دیدار نوروزی هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی

دیدار نوروزی هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی


به نام خدا

به مناسبت آغاز سال 1396 و در جهت خوش آمدگویی و تبریک سال نو، جلسه دیدار نوروزی هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی در روز دوشنبه 96/1/15 در سالن رضویه دانشکده برگزار گردید.به مناسبت آغاز سال 1396 و در جهت خوش آمدگویی و تبریک سال نو، جلسه دیدار نوروزی هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی در روز دوشنبه 96/1/15 در سالن رضویه دانشکده برگزار گردید.

در این دیدار که در فضایی دوستانه و صمیمانه برگزار گردید چند تن از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده طی سخنانی کوتاه، سال جدید را به همه همکاران تبریک گفته و آرزو نمودند که در سال جدید روند رو به پیشرفت دانشکده در همه عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی ادامه یابد.

در پایان آقای دکتر شمشیری، ریاست دانشکده، ضمن خوش آمدگویی به حاضران و تبریک سال نو، یادی از همکارن از دست رفته نمود و برای همه در گذشتگان آرزوی مغفرت نمود.

ایشان همچنین به موفقیت های سال گذشته دانشکده در عرصه های مختلف اشاره نموده و از تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده که در جهت رسیدن به این موفقیت ها تلاش نمودند سپاسگذاری به عمل آورد.

در این مراسم هدایایی به رسم عیدی به تمام همکاران دانشکده اهدا گردید.

 

11:30 -چهارشنبه ۱۳۹6/01/16