اعضای هیات علمی

مسعود فضیلت پور

مسعود فضیلت پور

مسعود فضیلت پور    (EN Page)

دانشیار
شماره تماس: -
اتاق: 236
پست الکترونیکی: 

کتب



مقالات



همایش ها




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
جواهر احمدی رابطه ی بین هیجان های تحصیلی و سازگاری تحصیلی: نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیم کارشناسی ارشد 1400/06/31
سجاد ایزدی مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، tDCS، تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با tDCS بر حافظه کاری و فراحافظه نوجوانان دکتری 1403/04/20
رعنا جعفری شاه اباد اثربخشی MiCBT بر PERMA با تاکید بر همبسته‌های عصب‌شناختی مولفه‌ی هیجان: یک مطالعه‌ی موج نگاره‌ی مغزی کارشناسی ارشد
مریم کشاورز تاثیر آموزش سیستم محاسبات ذهنی چرتکه‌ای بر حل خلاقانه مسأله و توجه پایدار در دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی کارشناسی ارشد 1398/11/26
مرضیه مرادی بررسی تأثیر تحریک مغز با جریان مستقیم الکتریکی بر عملکردهای اجرایی کنترل مهاری و تصمیم‌گیری خطرپذیر در افراد با تکانشگری بالا: مطالعه‌ای بر روی ناحیه DLPFC راست و چپ کارشناسی ارشد
میثم موسوی عینه ورزانی تأثیر حافظه کاری و کنترل توجه بر بازنمایی خلاصه‌وار نمایش صحنه کارشناسی ارشد
سیدسجاد موسوی رابطه ذهن آگاهی و اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای خود تنظیمی کارشناسی ارشد 1402/12/16
ابراهیم پابرجی تاثیر مدل‌های ذهنی ترتیب خطی خواندن و نوشتن بر عملکرد حافظه رویدادی کارشناسی ارشد 1400/11/15
امین شریفی تبیین استدلال اخلاقی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و ارزش‌های فرهنگی: مطالعه نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی و نظام ارزشی دکتری 1402/12/16
زرین تقوائی اثر فراشناخت بر الگوی حرکات چشمی با کاربرد فناوری ردیاب چشمی کارشناسی ارشد 1403/06/25
هانیه طالحی تأثیر مداخله ی شناختی رفتاری یکپارچه شده با ذهن‌آگاهی بر عزت‌نفس دانشجویان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 1402/12/13
نرجس عباسی تاثیر مداخله مبتنی بر انگیزش هویت محور بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دکتری
محمد روف انجم شعاع سبک‌های دلبستگی، نیازهای اساسی روان‌شناختی و باورهای فراشناخت تکاملی-کیهانی به منزله‎‌ پیشایندهای خردمندی دکتری 1402/08/27
مرضیه آتش باز رابطه خودکارآمدی عاطفی و خودکنترلی با سازگاری اجتماعی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی کارشناسی ارشد 1400/03/19
سامان بهمئی مقایسه ی پردازش معنایی کلمات شفاهی با بار هیجانی مثبت و منفی در کودکان فارسی زبان دارای اختلال طیف اوتیسم با همتایان طبیعی آن ها با استفاده از الکتروانسفالوگرافی کارشناسی ارشد 1402/06/20
گلشن بهنیا رابطه سخت‌رویی روان‌شناختی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی هیجانات پیشرفت کارشناسی ارشد
رضا چالمه واسطه گری ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی در رابطه بین محیط یادگیری حامی خودپیروی و تفکر انتقادی دانش آموزان دکتری 1400/06/15
معراج درخشان تدوین پروتکل آموزشی مبتنی بر مدل عمومی پرخاشگری و اثر بخشی آن بر نشانگان شناختی ، هیجانی و رفتاری پرخاشگری دانش آموزان دکتری 1400/06/31
نادیا دریانی زاده رابطه ی صفات منشی و ادراک از محیط کلاس مجازی با قضاوت اخلاقی دانشجویان :نقش واسظه ای خطای شناختی کارشناسی ارشد 1401/06/27
فاطمه گنجوری مقایسه رویکرد کنجکاوی تبیین جو در حوزه‌های علمی و اخلاقی کارشناسی ارشد 1403/06/26
فاطمه قایدی بررسی رابطه بین خودارزیابی کانونی و اهمال‌کاری تحصیلی: نقش واسطه‌ای سبک‌های تصمیم‌گیری کارشناسی ارشد 1402/11/15
آیسان غضنفری جهرمی تاثیر جو روانی اجتماعی کلاس و الگوی ارتباطی خانواده بر اهمال‎کاری تحصیلی با نقش واسطه‎ای منبع کنترل کارشناسی ارشد
سیده مرضیه هاشمی بررسی رابطه ذهن آگاهی با یاگیری و اضطراب امتحان ریاضی دانش‌آموزان دبستانی کارشناسی ارشد 1402/11/15
المیرا خانلرخانی مقایسه تغییرات امواج مغزی مرتبط با بار شناختی در فرآیند جستجوی اطلاعات گوگل در کاربران با سبک‌شناختی کل گرا - تحلیلی و کلامی - تصویری دکتری 1402/06/29
سیده مهتاب سیدی استفاده مجدد سازگار از خانه نعیمی اکبر رشت با تاکید بر نظریه محیط های ترمیمی کارشناسی ارشد 1400/06/20
علیرضا شریفی اردانی تبیین مهارت‌های اجتماعی فرزندان بر اساس سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خانواده: مطالعه نقش واسطه‌ای منش‌ اخلاقی والدین و سبک‌های برخورد آنان با هیجانات منفی کودکان دکتری 1401/04/28
محمدمهدی شیرازی پور بررسی اثربخشی آموزش نظریه انتخاب بر شایستگی اجتماعی ـ هیجانی نوجوانان کارشناسی ارشد
سمیرا فیروزبخت تهیه بسته آموزشی رشد عزت ­نفس بهینه مبتنی بر ذهن­ آگاهی برای دانش­جویان: بررسی اثربخشی هیجانی، شناختی، فراشناختی و رفتاری دکتری 1398/04/23