریت
حوزه ریاست
واحدها
اعضای هیأت علمی
کارمندان
آموزشی
حوزه معاونت آموزشی
شورای آموزشی
مقررات آموزشی
گروه های آموزشی
گروه های آموزشی
دانشجویی فرهنگی
حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی
انجمن های علمی
تشکل ها
نشریات دانشجویی
وام دانشجویی
پژوهشی
حوزه معاونت پژوهشی
شورای پژوهشی
کتابخانه ها
نشریات پژوهشی
کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی
هزینه های اخذ کد اخلاق در پژوهش
تماس با ما